alle ruimte, natuurlijk. Daar is een psycholoog voor.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:24 schreef Peter6000 het volgende:
Brian krijgt nu wel erg veel ruimte.
En weer benadert Brian alles fysiek/ seksueel.
Dom Konijn zou willen dat hij ooit één gedicht van deze kwaliteit zou schrijven...quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:12 schreef Meneermax het volgende:
Brian is al bezig met het verwerkingsproces
Ze schopte, die snol
Been raakte been
Al snel schoot ik vol
Neukkans resterende geen.
Deze blonde poenani
Van de week nog gebald
Nu opeens in een manie
Mijn kansen verknald
En nu, mijn ego zo groot
Groter nog dan de kont van natasia
Dat ego kreeg een stoot
en nu zwelg ik bij gebrek aan antidepressiva
Helemaal para ben ik bratha
door die kleine blonde optatah (optater)
Ik blijf dus maar morren
En ga maar weer sjorren.
Zolang de schuld maar niet bij Brian ligt he.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:21 schreef Borga het volgende:
huub maakt er gebruik van???????
Wie neukt wie nou??/
Dan is het vreemd dat dit uitgezonden wordt... dat gebeurde alleen maar als er een 24-uurs was.quote:
Het blijft dus gissen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:24 schreef Leandra het volgende:
Brian heeft dus tegen de psycholoog ook gezegd dat het eigenlijk niet gebeurd is? Of moeten we dat half/half anders opvatten?
Dan zat hij dus te liegen en Nena niet...
Zou het kunnen zijn dat Nena gewoon met haar rug tegen de muur stond en Brian tegenover haar en dat hij dus een paar keer de bunnyrabbitmove tussen haar dijen heeft gedaan?? Dan lijkt het al heel wat maar komt ie er alleen maar langs, niet in.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:24 schreef Leandra het volgende:
de bunnyrabbitmove tussen haar dijen heeft gedaan?? Dan lijkt het al heel wat maar komt ie er alleen maar langs, niet in.
Daar gaat ie ook heel veel spijt van krijgenquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:28 schreef noekje het volgende:
Die tattoo is echt afschuwelijk!
Ik probeerde het gewoon te visualiserenquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:26 schreef LoveProfusion het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()