quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
tipsch,
oooo, wat een mooie reactie van je, kippevel (kippenvel?)![]()
Mmm... zo klinkt ze wel maar volgens mij is het een pittige tante en geen lieverdje a la Nena.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:38 schreef scanman01 het volgende:
Dit meisje lijkt me wel een enorme lieverd. Die gaan ze er vast niet massaal uitstemmen komende exitronde.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:37 schreef ron1970 het volgende:
Hoop dat ze het goed gevolgt heeft en weet wie ze kan vertrouwen en wie niet EN DAT ZE GRUWELIJK DE AANVAL OPEND OP NATAS EN BRIAN.
Ja, ik vind er ook niks briljants aan, de ene domme hoerige doos gaat weg, en een nog grotere golddiggende hoer komt binnen.....quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:34 schreef scanman01 het volgende:
Wat is hier zo enorm briljant aan eigenlijk. Dit is even leuk idd, maar verder....
die indruk heb ik ook dat zequote:Op donderdag 1 februari 2007 23:37 schreef SmeerCaas het volgende:
hopelijk heeft ze haren op haar tanden en bijt ze flink van zich af. Met name richting Brian en Natasia...
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:40 schreef Mika25 het volgende:
Deze meid weet in ieder geval wat Natasia/Brian allemaal over haar vriendin gezegd hebben, dus dat kan leuke beelden opleveren. M`n complimenten DGK_REDAKTIE
niet een beetje oud voor jou scan?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:40 schreef scanman01 het volgende:
Wel een hele mooie meid (vind ik). Mooier dan Nena. (maar ik zal wel vrij alleen staan met die mening)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |