Ach ja, het werd ook wel een keer tijd dat ze weer ging "doesje"quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:04 schreef SCH het volgende:
Wat een domme titel Bluezz
Ik heb een verzendhuis in opblaaspoppenquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:10 schreef DIGGER het volgende:
Waarom gebruik je zoveel postzegels SCH, ben je een nogal ouderwetste spammert?
Stuur er als de volgende storm zich aandient, 1 naar Bloemendaalquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb een verzendhuis in opblaaspoppen![]()
Maud in Oranje blijft toch het mooiste.quote:
quote:Dronken verkeersmaniak aangehouden
1-2-2007 Op Hogevecht in Zuidoost is woensdagmiddag een 36-jarige automobilist aangehouden, nadat hij gevaarlijke verkeerssituaties had veroorzaakt.
Agenten zagen de man niet-handsfree bellen. Toen ze op een afrit van de Gooiseweg voor hem gingen rijden om hem een stopteken te geven, haalde hij hen in via de vluchtstrook. Vervolgens maakte hij vele andere verkeersovertredingen, zoals door rood licht rijden, rijden op de busbaan en spookrijden.
Uiteindelijk reed de man zich vast op Hogevecht. Onderzoek wees uit dat hij ruim twee keer de wettelijk toegestane hoeveelheid alcohol had genuttigd.
dan moet je jullie persvoorlichting eens gaan schoppen!quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
alleen klopt het verhaal niet helemaal
Slimme actie ook, la sje je rijbewijs al niet kwijt zou zijn, ben je het na op de vlucht slaan, door rood rijden, spookrijden, stopteken negeren, over de vluchtstrook inhalen etc. zeker weten wel.quote:
Het was iemand anders die niet hands free belde.. maar toen kwam deze man met 130 over de vluchtstrook aangereden waar je 70 mag op de normale rijstrookquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
dan moet je jullie persvoorlichting eens gaan schoppen!
Maak er dan ff Vaduz vanquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:04 schreef SCH het volgende:
Wat een domme titel Bluezz
helemaal mee eens; en ik wil graag wat aan toevoegen... laten ze wat doen aan de grootste diefstal die er is, het successierecht! Nog ff plukken van een overlevende.quote:Op donderdag 1 februari 2007 07:55 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh.
Het CDA vindt dat TNT Machtsmisbruik maakt van de monopoloie positie en dat een postzegel terug moet naar 32 cent.
Hebben die christelijke regelneven niks anders te doen dan deze onzin uit te kramen?
Ten eerste is de postzegele de jaren hiervoor altijd in prijs gelijk gebleven, ongeacht inflatie, gestegen brandstofkosten etc.
Ten tweede blifjt de postzegel vorolopig ook nog wel even 44 cent.
Ten 3e, wat scheelt die 12 cent een mens op jaarbasis? In de orde van een paar Euro misschien?
Laat ze zich eens lekker focussen op absurde prijsverhogingen van gemeenten voor grafrechten, de hoge accijns op brandstof, de debiel hoge kosten die allerlei overheidsinstanties totaal onnodig maken etc.
Stelletje pisvlekken.
Zow!
linkje?quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:48 schreef borisz het volgende:
ik sta gewoon 39ste over de maand januariin de stats list
dat kan heel goed natuurlijk, signaal is nog steeds uit de ether te plukken hier.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:36 schreef sjimz het volgende:
Ik denk trouwens dat dit niet eens via onze persvoorlichting is gekomen maar door misschien iemand die het heeft opgevangen door de politiescanner.
9. 2814 Jaszaquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:48 schreef borisz het volgende:
ik sta gewoon 39ste over de maand januariin de stats list
quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:53 schreef DarkShine het volgende:
Moggûh
ja ik moet iets, pak van vorig jaar overtref ik niet meerquote:
Werd er dan zo vaak Twister gespeeld ?quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja ik moet iets, pak van vorig jaar overtref ik niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |