Weet je zeker dat je horloge niet gewoon 4 minuten achterloopt ?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:39 schreef stefan1187 het volgende:
oh ja... en ik heb ook nog 2x de trein gemist omdat ze allebei 4 minuten eerder vertrokken dan eigenijk had gemoeten![]()
nee die klok op 't perron gaf ook 4 minuten te vroeg aanquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:51 schreef TallMan het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je horloge niet gewoon 4 minuten achterloopt ?
Ik bedoel, de NS die te vroeg rijdt.![]()
Dan zal ze wel een dikke reet hebben als je die fiets alleen met een takelwagen weg krijgt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:47 schreef RijstNatie het volgende:
ik snap het niet, heeft je moeder die fiets in de tussentijd weg gehaald ofso met een takelwagen?
achter in de 40quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:57 schreef Sjakie01 het volgende:
Hoe oud is je pauper snol moeder dan?
quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:01 schreef stefan1187 het volgende:
[..]
achter in de 40weet nooit exacte leeftijd van me ouders
)
quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:05 schreef beertenderrr het volgende:
De Kindertelefoon is iedere dag telefonisch bereikbaar van 14 tot 20 uur. Bel voor vragen, hulp, advies of ondersteuning:
0800-0432 of 0900-0132 (niet gratis)
+2 scherpquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:09 schreef PeZu het volgende:
ik dacht dat je moeder je zoute koekjes had afgepakt
misleidende TT
omdat me moeder me dus liet geloven dat de fiets echt gestolen was terwijl ze hem zelf gewoon mee naar huis had genomenquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:24 schreef poepeneesje het volgende:
Waarom werd je eigenlijk tuk genomen?
ze kan ook der kontje verkopen achter het station!quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:28 schreef paarse_paashaas het volgende:
Heeft die grafsnol niets beters te doen dan overdag een beetje fietsen te jatten op 't station?
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:50 schreef Sjakie01 het volgende:
Jezus, jij hebt echt een kuthoer moeder.
Heey, psssssst, fietsie kopen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze kan ook der kontje verkopen achter het station!![]()
Maar wat heb jij haar dan aangedaan? Dat ze je probeerde terug te pakkenquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:26 schreef stefan1187 het volgende:
[..]
omdat me moeder me dus liet geloven dat de fiets echt gestolen was terwijl ze hem zelf gewoon mee naar huis had genomen![]()
je hebt vage moedurs tegewoordig man!?quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:36 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Maar wat heb jij haar dan aangedaan? Dat ze je probeerde terug te pakken.
ze zat te zeiken dat ik de fiets ergens had neergezet waar hij niet echt beschut staatquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:36 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Maar wat heb jij haar dan aangedaan? Dat ze je probeerde terug te pakken.
Je hebt toffe moederquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:40 schreef stefan1187 het volgende:
[..]
ze zat te zeiken dat ik de fiets ergens had neergezet waar hij niet echt beschut staat(whatever
)
en toen zei ik door de telefoon dat hij echt niet gestolen zal worden.. halleauw ik woon in een dorp en zo crimineel is 't daar nou ook weer niet... maar toen heeft ze me blijkbaar willen laten schrikken![]()
Aha, ik zie het al. Je moeder is niet alleen een verpauperde snol, maar heeft ook nog eens de hele dag niks beters te doen. Ik had het wel geweten. Ik had mijn pistool gepakt, om haar zelf terug te laten lopen naar het station, om haar daar voor een paar eurie's achter het laatste peron te verprostitueren.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:40 schreef stefan1187 het volgende:
[..]
ze zat te zeiken dat ik de fiets ergens had neergezet waar hij niet echt beschut staat(whatever
)
en toen zei ik door de telefoon dat hij echt niet gestolen zal worden.. halleauw ik woon in een dorp en zo crimineel is 't daar nou ook weer niet... maar toen heeft ze me blijkbaar willen laten schrikken![]()
omg.quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:51 schreef sobriquet het volgende:
Ha-ha jouw moeder heeft je genomen!
Ik kan de humor van je moeder ook wel inzien(plak je waarschijnlijk eerder je band)quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:39 schreef stefan1187 het volgende:
moest ik vandaag naar 't station... en ik moest met me moeders fiets... omdat mijn fietsband lek was...kom ik terug.. op de plek waar ik de fiets neer had gezet... is ie weg
bel ik me moeder op dat de fiets gestole is... zij helemaal in paniek zegt ze... kom maar gewoon naar huis dan zoeken we morgen wel verder... heb ik dat hele pokke eind naar huis gelopen
kom ik thuis staat die fiets gewoon achter het huis
kom ik binnen zit ze me keihard uit te lachen
![]()
![]()
ze zei dat ze me ff flink tuk wou nemen![]()
mijn klacht.. moeders die je tuk nemen en je vanaf het station dat hele pokke eind naar huis laten lopen om 23.00 uur 's-avonds....![]()
oh ja... en ik heb ook nog 2x de trein gemist omdat ze allebei 4 minuten eerder vertrokken dan eigenijk had gemoeten![]()
jij bent ook van de goede leeftijd voor dit soort 'humor'quote:
mja maar ik moet er eerst nog tot vrijdag mee naar het station want ik moet een nieuwe binnenband hebben voor me fietsquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:37 schreef zhe-devilll het volgende:
ik zou die moeder van je tuk nemen
ik verkocht de fiets
Omdat je een loser bent en altijd zo soft reageert, je bent gewoon zo'n simpel doelwit, zo'n mietje. Daarom heeft ze het gedaan.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:03 schreef stefan1187 het volgende:
nee ik mocht de fiets wel lenenmaar waarom ze 't dan toch heeft gedaan weet ik niet
![]()
Hoe weet jij dat de moeder van TS nog strak is?quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:22 schreef glasbak het volgende:
Strakke actie... van je moeder..
brrr wat heb jij dan een dociel moedertje....whoehahahahaha snobjequote:Op woensdag 31 januari 2007 07:54 schreef Ticootje het volgende:
ik zou mn moeder echt hard slaan, africhten die hap. Dit soort gedrag wordt absoluut niet getolereerd! In de keuken moet ze staan!
editje, mijn mama is echt uberlief!![]()
Het was een grapjequote:Op donderdag 1 februari 2007 16:23 schreef FuckieSlim het volgende:
[..]
brrr wat heb jij dan een dociel moedertje....whoehahahahaha snobje![]()
ok ok mijn mama ookquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het was een grapje![]()
Mijn mama is lief![]()
terug pakken door volgende keer te bellen dat je bent neer gestoken door een groepje jongensquote:mijn klacht.. moeders die je tuk nemen en je vanaf het station dat hele pokke eind naar huis laten lopen om 23.00 uur 's-avonds....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |