Ik zal voortaan ietwat verder naar beneden scrollen.quote:U kunt alleen een N.E.C. Club Card aanvragen, indien u nog niet in het bezit bent van een andere Club Card of Seizoen Club Card van een Betaald Voetbal Organisatie. N.E.C. behoudt zich het recht voor een Club Card in te trekken c.q. niet te verstrekken.
Nee, vooralsnog heb ik niemand kunnen vinden. Of zijn er hier mensen die me aan kaartjes kunnen helpen?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:32 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ken je niemand met een NEC-scc? Want dan kan die gewoon kaartjes voor je halen..
Als t goed is heb je een mailtje (en kun je dus je emailadres weghalen). Dank je wel.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:36 schreef NMGN23 het volgende:
Ik woon vlak bij het stadion, mocht je vrijdag nog geen kaarten hebben dan moet je maar mailen:
gemaild.
NEC heeft nooit de intentie gehad om te willen winnen. Vanaf de 1e minuut achteruit lopen en de boel dichttimmerenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:44 schreef Dutch_Courage het volgende:
In 5 minuten de wedstrijd weg geven...
Ik had ook een paar jochies achter me met die instelling. Best knap, 90 minuten kankeren, maar op die leeftijd al zo verzuurd? En die tegeltjeswijsheden die ze er bij verkondigden maakten het niets beter.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:12 schreef Dutch_Courage het volgende:
Ik had ook al van die idioten achter me staan. Alléén maar zeiken, en dan ook nog eens op een ongelooflijk domme manier. Kom dan gewoon niet. Ma tokkie: "Ja, ik hoop dat Holman zijn been breekt, kut voetballer"![]()
Wat een K*T publiek weer hé ook met die wissel van Barretoquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:15 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
![]()
Ik ga denk ik supporter van Twente worden.
En Holman was juist de minst slechte NEC'er.
Dan wil ik graag de eerste zijn om je te feliciteren!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:38 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ja, was idd triest. Ik bleef eigenlijk alleen zitten omdat de Eendracht toch nog niet open was, maarja.
En eigen spelers uitfluiten, bah. Zo slecht speelde hij niet eens. Maargoed, maakt mij toch niet uit. Ik ben nu toch voor Twente
Er waren wel opvallend veel geinfiltreerde Tukkers aanwezig in mijn vak moet ik zeggenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:07 schreef Merson het volgende:
Nog bedankt voor de kaartjes.
En de M&M's in mn capuchon, leer mikken..
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:17 schreef rubbereend het volgende:
Knol heeft eindelijk betaalder moest een incasso bureau aan te pas komen
quote:KNVB keurt Plan van Aanpak goed (08/03/2007)
De licentiecommissie van de KNVB heeft het Plan van Aanpak wat N.E.C. heeft ingediend om vanuit Categorie 1 weer naar Categorie 2 te komen, goedgekeurd. Aanleiding hiervoor was het feit dat N.E.C. in december terugzakte van de 'veillige' Categorie 2 naar Categorie 1 van het financiële rankingsysteem wat de KNVB hanteert voor Betaald Voetbal Organisaties.
De KNVB heeft N.E.C. 2 zogeheten 'normdoelstellingen' opgelegd waaraan de club aan zal moeten voldoen. Deze doelstellingen wijken niet af van de doelstellingen die de directie van N.E.C. zich zelf heeft gesteld en zijn dus reëel te noemen. De 2 doelstellingen gaan over de exploitatieresultaten van het seizoen 2006-2007 en van seizoen 2007-2008.
Die laatste zin, wat een onzin, zo ging het helemaal niet... Echt een waardeloos wedstrijdverslag. En Sparta was gewoon slecht, dus ik snap het hele "geflatteerde" ook niet. NEC had er nog wel meer kunnen maken. Het enige geflatteerde was misschien dat Sparta niet een doelpuntje kon maken of zo.quote:Geflatteerde zege NEC op Het Kasteel
10/3/2007 22:03
Coach Wiljan Vloet laakte de laatste weken de instelling van zijn spelers. Na het duel met NEC zal dat niet anders zijn, want Sparta Rotterdam kreeg in eigen stadion met liefst 4-0 klop.
Optisch was het duel tussen Sparta en NEC in evenwicht, maar de gasten toonden zich een stuk effectiever. Daarbij kwam dat Harald Wapenaar in het doel van Sparta niet de gelukkigste wedstrijd uit zijn carrière keepte. De ervaren doelman kreeg met name geen grip op de traptechniek van Edgar Barreto.
De Paraguayaanse middenvelder zorgde zelf met een afstandschot voor de 0-1, waarbij hem overigens geen strobreed in de weg werd gelegd door de Sparta-defensie. Datzelfde gold voor Roy Beerens die alle gelegenheid kreeg om vanaf de linkerflank naar binnen te komen en af te ronden met stiftje over Wapenaar: 0-2.
Vervolgens was het in de tweede helft weer de beurt aan Barreto. Na een vrije trap van zijn voet kon Jonas Olsson voor 0-3 zorgen, omdat Wapenaar de bal niet onder controle kreeg. De vierde goal was een kopie van de derde. Barreto loste een schot dat Wapenaar niet adequaat kon verwerken. Brett Holman was ter plaatse om NEC naar een geflatteerde zege te schieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |