Niet echt, ik vindt haarveel natuurlijker overkomen dan Nena, die toch het prototype van blondje was...quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:40 schreef scanman01 het volgende:
Wel een hele mooie meid (vind ik). Mooier dan Nena. (maar ik zal wel vrij alleen staan met die mening)
Die gaat er zoveel mogelijk uitslepen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze ging na het bezoekje aan DGK met Kerst meteen topless in de Panorama met een verhaal over haar vriendin Nena erbij...![]()
nou nou kaya, ze mag er best wezen hoor!quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:42 schreef Kaya.nl het volgende:
saai mokkel
Ik denk van niet, maar hoop dat jij gelijk krijgt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:42 schreef Day het volgende:
Ik denk dat Natasia nu een geduchte tegenstander heeft gevonden.
Waatschijnlijk een beetje vroeg maarquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:40 schreef snetje het volgende:
nu gaat nena zeker ook streamenwelkom nena
![]()
![]()
Ja, lijkt me wel. Wat voor waarde hecht je aan je relatie als je voor lange tijd afscheid neemt?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:41 schreef CartWOman het volgende:
Vriendje helemaal overstuur.
Ok, bitch dus.![]()
eerst panorama en nu playboyquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:42 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die gaat er zoveel mogelijk uitslepen.![]()
Ondanks die knipoog wil ik toch even zeggen dat ik - ondanks mijn enorme hoge leeftijd - echt nog wel kan zien of het een mooie meid is of niet.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:41 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
niet een beetje oud voor jou scan?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:41 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
niet een beetje oud voor jou scan?
Dito.............ze weet niet eens de spelregels.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:40 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ja, ik vind er ook niks briljants aan, de ene domme hoerige doos gaat weg, en een nog grotere golddiggende hoer komt binnen..........irriteer me nu al aan dat heze stemmetje.....en ze zit ook aardig populair te doen.....
![]()
vreemde smaak hoor!quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
nou nou kaya, ze mag er best wezen hoor!
volgens mij weet ze meer dan ze zegtquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:45 schreef Miraaa het volgende:
Ze vraagt ook niet waarom Nena eruit is.........![]()
Impulsief hè?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:44 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Dito.............ze weet niet eens de spelregels.
Dus voor 10 duizend ga je inpulsief een soap in.
Laat je vriendje in de steek
En je baan laat je schieten ???
En op de vraag wat wil je doen is ......."weetnie"
Schiet mij maar lek.![]()
Dat heeft ze inmiddels al wel gehoord. Ze weet het al sinds begin vanavond ofzo.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:45 schreef Miraaa het volgende:
Ze vraagt ook niet waarom Nena eruit is.........![]()
Duhquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:46 schreef Kaya.nl het volgende:
[..]
volgens mij weet ze meer dan ze zegt
Tja, zo kun je het ook uitleggen ja.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:47 schreef Day het volgende:
Gatver, wat een slijmactie van Huub en Ilona!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |