Yvonne: Dat fru-huu-streert jou.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:38 schreef beequeen het volgende:
Yvonne gaat weer een goed siegologisch gesprek aan met Braaaaaaaajen![]()
Ik vind hem mooiquote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:44 schreef anno-i-mus het volgende:
Brian moet oppassen .... straks schopt yvonne hem ook
De Thaiboks leraar van Bart en Brian zou trots op haar zijn...quote:
Ze stelt wel de juiste vragen idd.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:44 schreef Curious-PB het volgende:
Yvonne is oké
Redactie, die zeiden gelijk dat ze stijn gingen bellen om te bespreken wat ze gingen doen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:45 schreef Grimm het volgende:
Met wie belde hij direct na de tijd dan? van "Nena heeft mij geslagen"
Wie is stijn ook alweer?quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:46 schreef bosb het volgende:
[..]
Redactie, die zeiden gelijk dat ze stijn gingen bellen om te bespreken wat ze gingen doen.
De "Hummie" van DGK (officieël uitvoerend producent)quote:
Opperhoofd, iets van eindregiseur. In ieder geval iemand die beslissingen neemt en een soort van leider is van het geheel.quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:48 schreef lady1 het volgende:
ik vind yvonne goed bezig
Denk niet dat Stijn het op prijs stelt dat je hem Hummie noemtquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:48 schreef BONG4002 het volgende:
De "Hummie" van DGK (officieël uitvoerend producent)
Jepquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:52 schreef farceman het volgende:
Waar is nena nu trouwens ? Achter bij Stijn? Hoop dat hij haar kan overhalen
hete olie ;-)quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:53 schreef Grimm het volgende:
Wat heeft Huub met z'n schouder dan?
tattooquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:53 schreef Grimm het volgende:
Wat heeft Huub met z'n schouder dan?
Dat zou een zeer slechte zaak zijn. Aan de ene kant tolereren ze Bart's doodbedreigingen en dat kleine nep-trapje van een 19-jarige meid zonder spieren in haar benen zou met een exit beloond worden?!?quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:51 schreef blomst het volgende:
Ik denk dat ze Nena wel naar huis sturen, ze zullen ergens een grens moeten stellen.
Van mij mag Nena blijven.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:54 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dat zou een zeer slechte zaak zijn. Aan de ene kant tolereren ze Bart's doodbedreigingen en dat kleine nep-trapje van een 19-jarige meid zonder spieren in haar benen zou met een exit beloond worden?!?
Ik wil ook dat Nena weggaat, maar wel door een juiste reden...
Fysiek geweld is een reden.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:54 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dat zou een zeer slechte zaak zijn. Aan de ene kant tolereren ze Bart's doodbedreigingen en dat kleine nep-trapje van een 19-jarige meid zonder spieren in haar benen zou met een exit beloond worden?!?
Ik wil ook dat Nena weggaat, maar wel door een juiste reden...
Denk het dus ook. Goed aan af te zien dat ze uit volle kracht schopte, ook al was het mis of whatever...quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:58 schreef Suikeroom het volgende:
ik heb het nog een keer terug gekeken en Nena ligt er dus gewoon echt uit
http://goudenbrain.web-log.nl/quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:59 schreef Zeverzak het volgende:
What has happend??? Ik kom er gewoon niet aan toe om de streams te volgen...
Kan iemand ff kort vertellen wat er gebeurd is alstublieft?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:58 schreef Suikeroom het volgende:
Nena en Brian hadden weer eens ruzie en Brian lokte haar uit met als resultaat dat Nena bij wijze van reflex een heel klein trapje gaf, die overigens mis was. En nu wordt er net gedaan alsof ze fysiek geweld gebruikt heeft.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:59 schreef Zeverzak het volgende:
What has happend??? Ik kom er gewoon niet aan toe om de streams te volgen...
Kan iemand ff kort vertellen wat er gebeurd is alstublieft?
Waarom delen Fok en Suk Braindead en Huub JaNee niet gewoon:quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:58 schreef beequeen het volgende:
Ons zonnetje in huis is weer in een opperbeste stemming![]()
Aan de telefoon gaf ze aan dat ze toch redelijk onmogelijk was ten tijde van hun relatie.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:56 schreef 2live het volgende:
ik geloof dat Nena met haar ex ook zo'n geschiedenis had, net zo lang doorgaan met ruzie samen totdat nena sloeg of zo.......dat vond ze ook vrij normaal.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Aan de telefoon gaf ze aan dat ze toch redelijk onmogelijk was ten tijde van hun relatie.
Hij zei ook toen het gebeurde EINDELIJKquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:02 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb net het filmpje op de talpa site gezien (er zit geen geluid bij trouwens) en denk wel dat Nena exit is. Dan hebben die vuilakken nog hun zin ook. Brian wist niet hoe snel hij bij de telefoon moest komen om haar te verraden. Wat een ongelooflijke smeerlappen zeg. We moesten maar eens gaan nadenken wat we als kijkers/streamers hier aan kunnen doen, want dit is bij de beesten af.
Toch denk ik dat het 19 jaar zijn ook meespeelt. Ik was vroeger ook redelijk onmogelijk. Nu ben ik bijna de rust zelve.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:03 schreef 2live het volgende:
[..]
ze maakten net zolang ruzie totdat zij doorsloeg op een of andere manier, maar lijkt er op dat de geschiedenis zich hier herhaalt.
Dat was erg typerend jaquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij zei ook toen het gebeurde EINDELIJK
Is ook zo.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:02 schreef Kinga het volgende:
Ach gossie Ilona huilt.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij zei ook toen het gebeurde EINDELIJK
Zij zit niet met die 10.000 euro en daar kreeg Natasia wel hoofdpijn van. Ik denk dat ze gaat.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:04 schreef Kinga het volgende:
Hoop dat zij wel iemand van haar woord is, en echt GAAT.. niet zoals Natasia...
Ja en Ilonaquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:05 schreef jessie het volgende:
Nee he hij gaat toch geen Nena op zijn rug laten zetten erbij!
quote:
Kleurt hij later als hij buiten de dgk is wel weer inquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:06 schreef blomst het volgende:
Huub is helemaal gek Namen van Sylvia , Nena en Ilona. op zijn schouder.
Wanneer gaan ze het dan zwart maken.
nena op zijn rug tatoeeren..quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:08 schreef Grimm het volgende:
Waar gaat brian nu heen dan
Maar jij kijkt altijd met zeer speciale ogen en volgens mij was die trap gescript.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:58 schreef Suikeroom het volgende:
Wat een zielig mannetje is Brian toch.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:03 schreef 2live het volgende:
http://rapidshare.com/fil(...)n.trapje.stream2.asf
neen nena gaat, of ze moet, en als ze niet moet gaat ze zelf.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wat een zielig mannetje is Brian toch.
Ik kan er alleen maar walging voor opbrengen, trapje van niks.
Nena zal wel een gele kaart krijgen, mocht ze besluiten te blijven.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:11 schreef marky het volgende:
[..]
Maar jij kijkt altijd met zeer speciale ogen en volgens mij was die trap gescript.
Dank jequote:Op donderdag 1 februari 2007 14:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hier het filmpje op youtube, zodat je het niet hoeft te downloaden.
Ik denk dat ze met uitlokking een aardige zaak hebben. Maar ik denk dat ze zelf gaat.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]![]()
De trap ging vrij hard, dus als ze nu niet exit is dan is dan een vrijbrief voor geweld in de villa.
Misschien laten ze de eer aan Nena omdat ze toch ook al haar 24 uur heeft aangevraagd.
De uitlokking begon vannacht al, maar dan andersom. Maar daar hoor je niemand meer overquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:15 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met uitlokking een aardige zaak hebben. Maar ik denk dat ze zelf gaat.
Brian heeft toch meerdere keren verkondigd haar over het randje te willen duwen en het vernederen, uitschelden en wijn gooien van Brian staat in geen contrast met het uitlokken van de uitspraken van Nena.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:16 schreef Day het volgende:
[..]
De uitlokking begon vannacht al, maar dan andersom. Maar daar hoor je niemand meer over
En ik ben weer weg!
quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:03 schreef 2live het volgende:
http://rapidshare.com/fil(...)n.trapje.stream2.asf
Als je het filmpje zo ziet dan weet je datBrian een vrouw normaal gesproken zou slaan als hij daar een tik van zou krijgen. In feite moet Brian naar huis. Hij kan de situatie al langer niet aan. Hij gaat er sygologisch aan kapot en dat had de redaktie moeten zien. Die hadden Brian tegen zichzelf moeten beschermen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bedankt! Ik heb het wel halverwege van ellende al weer uitgezet. Hoe Brian reageerde na de trap en de anderen erbij was gewoon té ergquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jago (uit Othello)quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:06 schreef Grimm het volgende:
Het was net alsof hij erop wachtte, en daarom ook eindelijk zei enzo.
Het was net alsof Romeo, julia vermoordde
Huh?? Ik denk echt dat ze niet anders kunnen dan haar eruit zetten. Dus Nena overhalen om te blijven lijkt me helemaal niet aan de orde.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:18 schreef farceman het volgende:
Zo boos is Brian nu ook weeer niet anders zou hij nu niet bij Nena zijn.
Ben echt benieuwd of ze Nena nog kunnen overhalen om te blijven, ze komt me echt vastbesloten over.
Wedden dat ze blijft???????? Ze lullen allemaal als er iets is dat ze gaan, en uit eindelijk blijven ze toch..quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:18 schreef farceman het volgende:
Zo boos is Brian nu ook weeer niet anders zou hij nu niet bij Nena zijn.
Ben echt benieuwd of ze Nena nog kunnen overhalen om te blijven, ze komt me echt vastbesloten over.
Een gele kaart (net als Huub en Nathanael gekregen hebben), kan ook nog.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huh?? Ik denk echt dat ze niet anders kunnen dan haar eruit zetten.
Wat had je liever gezien??? Dat ie Nena vol op dr bek ging slaan???quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bedankt! Ik heb het wel halverwege van ellende al weer uitgezet. Hoe Brian reageerde na de trap en de anderen erbij was gewoon té erg
Brian's reactie was inderdaad overkill. Het zou me niets verbazen dat Nena er toch al uit wilde en dat ze een regeling heeft getroffen met "achter" om haar inleg van 10k terug te krijgen (onofficieel natuurlijk) als ze er met wat spectakel uit gaat. Dit is immers beter voor de kijkcijfers dan een bewoner die gewoon de poort uit loopt. Een andere verklaring voor deze overdreven reacties kan ik op dit moment niet bedenken.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:18 schreef scanman01 het volgende:
Bedankt! Ik heb het wel halverwege van ellende al weer uitgezet. Hoe Brian reageerde na de trap en de anderen erbij was gewoon té erg
Nena heeft laatst uitgebreid zitten verkondigen hoe zij mannen en met name haar ex tot wanhoop kan drijven, door te vernederen, uitschelden én uitlokken. Zo ver zelfs dat hij het niet meer trok en zij degene was die geweld gebruikte. Dat is precies wat er nu weer is gebeurd.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:18 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Brian heeft toch meerdere keren verkondigd haar over het randje te willen duwen en het vernederen, uitschelden en wijn gooien van Brian staat in geen contrast met het uitlokken van de uitspraken van Nena.
Daar is nooit geslagen. Op slaan of schoppen staat volgens mij een verplichte exit.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Een gele kaart (net als Huub en Nathanael gekregen hebben), kan ook nog.
Ik stuur alleen om hem eruit te krijgenquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:22 schreef PokerJoker het volgende:
Ik zeg kaartenactie om braaajen iets onder de riem te steken. Arme jongen
Een kaartenaktie voor Nena zul je bedoelen die Brian die deugt voor geen meter. Die is gewoon gevaarlijk eng.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:22 schreef PokerJoker het volgende:
Ik zeg kaartenactie om braaajen uits onder de riem te steken. Arme jongen
Ik heb begrepen van NL dat ze beide al een waarschuwing hebben gehad, dus dan zou het exit zijn.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Een gele kaart (net als Huub en Nathanael gekregen hebben), kan ook nog.
heeft niks met gunnen te maken.. Nena moet er gewoon uit en terechtquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar is nooit geslagen. Op slaan of schoppen staat volgens mij een verplichte exit.
Maar ik hoop het niet natuurlijk. Dat gunt niemand toch die 4 idioten.
Volgens mij was Bart van het weekend nog zo pissed omdat in de nieuwe regels stond: KAN tot een verwijdering leiden.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar is nooit geslagen. Op slaan of schoppen staat volgens mij een verplichte exit.
Mag het ook onder de gordel?quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:22 schreef PokerJoker het volgende:
Ik zeg kaartenactie om braaajen iets onder de riem te steken. Arme jongen
jeetje wat een ienie mienie trapjequote:Op donderdag 1 februari 2007 14:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hoi Day, waarom zo snel? Stil zonder jou hoor!!quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:16 schreef Day het volgende:
[..]
De uitlokking begon vannacht al, maar dan andersom. Maar daar hoor je niemand meer over
En ik ben weer weg!
Ze sporen beiden niet, ze passen wel bij elkaarquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:22 schreef Day het volgende:
[..]
Nena heeft laatst uitgebreid zitten verkondigen hoe zij mannen en met name haar ex tot wanhoop kan drijven, door te vernederen, uitschelden én uitlokken. Zo ver zelfs dat hij het niet meer trok en zij degene was die geweld gebruikte. Dat is precies wat er nu weer is gebeurd.
Ik praat Brians actie niet goed, ik zeg, ze sporen beide niet. En geweld is geweld, maakt niet uit of de man of vrouw het gebruikt.
Nena had een waarschuwing gekregen omdat ze haar handdoek over de douchecel had gehangen. Brian voor het wijnincident.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:24 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik heb begrepen van NL dat ze beide al een waarschuwing hebben gehad, dus dan zou het exit zijn.
Waarschuwing ws voor het ontduiken van de camera.
Haar Ex ja Brian is haar ex niet die is in feite niets maar Brian heeft nogal een raar trekje over zich. Die denkt namelijk dat alle vrouwen in de goudekooi op hem geilen en dat is hem alleen gelukt bij Nena en Natasia. Natasia vind hij zelf te lelijk maar Nena wil hij wel. Nu blijkt dat Nena het zelfde is als Brian. die kan namelijk liefde en sex heel goed scheiden. Brian snapt er niets van dat Nena niet helemaal verslingert is op op hem. Ieder meisje is toch gek op hem? Nou nee dus... Brian is gewoon gebruikt als speeltje.... boontje komt om zijn loontje zeg maar.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:22 schreef Day het volgende:
[..]
Nena heeft laatst uitgebreid zitten verkondigen hoe zij mannen en met name haar ex tot wanhoop kan drijven, door te vernederen, uitschelden én uitlokken. Zo ver zelfs dat hij het niet meer trok en zij degene was die geweld gebruikte. Dat is precies wat er nu weer is gebeurd.
Ik praat Brians actie niet goed, ik zeg, ze sporen beide niet. En geweld is geweld, maakt niet uit of de man of vrouw het gebruikt.
Ik ben aan het werk!quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:25 schreef Elounda het volgende:
[..]
Hoi Day, waarom zo snel? Stil zonder jou hoor!!
jep, heel frapant, "eindelijk" zei hij - eenvoudige uitlokking.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:26 schreef Ning het volgende:
Pure uitlokking van Brian, na de trap zei hij een paar keer dit is goed dit is goed.
Ze zitten vast wanhopiog te overleggen wat ze nu moeten. Ik weet zeker dat ze Nena er niet uit willen, dus dan zullen ze iets anders moeten bedenken. Kan nog interessant worden.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:25 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Volgens mij was Bart van het weekend nog zo pissed omdat in de nieuwe regels stond: KAN tot een verwijdering leiden.
En toch geloof ik best dat er een stuk gevoel bij komt kijken ...bij Brian dan want zoals hij jankte dat is niet zo goed te acterenquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:25 schreef avonne het volgende:
[..]
jeetje wat een ienie mienie trapje
en Brian zat echt wel uit te lokken, en maakt er een hele show van
Wat een vergelijking..quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik vind dat ze nu wel quitte staan , Brian die met wijn gooide en Nena die hem schopt...
Wel vreemd dat Nena met hem heeft geneukt en achteraf gaat ontkennen en zeggen:Bah ik zou er niet aan moeten denken met jou
Scanman die regels zijn net veranderd.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er zijn er nu 4 die haar er nog steeds uit willen volgens mij...ow nee, dan komt er een nwe voor he dat is waar ook...quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zitten vast wanhopiog te overleggen wat ze nu moeten. Ik weet zeker dat ze Nena er niet uit willen, dus dan zullen ze iets anders moeten bedenken. Kan nog interessant worden.
Dan kun je ook beargumenteren dat Loverboy zelf begonnen is met zijnquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:16 schreef Day het volgende:
[..]
En ik ben weer weg!
helemaal mee eens... nena krijgt vlgs mij iedere man uiteindelijk gek, Brian ging wat makkelijker omdat hij van zichzelf al niet spoort. Ook het gebrek aan sex heeft hem parten gespeeld. Nena heeft hem zo bespeeld op dat gebied.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:22 schreef Day het volgende:
[..]
Nou erg hard kon ik het niet noemen. Ik denk dat ze de situatie ook in ogenschouw moeten nemen. Gezien het zuigende karkater van Brian en de zeer lage manier van doen tegen Nena die dan net de jaren en de verbale kwaliteiten mist om Brian weerstand te bieden kan dan haast niet anders dan een klap of een schop te geven. Een klap was misschien beter geweest. Dat had nog een pets kunnen zijn.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]![]()
De trap ging vrij hard, dus als ze nu niet exit is dan is dan een vrijbrief voor geweld in de villa.
Misschien laten ze de eer aan Nena omdat ze toch ook al haar 24 uur heeft aangevraagd.
prima, ik vind dat wijngooien persoonlijk een graadje erger.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:29 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Wat een vergelijking..ok, als dat in jou ogen hetzelfde is, dan gooi jij maar wijn over me heen, dan trap ik jou wel..
![]()
En terecht.. mijn moeder heeft me ook altijd geleerd in mijn opvoeding, om NOOIT een handdoek over de douchegel te hangenquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:26 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nena had een waarschuwing gekregen omdat ze haar handdoek over de douchecel had gehangen. Brian voor het wijnincident.
Het is allebei vernederendquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:29 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Wat een vergelijking..ok, als dat in jou ogen hetzelfde is, dan gooi jij maar wijn over me heen, dan trap ik jou wel..
![]()
Het maakt niet uit, Marky.quote:
vind ik ookquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:25 schreef avonne het volgende:
[..]
jeetje wat een ienie mienie trapje
en Brian zat echt wel uit te lokken, en maakt er een hele show van
200% ja.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
jep, heel frapant, "eindelijk" zei hij - eenvoudige uitlokking.
Tja, Nena houd toch wel van een slokkie alcohol dusse..quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het is allebei vernederend![]()
Nou ik heb duidelijk wat gemist zag ik.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ja daar ben ik het wel mee eens...quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:28 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk!
Maar kon het niet laten te reageren.
En ik vind dat het geen moer uitmaakt of die trap nou hard of zacht was of dat het door een vrouw is gedaan, het is geweld!
ik blijf zeggen dat ik het met je eens benquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:31 schreef Day het volgende:
[..]
Het maakt niet uit, Marky.
Haar ex, Brian, haar toekomstige man/vriend. Dit is de manier waarop zij met mannen omgaat, punt! Je had haar vannacht bezig moeten zien, durf te wedden dat jij dat echt niet getrokken had!
En dit is geen verzinsel van mij, maar iets wat ze zelf heeft toegegeven.
En nu ga ik echt weer aan het werk!
Misschien heeft ie wel ergens op z'n lijf een wrat zitten die hij naar haar kan vernoemenquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat zal Natasiaaaaa balen dat haar naam er niet bij staat. En zij is nog wel de Zwarte Diva van Nederland.
Gevoel? Ja, gekrenkte trots, dat hij haar niet in bed kan krijgen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En toch geloof ik best dat er een stuk gevoel bij komt kijken ...bij Brian dan want zoals hij jankte dat is niet zo goed te acteren
Huh,, waarom niet?quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat zal Natasiaaaaa balen dat haar naam er niet bij staat. En zij is nog wel de Zwarte Diva van Nederland.
Dom om zoiets te laten doen met een conditie van niks, slaaptekort en een kater van de avond ervoorquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:35 schreef scanman01 het volgende:
Huub legt het nog steeds af van de pijn. Leuk, zo'n tattoo
als je toch een beetje de 'relatie' van brian en nena hebt gevolgd dan zag je dit toch aankomen....quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:35 schreef monique.t het volgende:
Als nena echt het huis moet verlaten om dit dan kijk ik niet meer
Dan is het duidelijk dat groep bbnn eigenlijk alles mogen.
Ze zijn met die geheel al weken bezig en praten er ook over
Zuigen de ander tot er klappen vallen dan hebben we er 1 uit
Whahhahahaquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Misschien heeft ie wel ergens op z'n lijf een wrat zitten die hij naar haar kan vernoemen
Haar vader is 10.000 euro kwijt. Weet zeker dat Nena die een beter scenario vindt. Zij wilde er absoluut niet uitgestemd worden.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:33 schreef scanman01 het volgende:
Als Nena er morgen uitgaat, dan heeft Huub's actie tijdens de aangevraagde exitronde haar 10.000 euro gekost.Als Huub ook voor een exit had gestemd (en de meiden ook) dan was Nena geen 10.000 euro kwijt.
Daarom denk ik ook dat ze niet anders kunnen dan haar eruit te zetten. Maar ik gun het Brian en die drie anderen niet, dus hopelijk hebben ze nog een alternatieve oplossingquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:36 schreef opgebaarde het volgende:
en als brian die schop aan huub had uitgedeeld dan wilde 99% van de members hier brian eruit hebben maar nu is het nena naar een man toe en Brian is al zo'n eikel, dan komt ineens het argument dat het niet zo'n harde schop was.....![]()
Als Nena morgen gaat, dan gaat ze zelf: haar keuze, haar 10.000,=quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:33 schreef scanman01 het volgende:
Als Nena er morgen uitgaat, dan heeft Huub's actie tijdens de aangevraagde exitronde haar 10.000 euro gekost.Als Huub ook voor een exit had gestemd (en de meiden ook) dan was Nena geen 10.000 euro kwijt.
Pff, jij bent zeker de maker van Brian, jij weet wel even wattie voelt en denkt..quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:35 schreef avonne het volgende:
[..]
Gevoel? Ja, gekrenkte trots, dat hij haar niet in bed kan krijgen.
Dat ze doet wat ze zelf wil en niet zijn slaafje wil zijn.
Als Brian het had gedaan, was FOK! te klein geweest, nu schopt Nena en is het ok, pleasequote:Op donderdag 1 februari 2007 14:34 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ja daar ben ik het wel mee eens...
Er zijn verzachtende omstandigheden gelukkig.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daarom denk ik ook dat ze niet anders kunnen dan haar eruit te zetten. Maar ik gun het Brian en die drie anderen niet, dus hopelijk hebben ze nog een alternatieve oplossing
Als Huub alles tegen Brian had gezegd en gedaan wat Brian tegen Nena heeft gezegd en gedaan, had ie er van mij ook niet om die reden uitgehoeven. Het gaat om de omstandigheden niet om de actie op zich.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:36 schreef opgebaarde het volgende:
en als brian die schop aan huub had uitgedeeld dan wilde 99% van de members hier brian eruit hebben maar nu is het nena naar een man toe en Brian is al zo'n eikel, dan komt ineens het argument dat het niet zo'n harde schop was.....![]()
Ik kan misschien de boel wat beter realtiveren dan Brian. Brian kan dat namelijk helemaal niet. Brian, Natasia en Nena zijn psychisch de zwakste bewoners. Geen van drieen kan in feite het programma aan. Ze maken het overigens soms wel leuk om naar te kijken al ben is Brian en Natasia al een maand of twee erg zat.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:31 schreef Day het volgende:
[..]
Het maakt niet uit, Marky.
Haar ex, Brian, haar toekomstige man/vriend. Dit is de manier waarop zij met mannen omgaat, punt! Je had haar vannacht bezig moeten zien, durf te wedden dat jij dat echt niet getrokken had!
En dit is geen verzinsel van mij, maar iets wat ze zelf heeft toegegeven.
En nu ga ik echt weer aan het werk!
Idd en brian zag het ook aankomen vandaar dat er al door bbnn door gesproken was dat hij door zou gaan me zuigenquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:37 schreef 2live het volgende:
[..]
als je toch een beetje de 'relatie' van brian en nena hebt gevolgd dan zag je dit toch aankomen....
Helemaal mee eens !!quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:28 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk!
Maar kon het niet laten te reageren.
En ik vind dat het geen moer uitmaakt of die trap nou hard of zacht was of dat het door een vrouw is gedaan, het is geweld!
Waarschijnlijk kan Nena haar hele leven al met van alles wegkomen met zo'n koppie. Ik heb zelf het idee dat de aandacht die ze krijgt en heeft gekregen veelal om haar uiterlijk gaat en ging. En dat ze vandaar uit reageert, niet heeft hoeven leren moeite te doen voor wat dan ook. Zo mooi zijn is een handicap en vergt extra aandacht in de opvoeding om daar mee om te kunnen gaan. daarbij is ze ook nog maar 19 jaar.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:28 schreef Grimm het volgende:
NL had d'r ook al geen zin in met die twee, ik vind Nena trouwens ook een stom wijf, die denkt dat ze alles kan maken.
Hoe zou jij het vinden als iedereen weet dat jij sex hebt gehad met iemand en de persoon in kwestie kijkt je aan en trekt een vies gezicht en zegt ik zou er niet eens aan moeten denkenquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:35 schreef avonne het volgende:
[..]
Gevoel? Ja, gekrenkte trots, dat hij haar niet in bed kan krijgen.
Dat ze doet wat ze zelf wil en niet zijn slaafje wil zijn.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:24 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
heeft niks met gunnen te maken.. Nena moet er gewoon uit en terecht![]()
Ze voelt denk ik niet zoveel voor Brian. Niet ander dan een levende dildo. Brian is overigens ook niet meer dan een levende dildo. Hij glibbert en trilt en siddert.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:39 schreef Day het volgende:
[..]
Als Brian het had gedaan, was FOK! te klein geweest, nu schopt Nena en is het ok, please!
En als ze voortaan eerljik wil zijn moet ze inderdaad niet ontkennen dat er geneukt is. Wat ze overigens ook van Huub weet en maar automatisch heeft aangenomen dat Brian het aan hem verteld heeft.
Ze moet sowieso eerlijk zijn en nu maar eens toe gaan geven dat ze meer voor Brian voelt, dan kan dat gedonder ook eens ophouden. Nena kan lullen wat ze wil, maar dat hele gedoe met Huub doe ze maar met 1 doel: Brian jaloers maken. Dat was vorige week al duidelijk en afgelopen nacht ook.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:41 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kan Nena haar hele leven al met van alles wegkomen met zo'n koppie. Ik heb zelf het idee dat de aandacht die ze krijgt en heeft gekregen veelal om haar uiterlijk gaan en gingen. En dat ze vandaar uit reageert, niet heeft hoeven leren moeite te doen voor wat dan ook. Zo mooi zijn is een handicap en vergt extra aandacht in de opvoeding om daar mee om te kunnen gaan. daarbij is ze ook nog maar 19 jaar.
En wat moet je anders als iemand tegen je zegt: Ik ben smerig omdat jij smerig bent..... hoe simpel is dat zeg.
Ik heb toch ook hele vuile dingen van Nena gehoord. Keihard ontkennen dat ze seks hebben gehad en er zelfs achteraan zeggen: "Gadverdamme, ik moet er niet aan denken". Dat zal toch ook niet prettig zijn geweest voor Brian. Nena kan er ook wat van hoor.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als Nena morgen gaat, dan gaat ze zelf: haar keuze, haar 10.000,=
Ik vind het overigens niet nodig, Brian was IMO weer eens aan het zuigen en sarren (kutopmerkingen zoals "je domme blonde hoofd") en dan is er op een gegeven moment een grens. Niet dat die grens aangeven moet worden met een schop tegen het been, overigens.
Als dit fysiek geweld bestraft wordt dan moet Brian zijn geestelijk geweld ook bestraft worden.
Ze voelt niks voor Brian. Ze houdt van het gevoel dat mannen haar willen en dat ze hun gevoel kan bespelen. Ik geloof niet dat zij iets voor hem voelt. Ze gaat meer voor de kick. Ze houdt meer van haar eigen gevoel dan van Brian. In het echt wil ze nog niet met hem op straat lopen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:39 schreef Day het volgende:
[..]
Ze moet sowieso eerlijk zijn en nu maar eens toe gaan geven dat ze meer voor Brian voelt, dan kan dat gedonder ook eens ophouden. Nena kan lullen wat ze wil, maar dat hele gedoe met Huub doe ze maar met 1 doel: Brian jaloers maken. Dat was vorige week al duidelijk en afgelopen nacht ook.
Volgens mij heeft ze hem niet geraaktquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:36 schreef opgebaarde het volgende:
Je vindt dit gelijk aan geweld? Apart, erg apartquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:42 schreef mootie het volgende:
Mag Natasia ook een waarschuwing voor afschuwelijk stoken en vertellen dat Huub en Nena lagen te sexen?
Wat een gezwets zeg... Brian was degene die al die wijven uitnodigde...quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:39 schreef Day het volgende:
[..]
Als Brian het had gedaan, was FOK! te klein geweest, nu schopt Nena en is het ok, please!
En als ze voortaan eerljik wil zijn moet ze inderdaad niet ontkennen dat er geneukt is. Wat ze overigens ook van Huub weet en maar automatisch heeft aangenomen dat Brian het aan hem verteld heeft.
Baviaania moet terug naar de apenheulquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:42 schreef mootie het volgende:
Mag Natasia ook een waarschuwing voor afschuwelijk stoken en vertellen dat Huub en Nena lagen te sexen?
Het moet toch wel een bizarre wip zijn geweest. Heel snel en Nena hoefde haar kleding amper goed te doen. Volgens mij heeft Nena alleen de handkar geduwd.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb toch ook hele vuile dingen van Nena gehoord. Keihard ontkennen dat ze seks hebben gehad en er zelfs achteraan zeggen: "Gadverdamme, ik moet er niet aan denken". Dat zal toch ook niet prettig zijn geweest voor Brian. Nena kan er ook wat van hoor.
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:39 schreef Day het volgende:
[..]
Ooit een man meegemaakt die daarbij gaat bewegen als Stampertjequote:Op donderdag 1 februari 2007 14:45 schreef marky het volgende:
[..]
Het moet toch wel een bizarre wip zijn geweest. Heel snel en Nena hoefde haar kleding amper goed te doen. Volgens mij heeft Nena alleen de handkar geduwd.
Dat "iedereen" het weet komt vooral door Brian.... die heeft het namelijk (gelijk) aan Natasia verteld, en onze grote vriendin kon gisteravond haar mond weer eens niet houden, en daarom sprak Nena Brian gisteravond aan.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hoe zou jij het vinden als iedereen weet dat jij sex hebt gehad met iemand en de persoon in kwestie kijkt je aan en trekt een vies gezicht en zegt ik zou er niet eens aan moeten denken![]()
Kan me er wel iets bij voorstellen dat je dan als man denkt wat een pleuriswijf
Ze hebben van het begin af aan spelletjes met elkaar gespeeld en durfden geen gezichtsverlies te lijden ennonchalant gedrag voerde de boventoon terwijl ze elkaar misschien stiekum toch wel leuker vonden
Ze hebben daar wel even gestaan hoor. Op een gegeven moment zag je hem ook vrij hard stoten.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:45 schreef marky het volgende:
[..]
Het moet toch wel een bizarre wip zijn geweest. Heel snel en Nena hoefde haar kleding amper goed te doen. Volgens mij heeft Nena alleen de handkar geduwd.
Dat klinkt goedquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:47 schreef blomst het volgende:
Van de Talpasite
Huishoudster Yvonne vangt Brian op in de tuin. Ze steekt de Antilliaan een hart onder de riem: “Goed dat je jezelf in hebt gehouden.” De 25-jarige vindt dit zelf ook: “Ja ik ben heel trots op mezelf. Ik ga geen vrouwen slaan. Dat heb ik ook nooit gedaan. Ze maakt het slechte in mijn los.” Maar kan Brian zijn handen wel helemaal in onschuld wassen? En weet Yvonne het hele verhaal wel, nu ze zo duidelijk partij kiest voor Brian?
Je haalt me de woorden uit de mondquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ooit een man meegemaakt die daarbij gaat bewegen als Stampertje![]()
![]()
![]()
tja, ik zou het heel anders doen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als iedereen weet dat jij sex hebt gehad met iemand en de persoon in kwestie kijkt je aan en trekt een vies gezicht en zegt ik zou er niet eens aan moeten denken![]()
Kan me er wel iets bij voorstellen dat je dan als man denkt wat een pleuriswijf
Ze hebben van het begin af aan spelletjes met elkaar gespeeld en durfden geen gezichtsverlies te lijden ennonchalant gedrag voerde de boventoon terwijl ze elkaar misschien stiekum toch wel leuker vonden
Ontkennen tegenover de rest kan (heeft weinig zin, want het is op de streams en op tv te zien geweest) ontkennen t.o.v. degene met wie je geneukt hebt, is zeer triest.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wat een gezwets zeg... Brian was degene die al die wijven uitnodigde...
ze spelen met elkaar een spel... ze zoeken het maar uit.. en Nena moet niets, en zeker niet het bekennen van het wel of niet hebben van sex, tegen de andere bewoners.... Brians enige doel is daarmee een sneer naar Huub geven...
Jaloerse kip is het.. maar ja, zijn afkomst zegt wat dat betreft genoeg
Zo kan die wel weer!quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:44 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Baviaania moet terug naar de apenheul![]()
En toch blijf ik dat wat anders vinden dat dingen met anderen bespreken die alleen voor jouw oren waren.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:42 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb toch ook hele vuile dingen van Nena gehoord. Keihard ontkennen dat ze seks hebben gehad en er zelfs achteraan zeggen: "Gadverdamme, ik moet er niet aan denken". Dat zal toch ook niet prettig zijn geweest voor Brian. Nena kan er ook wat van hoor.
er is gewoon geneukt, maar dat wil nog niet zeggen dat Brian dat van de daken mag gaan schreeuwen, is totaal respectloos. Nena heeft hem er expliciet op gewezen NIETS over het wippie te vertellen. resepectloze Brian, de Antilliaan "is zo een echte man" haha - Nena heeft inmiddels nog steeds niet toegegeven dat er geneukt is.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:45 schreef marky het volgende:
[..]
Nena is een behoorlijk gestoord persoontje. Dat werd weer eens heel goed duidelijk tijdens dat gesprek met die vrouw vanmorgen. Dat meisje is voer voor psychologen. Maar een exit van Nena zou Natasia, Brian, Bart en Nathanael veel te goed uitkomen, dus dat moeten we zien te voorkomenquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:45 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.![]()
Hoe zij mannen manupileerd, daarvan kan je eens de bal keihard op je bek terug gekaatst krijgen.
Tuurlijk is het gebeurd...quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hebben daar wel even gestaan hoor. Op een gegeven moment zag je hem ook vrij hard stoten.
Op TV natuurlijk niet, maar het is wel degelijk gebeurd.
De daad is tussen haar en haar partner, dat haar partner het fatsoen en respect niet kan opbrengen moet je haar niet kwalijk nemen, dat is omgekeerde wereld. Dat zij haar gekwetst voelt omdat ze iets gedaan heeft wat ze al heel lang afwijst (nee, nee, neee, neeeee, neeheeee) en als die persoon dan ook nog eens zo met haar omgaat. Dus Brian is hier de mongool heurquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:45 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.![]()
Hoe zij mannen manupileerd, daarvan kan je eens de bal keihard op je bek terug gekaatst krijgen.
Maar mevrouw is te preuts om voor eigen daden uit te komen.![]()
Ik heb dat hele doorvertel verhaal gemist...ik ging er vanuit dat Brian wel zo slim was om zijn mond te houden in hoop op een herhaling...Ik dacht dat het alleen maar via de pokerchat bekend was geworden bij de restquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat "iedereen" het weet komt vooral door Brian.... die heeft het namelijk (gelijk) aan Natasia verteld, en onze grote vriendin kon gisteravond haar mond weer eens niet houden, en daarom sprak Nena Brian gisteravond aan.
Huub heeft iets gezien op YouTube of heeft het kunnen opmaken uit de nicknames in de pokerroom, hij heeft het niet lopen rondstrooien........ Brian heeft het waarschijnlijk iedereen "in vertrouwen" verteld.
En dat had ie nou niet moeten doen, want zijn groepje is niet te vertrouwen, en Natasia heeft dat al duidelijk gemaakt door een opmerking richting Nena te plaatsen waaruit Nena kon opmaken dat Natasia het wist.
Volgens mij heeft hij het ook niet verteld. Natasia heeft het gevraagd, de volgende dag, maar hij heeft geen antwoord gegeven. Degene die het verteld heeft is Huub.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik heb dat hele doorvertel verhaal gemist...ik ging er vanuit dat Brian wel zo slim was om zijn mond te houden in hoop op een herhaling...Ik dacht dat het alleen maar via de pokerchat bekend was geworden bij de rest
Jep.. Huub en Nena hebben de hele kamasutra afgewerkt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:51 schreef Dogga het volgende:
Ik wordt net wakker
heb gistere tot half 5 de streams gekeken
maar wat is er gebeurd vanochtend? hebben ze gesext wat lees ik nou???
Meen je dat nou??quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep.. Huub en Nena hebben de hele kamasutra afgewerkt.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
nee wel sambalquote:
ik vond dat swaffelen en die cumshot wel ver gaanquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
brian heeft geluk, het bleef bij een trap, terwijl ze gezegd had dat ze hem zou vermoorden mocht hij er over gaan praten.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
En toch blijf ik dat wat anders vinden dat dingen met anderen bespreken die alleen voor jouw oren waren.
Volgens mij is die ontkenning vooral omdat ze laaiend is dat hij het wel verteld heeft: hij had zijn mond moeten houden.
Dan waren haar mondhoeken wel uitgescheurd. alhoewel, met dat pikkie van Brianquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:50 schreef Borga het volgende:
Nena heeft hem gepijpt
hij zegt gewoon bitch baby tegen haar, ik had hem dan gelijk een rotschop verkocht.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:51 schreef beequeen het volgende:
http://www.dorpsgekken.nl(...)h-door-brian-neuken/
ik zou zeggen, kijk nog eens, misschien gaan sommige mensen het hier dan wel begrijpen.![]()
Je hebt ontkennen en zwijgen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ontkennen tegenover de rest kan (heeft weinig zin, want het is op de streams en op tv te zien geweest) ontkennen t.o.v. degene met wie je geneukt hebt, is zeer triest.
is toch stoerquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:55 schreef Ashley1 het volgende:
[..]
hij zegt gewoon bitch baby tegen haar, ik had hem dan gelijk een rotschop verkocht.
preciesquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
En toch blijf ik dat wat anders vinden dat dingen met anderen bespreken die alleen voor jouw oren waren.
Volgens mij is die ontkenning vooral omdat ze laaiend is dat hij het wel verteld heeft: hij had zijn mond moeten houden.
Hebben wij bewijs dat ze heeft geneukt ??? Het is het woord van Brainless tegen die van Nena. Uit de bewegingen kon je het wel opmaken, maarrrrrrrrrrrrrrr echt heel duidelijk ???quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
ook na het teruglezen van de streams, wij hebben ons prima vermaakt hoor1111quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Wow 4 cossen teruggelezen, bedankt voor het typen!
Streams aan: saai, it figures
Inderdaad. Brian's opvatting van eerlijkheid is dit soort acties overal rond te bazuinen...Als Nena daar niet aan mee wil doen is dat haar goed recht. Heeft niets met eerlijkheid te maken...een naar mannetje is het die Brian.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:56 schreef avonne het volgende:
[..]
Je hebt ontkennen en zwijgen.
Op het filmpje probeert Brian juist Nena te dwingen hardop te bekennen.
Dat vind ik nogal minnetjes van hem.
Als ze er over wil zwijgen, dat mag dat.
jij ook tijdens het zwemmen, zie maar hoe je het regelt, zuignapquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:01 schreef tipsch het volgende:
hee, fokking Nathanael, je zender
Aan wie???quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:52 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij het ook niet verteld. Natasia heeft het gevraagd, de volgende dag, maar hij heeft geen antwoord gegeven. Degene die het verteld heeft is Huub.
Als hij zelf al weet dat het placebo's zijn, gaat het niet echt helpen hè.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:00 schreef scanman01 het volgende:
Huub heeft last van de tattoo en wil de placebo's nemen tegen de pijn
Ze heeft volgens mij nog geen gesprek gehad achter. Wel heeft ze haar 24 uur aangevraagd.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:03 schreef Dogga het volgende:
Is nena trouwens gestraft door DGK..
nee, ze zal haar gele kaartje vanavond wel krijgen. en de overige bewoners krijgen te zien dat dit nou net over de rand van fysiek geweld is, snappen ze dat ook eindelijk - mooi voorbeeldquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:03 schreef Dogga het volgende:
Is nena trouwens gestraft door DGK..
Hoe weet jij dat zo goed???????quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dan waren haar mondhoeken wel uitgescheurd. alhoewel, met dat pikkie van Brian![]()
Jawel, het zijn panacee placebo's.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Als hij zelf al weet dat het placebo's zijn, gaat het niet echt helpen hè.
ze had al een waarschuwing. Het was nog niet duidelijk wat 'achter' ging doen, maar als die haar niet diskwalificeren dan gaat ze zelf, heeft ze net verteld.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
nee, ze zal haar gele kaartje vanavond wel krijgen. en de overige bewoners krijgen te zien dat dit nou net over de rand van fysiek geweld is, snappen ze dat ook eindelijk - mooi voorbeeld
Nee.,. hij heeft nena op zijn schouders gezet, en hij staat vast met zijn leuter tegen de muur op te rijden..quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Hebben wij bewijs dat ze heeft geneukt ??? Het is het woord van Brainless tegen die van Nena. Uit de bewegingen kon je het wel opmaken, maarrrrrrrrrrrrrrr echt heel duidelijk ???![]()
Waarom ? Uit Eigen ervaring oordelen misschien?quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ontkennen tegenover de rest kan (heeft weinig zin, want het is op de streams en op tv te zien geweest) ontkennen t.o.v. degene met wie je geneukt hebt, is zeer triest.
En je opmerking over zijn afkomst, ach........lees je 'ns in zou ik zeggen.
juistquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:56 schreef avonne het volgende:
[..]
Je hebt ontkennen en zwijgen.
Op het filmpje probeert Brian juist Nena te dwingen hardop te bekennen.
Dat vind ik nogal minnetjes van hem.
Als ze er over wil zwijgen, dat mag dat.
Een waarschuwing van een heel ander kaliber.... en die is van zo in het begin van het programma dat ie inmiddels toch wel eens weggeboekt mag worden.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:07 schreef 2live het volgende:
ze had al een waarschuwing. Het was nog niet duidelijk wat 'achter' ging doen, maar als die haar niet diskwalificeren dan gaat ze zelf, heeft ze net verteld.
Ik heb daarom zo'n idee dat Huub een geintje maaktequote:Op donderdag 1 februari 2007 15:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Als hij zelf al weet dat het placebo's zijn, gaat het niet echt helpen hè.
Ik heb toch echt het idee dat Yvonne daar niet uitsluitend als hoofd Huishouding in dienst is.... als ze een opleiding tot psychiatrisch verpleegkundige blijkt te hebben zou het me niets verbazen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:10 schreef LoveProfusion het volgende:
Die Yvonne mag overigens ook dood van mij. Werken bitch.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:10 schreef LoveProfusion het volgende:
Die Yvonne mag overigens ook dood van mij. Werken bitch.
Dat is de opinie van elkaar napratende mensen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:07 schreef Dogga het volgende:
Dus hier eindigt het verhaal nena??:(
je loopt wel ver achterquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:11 schreef Dogga het volgende:
nog een update hoor
Waarom loopt illona nou in eens met krukken???
Jaaa zo irritant.. beetje schelden in een ander taaltjequote:Op donderdag 1 februari 2007 15:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Overigens vind ik dat Brian ook een waarschuwing moet krijgen wegens uitlokking, het praten in die conjo taal van hem (je bent inmiddels in nederland niet in dat drugsoord van hem), en volgens mij sloeg hij ook ergens op toen hij binnenkwam.
Nena is in bed gekropen, waar brian is weet ik niet.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:12 schreef RTM1988 het volgende:
waar zijn brian en nena?
Ze heeft haar 24 uur aangevraagt, maar na 6 BB-en geloof ik daar niet meer in...quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat is de opinie van elkaar napratende mensen.
Ik denk dat ze een waarschuwing krijgt (gele kaart).
dat is volgens Braaaaaaajen geen scheldenquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:13 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Jaaa zo irritant.. beetje schelden in een ander taaltje![]()
Ik hoorde overigens ook iets van Conjo Puta??![]()
jah ik heb gistere van middennacht tot half 5 streams gekeken maar goed illona sliep al..was alleen huub en nena.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
je loopt wel ver achter![]()
Ze heeft een gespierde scheur![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |