Maar voor hoe lang ?quote:
Nou hopelijk langer dan in BB6, maar denk dat het aantal streamers toeneemt waardoor er meer belasting ontstaat op het netwerkquote:
jaquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:09 schreef bosb het volgende:
mn streams zijn kut, al 2e keer in 10 min dat ze wegvallen. Meer mensen last van?
Ben ik wel met je eens ja.. Denk dat de meerderheid van de mannen allang terug had geschopt of geslagenquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waarom mag hij er niet trots op zijn dat hij wegliep zonder iets te doen? Of dat andere vanzelfsprekend is durf ik niet te zeggen en indien dat klopt wat je zegt, dan mag hij dus terecht trots op zichzelf zijn
geen idee, geen ervaring meequote:Op donderdag 1 februari 2007 16:17 schreef Scrupules het volgende:
wat een poep-psych
of hoort dit zo?
Dit hoort zo, ze stelt goede vragen, maar niet zo fel dat Brian dichtklapt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:17 schreef Scrupules het volgende:
wat een poep-psych
of hoort dit zo?
de vorige keer noemde ze hem "kinderachtig"quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:15 schreef jacqjacq het volgende:
goede psycholoog, ze wijst brian erop dat hij steeds over nena praat, maar dat hij over zichzelf moet praten..... en dan is brian stil![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Heeft die psycholoog zitten hardlopen? Ze is zo rood uitgeslagen...
zei hij dat? (streams waren weg)quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:16 schreef bosb het volgende:
Brian is gewoon bang "bang dat ze gaat stompen, slaan met haar nagels wat doen. Bang dat ze me wat aan wil doen"
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:20 schreef Dogga het volgende:
via welke link kijken jullie die streams..
Bij mij doen nooit al die 4 schermen het is vervelend
Nee nena welquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:20 schreef Leandra het volgende:
Waarom heeft Brian eigenlijk een gesprek met de psycholoog?? Die zijn toch alleen in beeld als het een gesprek is ivm een 24-uurs aanvraag??
Heeft Brian 24 uur aangevraagd?!
ze zit allemaal te beamen en mee te praten, dan had ie net zogoed bij NL op de sofa kunnen gaan liggenquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dit hoort zo, ze stelt goede vragen, maar niet zo fel dat Brian dichtklapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |