Ach ja, het werd ook wel een keer tijd dat ze weer ging "doesje"quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:04 schreef SCH het volgende:
Wat een domme titel Bluezz
Ik heb een verzendhuis in opblaaspoppenquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:10 schreef DIGGER het volgende:
Waarom gebruik je zoveel postzegels SCH, ben je een nogal ouderwetste spammert?
Stuur er als de volgende storm zich aandient, 1 naar Bloemendaalquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb een verzendhuis in opblaaspoppen![]()
Maud in Oranje blijft toch het mooiste.quote:
quote:Dronken verkeersmaniak aangehouden
1-2-2007 Op Hogevecht in Zuidoost is woensdagmiddag een 36-jarige automobilist aangehouden, nadat hij gevaarlijke verkeerssituaties had veroorzaakt.
Agenten zagen de man niet-handsfree bellen. Toen ze op een afrit van de Gooiseweg voor hem gingen rijden om hem een stopteken te geven, haalde hij hen in via de vluchtstrook. Vervolgens maakte hij vele andere verkeersovertredingen, zoals door rood licht rijden, rijden op de busbaan en spookrijden.
Uiteindelijk reed de man zich vast op Hogevecht. Onderzoek wees uit dat hij ruim twee keer de wettelijk toegestane hoeveelheid alcohol had genuttigd.
dan moet je jullie persvoorlichting eens gaan schoppen!quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
alleen klopt het verhaal niet helemaal
Slimme actie ook, la sje je rijbewijs al niet kwijt zou zijn, ben je het na op de vlucht slaan, door rood rijden, spookrijden, stopteken negeren, over de vluchtstrook inhalen etc. zeker weten wel.quote:
Het was iemand anders die niet hands free belde.. maar toen kwam deze man met 130 over de vluchtstrook aangereden waar je 70 mag op de normale rijstrookquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
dan moet je jullie persvoorlichting eens gaan schoppen!
Maak er dan ff Vaduz vanquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:04 schreef SCH het volgende:
Wat een domme titel Bluezz
helemaal mee eens; en ik wil graag wat aan toevoegen... laten ze wat doen aan de grootste diefstal die er is, het successierecht! Nog ff plukken van een overlevende.quote:Op donderdag 1 februari 2007 07:55 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh.
Het CDA vindt dat TNT Machtsmisbruik maakt van de monopoloie positie en dat een postzegel terug moet naar 32 cent.
Hebben die christelijke regelneven niks anders te doen dan deze onzin uit te kramen?
Ten eerste is de postzegele de jaren hiervoor altijd in prijs gelijk gebleven, ongeacht inflatie, gestegen brandstofkosten etc.
Ten tweede blifjt de postzegel vorolopig ook nog wel even 44 cent.
Ten 3e, wat scheelt die 12 cent een mens op jaarbasis? In de orde van een paar Euro misschien?
Laat ze zich eens lekker focussen op absurde prijsverhogingen van gemeenten voor grafrechten, de hoge accijns op brandstof, de debiel hoge kosten die allerlei overheidsinstanties totaal onnodig maken etc.
Stelletje pisvlekken.
Zow!
linkje?quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:48 schreef borisz het volgende:
ik sta gewoon 39ste over de maand januariin de stats list
dat kan heel goed natuurlijk, signaal is nog steeds uit de ether te plukken hier.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:36 schreef sjimz het volgende:
Ik denk trouwens dat dit niet eens via onze persvoorlichting is gekomen maar door misschien iemand die het heeft opgevangen door de politiescanner.
9. 2814 Jaszaquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:48 schreef borisz het volgende:
ik sta gewoon 39ste over de maand januariin de stats list
quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:53 schreef DarkShine het volgende:
Moggûh
ja ik moet iets, pak van vorig jaar overtref ik niet meerquote:
Werd er dan zo vaak Twister gespeeld ?quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja ik moet iets, pak van vorig jaar overtref ik niet meer
Ik kom er niet meer in voor... te druk op mijn werkquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:02 schreef rubbereend het volgende:
38. 1876 rubbereend
39. 1807 borisz
40. 1796 SCH
41. 1783 TerroRobbieeen prominent rijtje
quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:02 schreef rubbereend het volgende:
38. 1876 rubbereend
39. 1807 borisz
40. 1796 SCH
41. 1783 TerroRobbieeen prominent rijtje
quote:Geagte heer,
Ik wouw graag solisieteren naar de baan van sekretarese die ik in het kraant heb gesien. Ik can errug snel tiepen met één finger en kan een bietje tellen.
Ik denk dat ik wel goet de teelevoon kan opneme en ik weet goed om te gaan met mense. Ja mense reeageren errug goed op mijn.
Ik zuuk dus een baan als secreetaresse, maar het moet nie te gekompli… moelijk worde.
Ik wit dat mij spelling is niet so goed, mar ik krijg wel dinge gregeeld met mijn voorkome.
Mijn looon wit ik nog niet, maar dar kunne we het nog over hebbe en u kan nog zegge wat u denk dat ik waart ben.
Ik kan direkt starten. Bij vorbat dangk voor u antwoord.
Hoppenlijk ben ik uw beste solicitand.
Met vrientelijk greot,
Kelly
PS : Omda mijn Cuuurikuluum Vithee een beetje kord is heb ik een voto bijgeslote van mijn laadste baan.
Reactie van werkgever:......
Beste Kelly,
Je bent aangenomen, het is in orde. We hebben spellingscontrole!!!
Wat is er allemaal mis mee ?quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:57 schreef golfer het volgende:
Even een zwaai vanaf de PC van Bluzz.
Ik ben nog steeds bezig de mijne verder te reanimeren.
of tong vragenquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:13 schreef VoreG het volgende:
Helpdesk bellen
Als dit echt is ..quote:
Supertraag.quote:
Neem dan ook geen Norton.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Supertraag.
Maar ben bezig een nieuw onderdeel van Norton Security er op te zetten en dat duurt dus ook al een uur om te installeren.
Kijkquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Supertraag.
Maar ben bezig een nieuw onderdeel van Norton Security er op te zetten en dat duurt dus ook al een uur om te installeren.
Veel te veel spyware dusquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Supertraag.
idd, vertragende troep is hetquote:
Goed plan!quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:13 schreef Againzender het volgende:
ja, bier!
quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:13 schreef Againzender het volgende:
ja, bier!
dan koop je toch gewoon pilsquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:21 schreef borisz het volgende:
[..]
bij de deka in Santpoort hebben ze geen Grolsch Weizen meer
![]()
jewel, maar ik had trek in Grolsch Weizenquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
dan koop je toch gewoon pils
quote:
Sommige dingen kan jij echt heel consequent fout doenquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:30 schreef borisz het volgende:
[..]
ik maak dan wel is typo's maar dit is helemaal erg![]()
jaaaa, eindelijkquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:19 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Jeuj, datum van de nieuwe HP is bekend.
harry potterquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:33 schreef dndiek het volgende:
Wat is HP?
Distributiecentrum ligt recht tegenover die boot die in de fik staat. Dus alle Deka's hebben een beetje supply-problemen denk ik.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:27 schreef borisz het volgende:
[..]
jewel, maar ik had trek in Grolsch Weizen![]()
Ik flikker dat hele Norton gebeuren wel eraf.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:44 schreef appelsientje het volgende:
Kijkdat is meteen een oorzaak... norton.. maakt je pc echt traag...
Al die extra programma's......
Defragmentatie wil ook nog wel eens helpen.
goed plan, en wat sientje zegt: defragmenteer de hele hap eens.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik flikker dat hele Norton gebeuren wel eraf.
Okquote:
heb het nagevraagd, het wordt te weinig verkochtquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Distributiecentrum ligt recht tegenover die boot die in de fik staat. Dus alle Deka's hebben een beetje supply-problemen denk ik.
Ik ben ook weer thuis. Moet eigenlijk nog wat latijn maken, maar daar heb ik geen zin in. Morgenochtend maar dan
Dat kan natuurlijk ook...quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:02 schreef borisz het volgende:
[..]
heb het nagevraagd, het wordt te weinig verkocht![]()
Ik nietquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:03 schreef Suijk het volgende:
Wie gaat z'n stroom uitdoen vanavond?
Is me teveel werk daarna vooral, wekkers enzo. Net of die vijf minuten wat uitmaken.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:03 schreef Suijk het volgende:
Ik niet, vind het onzin.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:03 schreef Suijk het volgende:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:22 schreef Suijk het volgende:
Mooi. Ze zeiden als 1 op de 3 het op hetzelfde moment doet, het problemen op kan leveren, maar hier zijn er al meer dan 3 die niets doen.
Jaja, ik ken mijn statistieken!quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]wij zijn ook betrouwbaar voor de rest van Nederland
zo, je bent een keertje te snel met je bijdehandte opmerkingquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:09 schreef Bos81 het volgende:
Ik las eerst overleef in plaats van overtref![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:32 schreef borisz het volgende:
ff jaren 90 muziekhttp://www.youtube.com/watch?v=uo1w2Y4yj-8
![]()
Ik heb net mijn panty uit, is dat genoeg?quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:03 schreef Suijk het volgende:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb net mijn panty uit, is dat genoeg?
Scatmanquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:32 schreef borisz het volgende:
![]()
Misschien is het in het kader van het milieu beter om die aan te laten.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waar gaat ie hene?quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:44 schreef appelsientje het volgende:
![]()
En Golfer is niet thuis vanavond
Ik hoopte ergens andersquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waar gaat ie hene?
Suijk, te laat![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:32 schreef borisz het volgende:
![]()
Ik hoop dat die van mij vanaf nu normaal doet, een week geen internetquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:57 schreef golfer het volgende:
Nederland is nu een eenzame asteroïde, alleen niemand weet hetquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:07 schreef Suijk het volgende:
Ik ook niet. Misschien is de rest van de wereld wel ontploft.
Oja dat was vanavondquote:
krijg je van al die pron torrentsquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:57 schreef golfer het volgende:
En dat was weer erg leuk.quote:
Iddquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:32 schreef golfer het volgende:
[..]
En dat was weer erg leuk.
Vooral Jol vond ik hilarisch.
dat is toch met alle clubs uit limburg?quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:54 schreef DarkShine het volgende:
Rondje van Fortuna, wat is die club zich belachelijk aan het maken
Zit je nog iets dwars van afgelopen weekend ofzo?quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat is toch met alle clubs uit limburg?
ja die was een beetje kortquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:57 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zit je nog iets dwars van afgelopen weekend ofzo?
Hoe was je A'dam meet?quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja die was een beetje kort![]()
Of was die voor Eindhoven 1 dag te lang?quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja die was een beetje kort![]()
Ik dacht het eigenlijk al na aflevering één, zit nog steeds op hem, al kan dat ook zomaar veranderen natuurlijkquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:04 schreef rubbereend het volgende:
Dick Jol is de mol, dacht dat vorige week al en nu zeker!
klinkt goedquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heel leuk, lekker over films gepraat, lekker gegeten, filmpje gepakt
dit is pas de 2e aflevering dat ik het ziequote:Op donderdag 1 februari 2007 22:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik dacht het eigenlijk al na aflevering één, zit nog steeds op hem, al kan dat ook zomaar veranderen natuurlijk.
geen idee, ik was er nietquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:07 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Of was die voor Eindhoven 1 dag te lang?
Waarom denk je dat jij en ik hier zitten?quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:24 schreef Eilanden het volgende:
Daarom krijgen we die rare vogels dus binnen?
vogelverschrikkers werken nooit...dat zijn namelijk poppen !quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:21 schreef Eilanden het volgende:
werkt die vogelverschrikker bij de ingang niet meer?
Een vogel op eiland is meer dan genoegquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vogelverschrikkers werken nooit...dat zijn namelijk poppen !
maar vreemde vogels landen graag op eilandjes
die dooie vogel op het hoofd bedoel je zeker ?quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:27 schreef Eilanden het volgende:
Een vogel op eiland is meer dan genoeg
1 schopje en dan zitten janken...wat een paardelul zeg !quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:31 schreef TerroRobbie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=8PLV7G0Qj9A&eurl=
DGK wijf schopt loverboy en moet het huis uit![]()
Ik ga helemaal stuk, die gast is zó kansloosquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Gewoon wat dingen doen die ik graag privé houdquote:
Heheh, wat een mietjes.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:31 schreef TerroRobbie het volgende:
En hoe ze daar praten, ik kan er gewoon niet naar luisteren. Doesj (als in dushi, schatjequote:Op donderdag 1 februari 2007 22:44 schreef Bos81 het volgende:
Ik vind het een erg slimme actie om een concurrent het huis uit te krijgen, desalnietemin is dit gedrag natuurlijk![]()
Dat was inderdaad erg, bij Does moest ik steeds aan een Mede-Hools denken, hoe zou dat toch komen?quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En hoe ze daar praten, ik kan er gewoon niet naar luisteren. Doesj (als in dushi, schatje), ik hou van je dit, ik hou van je dat. MF hier, MF daar, nog tig duizend Engelse woorden, praat normaal of rot op! Sorry moest even
.
Zou kunnen,quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:54 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik geloof dat dit een tijd is dat ik binnen moet komen, of niet dan, Bos?
Ik bedoelde met het debat over Engels enzovoorts.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zou kunnen,![]()
Natuurlijk is 23.58 een beter tijd, maar dan lig ik zelff al te![]()
ga nooit zonder een bridge over een river, en je moet ook nooit all-in gaan met vrouwen, krijg je altijd problemen meequote:Op donderdag 1 februari 2007 22:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Terug van het pokeren, wat een baggeravond voor mij. Kreeg niks aan kaarten, ga ik all-in met twee vrouwen, word ik gecalld met Aas/Boer valt er niks tot op de river. Een aas. Ik kreeg verder ook helemaal niets om iets mee uit te richten.
Heb je mijn PM-al ontvangen en gelezen?quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel leerzaam ook, ik liet me teveel kennen in m'n gedrag achteraf gezien. Ga ik de volgende keer anders aanpakken!
Jij kijkt echt te veel filmsquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:10 schreef pascalheister het volgende:
ga nooit zonder een bridge over een river, en je moet ook nooit all-in gaan met vrouwen, krijg je altijd problemen mee![]()
Jij bent de Digi-Tong van het pokerspelquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ga nooit zonder een bridge over een river, en je moet ook nooit all-in gaan met vrouwen, krijg je altijd problemen mee![]()
ik los tong even afquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij bent de Digi-Tong van het pokerspel![]()
En Vaduz met twee vrouwen zonder enige bescherming is ook vragen om moeilijkhedenquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Ik ga d'r om 0:45-ish in en sta om 7:30 fris naast m'n bed.quote:
Ik duik er zo in en om 5.05 hoor ik piep piep zoom zoom en zo.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik ga d'r om 0:45-ish in en sta om 7:30 fris naast m'n bed.
Wilde bedoeling moet dat zijnquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En Vaduz met twee vrouwen zonder enige bescherming is ook vragen om moeilijkheden
Doe je PM-box eens checkenquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:20 schreef RayMania het volgende:
Ik ga nog even Prison Break kijken, dan naar bed.
Morgen laatste dagje, wel om 9:15 meeting, beetje vroeg.
wow dan heb je ook niet veel slaap nodigquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik duik er zo in en om 5.05 hoor ik piep piep zoom zoom en zo.
Misschien heb ik wel meer slaap nodig, maar het lukt me gewoon niet. Als ik om 22.00 uur ga slapen word ik 's nachts gewoon wakker zo rond een uur of 3quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:21 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
wow dan heb je ook niet veel slaap nodig
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:24 schreef Againzender het volgende:
Zal ik nu gewoon nonchalant laten vallen dat er in de zomer een nieuwe mascotte wordt verwacht?
In de zomer wordt een nieuwe mascotte verwacht![]()
dank jequote:Op donderdag 1 februari 2007 23:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]Gefeliciteerd (ook voor je vrouw)
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:24 schreef [b]Againzender het volgende:[/b]
Zal ik nu gewoon nonchalant laten vallen dat er in de zomer een nieuwe mascotte wordt verwacht?
Dat is goed nieuwsquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:24 schreef Againzender het volgende:
Beloof me 1 ding, als het een meisje wordt noem haar niet Roos.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
dank jevrouwtje ligt al in bed, ik ga zo ook
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Beloof me 1 ding, als het een meisje wordt noem haar niet Roos.
Axel en Roos doet me te veel aan Axl Rose denken.
beschuit is nou ook niet zo duur dat je dat vast met beleid moet gaan inkopen nuquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hmm, als ik nu beschuit insla, dan zal die wel oubakken zijn eer de mascotte is geboren, niet?
Als je oud-NederlandSCH gebruikt, dan moet je het wel goed doenquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hmm, als ik nu beschuit insla, dan zal die wel oubakken oudbakken zijn eer de mascotte is geboren, niet?
Je weet het maar nooit met dat nieuwe kabinet, hè.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
beschuit is nou ook niet zo duur dat je dat vast met beleid moet gaan inkopen nu
Bleegh, te veel in de spreekvariant blijven hangen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:32 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als je oud-NederlandSCH gebruikt, dan moet je het wel goed doen
Dat plaatje.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:33 schreef dndiek het volgende:
Hoera een nieuwe mascotte [afbeelding]
misschien plaats ik nog een plaatje van de echo in het mascotte topicquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:33 schreef dndiek het volgende:
Hoera een nieuwe mascotte [afbeelding]
Okee, dan is het goedquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:30 schreef Againzender het volgende:
[..]nee, dat laten we wel!
Als ik ooit lang op het begin van een concert heb moeten wachten dan was het wel bij meneer Rose, de lul![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:31 schreef Gollemrulez het volgende:
Je kan em ook Bos81 noemen als het een jongetje wordt
Ik heb hetzelfde met de band. Heel leuk album gemaakt (Appetite for Destruction) maar daarna nogal omhoog gevallen. Dus ik ben niet van plan de link naar Axl Rose te gaan maken straksquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dan is het goed
Ja arrogantie is hem niet vreemd. Ze hebben echt wel mooie muziek gemaakt, maar ze behoren m.i. wel tot de meest overgewaardeerde bands ooit.
Maar ik ga
tot morgen
Nee ok, dan is Gollemrulez idd beterquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]Zo noem je je kind toch niet, daarnaast vind ik het onnodig dat iemand een kind naar mij vernoemdt. Zo bijzoner of beter dan wie dan ook, ben ik toch niet?
Vind ik wat minder als naam voor een babyquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
KUT PHP/SMF
Doe wat je niet laten kan.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:41 schreef Againzender het volgende:
* Againzender schiet alweer in de naamgeving-stress
laat ik dan maar naar bed gaanquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Doe wat je niet laten kan.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Vind ik wat minder als naam voor een baby
"En tot die tijd: een spannend muziekje!!"quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
laat ik dan maar naar bed gaan
indeedquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
"En tot die tijd: een spannend muziekje!!"
Prrrrrquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Bluezz! Xena wordt omgeroepen!
slave to the musicquote:
ik snap die gast niet, in de uitzending van gisteren smeekte ze hem zowat om seks en nog hapte hij niet meteen toe................quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik ga helemaal stuk, die gast is zó kansloos.
was je stack zo weinig dat je all in moest of was het een wanhoopsdaad. Met een flinke raise kan je zonder een een aas of koning de pot op de flop wel pakken.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Terug van het pokeren, wat een baggeravond voor mij. Kreeg niks aan kaarten, ga ik all-in met twee vrouwen, word ik gecalld met Aas/Boer valt er niks tot op de river. Een aas. Ik kreeg verder ook helemaal niets om iets mee uit te richten.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik wil van mn fiches af en naar bed maar steeds als ik all in ga win ik
maar waar zitr je dan te pokeren? Play money neem ik aan.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat is niet leuk.
Tuurlijk, heb al een keer snachts met een drank op zitten pokeren. Was geen succes.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar waar zitr je dan te pokeren? Play money neem ik aan.
je mag Tong80 de groeten doen van Guus...............quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Moet ik straks trouwens nog iemand de groeten doen van Guus H.
Roep maar tegen hem dat die 1,4 miljoen vermeende belastingschuld voor hem in een maandje weer verdiend is, dus waar maakt ie zich druk over?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Moet ik straks trouwens nog iemand de groeten doen van Guus H.
De eerste en de derde zeggen mij wel iets, maar wie of wat is Nena?quote:
Jammer dat jullie DGK niet volgen. Is vele malen leuker dan BB.Maar Bluez wilde me niet geloven.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:15 schreef golfer het volgende:
[..]
De eerste en de derde zeggen mij wel iets, maar wie of wat is Nena?
En dat mocht niet volgens de daar geldende regels, iemand voor de kloten schoppen?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:17 schreef tong80 het volgende:
Jammer dat jullie DGK niet volgen. Is vele malen leuker dan BB.Maar Bluez wilde me niet geloven.
Nena heeft haar vriendje in het huis voor z'n kloten getrapt. Ze moet nu het huis verlaten. Terwijl ze eergisteren net voor het eerst hadden geneukt.
Wat een K*t programma dan, dat is toch juist leuke TV, zoiets?quote:
nouja, ze moest wel lang aandringen voor hij hapte...... ik had zolang niet geaarzeldquote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jammer dat jullie DGK niet volgen. Is vele malen leuker dan BB.Maar Bluez wilde me niet geloven.
Nena heeft haar vriendje in het huis voor z'n kloten getrapt. Ze moet nu het huis verlaten. Terwijl ze eergisteren net voor het eerst hadden geneukt.
En was die neukpartij ook in beeld te zien op TV?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:33 schreef tong80 het volgende:
Ja erg subtiel deed ze het niet.
'Kom we gaan neuken, kom dan ik wil je, of durf je niet, neuk me dan.'
Hij : 'Eerst ff m'n schoenen aantrekken.
Waar kan ik die filmpjes zien?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:36 schreef tong80 het volgende:
Jazeker. 'Ik ga je beffen tot je spuitend klaar komt'
Ik ga echt niet een heel forum doorspitten daarvoor.quote:
Jij moet die van jou nog gaan winnen, geloof ik.quote:
Dammm ....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:49 schreef sjimz het volgende:
Gisteren met slecht nieuws uit het ziekenhuis terug gekomen.
Opa heeft long en lymfeklier kanker in een ver gevorderd stadium.
Daarnaast heeft hij ook nog een TIA gehad.
Dat wordt dus stilaan afscheid nemen
Ja, ik had je vraag gezienquote:Op vrijdag 2 februari 2007 07:44 schreef DIGGER het volgende:
En AZ, Gefeliciteerd. Vraag in het Mascotte topic is dus gelijk beantwoord
2 augustus om precies te zijn.quote:Wanner is je vrouw uitgerekend (Zomer is tegenwoordig zo'n vaag begrip, hebben we het over Juli of Oktober).
Spannend, hopelijk lukt het!quote:Hier een spannende dag vandaag, 2 maal kijkers, 1 voor de 1e keer, 1 voor de 2e keer die al 2 keer geboden heeft (nog te laag) en nu dus komt kijken of ie aan onze minimum prijs wil voldoen.
rotziektequote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:49 schreef sjimz het volgende:
Gisteren met slecht nieuws uit het ziekenhuis terug gekomen.
Opa heeft long en lymfeklier kanker in een ver gevorderd stadium.
Daarnaast heeft hij ook nog een TIA gehad.
Dat wordt dus stilaan afscheid nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |