Senks!quote:
Kolle patatquote:
Zomersproetjes!quote:
Geeft niet opaquote:
En hoe heb je dat gedaan ? De wiki aangepast ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:05 schreef BeeDee het volgende:
Sterker nog...ik heb mezelf erbij gezet..![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En hoe heb je dat gedaan ? De wiki aangepast ?![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:10 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik moet alleen kijken of ik vrij kan krijgen...ik heb middagdienst nl.
![]()
Ik zie dit topic al heel lang staan en had zoiets van, ik ga niet....maar ja, eik lijkt 't me wel weer leuk dus woensdag moet ik weer werken en weet ik of ik zaterdag (toch?) vrij kan krijgen. Kort dag, maarja wie weet..quote:
*Proest* ORLY?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:23 schreef Q. het volgende:
Ik kom nog steeds niet.
Opa!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:45 schreef opa het volgende:
[..]
Zomersproetjes!
Door de zomerzon bijeengegaard.
Zomersproetjes!
Ieder sproetje is een kusje waard.
Gaat Alberto mee?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:48 schreef purplerose het volgende:
[..]
Opa!
* purplerose nu met Pearl Jam in the park kaartje!!!
Wie?quote:
De naam alleen al klinkt niet okquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
Alberto die de park checkt.
quote:
awellquote:
Kssst, naar binnen jijquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:03 schreef pussydeluxe het volgende:
Wat een prachtige dag is het. Ik ga vanmiddag... naar... buiten...
!
KIP!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:42 schreef pussydeluxe het volgende:
BeeDee moet ook nog bij de komers.
Het is heerlijk buiten.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:42 schreef longinus het volgende:
O, en ik moet ook nog even naar buiten![]()
Hoezo? Het was toch gezellig vorige keer?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:42 schreef Ou-Tannu het volgende:
in worst case ren ik na 5 min gewoon weer weg![]()
[..]
KIP!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111
Wat???? sta je nu buiten danquote:
Hihi. Je zei: "komers" en wel meerdere keren.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
62 Komers vooralsnog.
dat was ergens vorig jaar?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:43 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hoezo? Het was toch gezellig vorige keer?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |