Ik vind het best mooi.. alleen het lichaam niequote:Op donderdag 1 februari 2007 16:28 schreef noekje het volgende:
Die tattoo is echt afschuwelijk!
Wacht maar tot je de naaktfoto van Huub ziet....quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:29 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Ik vind het best mooi.. alleen het lichaam nie![]()
ik kan het me niet voorstellen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:29 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Wacht maar tot je de naaktfoto van Huub ziet....
Dan vergeet je dat lichaam!
Ja iidquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:30 schreef Mika25 het volgende:
Een Psycholoog die afgestudeerd is aan de LOI?
En hoe zit het dan met de vertrouwelijke informatie tussen patient-psycholoog?
Hub paardenlulquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:29 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Wacht maar tot je de naaktfoto van Huub ziet....
Dan vergeet je dat lichaam!
Toch fijn om te lezen dat (een deel van) de redactie ook vindt dat Brian zieliger doet dan hij is.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:30 schreef Ning het volgende:
Bron Tien tv
De psycholoog is gearriveerd. Maar hoewel Nena de 24 uur heeft aangevraagd, is het Brian die als eerste het gesprek aangaat. “Ik heb al eerder een trap van haar gekregen enzo, dus ze is wel los met haar handjes”, liegt Brian. Hij speelt de vermoorde onschuld en begrijpt niet waarom Nena hem deze zaken aandoet. Denkt de Antilliaan echt dat hem geen blaam treft of speelt hij het spelletje mee, omdat hij hoopt dat de blonde schone de Villa moet verlaten?
je haalt de woorden uit mijn mond...quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:32 schreef blomst het volgende:
Omdat hij met zijn pik denkt.
Komt omdat ze hier meelezenquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toch fijn om te lezen dat (een deel van) de redactie ook vindt dat Brian zieliger doet dan hij is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |