quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:24 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
heeft niks met gunnen te maken.. Nena moet er gewoon uit en terecht![]()
Ze voelt denk ik niet zoveel voor Brian. Niet ander dan een levende dildo. Brian is overigens ook niet meer dan een levende dildo. Hij glibbert en trilt en siddert.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:39 schreef Day het volgende:
[..]
Als Brian het had gedaan, was FOK! te klein geweest, nu schopt Nena en is het ok, please!
En als ze voortaan eerljik wil zijn moet ze inderdaad niet ontkennen dat er geneukt is. Wat ze overigens ook van Huub weet en maar automatisch heeft aangenomen dat Brian het aan hem verteld heeft.
Ze moet sowieso eerlijk zijn en nu maar eens toe gaan geven dat ze meer voor Brian voelt, dan kan dat gedonder ook eens ophouden. Nena kan lullen wat ze wil, maar dat hele gedoe met Huub doe ze maar met 1 doel: Brian jaloers maken. Dat was vorige week al duidelijk en afgelopen nacht ook.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:41 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kan Nena haar hele leven al met van alles wegkomen met zo'n koppie. Ik heb zelf het idee dat de aandacht die ze krijgt en heeft gekregen veelal om haar uiterlijk gaan en gingen. En dat ze vandaar uit reageert, niet heeft hoeven leren moeite te doen voor wat dan ook. Zo mooi zijn is een handicap en vergt extra aandacht in de opvoeding om daar mee om te kunnen gaan. daarbij is ze ook nog maar 19 jaar.
En wat moet je anders als iemand tegen je zegt: Ik ben smerig omdat jij smerig bent..... hoe simpel is dat zeg.
Ik heb toch ook hele vuile dingen van Nena gehoord. Keihard ontkennen dat ze seks hebben gehad en er zelfs achteraan zeggen: "Gadverdamme, ik moet er niet aan denken". Dat zal toch ook niet prettig zijn geweest voor Brian. Nena kan er ook wat van hoor.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als Nena morgen gaat, dan gaat ze zelf: haar keuze, haar 10.000,=
Ik vind het overigens niet nodig, Brian was IMO weer eens aan het zuigen en sarren (kutopmerkingen zoals "je domme blonde hoofd") en dan is er op een gegeven moment een grens. Niet dat die grens aangeven moet worden met een schop tegen het been, overigens.
Als dit fysiek geweld bestraft wordt dan moet Brian zijn geestelijk geweld ook bestraft worden.
Ze voelt niks voor Brian. Ze houdt van het gevoel dat mannen haar willen en dat ze hun gevoel kan bespelen. Ik geloof niet dat zij iets voor hem voelt. Ze gaat meer voor de kick. Ze houdt meer van haar eigen gevoel dan van Brian. In het echt wil ze nog niet met hem op straat lopen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:39 schreef Day het volgende:
[..]
Ze moet sowieso eerlijk zijn en nu maar eens toe gaan geven dat ze meer voor Brian voelt, dan kan dat gedonder ook eens ophouden. Nena kan lullen wat ze wil, maar dat hele gedoe met Huub doe ze maar met 1 doel: Brian jaloers maken. Dat was vorige week al duidelijk en afgelopen nacht ook.
Volgens mij heeft ze hem niet geraaktquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:36 schreef opgebaarde het volgende:
en als brian die schop aan huub had uitgedeeld dan wilde 99% van de members hier brian eruit hebben maar nu is het nena naar een man toe en Brian is al zo'n eikel, dan komt ineens het argument dat het niet zo'n harde schop was.....![]()
Je vindt dit gelijk aan geweld? Apart, erg apartquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:42 schreef mootie het volgende:
Mag Natasia ook een waarschuwing voor afschuwelijk stoken en vertellen dat Huub en Nena lagen te sexen?
Wat een gezwets zeg... Brian was degene die al die wijven uitnodigde...quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:39 schreef Day het volgende:
[..]
Als Brian het had gedaan, was FOK! te klein geweest, nu schopt Nena en is het ok, please!
En als ze voortaan eerljik wil zijn moet ze inderdaad niet ontkennen dat er geneukt is. Wat ze overigens ook van Huub weet en maar automatisch heeft aangenomen dat Brian het aan hem verteld heeft.
Baviaania moet terug naar de apenheulquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:42 schreef mootie het volgende:
Mag Natasia ook een waarschuwing voor afschuwelijk stoken en vertellen dat Huub en Nena lagen te sexen?
Het moet toch wel een bizarre wip zijn geweest. Heel snel en Nena hoefde haar kleding amper goed te doen. Volgens mij heeft Nena alleen de handkar geduwd.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb toch ook hele vuile dingen van Nena gehoord. Keihard ontkennen dat ze seks hebben gehad en er zelfs achteraan zeggen: "Gadverdamme, ik moet er niet aan denken". Dat zal toch ook niet prettig zijn geweest voor Brian. Nena kan er ook wat van hoor.
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:39 schreef Day het volgende:
[..]
Ooit een man meegemaakt die daarbij gaat bewegen als Stampertjequote:Op donderdag 1 februari 2007 14:45 schreef marky het volgende:
[..]
Het moet toch wel een bizarre wip zijn geweest. Heel snel en Nena hoefde haar kleding amper goed te doen. Volgens mij heeft Nena alleen de handkar geduwd.
Dat "iedereen" het weet komt vooral door Brian.... die heeft het namelijk (gelijk) aan Natasia verteld, en onze grote vriendin kon gisteravond haar mond weer eens niet houden, en daarom sprak Nena Brian gisteravond aan.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hoe zou jij het vinden als iedereen weet dat jij sex hebt gehad met iemand en de persoon in kwestie kijkt je aan en trekt een vies gezicht en zegt ik zou er niet eens aan moeten denken![]()
Kan me er wel iets bij voorstellen dat je dan als man denkt wat een pleuriswijf
Ze hebben van het begin af aan spelletjes met elkaar gespeeld en durfden geen gezichtsverlies te lijden ennonchalant gedrag voerde de boventoon terwijl ze elkaar misschien stiekum toch wel leuker vonden
Ze hebben daar wel even gestaan hoor. Op een gegeven moment zag je hem ook vrij hard stoten.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:45 schreef marky het volgende:
[..]
Het moet toch wel een bizarre wip zijn geweest. Heel snel en Nena hoefde haar kleding amper goed te doen. Volgens mij heeft Nena alleen de handkar geduwd.
Dat klinkt goedquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:47 schreef blomst het volgende:
Van de Talpasite
Huishoudster Yvonne vangt Brian op in de tuin. Ze steekt de Antilliaan een hart onder de riem: “Goed dat je jezelf in hebt gehouden.” De 25-jarige vindt dit zelf ook: “Ja ik ben heel trots op mezelf. Ik ga geen vrouwen slaan. Dat heb ik ook nooit gedaan. Ze maakt het slechte in mijn los.” Maar kan Brian zijn handen wel helemaal in onschuld wassen? En weet Yvonne het hele verhaal wel, nu ze zo duidelijk partij kiest voor Brian?
Je haalt me de woorden uit de mondquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ooit een man meegemaakt die daarbij gaat bewegen als Stampertje![]()
![]()
![]()
tja, ik zou het heel anders doen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als iedereen weet dat jij sex hebt gehad met iemand en de persoon in kwestie kijkt je aan en trekt een vies gezicht en zegt ik zou er niet eens aan moeten denken![]()
Kan me er wel iets bij voorstellen dat je dan als man denkt wat een pleuriswijf
Ze hebben van het begin af aan spelletjes met elkaar gespeeld en durfden geen gezichtsverlies te lijden ennonchalant gedrag voerde de boventoon terwijl ze elkaar misschien stiekum toch wel leuker vonden
Ontkennen tegenover de rest kan (heeft weinig zin, want het is op de streams en op tv te zien geweest) ontkennen t.o.v. degene met wie je geneukt hebt, is zeer triest.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wat een gezwets zeg... Brian was degene die al die wijven uitnodigde...
ze spelen met elkaar een spel... ze zoeken het maar uit.. en Nena moet niets, en zeker niet het bekennen van het wel of niet hebben van sex, tegen de andere bewoners.... Brians enige doel is daarmee een sneer naar Huub geven...
Jaloerse kip is het.. maar ja, zijn afkomst zegt wat dat betreft genoeg
Zo kan die wel weer!quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:44 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Baviaania moet terug naar de apenheul![]()
En toch blijf ik dat wat anders vinden dat dingen met anderen bespreken die alleen voor jouw oren waren.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:42 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb toch ook hele vuile dingen van Nena gehoord. Keihard ontkennen dat ze seks hebben gehad en er zelfs achteraan zeggen: "Gadverdamme, ik moet er niet aan denken". Dat zal toch ook niet prettig zijn geweest voor Brian. Nena kan er ook wat van hoor.
er is gewoon geneukt, maar dat wil nog niet zeggen dat Brian dat van de daken mag gaan schreeuwen, is totaal respectloos. Nena heeft hem er expliciet op gewezen NIETS over het wippie te vertellen. resepectloze Brian, de Antilliaan "is zo een echte man" haha - Nena heeft inmiddels nog steeds niet toegegeven dat er geneukt is.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:45 schreef marky het volgende:
[..]
Nena is een behoorlijk gestoord persoontje. Dat werd weer eens heel goed duidelijk tijdens dat gesprek met die vrouw vanmorgen. Dat meisje is voer voor psychologen. Maar een exit van Nena zou Natasia, Brian, Bart en Nathanael veel te goed uitkomen, dus dat moeten we zien te voorkomenquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:45 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.![]()
Hoe zij mannen manupileerd, daarvan kan je eens de bal keihard op je bek terug gekaatst krijgen.
Tuurlijk is het gebeurd...quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hebben daar wel even gestaan hoor. Op een gegeven moment zag je hem ook vrij hard stoten.
Op TV natuurlijk niet, maar het is wel degelijk gebeurd.
De daad is tussen haar en haar partner, dat haar partner het fatsoen en respect niet kan opbrengen moet je haar niet kwalijk nemen, dat is omgekeerde wereld. Dat zij haar gekwetst voelt omdat ze iets gedaan heeft wat ze al heel lang afwijst (nee, nee, neee, neeeee, neeheeee) en als die persoon dan ook nog eens zo met haar omgaat. Dus Brian is hier de mongool heurquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:45 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.![]()
Hoe zij mannen manupileerd, daarvan kan je eens de bal keihard op je bek terug gekaatst krijgen.
Maar mevrouw is te preuts om voor eigen daden uit te komen.![]()
Ik heb dat hele doorvertel verhaal gemist...ik ging er vanuit dat Brian wel zo slim was om zijn mond te houden in hoop op een herhaling...Ik dacht dat het alleen maar via de pokerchat bekend was geworden bij de restquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat "iedereen" het weet komt vooral door Brian.... die heeft het namelijk (gelijk) aan Natasia verteld, en onze grote vriendin kon gisteravond haar mond weer eens niet houden, en daarom sprak Nena Brian gisteravond aan.
Huub heeft iets gezien op YouTube of heeft het kunnen opmaken uit de nicknames in de pokerroom, hij heeft het niet lopen rondstrooien........ Brian heeft het waarschijnlijk iedereen "in vertrouwen" verteld.
En dat had ie nou niet moeten doen, want zijn groepje is niet te vertrouwen, en Natasia heeft dat al duidelijk gemaakt door een opmerking richting Nena te plaatsen waaruit Nena kon opmaken dat Natasia het wist.
Volgens mij heeft hij het ook niet verteld. Natasia heeft het gevraagd, de volgende dag, maar hij heeft geen antwoord gegeven. Degene die het verteld heeft is Huub.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik heb dat hele doorvertel verhaal gemist...ik ging er vanuit dat Brian wel zo slim was om zijn mond te houden in hoop op een herhaling...Ik dacht dat het alleen maar via de pokerchat bekend was geworden bij de rest
Jep.. Huub en Nena hebben de hele kamasutra afgewerkt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:51 schreef Dogga het volgende:
Ik wordt net wakker
heb gistere tot half 5 de streams gekeken
maar wat is er gebeurd vanochtend? hebben ze gesext wat lees ik nou???
Meen je dat nou??quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep.. Huub en Nena hebben de hele kamasutra afgewerkt.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
nee wel sambalquote:
ik vond dat swaffelen en die cumshot wel ver gaanquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
brian heeft geluk, het bleef bij een trap, terwijl ze gezegd had dat ze hem zou vermoorden mocht hij er over gaan praten.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
En toch blijf ik dat wat anders vinden dat dingen met anderen bespreken die alleen voor jouw oren waren.
Volgens mij is die ontkenning vooral omdat ze laaiend is dat hij het wel verteld heeft: hij had zijn mond moeten houden.
Dan waren haar mondhoeken wel uitgescheurd. alhoewel, met dat pikkie van Brianquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:50 schreef Borga het volgende:
Nena heeft hem gepijpt
hij zegt gewoon bitch baby tegen haar, ik had hem dan gelijk een rotschop verkocht.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:51 schreef beequeen het volgende:
http://www.dorpsgekken.nl(...)h-door-brian-neuken/
ik zou zeggen, kijk nog eens, misschien gaan sommige mensen het hier dan wel begrijpen.![]()
Je hebt ontkennen en zwijgen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ontkennen tegenover de rest kan (heeft weinig zin, want het is op de streams en op tv te zien geweest) ontkennen t.o.v. degene met wie je geneukt hebt, is zeer triest.
is toch stoerquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:55 schreef Ashley1 het volgende:
[..]
hij zegt gewoon bitch baby tegen haar, ik had hem dan gelijk een rotschop verkocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |