mja maar ik moet er eerst nog tot vrijdag mee naar het station want ik moet een nieuwe binnenband hebben voor me fietsquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:37 schreef zhe-devilll het volgende:
ik zou die moeder van je tuk nemen
ik verkocht de fiets
Omdat je een loser bent en altijd zo soft reageert, je bent gewoon zo'n simpel doelwit, zo'n mietje. Daarom heeft ze het gedaan.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:03 schreef stefan1187 het volgende:
nee ik mocht de fiets wel lenenmaar waarom ze 't dan toch heeft gedaan weet ik niet
![]()
Hoe weet jij dat de moeder van TS nog strak is?quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:22 schreef glasbak het volgende:
Strakke actie... van je moeder..
brrr wat heb jij dan een dociel moedertje....whoehahahahaha snobjequote:Op woensdag 31 januari 2007 07:54 schreef Ticootje het volgende:
ik zou mn moeder echt hard slaan, africhten die hap. Dit soort gedrag wordt absoluut niet getolereerd! In de keuken moet ze staan!
editje, mijn mama is echt uberlief!![]()
Het was een grapjequote:Op donderdag 1 februari 2007 16:23 schreef FuckieSlim het volgende:
[..]
brrr wat heb jij dan een dociel moedertje....whoehahahahaha snobje![]()
ok ok mijn mama ookquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het was een grapje![]()
Mijn mama is lief![]()
terug pakken door volgende keer te bellen dat je bent neer gestoken door een groepje jongensquote:mijn klacht.. moeders die je tuk nemen en je vanaf het station dat hele pokke eind naar huis laten lopen om 23.00 uur 's-avonds....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |