Yvonne: Dat fru-huu-streert jou.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:38 schreef beequeen het volgende:
Yvonne gaat weer een goed siegologisch gesprek aan met Braaaaaaaajen![]()
Ik vind hem mooiquote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:44 schreef anno-i-mus het volgende:
Brian moet oppassen .... straks schopt yvonne hem ook
De Thaiboks leraar van Bart en Brian zou trots op haar zijn...quote:
Ze stelt wel de juiste vragen idd.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:44 schreef Curious-PB het volgende:
Yvonne is oké
Redactie, die zeiden gelijk dat ze stijn gingen bellen om te bespreken wat ze gingen doen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:45 schreef Grimm het volgende:
Met wie belde hij direct na de tijd dan? van "Nena heeft mij geslagen"
Wie is stijn ook alweer?quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:46 schreef bosb het volgende:
[..]
Redactie, die zeiden gelijk dat ze stijn gingen bellen om te bespreken wat ze gingen doen.
De "Hummie" van DGK (officieël uitvoerend producent)quote:
Opperhoofd, iets van eindregiseur. In ieder geval iemand die beslissingen neemt en een soort van leider is van het geheel.quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:48 schreef lady1 het volgende:
ik vind yvonne goed bezig
Denk niet dat Stijn het op prijs stelt dat je hem Hummie noemtquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:48 schreef BONG4002 het volgende:
De "Hummie" van DGK (officieël uitvoerend producent)
Jepquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:52 schreef farceman het volgende:
Waar is nena nu trouwens ? Achter bij Stijn? Hoop dat hij haar kan overhalen
hete olie ;-)quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:53 schreef Grimm het volgende:
Wat heeft Huub met z'n schouder dan?
tattooquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:53 schreef Grimm het volgende:
Wat heeft Huub met z'n schouder dan?
Dat zou een zeer slechte zaak zijn. Aan de ene kant tolereren ze Bart's doodbedreigingen en dat kleine nep-trapje van een 19-jarige meid zonder spieren in haar benen zou met een exit beloond worden?!?quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:51 schreef blomst het volgende:
Ik denk dat ze Nena wel naar huis sturen, ze zullen ergens een grens moeten stellen.
Van mij mag Nena blijven.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:54 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dat zou een zeer slechte zaak zijn. Aan de ene kant tolereren ze Bart's doodbedreigingen en dat kleine nep-trapje van een 19-jarige meid zonder spieren in haar benen zou met een exit beloond worden?!?
Ik wil ook dat Nena weggaat, maar wel door een juiste reden...
Fysiek geweld is een reden.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:54 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dat zou een zeer slechte zaak zijn. Aan de ene kant tolereren ze Bart's doodbedreigingen en dat kleine nep-trapje van een 19-jarige meid zonder spieren in haar benen zou met een exit beloond worden?!?
Ik wil ook dat Nena weggaat, maar wel door een juiste reden...
Denk het dus ook. Goed aan af te zien dat ze uit volle kracht schopte, ook al was het mis of whatever...quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:58 schreef Suikeroom het volgende:
ik heb het nog een keer terug gekeken en Nena ligt er dus gewoon echt uit
http://goudenbrain.web-log.nl/quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:59 schreef Zeverzak het volgende:
What has happend??? Ik kom er gewoon niet aan toe om de streams te volgen...
Kan iemand ff kort vertellen wat er gebeurd is alstublieft?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:58 schreef Suikeroom het volgende:
ik heb het nog een keer terug gekeken en Nena ligt er dus gewoon echt uit
Nena en Brian hadden weer eens ruzie en Brian lokte haar uit met als resultaat dat Nena bij wijze van reflex een heel klein trapje gaf, die overigens mis was. En nu wordt er net gedaan alsof ze fysiek geweld gebruikt heeft.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:59 schreef Zeverzak het volgende:
What has happend??? Ik kom er gewoon niet aan toe om de streams te volgen...
Kan iemand ff kort vertellen wat er gebeurd is alstublieft?
Waarom delen Fok en Suk Braindead en Huub JaNee niet gewoon:quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:58 schreef beequeen het volgende:
Ons zonnetje in huis is weer in een opperbeste stemming![]()
Aan de telefoon gaf ze aan dat ze toch redelijk onmogelijk was ten tijde van hun relatie.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:56 schreef 2live het volgende:
ik geloof dat Nena met haar ex ook zo'n geschiedenis had, net zo lang doorgaan met ruzie samen totdat nena sloeg of zo.......dat vond ze ook vrij normaal.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Aan de telefoon gaf ze aan dat ze toch redelijk onmogelijk was ten tijde van hun relatie.
Hij zei ook toen het gebeurde EINDELIJKquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:02 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb net het filmpje op de talpa site gezien (er zit geen geluid bij trouwens) en denk wel dat Nena exit is. Dan hebben die vuilakken nog hun zin ook. Brian wist niet hoe snel hij bij de telefoon moest komen om haar te verraden. Wat een ongelooflijke smeerlappen zeg. We moesten maar eens gaan nadenken wat we als kijkers/streamers hier aan kunnen doen, want dit is bij de beesten af.
Toch denk ik dat het 19 jaar zijn ook meespeelt. Ik was vroeger ook redelijk onmogelijk. Nu ben ik bijna de rust zelve.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:03 schreef 2live het volgende:
[..]
ze maakten net zolang ruzie totdat zij doorsloeg op een of andere manier, maar lijkt er op dat de geschiedenis zich hier herhaalt.
Dat was erg typerend jaquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij zei ook toen het gebeurde EINDELIJK
Is ook zo.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:02 schreef Kinga het volgende:
Ach gossie Ilona huilt.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij zei ook toen het gebeurde EINDELIJK
Zij zit niet met die 10.000 euro en daar kreeg Natasia wel hoofdpijn van. Ik denk dat ze gaat.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:04 schreef Kinga het volgende:
Hoop dat zij wel iemand van haar woord is, en echt GAAT.. niet zoals Natasia...
Ja en Ilonaquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:05 schreef jessie het volgende:
Nee he hij gaat toch geen Nena op zijn rug laten zetten erbij!
quote:
Kleurt hij later als hij buiten de dgk is wel weer inquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:06 schreef blomst het volgende:
Huub is helemaal gek Namen van Sylvia , Nena en Ilona. op zijn schouder.
Wanneer gaan ze het dan zwart maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |