quote:Op de vraag "Waar blijft de Nederlandse Hillary?" antwoordt hij: "je kunt je beter afvragen waar onze Clinton blijft."
quote:Dat klinkt verstandig, maar ik vraag helemaal niet van u om mij te geloven op mijn deskundigheid. Ik heb weliswaar een wetenschappelijke achtergrond, ik volg de klimaatdiscussie als wetenschapsjournalist al zo’n dertig jaar (het allereerste stuk op de wetenschapspagina van NRC Handelsblad zo’n 25 jaar geleden ging over het broeikaseffect en was van mijn hand)
(...)
Tenslotte nog een leuk grafiekje, afkomstig van de Nasa. Sinds 1998 is de gemiddelde temperatuur op aarde, althans zoals deze door satellieten wordt gemeten, niet toegenomen maar gedaald. Amusant hè?
Grappig ook dat u deze nergens hebt gezien. Niet in de alarmerende nieuwsberichten in de kranten, noch in de dramatische documentaires op tv.
http://gristmill.grist.org/story/2006/11/4/175028/329quote:'Global warming stopped in 1998'
Now, this is an excusable mistake for average folks who do not need the rigors of statistical analysis in their day jobs. But any scientist in pretty much any field knows that you cannot extract meaningful information about trends in noisy data from single-year end points. It's hard to hear a scientist make this argument and still believe they speak with integrity in this debate -- seems more like an abuse of the trust placed in them as scientists.
Ruud pakt ook allesquote:
Maar het was de Klaas de Vries die de uitspraak deed.quote:
Was niet erg vriendelijk jegens Bos, de vraag waar de Nederlandse Clinton bleef..quote:
En? Wat denk je dat het wordt?quote:Ik moet kiezen tussen het PvdA-congres om hem te steunen, of naar de POL-meet gaan op 10 februari.![]()
Ik vrees dat je - na die gevoelige informatie naar buiten gebracht te hebben - sowieso niet meer voor de ballotage voor de meet komt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:45 schreef Sidekick het volgende:
Klaas.
Ik moet kiezen tussen het PvdA-congres om hem te steunen, of naar de POL-meet gaan op 10 februari.![]()
Nou, we kunnen 'm toch minstens voorgeleiden? Niet eens balloteren vind ik wel erg zwaar.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik vrees dat je - na die gevoelige informatie naar buiten gebracht te hebben - sowieso niet meer voor de ballotage voor de meet komt.
Inderdaad, al die PvdA-ers zijn dienaren van de fascistische, zionistische, kapitalistische onderdrukking en zijn dientengevolge niet welkom. Anders komen er nog mensen op de meet die weigeren een petitie die oproept tot de vrijlating van veroordeelde RAF-terroristen te tekenen; dergelijke verraders kun je er natuurlijk niet bijhebben.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:54 schreef Napalm het volgende:
Wat nou ballotteren?! Gewoon opknopen, guitliotine en de doodstraf er boven op. Dat zal recidive voorkomen en heeft een afschrikwekkende werking. Kunnen we daarna Heerts er ook ff doorjassen.![]()
Ach die nominaties stellen niets voor. Er zijn teveel mensen die mogen nominerenquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:55 schreef sigme het volgende:
[..]
bron
Guttegut, dat de uitvinder van het internet nog voorgedragen zou worden voor de Nobelprijs voor de wereldvrede.. Internet verbroedert. Zullen we een knuffelmoment inlassen?
Ok, een showproces zit er nog wel in. Maar het moet natuurlijk geen eerlijke rechtsgang worden, stel je eens voor zeg.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, we kunnen 'm toch minstens voorgeleiden? Niet eens balloteren vind ik wel erg zwaar.
Mooi effect is dat brandende olie met waterquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:10 schreef Monidique het volgende:
Ik zou het liever willen vergelijken met iemand die een brandende frituurpan wil blussen met water en als dat niet werkt, om meer water vraagt.
En nog in handen van de overheden ook.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:57 schreef Reya het volgende:
Is er weer praktisch een monopolie op de Nederlandse energievoorziening, is de SP alsnog niet tevreden. Het is ook nooit goed.
Je zal toch minstens moeten komen opdagen om iets van deze grootspraak te kunnen waarmaken.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:54 schreef Napalm het volgende:
Wat nou ballotteren?! Gewoon opknopen, guitliotine en de doodstraf er boven op. Dat zal recidive voorkomen en heeft een afschrikwekkende werking. Kunnen we daarna Heerts er ook ff doorjassen.![]()
Dat lijkt me nergens voor nodig.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Ok, een showproces zit er nog wel in. Maar het moet natuurlijk geen eerlijke rechtsgang worden, stel je eens voor zeg.
Drie uur, Utrecht CS?quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat lijkt me nergens voor nodig.
Goed, we hebben programma, nu nog een tijdstip.
heineken en grolsch dan houdt het wel op.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:03 schreef Reya het volgende:
Welke Nederlandse beursgenoteerde bierbrouwerijen zijn er ?
Echt een topic voor jou, du_ke.
Te weinig neukbaars.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Je zal toch minstens moeten komen opdagen om iets van deze grootspraak te kunnen waarmaken.
Waarom kom je eigenlijk niet?
Ik denk dat ik een paar uurtjes eerder kom en alvast verzamel in België. Vorige keer duurde verzamelen op station tamelijk lang, ik stel voor dat er vanaf een bepaald tijdstip niet meer gewacht wordt maar naar België gegaan. Dan weten laatkomers waar ze naartoe moeten.quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:09 schreef Pinball het volgende:
Mooie TT.
Ik ga binnenkort mijn favoriete boek van Dendermonde maar weer eens lezen.
De wereld gaat aan vlijt ten onder.
Oh, misschien kan ik op de vismarkt iets voor je opduikelen.quote:
Er valt in Utrecht vast wel iets te vinden.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:09 schreef Napalm het volgende:
Te weinig neukbaars.
Ik zal er rond die tijd ook wel een keer zijn, afhankelijk van hoe brak ik me 's ochtends voel.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een paar uurtjes eerder kom en alvast verzamel in België. Vorige keer duurde verzamelen op station tamelijk lang, ik stel voor dat er vanaf een bepaald tijdstip niet meer gewacht wordt maar naar België gegaan. Dan weten laatkomers waar ze naartoe moeten.
Valt me mee dat je niet met SCH komt aanzetten.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:15 schreef sigme het volgende:
Oh, misschien kan ik op de vismarkt iets voor je opduikelen.
Oh, je vindt het vast niet boeiend, maar ik heb me vermaakt met SGP krijgt weer geen subsidie !quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:19 schreef du_ke het volgende:
Maar nog boeiende topics vandaag?
http://www.wereldomroep.nl/actua/news/zijlijn/#5164513quote:Bot: Ankara niet achter stemactie D66
Minister Bot van Buitenlandse Zaken is ervan overtuigd dat de Turkse regering niets te maken heeft gehad met de e-mailactie voor D66.
Vlak voor de verkiezingen in november werd Turken in Nederland opgeroepen om te stemmen op kandidaat-Tweede Kamerlid Fatma Koser Kaya, onder meer omdat zij zich tijdens de campagne niet had uitgesproken over de Armeense genocide. De kandidaat werd met een groot aantal voorkeurstemmen gekozen.
Hoewel de mail via een Turks ministerie is verstuurd, is volgens Bot uit onderzoek gebleken dat de auteur een in Nederland wonende Turk moet zijn geweest. De Turkse regering heeft Bot bovendien verzekerd niet voor de campagnemail verantwoordelijk te zijn.
Dat zou een valse streek zijn. Daarvoor ben ik toch veel te goedmoedig.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:21 schreef Napalm het volgende:
[..]
Valt me mee dat je niet met SCH komt aanzetten.
Neuh inderdaad geen zin in vandaagquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, je vindt het vast niet boeiend, maar ik heb me vermaakt met SGP krijgt weer geen subsidie !
The meek shall inherit the world?quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:23 schreef sigme het volgende:
Dat zou een valse streek zijn. Daarvoor ben ik toch veel te goedmoedig.
Waarop?quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:23 schreef sigme het volgende:
Waarom geef je geen antwoord trouwens?
Nou neeh................het is komkommertijd99999999999999999999999999999999quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:19 schreef du_ke het volgende:
Maar nog boeiende topics vandaag?
Stilte voor de storm.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou neeh................het is komkommertijd99999999999999999999999999999999
Wat is er in vrdesnaam aan de hand![]()
er gebeurt helemaal niets....![]()
Mijn Engels, mijn Engelsquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:27 schreef Napalm het volgende:
[..]
The meek shall inherit the world?
Op de vraag waarom je niet komt.quote:[..]
Waarop?
Heb ik toch echt antwoord op gegeven..quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:43 schreef sigme het volgende:
Mijn Engels, mijn Engels
De zachtmoedigen zullen de wereld beërven? Ikke niet hoor, ik weiger. Hou die rommel maar.
[/quote in het Nederlands klinkt die zelfs beter
[quote]Op donderdag 1 februari 2007 21:43 schreef sigme het volgende:
Op de vraag waarom je niet komt.
quote:
'I didn't join the British Army to conduct American foreign policy'
As a trooper in the Special Air Service's counter-terrorist team - the black-clad force that came to the world's attention during the Iranian Embassy siege in 1980 - Ben Griffin was at the pinnacle of his military career.
He had already served in Northern Ireland, Macedonia and Afghanistan as a member of the Parachute Regiment, and his sharp mind, natural fitness and ability to cope with the stress of military operations had singled him out as ideal special forces material.
Born in London but brought up in Wales, Mr Griffin left school at 18 with two A-levels and six GCSEs and, although he could have become an officer, he preferred life in the ranks.
advertisement
Within a year of joining the elite force in early 2004 and serving as a trooper in the SAS's G-Squadron, he learnt that his unit was being posted to Baghdad, where it would be working alongside its American equivalent, Delta Force, targeting al-Qaeda cells and insurgent units.
Unknown to any of his SAS colleagues at their Hereford-based unit, however, Mr Griffin, then 25, had been harbouring doubts over the "legality" of the war. Despite recognising that Saddam Hussein was a brutal dictator and posed a threat, albeit a small one, to the West, he did not believe that the case for war had been made. The events he witnessed during his three-month tour in Baghdad, and especially the conduct of the American troops, would force him into making the most difficult decision of his life.
http://www.telegraph.co.u(...)06/03/12/nsas112.xml
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |