Ah laat hem dat even posten hier dan.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:14 schreef Bizznitch het volgende:
62 want Jdude staat er nogsteeds 2 keer in en hij gaat niet.
nou geweldigquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:15 schreef paultjuhhh het volgende:
Weten jullie wel dat ik met de onzin meets ben begonnen en stairway als locatie heb verzonnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat nou weerquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
Paul kan je nu weer onder je steen kruipen?
die steen kan toch ook in de gracht?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
Paul kan je nu weer onder je steen kruipen?
Het is pas over een week.quote:
Als je nu nog even een flinke korting regelt dan mag je van mij toegevoegt worden aan het FOK!-woordenboekquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:15 schreef paultjuhhh het volgende:
Weten jullie wel dat ik met de onzin meets ben begonnen en stairway als locatie heb verzonnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou omdat het zo'n goed voorstel is.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Als je nu nog even een flinke korting regelt dan mag je van mij toegevoegt worden aan het FOK!-woordenboek![]()
Ik zal de bardame vanavond bellenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:21 schreef purplerose het volgende:
Jezus 62 mensen?Dan moeten we idd ff gaan vragen of we korting krijgen
De onzinmeets groeien steeds groter
Er kan gewoon niemand meer bij als alle FOK!ers in the house zijnquote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:22 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik zal de bardame vanavond bellenmisschien kunnen we wel iets tofs regelen met stairway
JAja afhuren krijgen we weer hetzelfde gezeik als toen met zn allen uit eten ergensquote:
Wat zou ik kunnen voorstellen danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |