quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:02 schreef Gert het volgende:
[..]
SCHOONMAKEN MOET JE, VERWAANDE BOENSNOL! :R
quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:56 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Voor de mensen die steeds siegologies hier schrijven, het is spiegolies hoor.
Nee maar hij is er trot op dat hij wegliep. Dus het is niet vanzelfsprekend dat hij wegliep..lijkt mij.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:05 schreef opgebaarde het volgende:
Dus jullie vinden dat Brian Nena had moeten slaan of schoppen. Het wordt steeds logischer![]()
Waarom mag hij er niet trots op zijn dat hij wegliep zonder iets te doen? Of dat andere vanzelfsprekend is durf ik niet te zeggen en indien dat klopt wat je zegt, dan mag hij dus terecht trots op zichzelf zijnquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:06 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Nee maar hij is er trot op dat hij wegliep. Dus het is niet vanzelfsprekend dat hij wegliep..lijkt mij.
Hij wel, zij niet???quote:
1 keer d'rn en weer d'ruit ???quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:08 schreef demins het volgende:
Half en half seks gehad???
Dit is Brian hij zuigtquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:58 schreef demins het volgende:
Als hier geen mooie gedichten uit voort gaan komen...
Haha ja iddquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Elke keer als ik ze aanzet krijg ik een zgn. Hilde loop
Wel maar dus niet afgemaakt, hij mocht ff naar binnen zeg maar...quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:07 schreef LoveProfusion het volgende:
"Ook al was het half half" ze hebben niet geneukt dus..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |