Maar voor hoe lang ?quote:
Nou hopelijk langer dan in BB6, maar denk dat het aantal streamers toeneemt waardoor er meer belasting ontstaat op het netwerkquote:
jaquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:09 schreef bosb het volgende:
mn streams zijn kut, al 2e keer in 10 min dat ze wegvallen. Meer mensen last van?
Ben ik wel met je eens ja.. Denk dat de meerderheid van de mannen allang terug had geschopt of geslagenquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waarom mag hij er niet trots op zijn dat hij wegliep zonder iets te doen? Of dat andere vanzelfsprekend is durf ik niet te zeggen en indien dat klopt wat je zegt, dan mag hij dus terecht trots op zichzelf zijn
geen idee, geen ervaring meequote:Op donderdag 1 februari 2007 16:17 schreef Scrupules het volgende:
wat een poep-psych
of hoort dit zo?
Dit hoort zo, ze stelt goede vragen, maar niet zo fel dat Brian dichtklapt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:17 schreef Scrupules het volgende:
wat een poep-psych
of hoort dit zo?
de vorige keer noemde ze hem "kinderachtig"quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:15 schreef jacqjacq het volgende:
goede psycholoog, ze wijst brian erop dat hij steeds over nena praat, maar dat hij over zichzelf moet praten..... en dan is brian stil![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Heeft die psycholoog zitten hardlopen? Ze is zo rood uitgeslagen...
zei hij dat? (streams waren weg)quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:16 schreef bosb het volgende:
Brian is gewoon bang "bang dat ze gaat stompen, slaan met haar nagels wat doen. Bang dat ze me wat aan wil doen"
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:20 schreef Dogga het volgende:
via welke link kijken jullie die streams..
Bij mij doen nooit al die 4 schermen het is vervelend
Nee nena welquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:20 schreef Leandra het volgende:
Waarom heeft Brian eigenlijk een gesprek met de psycholoog?? Die zijn toch alleen in beeld als het een gesprek is ivm een 24-uurs aanvraag??
Heeft Brian 24 uur aangevraagd?!
ze zit allemaal te beamen en mee te praten, dan had ie net zogoed bij NL op de sofa kunnen gaan liggenquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dit hoort zo, ze stelt goede vragen, maar niet zo fel dat Brian dichtklapt.
plus dat de omgeving een spel is waar elkaar het moeilijk maken dagelijkse kost isquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:19 schreef noekje het volgende:
Zij wilde mij jaloers maken.
Ziet hij niet in dat hij jaloers wordt en dat het zijn eigen verantwoordelijkheid is. Je hoeft nl niks.
Ja, dat zei hij net.. Arme jongen, is bang dat nena hem om brengtquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:20 schreef avonne het volgende:
[..]
zei hij dat? (streams waren weg)
wat een gelul. Hij is 10 keer sterker dan zij
... hij heeft het alweer over huub ondertussen.... loser
De tomaten zijn duur dit jaarquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Heeft die psycholoog zitten hardlopen? Ze is zo rood uitgeslagen...
alle ruimte, natuurlijk. Daar is een psycholoog voor.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:24 schreef Peter6000 het volgende:
Brian krijgt nu wel erg veel ruimte.
En weer benadert Brian alles fysiek/ seksueel.
Dom Konijn zou willen dat hij ooit één gedicht van deze kwaliteit zou schrijven...quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:12 schreef Meneermax het volgende:
Brian is al bezig met het verwerkingsproces
Ze schopte, die snol
Been raakte been
Al snel schoot ik vol
Neukkans resterende geen.
Deze blonde poenani
Van de week nog gebald
Nu opeens in een manie
Mijn kansen verknald
En nu, mijn ego zo groot
Groter nog dan de kont van natasia
Dat ego kreeg een stoot
en nu zwelg ik bij gebrek aan antidepressiva
Helemaal para ben ik bratha
door die kleine blonde optatah (optater)
Ik blijf dus maar morren
En ga maar weer sjorren.
Zolang de schuld maar niet bij Brian ligt he.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:21 schreef Borga het volgende:
huub maakt er gebruik van???????
Wie neukt wie nou??/
Dan is het vreemd dat dit uitgezonden wordt... dat gebeurde alleen maar als er een 24-uurs was.quote:
Het blijft dus gissen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:24 schreef Leandra het volgende:
Brian heeft dus tegen de psycholoog ook gezegd dat het eigenlijk niet gebeurd is? Of moeten we dat half/half anders opvatten?
Dan zat hij dus te liegen en Nena niet...
Zou het kunnen zijn dat Nena gewoon met haar rug tegen de muur stond en Brian tegenover haar en dat hij dus een paar keer de bunnyrabbitmove tussen haar dijen heeft gedaan?? Dan lijkt het al heel wat maar komt ie er alleen maar langs, niet in.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:24 schreef Leandra het volgende:
de bunnyrabbitmove tussen haar dijen heeft gedaan?? Dan lijkt het al heel wat maar komt ie er alleen maar langs, niet in.
Daar gaat ie ook heel veel spijt van krijgenquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:28 schreef noekje het volgende:
Die tattoo is echt afschuwelijk!
Ik probeerde het gewoon te visualiserenquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:26 schreef LoveProfusion het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weer wat nieuws geleerd! HAHHAHAHAHAA
Ik vind het best mooi.. alleen het lichaam niequote:Op donderdag 1 februari 2007 16:28 schreef noekje het volgende:
Die tattoo is echt afschuwelijk!
Wacht maar tot je de naaktfoto van Huub ziet....quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:29 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Ik vind het best mooi.. alleen het lichaam nie![]()
ik kan het me niet voorstellen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:29 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Wacht maar tot je de naaktfoto van Huub ziet....
Dan vergeet je dat lichaam!
Ja iidquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:30 schreef Mika25 het volgende:
Een Psycholoog die afgestudeerd is aan de LOI?
En hoe zit het dan met de vertrouwelijke informatie tussen patient-psycholoog?
Hub paardenlulquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:29 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Wacht maar tot je de naaktfoto van Huub ziet....
Dan vergeet je dat lichaam!
Toch fijn om te lezen dat (een deel van) de redactie ook vindt dat Brian zieliger doet dan hij is.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:30 schreef Ning het volgende:
Bron Tien tv
De psycholoog is gearriveerd. Maar hoewel Nena de 24 uur heeft aangevraagd, is het Brian die als eerste het gesprek aangaat. “Ik heb al eerder een trap van haar gekregen enzo, dus ze is wel los met haar handjes”, liegt Brian. Hij speelt de vermoorde onschuld en begrijpt niet waarom Nena hem deze zaken aandoet. Denkt de Antilliaan echt dat hem geen blaam treft of speelt hij het spelletje mee, omdat hij hoopt dat de blonde schone de Villa moet verlaten?
je haalt de woorden uit mijn mond...quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:32 schreef blomst het volgende:
Omdat hij met zijn pik denkt.
Komt omdat ze hier meelezenquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toch fijn om te lezen dat (een deel van) de redactie ook vindt dat Brian zieliger doet dan hij is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |