en wanneer is het te veel? stel ik zet hem op 300?quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
60 t/m 75Hz is zo een beetje standaard frequentie van een scherm van tegenwoordig. Lijkt me niet.
13!quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Hoeveel vingers steek ik op?![]()
Geen ideequote:Op donderdag 1 februari 2007 15:13 schreef ryangozer het volgende:
[..]
en wanneer is het te veel? stel ik zet hem op 300?
In ieder geval te veel, ik wordt er helemaal psychotisch van..quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:15 schreef ryangozer het volgende:
Hoeveel Hz is mijn avatar dan?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:15 schreef Ticootje het volgende:
Even tellen hoor
scheer je weg, je topic is gekaaptquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:18 schreef ruud.nl het volgende:
Hey, wat is dit allemaal voor flauwekul in mijn kwaliteitstopic?![]()
Open je eigen topic...![]()
We hebben je goed tuk hè?!?!quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:18 schreef ruud.nl het volgende:
Hey, wat is dit allemaal voor flauwekul in mijn kwaliteitstopic?![]()
Open je eigen topic...![]()
Best lekker, zo een slagroomspuit.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:22 schreef Elounda het volgende:
Ik heb schuim op mijn mond..... gaat dit wel goed hier in dit kwaliteitstopic???
Elounda heeft schuim op haar mond, wat kan het zijn?!?!quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:22 schreef Elounda het volgende:
Ik heb schuim op mijn mond..... gaat dit wel goed hier in dit kwaliteitstopic???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |