Leonardo kan best een aardig woordje Nederlands. Maar nee hoor, dat vertikt 'ie!quote:
Als ik ga, dan moet ik via Leiden - Schiphol.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:02 schreef Aanvoerder het volgende:
Welke Fok!kers reizen eigenlijk altijd naar het stadion via Leiden/ Schiphol? Zou wel fijn zijn als ik niet altijd in m'n eentje zou moeten reizen.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:52 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Leonardo kan best een aardig woordje Nederlands. Maar nee hoor, dat vertikt 'ie!!
Check de PIquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:07 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]Hij praat in interviews altijd Nederlands..
Ik vanaf Leiden.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:06 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Als ik ga, dan moet ik via Leiden - Schiphol.
Nou, wat een kijk heeft die kerel er op zeg.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:10 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die Lasse Nilsson heeft er wel kijk op imo.
Ik vrees dat Rosenberg een één op één sprint wint van Huntelaar...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:09 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Nou, wat een kijk heeft die kerel er op zeg.
Nog nooit zo'n trage spits gezien als Rosenberg. Maar dan ook echt nog nooit.
Misschien redt ie het wel, maar een grote zal het nooit of te nimmer worden. En dat bedoelt die kerel volgens mij wel.
Bedankt hij speelt dus lijkt me.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:12 schreef egoTRON het volgende:
Als ik een pdf-je met disciplinaire maatregelen van UEFA.com download, hebben Ogararu en Gabri tweemaal geel. De laatste wedstrijd (Zulte-Waregem) is hierbij nog niet meegerekend. Hier kregen Huntelaar, Vermaelen en Ogararu geel. Alleen de Roemeen is dus geschorst (3e geel). Gabri en Huntelaar zijn bij de volgende kaart geschorst.
Ik bedoel ook traag qua handelen. Heb m'n vorige post een beetje verduidelijkt.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:12 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ik vrees dat Rosenberg een één op één sprint wint van Huntelaar...
Altijd via Leiden/Schiphol.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:02 schreef Aanvoerder het volgende:
Welke Fok!kers reizen eigenlijk altijd naar het stadion via Leiden/ Schiphol? Zou wel fijn zijn als ik niet altijd in m'n eentje zou moeten reizen.
Andere kant Jasza!quote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:15 schreef HeatWave het volgende:
lelijke taal is het toch, Portugees.
quote:Kom vroeg naar de ArenA!
Amsterdam, 02 feb 2007
Ajax speelt zondag 4 februari de thuiswedstrijd tegen Feyenoord. Deze wedstrijd, die om 12:30 uur begint, is volledig uitverkocht. Ajax roept haar supporters op vroeg naar het stadion te komen. De verwachte drukte voor de ingangen is namelijk enorm.
De Amsterdam ArenA is zondag vanaf 11.00 uur open. Vanaf het moment dat het stadion open gaat, anderhalf uur voor de aftrap, valt er genoeg te beleven. Zo is er het stadion-journaal, waarin alle hoogtepunten van recent gespeelde wedstrijden de revue passeren. Voor de spelers is de aanwezigheid van het publiek al lang voor de wedstrijd ook een extra stimulans!
leuke prijs voor rosalesquote:Clarin: 'Rosales zondag Argentinië'
Volgens de Argentijnse krant Clarin zijn de laatste obstakels in de transfer van Muro Rosales naar River Plate weggenomen. Rosales zou Ajax voor 3,5 miljoen dollar voor de Argentijnse club verwisselen. Het enige probleem dat er nog schijnt te zijn is een formeel probleem met betrekking tot bepaalde documenten. Rosales zou dan zondag naar River Plate, waar hij herenigd zal worden met Daniel Alberto Passarella, vertrekken.
Echt een geweldige foto! MIjn dank is groot!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:28 schreef Tvduijn het volgende:
[afbeelding]
Deze?
Heerlijk die emotie van johnny! Echt een held![]()
410 de gekstequote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:28 schreef Tvduijn het volgende:
[afbeelding]
Deze?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:38 schreef Aanvoerder het volgende:
Kan iemand die foto van Johnny waarop hij juicht naar het legioen met aanvoerdersband weer even linken?
He, ik zie een echte jood met zonnebril...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:28 schreef Tvduijn het volgende:
[afbeelding]
Deze?
Niet pietluttig doen. Kon ff niet zo snel een ander woord verzinnen.quote:
Jooooohquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:35 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
He, ik zie een echte jood met zonnebril...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |