nena op zijn rug tatoeeren..quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:08 schreef Grimm het volgende:
Waar gaat brian nu heen dan
Maar jij kijkt altijd met zeer speciale ogen en volgens mij was die trap gescript.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:58 schreef Suikeroom het volgende:
ik heb het nog een keer terug gekeken en Nena ligt er dus gewoon echt uit
Wat een zielig mannetje is Brian toch.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:03 schreef 2live het volgende:
http://rapidshare.com/fil(...)n.trapje.stream2.asf
neen nena gaat, of ze moet, en als ze niet moet gaat ze zelf.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wat een zielig mannetje is Brian toch.
Ik kan er alleen maar walging voor opbrengen, trapje van niks.
Nena zal wel een gele kaart krijgen, mocht ze besluiten te blijven.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:11 schreef marky het volgende:
[..]
Maar jij kijkt altijd met zeer speciale ogen en volgens mij was die trap gescript.
Dank jequote:Op donderdag 1 februari 2007 14:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hier het filmpje op youtube, zodat je het niet hoeft te downloaden.
Ik denk dat ze met uitlokking een aardige zaak hebben. Maar ik denk dat ze zelf gaat.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]![]()
De trap ging vrij hard, dus als ze nu niet exit is dan is dan een vrijbrief voor geweld in de villa.
Misschien laten ze de eer aan Nena omdat ze toch ook al haar 24 uur heeft aangevraagd.
De uitlokking begon vannacht al, maar dan andersom. Maar daar hoor je niemand meer overquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:15 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met uitlokking een aardige zaak hebben. Maar ik denk dat ze zelf gaat.
Brian heeft toch meerdere keren verkondigd haar over het randje te willen duwen en het vernederen, uitschelden en wijn gooien van Brian staat in geen contrast met het uitlokken van de uitspraken van Nena.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:16 schreef Day het volgende:
[..]
De uitlokking begon vannacht al, maar dan andersom. Maar daar hoor je niemand meer over
En ik ben weer weg!
quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:03 schreef 2live het volgende:
http://rapidshare.com/fil(...)n.trapje.stream2.asf
Als je het filmpje zo ziet dan weet je datBrian een vrouw normaal gesproken zou slaan als hij daar een tik van zou krijgen. In feite moet Brian naar huis. Hij kan de situatie al langer niet aan. Hij gaat er sygologisch aan kapot en dat had de redaktie moeten zien. Die hadden Brian tegen zichzelf moeten beschermen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bedankt! Ik heb het wel halverwege van ellende al weer uitgezet. Hoe Brian reageerde na de trap en de anderen erbij was gewoon té ergquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jago (uit Othello)quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:06 schreef Grimm het volgende:
Het was net alsof hij erop wachtte, en daarom ook eindelijk zei enzo.
Het was net alsof Romeo, julia vermoordde
Huh?? Ik denk echt dat ze niet anders kunnen dan haar eruit zetten. Dus Nena overhalen om te blijven lijkt me helemaal niet aan de orde.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:18 schreef farceman het volgende:
Zo boos is Brian nu ook weeer niet anders zou hij nu niet bij Nena zijn.
Ben echt benieuwd of ze Nena nog kunnen overhalen om te blijven, ze komt me echt vastbesloten over.
Wedden dat ze blijft???????? Ze lullen allemaal als er iets is dat ze gaan, en uit eindelijk blijven ze toch..quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:18 schreef farceman het volgende:
Zo boos is Brian nu ook weeer niet anders zou hij nu niet bij Nena zijn.
Ben echt benieuwd of ze Nena nog kunnen overhalen om te blijven, ze komt me echt vastbesloten over.
Een gele kaart (net als Huub en Nathanael gekregen hebben), kan ook nog.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huh?? Ik denk echt dat ze niet anders kunnen dan haar eruit zetten.
Wat had je liever gezien??? Dat ie Nena vol op dr bek ging slaan???quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bedankt! Ik heb het wel halverwege van ellende al weer uitgezet. Hoe Brian reageerde na de trap en de anderen erbij was gewoon té erg
Brian's reactie was inderdaad overkill. Het zou me niets verbazen dat Nena er toch al uit wilde en dat ze een regeling heeft getroffen met "achter" om haar inleg van 10k terug te krijgen (onofficieel natuurlijk) als ze er met wat spectakel uit gaat. Dit is immers beter voor de kijkcijfers dan een bewoner die gewoon de poort uit loopt. Een andere verklaring voor deze overdreven reacties kan ik op dit moment niet bedenken.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:18 schreef scanman01 het volgende:
Bedankt! Ik heb het wel halverwege van ellende al weer uitgezet. Hoe Brian reageerde na de trap en de anderen erbij was gewoon té erg
Nena heeft laatst uitgebreid zitten verkondigen hoe zij mannen en met name haar ex tot wanhoop kan drijven, door te vernederen, uitschelden én uitlokken. Zo ver zelfs dat hij het niet meer trok en zij degene was die geweld gebruikte. Dat is precies wat er nu weer is gebeurd.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:18 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Brian heeft toch meerdere keren verkondigd haar over het randje te willen duwen en het vernederen, uitschelden en wijn gooien van Brian staat in geen contrast met het uitlokken van de uitspraken van Nena.
Daar is nooit geslagen. Op slaan of schoppen staat volgens mij een verplichte exit.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Een gele kaart (net als Huub en Nathanael gekregen hebben), kan ook nog.
Ik stuur alleen om hem eruit te krijgenquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:22 schreef PokerJoker het volgende:
Ik zeg kaartenactie om braaajen iets onder de riem te steken. Arme jongen
Een kaartenaktie voor Nena zul je bedoelen die Brian die deugt voor geen meter. Die is gewoon gevaarlijk eng.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:22 schreef PokerJoker het volgende:
Ik zeg kaartenactie om braaajen uits onder de riem te steken. Arme jongen
Ik heb begrepen van NL dat ze beide al een waarschuwing hebben gehad, dus dan zou het exit zijn.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Een gele kaart (net als Huub en Nathanael gekregen hebben), kan ook nog.
heeft niks met gunnen te maken.. Nena moet er gewoon uit en terechtquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar is nooit geslagen. Op slaan of schoppen staat volgens mij een verplichte exit.
Maar ik hoop het niet natuurlijk. Dat gunt niemand toch die 4 idioten.
Volgens mij was Bart van het weekend nog zo pissed omdat in de nieuwe regels stond: KAN tot een verwijdering leiden.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar is nooit geslagen. Op slaan of schoppen staat volgens mij een verplichte exit.
Maar ik hoop het niet natuurlijk. Dat gunt niemand toch die 4 idioten.
Mag het ook onder de gordel?quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:22 schreef PokerJoker het volgende:
Ik zeg kaartenactie om braaajen iets onder de riem te steken. Arme jongen
jeetje wat een ienie mienie trapjequote:Op donderdag 1 februari 2007 14:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hoi Day, waarom zo snel? Stil zonder jou hoor!!quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:16 schreef Day het volgende:
[..]
De uitlokking begon vannacht al, maar dan andersom. Maar daar hoor je niemand meer over
En ik ben weer weg!
Ze sporen beiden niet, ze passen wel bij elkaarquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:22 schreef Day het volgende:
[..]
Nena heeft laatst uitgebreid zitten verkondigen hoe zij mannen en met name haar ex tot wanhoop kan drijven, door te vernederen, uitschelden én uitlokken. Zo ver zelfs dat hij het niet meer trok en zij degene was die geweld gebruikte. Dat is precies wat er nu weer is gebeurd.
Ik praat Brians actie niet goed, ik zeg, ze sporen beide niet. En geweld is geweld, maakt niet uit of de man of vrouw het gebruikt.
Nena had een waarschuwing gekregen omdat ze haar handdoek over de douchecel had gehangen. Brian voor het wijnincident.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:24 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik heb begrepen van NL dat ze beide al een waarschuwing hebben gehad, dus dan zou het exit zijn.
Waarschuwing ws voor het ontduiken van de camera.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |