abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 februari 2007 @ 14:42:03 #201
149345 StunningCunt
So what you boring little cunt
pi_45882870
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 14:24 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

heeft niks met gunnen te maken.. Nena moet er gewoon uit en terecht
A lapse of perception
  donderdag 1 februari 2007 @ 14:42:06 #202
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_45882875
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 14:39 schreef Day het volgende:

[..]

Als Brian het had gedaan, was FOK! te klein geweest, nu schopt Nena en is het ok, please !
En als ze voortaan eerljik wil zijn moet ze inderdaad niet ontkennen dat er geneukt is. Wat ze overigens ook van Huub weet en maar automatisch heeft aangenomen dat Brian het aan hem verteld heeft.

Ze moet sowieso eerlijk zijn en nu maar eens toe gaan geven dat ze meer voor Brian voelt, dan kan dat gedonder ook eens ophouden. Nena kan lullen wat ze wil, maar dat hele gedoe met Huub doe ze maar met 1 doel: Brian jaloers maken. Dat was vorige week al duidelijk en afgelopen nacht ook.
Ze voelt denk ik niet zoveel voor Brian. Niet ander dan een levende dildo. Brian is overigens ook niet meer dan een levende dildo. Hij glibbert en trilt en siddert.
  donderdag 1 februari 2007 @ 14:42:08 #203
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_45882876
ik denk dat het sarren van Brian en zijn woorden 'dit is goed' etc door de redactie ook serieus genomen worden. Ik schat zo dat Nena niet weg hoeft, pure uitlokking
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
pi_45882882
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 14:41 schreef Ecila111 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk kan Nena haar hele leven al met van alles wegkomen met zo'n koppie. Ik heb zelf het idee dat de aandacht die ze krijgt en heeft gekregen veelal om haar uiterlijk gaan en gingen. En dat ze vandaar uit reageert, niet heeft hoeven leren moeite te doen voor wat dan ook. Zo mooi zijn is een handicap en vergt extra aandacht in de opvoeding om daar mee om te kunnen gaan. daarbij is ze ook nog maar 19 jaar.
En wat moet je anders als iemand tegen je zegt: Ik ben smerig omdat jij smerig bent..... hoe simpel is dat zeg.
pi_45882897
Mag Natasia ook een waarschuwing voor afschuwelijk stoken en vertellen dat Huub en Nena lagen te sexen?
  donderdag 1 februari 2007 @ 14:42:51 #206
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45882900
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 14:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als Nena morgen gaat, dan gaat ze zelf: haar keuze, haar 10.000,=

Ik vind het overigens niet nodig, Brian was IMO weer eens aan het zuigen en sarren (kutopmerkingen zoals "je domme blonde hoofd") en dan is er op een gegeven moment een grens. Niet dat die grens aangeven moet worden met een schop tegen het been, overigens.
Als dit fysiek geweld bestraft wordt dan moet Brian zijn geestelijk geweld ook bestraft worden.
Ik heb toch ook hele vuile dingen van Nena gehoord. Keihard ontkennen dat ze seks hebben gehad en er zelfs achteraan zeggen: "Gadverdamme, ik moet er niet aan denken". Dat zal toch ook niet prettig zijn geweest voor Brian. Nena kan er ook wat van hoor.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_45882914
quote:

[..]

Ze moet sowieso eerlijk zijn en nu maar eens toe gaan geven dat ze meer voor Brian voelt, dan kan dat gedonder ook eens ophouden. Nena kan lullen wat ze wil, maar dat hele gedoe met Huub doe ze maar met 1 doel: Brian jaloers maken. Dat was vorige week al duidelijk en afgelopen nacht ook.
Ze voelt niks voor Brian. Ze houdt van het gevoel dat mannen haar willen en dat ze hun gevoel kan bespelen. Ik geloof niet dat zij iets voor hem voelt. Ze gaat meer voor de kick. Ze houdt meer van haar eigen gevoel dan van Brian. In het echt wil ze nog niet met hem op straat lopen.
Go hard or go home
pi_45882915
dit trapje wordt echt wel toegelaten, met de opmerking dat dit over de grens is. ze zullen het gewoon als voorbeeld gebruiken. De volgende die dit doet is exit. Ze doen toch zo graag alsof ze niet weten waar de grens ligt (ik heb Stijn toen die discussie liep al eens behoorlijk geirriteerd gehoord). Dit lijkt me en mooie illustratie, bestraf het met een gele kaar en gebruik het als een eerste en enige voorbeeld: dit mag niet.
pi_45882919
Ik denkdat als brian de intieme dingetjes tussen hem en Nena had gehouden, ze het nu heel gezellig zouden hebben.
Brian gaat met alles eerst naar Natasia.

Eigelijk moet Natasia eruit.
Goedemorgen :W
pi_45882924
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 14:36 schreef opgebaarde het volgende:
en als brian die schop aan huub had uitgedeeld dan wilde 99% van de members hier brian eruit hebben maar nu is het nena naar een man toe en Brian is al zo'n eikel, dan komt ineens het argument dat het niet zo'n harde schop was.....
Volgens mij heeft ze hem niet geraakt
  donderdag 1 februari 2007 @ 14:43:42 #211
58921 Day
You can fly!
pi_45882931
Aaarghhh, ik wil zo graag door discussiëren, maar er staan een aantal mensen op me te wachten!

DGK is te gek! Laters
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_45882940
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 14:42 schreef mootie het volgende:
Mag Natasia ook een waarschuwing voor afschuwelijk stoken en vertellen dat Huub en Nena lagen te sexen?
Je vindt dit gelijk aan geweld? Apart, erg apart
  Moderator donderdag 1 februari 2007 @ 14:44:17 #213
8781 crew  Frutsel
pi_45882945
quote:

[..]

Als Brian het had gedaan, was FOK! te klein geweest, nu schopt Nena en is het ok, please !
En als ze voortaan eerljik wil zijn moet ze inderdaad niet ontkennen dat er geneukt is. Wat ze overigens ook van Huub weet en maar automatisch heeft aangenomen dat Brian het aan hem verteld heeft.

Wat een gezwets zeg... Brian was degene die al die wijven uitnodigde...
ze spelen met elkaar een spel... ze zoeken het maar uit.. en Nena moet niets, en zeker niet het bekennen van het wel of niet hebben van sex, tegen de andere bewoners.... Brians enige doel is daarmee een sneer naar Huub geven...
Jaloerse kip is het.. maar ja, zijn afkomst zegt wat dat betreft genoeg
pi_45882969
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 14:42 schreef mootie het volgende:
Baviaania moet terug naar de apenheul
Groetjes Kassandra :)
  donderdag 1 februari 2007 @ 14:45:23 #215
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_45882981
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 14:42 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik heb toch ook hele vuile dingen van Nena gehoord. Keihard ontkennen dat ze seks hebben gehad en er zelfs achteraan zeggen: "Gadverdamme, ik moet er niet aan denken". Dat zal toch ook niet prettig zijn geweest voor Brian. Nena kan er ook wat van hoor.
Het moet toch wel een bizarre wip zijn geweest. Heel snel en Nena hoefde haar kleding amper goed te doen. Volgens mij heeft Nena alleen de handkar geduwd.
pi_45882994
quote:

[..]

Ik ben blij dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.

Hoe zij mannen manupileerd, daarvan kan je eens de bal keihard op je bek terug gekaatst krijgen.
Maar mevrouw is te preuts om voor eigen daden uit te komen.
----------------------------------------------------------------Hierlangs afknippen-----------------------------------------------------------------
pi_45883022
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 14:45 schreef marky het volgende:

[..]

Het moet toch wel een bizarre wip zijn geweest. Heel snel en Nena hoefde haar kleding amper goed te doen. Volgens mij heeft Nena alleen de handkar geduwd.
Ooit een man meegemaakt die daarbij gaat bewegen als Stampertje
  donderdag 1 februari 2007 @ 14:47:05 #218
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45883025
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 14:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

Hoe zou jij het vinden als iedereen weet dat jij sex hebt gehad met iemand en de persoon in kwestie kijkt je aan en trekt een vies gezicht en zegt ik zou er niet eens aan moeten denken
Kan me er wel iets bij voorstellen dat je dan als man denkt wat een pleuriswijf
Ze hebben van het begin af aan spelletjes met elkaar gespeeld en durfden geen gezichtsverlies te lijden ennonchalant gedrag voerde de boventoon terwijl ze elkaar misschien stiekum toch wel leuker vonden
Dat "iedereen" het weet komt vooral door Brian.... die heeft het namelijk (gelijk) aan Natasia verteld, en onze grote vriendin kon gisteravond haar mond weer eens niet houden, en daarom sprak Nena Brian gisteravond aan.

Huub heeft iets gezien op YouTube of heeft het kunnen opmaken uit de nicknames in de pokerroom, hij heeft het niet lopen rondstrooien........ Brian heeft het waarschijnlijk iedereen "in vertrouwen" verteld.
En dat had ie nou niet moeten doen, want zijn groepje is niet te vertrouwen, en Natasia heeft dat al duidelijk gemaakt door een opmerking richting Nena te plaatsen waaruit Nena kon opmaken dat Natasia het wist.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_45883030
Wanneer dit buiten de kooi was gebeurt dan had Brainless haar vermoord.
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_45883039
Van de Talpasite

Huishoudster Yvonne vangt Brian op in de tuin. Ze steekt de Antilliaan een hart onder de riem: “Goed dat je jezelf in hebt gehouden.” De 25-jarige vindt dit zelf ook: “Ja ik ben heel trots op mezelf. Ik ga geen vrouwen slaan. Dat heb ik ook nooit gedaan. Ze maakt het slechte in mijn los.” Maar kan Brian zijn handen wel helemaal in onschuld wassen? En weet Yvonne het hele verhaal wel, nu ze zo duidelijk partij kiest voor Brian?
  donderdag 1 februari 2007 @ 14:47:26 #221
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45883043
quote:

[..]

Ze hebben daar wel even gestaan hoor. Op een gegeven moment zag je hem ook vrij hard stoten.
Op TV natuurlijk niet, maar het is wel degelijk gebeurd.
  donderdag 1 februari 2007 @ 14:47:55 #222
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45883059
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 14:47 schreef blomst het volgende:
Van de Talpasite

Huishoudster Yvonne vangt Brian op in de tuin. Ze steekt de Antilliaan een hart onder de riem: “Goed dat je jezelf in hebt gehouden.” De 25-jarige vindt dit zelf ook: “Ja ik ben heel trots op mezelf. Ik ga geen vrouwen slaan. Dat heb ik ook nooit gedaan. Ze maakt het slechte in mijn los.” Maar kan Brian zijn handen wel helemaal in onschuld wassen? En weet Yvonne het hele verhaal wel, nu ze zo duidelijk partij kiest voor Brian?
Dat klinkt goed
  † In Memoriam † donderdag 1 februari 2007 @ 14:47:59 #223
135305 beequeen
Lost.
pi_45883064
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 14:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Ooit een man meegemaakt die daarbij gaat bewegen als Stampertje
Je haalt me de woorden uit de mond
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_45883067
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 14:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Hoe zou jij het vinden als iedereen weet dat jij sex hebt gehad met iemand en de persoon in kwestie kijkt je aan en trekt een vies gezicht en zegt ik zou er niet eens aan moeten denken
Kan me er wel iets bij voorstellen dat je dan als man denkt wat een pleuriswijf
Ze hebben van het begin af aan spelletjes met elkaar gespeeld en durfden geen gezichtsverlies te lijden ennonchalant gedrag voerde de boventoon terwijl ze elkaar misschien stiekum toch wel leuker vonden
tja, ik zou het heel anders doen.
Ik zou die persoon dus niet meer opzoeken, en ik zou er al helemaal geen woorden meer aan vuil maken.

Zij doen dat anders. Moeten ze zelf ook op de blaren zitten.
Ik vind dat ze allebei evenveel bijdragen aan de ruzie.

Mar om nou Nena weg te sturen en die engerd te laten zitten.... dat is geen leuke TV
  donderdag 1 februari 2007 @ 14:48:23 #225
58921 Day
You can fly!
pi_45883078
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 14:44 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Wat een gezwets zeg... Brian was degene die al die wijven uitnodigde...
ze spelen met elkaar een spel... ze zoeken het maar uit.. en Nena moet niets, en zeker niet het bekennen van het wel of niet hebben van sex, tegen de andere bewoners.... Brians enige doel is daarmee een sneer naar Huub geven...
Jaloerse kip is het.. maar ja, zijn afkomst zegt wat dat betreft genoeg
Ontkennen tegenover de rest kan (heeft weinig zin, want het is op de streams en op tv te zien geweest) ontkennen t.o.v. degene met wie je geneukt hebt, is zeer triest.

En je opmerking over zijn afkomst, ach........lees je 'ns in zou ik zeggen.
I am gonna shine
  donderdag 1 februari 2007 @ 14:49:37 #226
58921 Day
You can fly!
pi_45883118
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 14:44 schreef Kassandraatjuh het volgende:

[..]

Baviaania moet terug naar de apenheul
Zo kan die wel weer!
I am gonna shine
  donderdag 1 februari 2007 @ 14:49:39 #227
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45883120
quote:

En toch blijf ik dat wat anders vinden dat dingen met anderen bespreken die alleen voor jouw oren waren.
Volgens mij is die ontkenning vooral omdat ze laaiend is dat hij het wel verteld heeft: hij had zijn mond moeten houden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_45883132
quote:

[..]

er is gewoon geneukt, maar dat wil nog niet zeggen dat Brian dat van de daken mag gaan schreeuwen, is totaal respectloos. Nena heeft hem er expliciet op gewezen NIETS over het wippie te vertellen. resepectloze Brian, de Antilliaan "is zo een echte man" haha - Nena heeft inmiddels nog steeds niet toegegeven dat er geneukt is.
  donderdag 1 februari 2007 @ 14:50:06 #229
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45883139
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 14:45 schreef Miraaa het volgende:

[..]

Hoe zij mannen manupileerd, daarvan kan je eens de bal keihard op je bek terug gekaatst krijgen.
Nena is een behoorlijk gestoord persoontje. Dat werd weer eens heel goed duidelijk tijdens dat gesprek met die vrouw vanmorgen. Dat meisje is voer voor psychologen. Maar een exit van Nena zou Natasia, Brian, Bart en Nathanael veel te goed uitkomen, dus dat moeten we zien te voorkomen
pi_45883144
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 14:47 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ze hebben daar wel even gestaan hoor. Op een gegeven moment zag je hem ook vrij hard stoten.
Op TV natuurlijk niet, maar het is wel degelijk gebeurd.
Tuurlijk is het gebeurd...
En als het echt zo is dat Nena hem alleen heeft afgetrokken, dan kan ik heel goed begrijpen dat ze haar pols in het gips had
pi_45883151
Nena heeft hem gepijpt
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_45883158
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 14:45 schreef Miraaa het volgende:

[..]

Maar mevrouw is te preuts om voor eigen daden uit te komen.
De daad is tussen haar en haar partner, dat haar partner het fatsoen en respect niet kan opbrengen moet je haar niet kwalijk nemen, dat is omgekeerde wereld. Dat zij haar gekwetst voelt omdat ze iets gedaan heeft wat ze al heel lang afwijst (nee, nee, neee, neeeee, neeheeee) en als die persoon dan ook nog eens zo met haar omgaat. Dus Brian is hier de mongool heur

Zij probeert gewoon te redden wat er te redden valt dus dat ze ontkent is gewoon logisch, Brian zal best pijn hebben, is ze eigen schuld
pi_45883175
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 14:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat "iedereen" het weet komt vooral door Brian.... die heeft het namelijk (gelijk) aan Natasia verteld, en onze grote vriendin kon gisteravond haar mond weer eens niet houden, en daarom sprak Nena Brian gisteravond aan.

Huub heeft iets gezien op YouTube of heeft het kunnen opmaken uit de nicknames in de pokerroom, hij heeft het niet lopen rondstrooien........ Brian heeft het waarschijnlijk iedereen "in vertrouwen" verteld.
En dat had ie nou niet moeten doen, want zijn groepje is niet te vertrouwen, en Natasia heeft dat al duidelijk gemaakt door een opmerking richting Nena te plaatsen waaruit Nena kon opmaken dat Natasia het wist.
Ik heb dat hele doorvertel verhaal gemist...ik ging er vanuit dat Brian wel zo slim was om zijn mond te houden in hoop op een herhaling...Ik dacht dat het alleen maar via de pokerchat bekend was geworden bij de rest
pi_45883189
Lig Nena alleen in bed.....? .
----------------------------------------------------------------Hierlangs afknippen-----------------------------------------------------------------
pi_45883192
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 14:49 schreef Day het volgende:

[..]

Zo kan die wel weer!
waarheid is hard ja
  † In Memoriam † donderdag 1 februari 2007 @ 14:51:40 #236
135305 beequeen
Lost.
pi_45883196
http://www.dorpsgekken.nl(...)h-door-brian-neuken/
ik zou zeggen, kijk nog eens, misschien gaan sommige mensen het hier dan wel begrijpen.
― Mark Twain
pi_45883202
Ik wordt net wakker
heb gistere tot half 5 de streams gekeken

maar wat is er gebeurd vanochtend? hebben ze gesext wat lees ik nou???
In Life Unbeatable - In Death Irreplaceable
  donderdag 1 februari 2007 @ 14:52:33 #238
58921 Day
You can fly!
pi_45883226
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 14:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Ik heb dat hele doorvertel verhaal gemist...ik ging er vanuit dat Brian wel zo slim was om zijn mond te houden in hoop op een herhaling...Ik dacht dat het alleen maar via de pokerchat bekend was geworden bij de rest
Volgens mij heeft hij het ook niet verteld. Natasia heeft het gevraagd, de volgende dag, maar hij heeft geen antwoord gegeven. Degene die het verteld heeft is Huub.
I am gonna shine
  donderdag 1 februari 2007 @ 14:52:50 #239
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45883237
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 14:51 schreef Dogga het volgende:
Ik wordt net wakker
heb gistere tot half 5 de streams gekeken

maar wat is er gebeurd vanochtend? hebben ze gesext wat lees ik nou???
Jep.. Huub en Nena hebben de hele kamasutra afgewerkt.
pi_45883245
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 14:52 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Meen je dat nou??

videoclip bij??
  † In Memoriam † donderdag 1 februari 2007 @ 14:53:27 #241
135305 beequeen
Lost.
pi_45883247
quote:

[..]

― Mark Twain
  † In Memoriam † donderdag 1 februari 2007 @ 14:54:03 #242
135305 beequeen
Lost.
pi_45883262
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 14:53 schreef Dogga het volgende:

[..]

Meen je dat nou??

videoclip bij??
nee wel sambal
― Mark Twain
pi_45883270
quote:

[..]

ik vond dat swaffelen en die cumshot wel ver gaan
pi_45883278
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 14:53 schreef Dogga het volgende:

[..]

Meen je dat nou??

videoclip bij??
http://rapidshare.com/fil(...)n.trapje.stream2.asf

weet niet hoe dit standje heet....
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_45883296
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 14:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

En toch blijf ik dat wat anders vinden dat dingen met anderen bespreken die alleen voor jouw oren waren.
Volgens mij is die ontkenning vooral omdat ze laaiend is dat hij het wel verteld heeft: hij had zijn mond moeten houden.
brian heeft geluk, het bleef bij een trap, terwijl ze gezegd had dat ze hem zou vermoorden mocht hij er over gaan praten.
pi_45883304
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 14:50 schreef Borga het volgende:
Nena heeft hem gepijpt
Dan waren haar mondhoeken wel uitgescheurd. alhoewel, met dat pikkie van Brian
pi_45883317
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 14:51 schreef beequeen het volgende:
http://www.dorpsgekken.nl(...)h-door-brian-neuken/
ik zou zeggen, kijk nog eens, misschien gaan sommige mensen het hier dan wel begrijpen.
hij zegt gewoon bitch baby tegen haar, ik had hem dan gelijk een rotschop verkocht.
  donderdag 1 februari 2007 @ 14:55:55 #248
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_45883320
Wow 4 cossen teruggelezen, bedankt voor het typen!

Streams aan: saai, it figures
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_45883345
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 14:48 schreef Day het volgende:

[..]

Ontkennen tegenover de rest kan (heeft weinig zin, want het is op de streams en op tv te zien geweest) ontkennen t.o.v. degene met wie je geneukt hebt, is zeer triest.
Je hebt ontkennen en zwijgen.
Op het filmpje probeert Brian juist Nena te dwingen hardop te bekennen.
Dat vind ik nogal minnetjes van hem.
Als ze er over wil zwijgen, dat mag dat.
  † In Memoriam † donderdag 1 februari 2007 @ 14:57:00 #250
135305 beequeen
Lost.
pi_45883362
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 14:55 schreef Ashley1 het volgende:

[..]

hij zegt gewoon bitch baby tegen haar, ik had hem dan gelijk een rotschop verkocht.
is toch stoer
― Mark Twain
pi_45883375
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 14:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

precies
pi_45883391
hahahah leuk gesprek tussen brian en nena
pi_45883413
quote:

[..]

Hebben wij bewijs dat ze heeft geneukt ??? Het is het woord van Brainless tegen die van Nena. Uit de bewegingen kon je het wel opmaken, maarrrrrrrrrrrrrrr echt heel duidelijk ???
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_45883417
is dat tatoeeren altijd zo'n langdurige toestand?
  donderdag 1 februari 2007 @ 14:59:01 #255
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_45883424
Had deze nog liggen van gisteravond...zonde om weg te gooien en nog steeds actueel

Er kan er maar één de domste zijn
pi_45883427
HAHHAHA ze heeft me getrapt

wat een pussy
  † In Memoriam † donderdag 1 februari 2007 @ 14:59:12 #257
135305 beequeen
Lost.
pi_45883438
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 14:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Wow 4 cossen teruggelezen, bedankt voor het typen!

Streams aan: saai, it figures
ook na het teruglezen van de streams, wij hebben ons prima vermaakt hoor1111
― Mark Twain
  donderdag 1 februari 2007 @ 15:00:26 #258
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45883486
Huub heeft last van de tattoo en wil de placebo's nemen tegen de pijn
pi_45883492
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 14:56 schreef avonne het volgende:

[..]

Inderdaad. Brian's opvatting van eerlijkheid is dit soort acties overal rond te bazuinen...Als Nena daar niet aan mee wil doen is dat haar goed recht. Heeft niets met eerlijkheid te maken...een naar mannetje is het die Brian.
pi_45883518
hij huilt?? wtf
pi_45883526
Btw

thanks for the video clip
pi_45883530
hee, fokking Nathanael, je zender
pi_45883547
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:01 schreef tipsch het volgende:
hee, fokking Nathanael, je zender
jij ook tijdens het zwemmen, zie maar hoe je het regelt, zuignap
pi_45883578
Is nena trouwens gestraft door DGK..
  donderdag 1 februari 2007 @ 15:04:31 #265
130054 demins
We weten niks
pi_45883617
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 14:52 schreef Day het volgende:

[..]

Volgens mij heeft hij het ook niet verteld. Natasia heeft het gevraagd, de volgende dag, maar hij heeft geen antwoord gegeven. Degene die het verteld heeft is Huub.
Aan wie???
Kwartjes vallen soms jaren later!
  Moderator donderdag 1 februari 2007 @ 15:04:49 #266
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45883628
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:00 schreef scanman01 het volgende:
Huub heeft last van de tattoo en wil de placebo's nemen tegen de pijn
Als hij zelf al weet dat het placebo's zijn, gaat het niet echt helpen hè.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_45883634
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:03 schreef Dogga het volgende:
Ze heeft volgens mij nog geen gesprek gehad achter. Wel heeft ze haar 24 uur aangevraagd.
Go hard or go home
pi_45883638
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:03 schreef Dogga het volgende:
nee, ze zal haar gele kaartje vanavond wel krijgen. en de overige bewoners krijgen te zien dat dit nou net over de rand van fysiek geweld is, snappen ze dat ook eindelijk - mooi voorbeeld
pi_45883674
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 14:55 schreef tipsch het volgende:

[..]

Dan waren haar mondhoeken wel uitgescheurd. alhoewel, met dat pikkie van Brian
Hoe weet jij dat zo goed???????
pi_45883676
Ik hoop wel dat nenatje der in blijft hoor

anders wordt het zo saai voor Huubie..

laat brian maar lekker weg gaan naar ze mama

Pussy
  donderdag 1 februari 2007 @ 15:06:52 #271
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_45883689
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:04 schreef Gert het volgende:

[..]

Jawel, het zijn panacee placebo's.
pi_45883696
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:05 schreef tipsch het volgende:

[..]

nee, ze zal haar gele kaartje vanavond wel krijgen. en de overige bewoners krijgen te zien dat dit nou net over de rand van fysiek geweld is, snappen ze dat ook eindelijk - mooi voorbeeld
ze had al een waarschuwing. Het was nog niet duidelijk wat 'achter' ging doen, maar als die haar niet diskwalificeren dan gaat ze zelf, heeft ze net verteld.
pi_45883717
Dus hier eindigt het verhaal nena??:(
pi_45883738
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 14:58 schreef petraa het volgende:

[..]

Hebben wij bewijs dat ze heeft geneukt ??? Het is het woord van Brainless tegen die van Nena. Uit de bewegingen kon je het wel opmaken, maarrrrrrrrrrrrrrr echt heel duidelijk ???
Nee.,. hij heeft nena op zijn schouders gezet, en hij staat vast met zijn leuter tegen de muur op te rijden..
  donderdag 1 februari 2007 @ 15:08:24 #275
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_45883739
  Moderator donderdag 1 februari 2007 @ 15:08:48 #276
8781 crew  Frutsel
pi_45883750
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 14:48 schreef Day het volgende:

[..]

En je opmerking over zijn afkomst, ach........lees je 'ns in zou ik zeggen.
Waarom ? Uit Eigen ervaring oordelen misschien?
Of lees jij je dan in in fobo profielen? en oordeel je daarop?

Laat maar
pi_45883762
Nena is de enige in het huis die wel wat schnabbels kan binnenhalen, natuurlijk door haar uiterlijk.

Brain heeft duidelijk zitten uitlokken...zijn "eindelijk, eindelijk" zegt genoeg.

Hopelijk blijft Nena en word het nu echt oorlog tussen de groepjes.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  Moderator donderdag 1 februari 2007 @ 15:09:19 #278
8781 crew  Frutsel
pi_45883765
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 14:56 schreef avonne het volgende:

[..]

juist
  donderdag 1 februari 2007 @ 15:09:53 #279
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45883789
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:07 schreef 2live het volgende:

ze had al een waarschuwing. Het was nog niet duidelijk wat 'achter' ging doen, maar als die haar niet diskwalificeren dan gaat ze zelf, heeft ze net verteld.
Een waarschuwing van een heel ander kaliber.... en die is van zo in het begin van het programma dat ie inmiddels toch wel eens weggeboekt mag worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_45883809
Die Yvonne mag overigens ook dood van mij. Werken bitch.
pi_45883811
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:09 schreef Frutsel het volgende:

[..]

juist
helemaal mee eens en die afspraak hadden ze
pi_45883842
nog een update hoor

Waarom loopt illona nou in eens met krukken???
  donderdag 1 februari 2007 @ 15:11:45 #283
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45883853
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:04 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik heb daarom zo'n idee dat Huub een geintje maakte
pi_45883859
Overigens vind ik dat Brian ook een waarschuwing moet krijgen wegens uitlokking, het praten in die conjo taal van hem (je bent inmiddels in nederland niet in dat drugsoord van hem), en volgens mij sloeg hij ook ergens op toen hij binnenkwam.
  donderdag 1 februari 2007 @ 15:12:22 #285
161750 RTM1988
R.I.P David Di Tommaso
pi_45883872
waar zijn brian en nena?
  donderdag 1 februari 2007 @ 15:12:30 #286
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45883874
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:10 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb toch echt het idee dat Yvonne daar niet uitsluitend als hoofd Huishouding in dienst is.... als ze een opleiding tot psychiatrisch verpleegkundige blijkt te hebben zou het me niets verbazen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_45883897
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:10 schreef LoveProfusion het volgende:
  donderdag 1 februari 2007 @ 15:13:18 #288
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_45883905
pi_45883910
hij heeft nena en silvia hun namen getattoeerd

wat is die derde? illona?
  donderdag 1 februari 2007 @ 15:13:40 #290
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45883914
Ik krijg hier ook nooit rust he, 4 cossen een filmpje, ik heb het er maar druk mee. Nou tot zo !
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  † In Memoriam † donderdag 1 februari 2007 @ 15:13:44 #291
128220 Peter6000
pi_45883919
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:07 schreef Dogga het volgende:
Dus hier eindigt het verhaal nena??:(
Dat is de opinie van elkaar napratende mensen.

Ik denk dat ze een waarschuwing krijgt (gele kaart).
  † In Memoriam † donderdag 1 februari 2007 @ 15:13:49 #292
135305 beequeen
Lost.
pi_45883923
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:11 schreef Dogga het volgende:
nog een update hoor

Waarom loopt illona nou in eens met krukken???
je loopt wel ver achter
Ze heeft een gespierde scheur
― Mark Twain
pi_45883926
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Overigens vind ik dat Brian ook een waarschuwing moet krijgen wegens uitlokking, het praten in die conjo taal van hem (je bent inmiddels in nederland niet in dat drugsoord van hem), en volgens mij sloeg hij ook ergens op toen hij binnenkwam.
Jaaa zo irritant.. beetje schelden in een ander taaltje
Ik hoorde overigens ook iets van Conjo Puta??
pi_45883949
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:12 schreef RTM1988 het volgende:
waar zijn brian en nena?
Nena is in bed gekropen, waar brian is weet ik niet.
pi_45883973
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:13 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Dat is de opinie van elkaar napratende mensen.

Ik denk dat ze een waarschuwing krijgt (gele kaart).
Ze heeft haar 24 uur aangevraagt, maar na 6 BB-en geloof ik daar niet meer in...
  † In Memoriam † donderdag 1 februari 2007 @ 15:15:33 #296
135305 beequeen
Lost.
pi_45883985
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:13 schreef Kassandraatjuh het volgende:

[..]

Jaaa zo irritant.. beetje schelden in een ander taaltje
Ik hoorde overigens ook iets van Conjo Puta??
dat is volgens Braaaaaaajen geen schelden
― Mark Twain
pi_45883988
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:13 schreef beequeen het volgende:

[..]

je loopt wel ver achter
Ze heeft een gespierde scheur
jah ik heb gistere van middennacht tot half 5 streams gekeken maar goed illona sliep al..was alleen huub en nena.
En ik ben net wakker dus eerder vanochtend heb ik het ook niet kunnen zien

dus ja ik loop achter
pi_45884000
Waarom laten jullie die bewoners spotjes maken voor een beter milieu?
Dankzij dat project van jullie stijgen volgend de temperaturen helemaal de pan uit.
Hoe lang heeft Bart nu al de douche aan staan?
Go hard or go home
  † In Memoriam † donderdag 1 februari 2007 @ 15:16:24 #299
128220 Peter6000
pi_45884022
Brian is nog steeds trots dat hij is weggelopen.
Etcetera.
Etcetera.

Was hij al tijdens het weglopen, toen hij "dit is goed, dit is goed" zei.
pi_45884045
Hmz, volgens mij is het geluid van stream 4 niet helemaal synchroon met de beelden, heeft iemand anders daar ook last van of ligt het bij mij?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')