jammer dat die 150 van natasia niet ter sprake kwamen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:20 schreef Sarah-Louise het volgende:
en wat heb je met je punten gedaan .... Bart moest het toch nog even vragen he?
Wat heeft het met persoonlijkheid te maken om een hekel aan Natasia te krijgen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:16 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zo zeker. De auditie van kastanova gelezen te hebben, willen ze juist geen sterke persoonlijkheden.
(en Natasja is hun favorietje niet te vergeten)![]()
LOLquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:21 schreef Meneermax het volgende:
Dit is de nieuwe bewoner. Zijn naam is Henk. Henk komt net uit de TBS-kliniek. Hij heeft een hekel aan donkere dames en is gek op vlindermessen.
Gertje, hou op!!!! Ik pies in m'n broek hier!!!!quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:17 schreef Gert het volgende:
Natasia laat weer eens zien dat ze een schande voor de mensheid is, en wat doet God: die laat het gore sekreet dóór-leven.
Nog meer walging hier voor Natasia, hoe is het mogelijkquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:22 schreef Tomsky het volgende:
echt ik ben echt een mamma echt een mamma echt een mamma echt een mamma echt een mamma echt een mamma echt een mamma echt een mamma echt een mamma echt een mamma echt een mamma echt een mamma echt een mamma echt een mamma echt een mamma echt een mamma...
En een eend met maar 1 pootje kan in rechte lijn zwemmen...
dat verkoopt nooitquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:22 schreef tipsch het volgende:
Nena binnenkort in playboy! (she'll need the money!)
Zieligquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:21 schreef Meneermax het volgende:
Dit is de nieuwe bewoner. Zijn naam is Henk. Henk komt net uit de TBS-kliniek. Hij heeft een hekel aan donkere dames en is gek op vlindermessen.
Baisc human naturequote:Op donderdag 1 februari 2007 23:23 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nog meer walging hier voor Natasia, hoe is het mogelijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:21 schreef Meneermax het volgende:
Alleen dat al! Zit je daar eerlijk en oprecht te wezen. Afscheid te nemen. en dan hou je je WAFFEL?? Welk vies mens doet zoiets! Ja, ze zet zichzelf te kijk. Iedere keer weer. Voor heel Nederland.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:21 schreef avonne het volgende:
[..]
jammer dat die 150 van natasia niet ter sprake kwamen.
En wat zat Bart nou weer te zeiken !!!
Scherp antwoord op de speech van Natas.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:23 schreef scanman01 het volgende:
Nena tegen Natasia: "Als ik jou kan overleven, dan kan ik de hele wereld aan"
hahaha geweldig Nena!quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:23 schreef scanman01 het volgende:
Nena tegen Natasia: "Als ik jou kan overleven, dan kan ik de hele wereld aan"
Die is voor Brian.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:24 schreef ron1970 het volgende:
Ik had eigenlijk wel een dikke pakkerd bij Huub verwacht.
en aan loverboys.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:21 schreef Meneermax het volgende:
Ze moet wel weten weet je, ze moet GOED op zichzelf passen, ze moet goed oppassen. Ze moet MET HAAR ZUS wonen! Goed op passen!quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:24 schreef Leandra het volgende:
En Brian staat onderaan de trap te wachten zodat hij haar als laatste kan zoenen..... hoe bedoel je bezitterig?!
Snap er ook helemaal niks van. Nog een schop op volle sterkte zou mijn reactie zijn geweest.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:25 schreef ron1970 het volgende:
En toch bij Brian om zijn nek? Ik zal vrouwen NOOIT snappen.
haha wie is het?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:29 schreef Miraaa het volgende:
Ohhhhhhhhhhh, dit is echt de grap van de eeuw.........![]()
Briljánt!!!!!quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:28 schreef Kaya.nl het volgende:
leuk verzonnen van dgk
Vriendin, die meid die in de panorama heeft gestaan.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:29 schreef mrSPLIFFY het volgende:
OOOOHJJAAAAAAAAAAA
de zusss??? of der vriendin|????
Wie, wat en hoe is ze?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Vriendin van Nena moet blijven!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik hoop het, ik hoop het, ik hoop het, ik hoop hetquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:30 schreef pullup het volgende:
Roflol die vriendin gaat nu gruwelijk wraak nemen
Ow, ik heb hem al, Amanda wist het zelf al!quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:31 schreef My_ het volgende:
Dus Nena wist dat zij moest blijven?
Ik hoor dat iemand het van tevoren wist, maar het klinkt mij niet logisch dat Nena het wist...
probeer hem eruit te krijgenquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:31 schreef Uccella het volgende:
Geef die Brian van katoen!!
Dat denk ik ook!!quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:31 schreef Miraaa het volgende:
Nou ik kan al een kleine voorspelling geven..............Brian lig binnen een week met die amanda te krikken.![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:32 schreef agter het volgende:
Natas: "Begin eens naar binnen te komen kind, ik heb het koud.
DGK-R dus welquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:33 schreef ron1970 het volgende:
Ik zit met tranen in mijn ogen DGK_R: SUPER dit had niemand kunnen verzinnen
maar niet dat het nu was...quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:33 schreef tipsch het volgende:
Nena wist het stiekem toch al, hoorde we haar net nog even zeggen
Toch wel dusquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:33 schreef tipsch het volgende:
Nena wist het stiekem toch al, hoorde we haar net nog even zeggen
"quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:33 schreef Ebinas het volgende:
nena wist het dus al
vanmiddag praatte je wel anders....quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:34 schreef tipsch het volgende:
VETTE ACTIE DGK_REDACTIE - CHAPEAU!!! Bedankt kwelmasters!!
Hmmm, hmmm, dit is andere koek!quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ow en ze is ordinair..............................
ik zei toch dat er meer nena's zijnquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:34 schreef scanman01 het volgende:
Wat is hier zo enorm briljant aan eigenlijk. Dit is even leuk idd, maar verder....
Dat is het understatement van het jaarquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:34 schreef yellowfirst het volgende:
Lijkt me niet de snuggerste.........![]()
beetje de druk opvoeren he, ze lezen hier - niets mis mee tochquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:35 schreef 2live het volgende:
[..]
vanmiddag praatte je wel anders....![]()
Of ze heeft 'm inmiddels gedumpt. Het was met kerst nog niet lang aan en ik had de indruk dat de ring die ze gekregen had meer indruk maakte dan haar vriendje.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:35 schreef scanman01 het volgende:
Ze heeft al een vriendje. Dat wordt dus geen nieuwe Nena.
Volgens mij was dat gespeeld!quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:34 schreef agter het volgende:
[..]
"
Die indruk had ik niet. VOlgens mij zei Nena "Wat??? moet jij blijven???"
tipsch,quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:30 schreef tipsch het volgende:
godverdomme, DGK_REDACTIE
jep, wat een onzin, alsof dr beste vriendin niet op de hoogte zou zijnquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ze hoorde net pas dat Nena eruit ging...wat een bullshit ze komt gelijk met de ouders en zusje van Nena binnenlopen...om Nena af te halen
Slap lulverhaal
Yep, die samen met Nena in de Playboy wilde. Gaat nog leuk worden....quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:34 schreef Lieve het volgende:
Maar die Amanda.. die is een stuk ordinairder toch? Dat was toch dat meisje waar Nena op moest passen?
Dat is dat meisje wat haar dat aanbod deed om samen in de playboy te gaan staan.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:34 schreef Lieve het volgende:
Maar die Amanda.. die is een stuk ordinairder toch? Dat was toch dat meisje waar Nena op moest passen?
Met Kerst volgde ze het niet zo goed.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:37 schreef ron1970 het volgende:
Hoop dat ze het goed gevolgt heeft en weet wie ze kan vertrouwen en wie niet EN DAT ZE GRUWELIJK DE AANVAL OPEND OP NATAS EN BRIAN.
Ja ik geloof het ook niet helemaal..quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:37 schreef Fikkert het volgende:
[..]
jep, wat een onzin, alsof dr beste vriendin niet op de hoogte zou zijn![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
tipsch,
oooo, wat een mooie reactie van je, kippevel (kippenvel?)![]()
Mmm... zo klinkt ze wel maar volgens mij is het een pittige tante en geen lieverdje a la Nena.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:38 schreef scanman01 het volgende:
Dit meisje lijkt me wel een enorme lieverd. Die gaan ze er vast niet massaal uitstemmen komende exitronde.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:37 schreef ron1970 het volgende:
Hoop dat ze het goed gevolgt heeft en weet wie ze kan vertrouwen en wie niet EN DAT ZE GRUWELIJK DE AANVAL OPEND OP NATAS EN BRIAN.
Ja, ik vind er ook niks briljants aan, de ene domme hoerige doos gaat weg, en een nog grotere golddiggende hoer komt binnen.....quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:34 schreef scanman01 het volgende:
Wat is hier zo enorm briljant aan eigenlijk. Dit is even leuk idd, maar verder....
die indruk heb ik ook dat zequote:Op donderdag 1 februari 2007 23:37 schreef SmeerCaas het volgende:
hopelijk heeft ze haren op haar tanden en bijt ze flink van zich af. Met name richting Brian en Natasia...
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:40 schreef Mika25 het volgende:
Deze meid weet in ieder geval wat Natasia/Brian allemaal over haar vriendin gezegd hebben, dus dat kan leuke beelden opleveren. M`n complimenten DGK_REDAKTIE
niet een beetje oud voor jou scan?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:40 schreef scanman01 het volgende:
Wel een hele mooie meid (vind ik). Mooier dan Nena. (maar ik zal wel vrij alleen staan met die mening)
Natasiaaaaaaaa zit er al vanaf het begin in hoorquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:39 schreef mrSPLIFFY het volgende:
beetje apengezicht
Ze ging na het bezoekje aan DGK met Kerst meteen topless in de Panorama met een verhaal over haar vriendin Nena erbij...quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Yep, die samen met Nena in de Playboy wilde. Gaat nog leuk worden....
Wel klote voor haar dat Nena nu weg is.
Eerste indruk: gaat het maar een paar weken volhouden.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:41 schreef StunningCunt het volgende:
Zij heeft dus ALLES op de streams gezien. Ze kent iedereen ! Dat hebben de bewoners nog niet helemaal door volgens mij.
Niet echt, ik vindt haarveel natuurlijker overkomen dan Nena, die toch het prototype van blondje was...quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:40 schreef scanman01 het volgende:
Wel een hele mooie meid (vind ik). Mooier dan Nena. (maar ik zal wel vrij alleen staan met die mening)
Die gaat er zoveel mogelijk uitslepen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze ging na het bezoekje aan DGK met Kerst meteen topless in de Panorama met een verhaal over haar vriendin Nena erbij...![]()
nou nou kaya, ze mag er best wezen hoor!quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:42 schreef Kaya.nl het volgende:
saai mokkel
Ik denk van niet, maar hoop dat jij gelijk krijgt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:42 schreef Day het volgende:
Ik denk dat Natasia nu een geduchte tegenstander heeft gevonden.
Waatschijnlijk een beetje vroeg maarquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:40 schreef snetje het volgende:
nu gaat nena zeker ook streamenwelkom nena
![]()
![]()
Ja, lijkt me wel. Wat voor waarde hecht je aan je relatie als je voor lange tijd afscheid neemt?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:41 schreef CartWOman het volgende:
Vriendje helemaal overstuur.
Ok, bitch dus.![]()
eerst panorama en nu playboyquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:42 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die gaat er zoveel mogelijk uitslepen.![]()
Ondanks die knipoog wil ik toch even zeggen dat ik - ondanks mijn enorme hoge leeftijd - echt nog wel kan zien of het een mooie meid is of niet.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:41 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
niet een beetje oud voor jou scan?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:41 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
niet een beetje oud voor jou scan?
Dito.............ze weet niet eens de spelregels.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:40 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ja, ik vind er ook niks briljants aan, de ene domme hoerige doos gaat weg, en een nog grotere golddiggende hoer komt binnen..........irriteer me nu al aan dat heze stemmetje.....en ze zit ook aardig populair te doen.....
![]()
vreemde smaak hoor!quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
nou nou kaya, ze mag er best wezen hoor!
volgens mij weet ze meer dan ze zegtquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:45 schreef Miraaa het volgende:
Ze vraagt ook niet waarom Nena eruit is.........![]()
Impulsief hè?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:44 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Dito.............ze weet niet eens de spelregels.
Dus voor 10 duizend ga je inpulsief een soap in.
Laat je vriendje in de steek
En je baan laat je schieten ???
En op de vraag wat wil je doen is ......."weetnie"
Schiet mij maar lek.![]()
Dat heeft ze inmiddels al wel gehoord. Ze weet het al sinds begin vanavond ofzo.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:45 schreef Miraaa het volgende:
Ze vraagt ook niet waarom Nena eruit is.........![]()
Duhquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:46 schreef Kaya.nl het volgende:
[..]
volgens mij weet ze meer dan ze zegt
Tja, zo kun je het ook uitleggen ja.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:47 schreef Day het volgende:
Gatver, wat een slijmactie van Huub en Ilona!
Toen ze er met Kerst was, is haar glas geen moment leeg geweest.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:48 schreef Mika25 het volgende:
Ze heeft een vrij schorre stem, ik heb zo'n indruk dat ze veel rookt/drinkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |