Briljánt!!!!!quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:28 schreef Kaya.nl het volgende:
leuk verzonnen van dgk
Vriendin, die meid die in de panorama heeft gestaan.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:29 schreef mrSPLIFFY het volgende:
OOOOHJJAAAAAAAAAAA
de zusss??? of der vriendin|????
Wie, wat en hoe is ze?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Vriendin van Nena moet blijven!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik hoop het, ik hoop het, ik hoop het, ik hoop hetquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:30 schreef pullup het volgende:
Roflol die vriendin gaat nu gruwelijk wraak nemen
Ow, ik heb hem al, Amanda wist het zelf al!quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:31 schreef My_ het volgende:
Dus Nena wist dat zij moest blijven?
Ik hoor dat iemand het van tevoren wist, maar het klinkt mij niet logisch dat Nena het wist...
probeer hem eruit te krijgenquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:31 schreef Uccella het volgende:
Geef die Brian van katoen!!
Dat denk ik ook!!quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:31 schreef Miraaa het volgende:
Nou ik kan al een kleine voorspelling geven..............Brian lig binnen een week met die amanda te krikken.![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:32 schreef agter het volgende:
Natas: "Begin eens naar binnen te komen kind, ik heb het koud.
DGK-R dus welquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:33 schreef ron1970 het volgende:
Ik zit met tranen in mijn ogen DGK_R: SUPER dit had niemand kunnen verzinnen
maar niet dat het nu was...quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:33 schreef tipsch het volgende:
Nena wist het stiekem toch al, hoorde we haar net nog even zeggen
Toch wel dusquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:33 schreef tipsch het volgende:
Nena wist het stiekem toch al, hoorde we haar net nog even zeggen
"quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:33 schreef Ebinas het volgende:
nena wist het dus al
vanmiddag praatte je wel anders....quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:34 schreef tipsch het volgende:
VETTE ACTIE DGK_REDACTIE - CHAPEAU!!! Bedankt kwelmasters!!
Hmmm, hmmm, dit is andere koek!quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ow en ze is ordinair..............................
ik zei toch dat er meer nena's zijnquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:34 schreef scanman01 het volgende:
Wat is hier zo enorm briljant aan eigenlijk. Dit is even leuk idd, maar verder....
Dat is het understatement van het jaarquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:34 schreef yellowfirst het volgende:
Lijkt me niet de snuggerste.........![]()
beetje de druk opvoeren he, ze lezen hier - niets mis mee tochquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:35 schreef 2live het volgende:
[..]
vanmiddag praatte je wel anders....![]()
Of ze heeft 'm inmiddels gedumpt. Het was met kerst nog niet lang aan en ik had de indruk dat de ring die ze gekregen had meer indruk maakte dan haar vriendje.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:35 schreef scanman01 het volgende:
Ze heeft al een vriendje. Dat wordt dus geen nieuwe Nena.
Volgens mij was dat gespeeld!quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:34 schreef agter het volgende:
[..]
"
Die indruk had ik niet. VOlgens mij zei Nena "Wat??? moet jij blijven???"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |