jammer dat die 150 van natasia niet ter sprake kwamen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:20 schreef Sarah-Louise het volgende:
en wat heb je met je punten gedaan .... Bart moest het toch nog even vragen he?
Wat heeft het met persoonlijkheid te maken om een hekel aan Natasia te krijgen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:16 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zo zeker. De auditie van kastanova gelezen te hebben, willen ze juist geen sterke persoonlijkheden.
(en Natasja is hun favorietje niet te vergeten)![]()
LOLquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:21 schreef Meneermax het volgende:
Dit is de nieuwe bewoner. Zijn naam is Henk. Henk komt net uit de TBS-kliniek. Hij heeft een hekel aan donkere dames en is gek op vlindermessen.
Gertje, hou op!!!! Ik pies in m'n broek hier!!!!quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:17 schreef Gert het volgende:
Natasia laat weer eens zien dat ze een schande voor de mensheid is, en wat doet God: die laat het gore sekreet dóór-leven.
Nog meer walging hier voor Natasia, hoe is het mogelijkquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:22 schreef Tomsky het volgende:
echt ik ben echt een mamma echt een mamma echt een mamma echt een mamma echt een mamma echt een mamma echt een mamma echt een mamma echt een mamma echt een mamma echt een mamma echt een mamma echt een mamma echt een mamma echt een mamma echt een mamma...
En een eend met maar 1 pootje kan in rechte lijn zwemmen...
dat verkoopt nooitquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:22 schreef tipsch het volgende:
Nena binnenkort in playboy! (she'll need the money!)
Zieligquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:21 schreef Meneermax het volgende:
Dit is de nieuwe bewoner. Zijn naam is Henk. Henk komt net uit de TBS-kliniek. Hij heeft een hekel aan donkere dames en is gek op vlindermessen.
Baisc human naturequote:Op donderdag 1 februari 2007 23:23 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nog meer walging hier voor Natasia, hoe is het mogelijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:21 schreef Meneermax het volgende:
Alleen dat al! Zit je daar eerlijk en oprecht te wezen. Afscheid te nemen. en dan hou je je WAFFEL?? Welk vies mens doet zoiets! Ja, ze zet zichzelf te kijk. Iedere keer weer. Voor heel Nederland.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:21 schreef avonne het volgende:
[..]
jammer dat die 150 van natasia niet ter sprake kwamen.
En wat zat Bart nou weer te zeiken !!!
Scherp antwoord op de speech van Natas.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:23 schreef scanman01 het volgende:
Nena tegen Natasia: "Als ik jou kan overleven, dan kan ik de hele wereld aan"
hahaha geweldig Nena!quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:23 schreef scanman01 het volgende:
Nena tegen Natasia: "Als ik jou kan overleven, dan kan ik de hele wereld aan"
Die is voor Brian.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:24 schreef ron1970 het volgende:
Ik had eigenlijk wel een dikke pakkerd bij Huub verwacht.
en aan loverboys.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:21 schreef Meneermax het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |