Mijn hemel, die avatar van jou....quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:38 schreef ryangozer het volgende:
[afbeelding]
Moeders die je tuk nemen
dankjequote:Op donderdag 1 februari 2007 14:44 schreef Elounda het volgende:
[..]
Mijn hemel, die avatar van jou....![]()
![]()
Niet weerquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:52 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik weet nog wat leuks met ryangozer zijn avatar. ryangozer zit daar ook op te wachten.
inderdaad, niet weer...quote:
als in "moeders die je turk nemen?"quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:52 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik weet nog wat leuks met ryangozer zijn avatar. ryangozer zit daar ook op te wachten.
En nou lig ik met een epilepsie aanval in het ziekenhuis, en waarschijnlijk hou ik er blijvend Gilles de la tourette aan over. Bedankt!quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:55 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Je kan beter deze avatar nemen, een goede metafoor voor de stormloop in je topics.![]()
[afbeelding]
Dan raad ik je aan zeker niet op deze link te klikken. En vervolgens op start te klikken.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:57 schreef Elounda het volgende:
[..]
En nou lig ik met een epilepsie aanval in het ziekenhuis, en waarschijnlijk hou ik er blijvend Gilles de la tourette aan over. Bedankt!
@@$%#%#$^$%^$%^$%^$%^$%
ik ben blind... godsamme !!!quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:58 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan zeker niet op deze link te klikken. En vervolgens op start te klikken.
Dat is echt vet heftig hoor... ben er een soort van stoned van...quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:01 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik dacht ik ga hem even opschroeven naar boven de 30 hz. Niet aan te raden.![]()
Vet cool! alleen die kleurtjes hebben minder effect...quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:01 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik dacht ik ga hem even opschroeven naar boven de 30 hz. Niet aan te raden.![]()
gewoon eerst op 50 hz zetten en dan pas starten... veel hoger zou ik niet doenquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:08 schreef Ticootje het volgende:
Hoe hard kan ie?
na 100 word het weer wat minder erg om te zien...quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:11 schreef Ticootje het volgende:
ik heb m net op 100 gezet ik zie niet zoveel speciaals...
60 t/m 75Hz is zo een beetje standaard frequentie van een scherm van tegenwoordig. Lijkt me niet.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:09 schreef ryangozer het volgende:
[..]
gewoon eerst op 50 hz zetten en dan pas starten... veel hoger zou ik niet doenik heb m nu op 75, kan dat niet slecht zijn voor je scherm?
Hoeveel vingers steek ik op?quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:13 schreef Elounda het volgende:
Pffff, nou ik ben er goed van onder de indruk hoor.... Tjeesses....
Ik draai ervan.
en wanneer is het te veel? stel ik zet hem op 300?quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
60 t/m 75Hz is zo een beetje standaard frequentie van een scherm van tegenwoordig. Lijkt me niet.
13!quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Hoeveel vingers steek ik op?![]()
Geen ideequote:Op donderdag 1 februari 2007 15:13 schreef ryangozer het volgende:
[..]
en wanneer is het te veel? stel ik zet hem op 300?
In ieder geval te veel, ik wordt er helemaal psychotisch van..quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:15 schreef ryangozer het volgende:
Hoeveel Hz is mijn avatar dan?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:15 schreef Ticootje het volgende:
Even tellen hoor
scheer je weg, je topic is gekaaptquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:18 schreef ruud.nl het volgende:
Hey, wat is dit allemaal voor flauwekul in mijn kwaliteitstopic?![]()
Open je eigen topic...![]()
We hebben je goed tuk hč?!?!quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:18 schreef ruud.nl het volgende:
Hey, wat is dit allemaal voor flauwekul in mijn kwaliteitstopic?![]()
Open je eigen topic...![]()
Best lekker, zo een slagroomspuit.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:22 schreef Elounda het volgende:
Ik heb schuim op mijn mond..... gaat dit wel goed hier in dit kwaliteitstopic???
Elounda heeft schuim op haar mond, wat kan het zijn?!?!quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:22 schreef Elounda het volgende:
Ik heb schuim op mijn mond..... gaat dit wel goed hier in dit kwaliteitstopic???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |