Hij is wel geschorst tegen WB als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:47 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel.![]()
Maar KJH is niet geschorst tegen Werder Bremen uit. Je word pas geschorst als je 3 gele kaarten hebt en aangezien gele kaarten uit de kwalificatie wedstrijden worden kwijtgescholden heeft hij er nog maar 2.
Mag jij ook vrij uit je werk doen van je baas zonder extra ballast....? Van iedere medewerker worden prestaties/ taken verwacht en daar word je ook op afgerekend....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:54 schreef Chadi het volgende:
Kan die Henk ten cate niet een keer zijn smoel houden over zijn spelers en zo de druk van de ketel halen zodat ze vrijuit kunnen voetballen zonder extra ballast. Het begint me aardig de strot uit te komen.
Nee hoor. Dat geen enkele serieuze media het erover gehad heeft zegt wel genoeg.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:55 schreef BoNi het volgende:
[..]
![]()
Huntelaar is toch echt wel geschorst....
Als je het niet weet, reageer dan gewoon niet.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:47 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel.![]()
Maar KJH is niet geschorst tegen Werder Bremen uit. Je word pas geschorst als je 3 gele kaarten hebt en aangezien gele kaarten uit de kwalificatie wedstrijden worden kwijtgescholden heeft hij er nog maar 2.
Idd, het is juist goed dat htc kritisch en soms hard is naar zijn spelers. Daar worden ze alleen maar beter van.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:57 schreef BoNi het volgende:
[..]
Mag jij ook vrij uit je werk doen van je baas zonder extra ballast....? Van iedere medewerker worden prestaties/ taken verwacht en daar word je ook op afgerekend....
Als je twee gele kaarten hebt en bij de derde geschorst wordt, dan komen de kaarten na de groepsfase te vervallen, maar een al opgelopen schorsing natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:58 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat geen enkele serieuze media het erover gehad heeft zegt wel genoeg.
Kom dan maar met een serieuze bron waarin er staat dat KJH geschorst is. Het enige wat er te vinden is staat op Ajax Online (zonder bron).quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als je het niet weet, reageer dan gewoon niet.![]()
KJH heeft 1 gele kaart opgelopen in een kwalificatiewedstrijd voor de CL. Na afloop van de kwalificatie werd die kwijtgescholden. In de UEFA cup heeft hij 2 gele kaarten gekregen. Dus staat hij nu op 2 gele kaarten. Wat dus niet leid tot schorsing.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als je twee gele kaarten hebt en bij de derde geschorst wordt, dan komen de kaarten na de groepsfase te vervallen, maar een al opgelopen schorsing natuurlijk niet.
Die zet het niet in de VI maar houdt het binnenskamers!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:57 schreef BoNi het volgende:
[..]
Mag jij ook vrij uit je werk doen van je baas zonder extra ballast....? Van iedere medewerker worden prestaties/ taken verwacht en daar word je ook op afgerekend....
Ik neem ook niet aan dat er zo'n 50.000 man (twee)wekelijks naar jouw werk/ wedstrijden komen kijken en dus ook een verklaring willen hebben als jij minder presteert....?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:12 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die zet het niet in de VI maar houdt het binnenskamers!
quote:Bekerduel op 28 februari
Amsterdam, 01 feb 2007
De uitwedstrijd van Ajax bij Willem II in het kader van de kwartfinale van de KNVB Beker is vastgesteld op woensdag 28 februari. Het competitieduel RKC Waalwijk - Ajax is verplaatst naar zondag 8 april.
De bekerwedstrijd Willem II - Ajax in Tilburg op woensdag 28 februari begint om 20.45 uur.
Alle kwartfinalewedstrijden zijn op 28 februari:
FC Utrecht - AZ: 20.00 uur
Willem II - Ajax: 20.45 uur
NAC Breda - PSV: 20.45 uur
RKC Waalwijk - Roda JC: 19.00 uur
Het competitieduel RKC Waalwijk - Ajax wordt gespeeld op zondag 8 april om 14.30 uur. Deze competitiewedstrijd stond aanvankelijk gepland voor zaterdag 7 april om 19.30 uur.
Dat soort dingen moet je binnenskamers houden. Je weet dat je om je ploeg de rust moet bewaren. Zeker als het niet zo gaat zoals het hoort te gaan.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:17 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ik neem ook niet aan dat er zo'n 50.000 man (twee)wekelijks naar jouw werk/ wedstrijden komen kijken en dus ook een verklaring willen hebben als jij minder presteert....?
Dat is het lot van een profvoetballer.
Dat ben ik dan niet met je eensquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:41 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat soort dingen moet je binnenskamers houden. Je weet dat je om je ploeg de rust moet bewaren. Zeker als het niet zo gaat zoals het hoort te gaan.
Leonardo kan best een aardig woordje Nederlands. Maar nee hoor, dat vertikt 'ie!quote:
Als ik ga, dan moet ik via Leiden - Schiphol.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:02 schreef Aanvoerder het volgende:
Welke Fok!kers reizen eigenlijk altijd naar het stadion via Leiden/ Schiphol? Zou wel fijn zijn als ik niet altijd in m'n eentje zou moeten reizen.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:52 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Leonardo kan best een aardig woordje Nederlands. Maar nee hoor, dat vertikt 'ie!!
Check de PIquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:07 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]Hij praat in interviews altijd Nederlands..
Ik vanaf Leiden.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:06 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Als ik ga, dan moet ik via Leiden - Schiphol.
Nou, wat een kijk heeft die kerel er op zeg.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:10 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die Lasse Nilsson heeft er wel kijk op imo.
Ik vrees dat Rosenberg een één op één sprint wint van Huntelaar...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:09 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Nou, wat een kijk heeft die kerel er op zeg.
Nog nooit zo'n trage spits gezien als Rosenberg. Maar dan ook echt nog nooit.
Misschien redt ie het wel, maar een grote zal het nooit of te nimmer worden. En dat bedoelt die kerel volgens mij wel.
Bedankt hij speelt dus lijkt me.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:12 schreef egoTRON het volgende:
Als ik een pdf-je met disciplinaire maatregelen van UEFA.com download, hebben Ogararu en Gabri tweemaal geel. De laatste wedstrijd (Zulte-Waregem) is hierbij nog niet meegerekend. Hier kregen Huntelaar, Vermaelen en Ogararu geel. Alleen de Roemeen is dus geschorst (3e geel). Gabri en Huntelaar zijn bij de volgende kaart geschorst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |