abonnement Unibet Coolblue
  zondag 11 februari 2007 @ 23:51:16 #251
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_46224383
quote:
Op zondag 11 februari 2007 23:48 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

Denk evengoed dat het nogsteeds erger was dan ze verwacht hadden...
Dat denk ik ook wel, en zeker bij dat dorpje daar met die opschriften . (zoiets verwacht toch geen enkel zinnig mens in een "geciviliseerd land" ) Maar dit is een héél stuk beter voorbereid dan men hier zei hoor.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_46224540
Waarom staat dit topic trouwens niet in TV?
Daar zocht ik em eerst
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_46224591
quote:
Op zondag 11 februari 2007 23:55 schreef Agiath het volgende:
Waarom staat dit topic trouwens niet in TV?
Daar zocht ik em eerst
Mja, daar loopt ook een topic... 21:00 Check nu: [BBC2] Top Gear

Beetje dubbel, maar deze is er al een hele tijd...
  zondag 11 februari 2007 @ 23:56:51 #254
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_46224610
Mjah, maar 1000 euro is al een hell-of-a-lot meer dan 1000 dollar hé

Maar ben het wel met je eens, je hebt zo'n idee dat al die dingen daar fucking goedkoop zijn...

Kan me nog wel een aflevering van mythbusters herinneren dat ze voor 1000 euro (of minder nog geloof ik) een vrij fatsoenlijke intrepid op de kop tikten...,
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_46224630
quote:
Op zondag 11 februari 2007 23:55 schreef Agiath het volgende:
Waarom staat dit topic trouwens niet in TV?
Daar zocht ik em eerst
Ah, komt die discussie ook weer
Is al meerdere keren gevoerd in FB (vooral over kookprogramma's: CUL/TV/Soaps)

Zie oa: [Forum] TV-programma's
  zondag 11 februari 2007 @ 23:59:50 #256
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_46224740
Alabama!
Ik dacht dat die rednecks vooral vooroordelen waren...

als het niet in scene was gezet
  maandag 12 februari 2007 @ 00:04:20 #257
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_46224892
quote:
Op zondag 11 februari 2007 23:56 schreef MikeyMan het volgende:
Mjah, maar 1000 euro is al een hell-of-a-lot meer dan 1000 dollar hé

Maar ben het wel met je eens, je hebt zo'n idee dat al die dingen daar fucking goedkoop zijn...

Kan me nog wel een aflevering van mythbusters herinneren dat ze voor 1000 euro (of minder nog geloof ik) een vrij fatsoenlijke intrepid op de kop tikten...,
Dat bedoel ik dus, ik heb hier vorig jaar nog mijn weliswaar wat roestige 22 jaar oude BMW 3 met kapotte verwarming verpatst voor 400 ¤ aan een paar Polen, en zelfs die auto was nog tien keer beter dan alles wat ze in die aflevering lieten zien voor 1000 dollar bij elkaar ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  maandag 12 februari 2007 @ 00:05:06 #258
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_46224924
quote:
Op zondag 11 februari 2007 23:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Alabama!
Ik dacht dat die rednecks vooral vooroordelen waren...

als het niet in scene was gezet
Als dat in scene gezet was verdienen ze bij TG een oscar voor hun gezichtsuitdrukkingen ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  maandag 12 februari 2007 @ 00:14:29 #259
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_46225246
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 15:49:11 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_46225949
Ik ben wel een aardig Top Gear-fan, maar heb het 'probleem' dat ik Digitenne heb en daarom geen BBC kan ontvangen (alleen BBC World en BBC Prime). Is het nu al mogelijk voor mensen buiten the UK om via internet de afleveringen te zien?
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_46225972
quote:
Op maandag 12 februari 2007 00:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ben wel een aardig Top Gear-fan, maar heb het 'probleem' dat ik Digitenne heb en daarom geen BBC kan ontvangen (alleen BBC World en BBC Prime). Is het nu al mogelijk voor mensen buiten the UK om via internet de afleveringen te zien?
leechen!
pi_46226027
quote:
Op maandag 12 februari 2007 00:39 schreef immortalsean het volgende:

[..]

leechen!
Hoe?
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_46226057
usenet, torrents, etc. etc.
pi_46226065
quote:
Op maandag 12 februari 2007 00:14 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Nee, dat laatste zeg ik niet. Jij zegt dat je de humor op zich wel okay vond, maar dat je een aantal dingen vind tegenvallen. Ik reageer dat dat puur het realisme is, en dan ga jij TG beschuldigen dat ze het realisme in beeld hebben gebracht en dat het daarom niet goed is voorbereid
Nee dan heb je me verkeerd begrepen, wat ik bedoelde was dat ze bedachten dat het "wel leuk" zou zijn om in het programma het vooroordeel te verwerken dat in de zuidelijke staten (m.n. Alabama in deze) je of beschoten of opgesloten wordt als je daar doorheen rijdt. Toen bleek dat dit scenario makkelijk te realiseren (vandaar realistisch in mijn opmerking) was door wat teksten op de zijkant van een auto te schilderen, was het ineens niet meer "wel leuk", maar gewoon pure ernst, en moest men vluchten onder een regen van stenen en ergens achteraf de auto's frantic schoonmaken (met een fles cola notabene) omdat ze doodsbang waren om nog meer van dit soort locals tegen te komen.
Het lijkt me sterk dat niemand wist dat de southerners de britse botte humor, die in dit geval spot met hun geloofs- en levensovertuiging, niet echt konden waarderen en dit wel eens zouden laten blijken anders dan met woorden of de claxon.
Dat is een beetje mijn gedachtengang achter mijn opmerking.
Dat andere mensen denken dat het allemaal geweldig is uitgedacht en dat dit precies de reactie was waar men op hoopte en dat het heel belangrijk is om in een Brits autoprogramma te laten zien hoe de VS tekort schieten bij een binnelandse ramp, prima. (en met deze laatste opmerking bedoel ik jou niet, Mikkie)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_46226107
Overigens was wel goed te zien wie de held is van de show.
Jeremy maakte zich wel heel erg snel uit de voeten.
Maar Hamster liet Captain Slow niet staan.


Wat een schijtvolk loopt er rond in Amerika zeg gadverredamme.
pi_46229473
quote:
Op maandag 12 februari 2007 00:42 schreef Guard het volgende:

[..]

Nee dan heb je me verkeerd begrepen, wat ik bedoelde was dat ze bedachten dat het "wel leuk" zou zijn om in het programma het vooroordeel te verwerken dat in de zuidelijke staten (m.n. Alabama in deze) je of beschoten of opgesloten wordt als je daar doorheen rijdt. Toen bleek dat dit scenario makkelijk te realiseren (vandaar realistisch in mijn opmerking) was door wat teksten op de zijkant van een auto te schilderen, was het ineens niet meer "wel leuk", maar gewoon pure ernst, en moest men vluchten onder een regen van stenen en ergens achteraf de auto's frantic schoonmaken (met een fles cola notabene) omdat ze doodsbang waren om nog meer van dit soort locals tegen te komen.
Het lijkt me sterk dat niemand wist dat de southerners de britse botte humor, die in dit geval spot met hun geloofs- en levensovertuiging, niet echt konden waarderen en dit wel eens zouden laten blijken anders dan met woorden of de claxon.
Dat is een beetje mijn gedachtengang achter mijn opmerking.
Dat andere mensen denken dat het allemaal geweldig is uitgedacht en dat dit precies de reactie was waar men op hoopte en dat het heel belangrijk is om in een Brits autoprogramma te laten zien hoe de VS tekort schieten bij een binnelandse ramp, prima. (en met deze laatste opmerking bedoel ik jou niet, Mikkie)
Mijn hemel, anders over-analyseer je even een ´special episode´ van Topgear zeg. Natuurlijk hadden ze niet verwacht dat ze zichzelf echt in een bedreigende situatie zouden brengen.

ander punt: als je hier in een Amsterdamse volksbuurt gaat tanken met een auto waar op staat: "AJAX = kut" en "Feyenoord rules" of iets met die strekking, moet je net zo goed niet raar opkijken als de ´locals´ je bedreigend benaderen. En ja, wij heten ook een ´beschaafd´ land te zijn.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  maandag 12 februari 2007 @ 08:55:59 #267
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_46229507
quote:
Op maandag 12 februari 2007 00:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ben wel een aardig Top Gear-fan, maar heb het 'probleem' dat ik Digitenne heb en daarom geen BBC kan ontvangen (alleen BBC World en BBC Prime). Is het nu al mogelijk voor mensen buiten the UK om via internet de afleveringen te zien?
Neem een sat schotel
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_46229555
quote:
Op maandag 12 februari 2007 08:51 schreef Argento het volgende:

[..]

Mijn hemel, anders over-analyseer je even een ´special episode´ van Topgear zeg. Natuurlijk hadden ze niet verwacht dat ze zichzelf echt in een bedreigende situatie zouden brengen.

ander punt: als je hier in een Amsterdamse volksbuurt gaat tanken met een auto waar op staat: "AJAX = kut" en "Feyenoord rules" of iets met die strekking, moet je net zo goed niet raar opkijken als de ´locals´ je bedreigend benaderen. En ja, wij heten ook een ´beschaafd´ land te zijn.
Ik overanalyseer niets, ik zeg dat ik het een mindere aflevering vond, en vervolgens valt iedereen hier over me heen, want dat kan niet; een TG aflevering niet zo goed vinden
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 12 februari 2007 @ 09:05:12 #269
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_46229595
quote:
Op maandag 12 februari 2007 00:42 schreef Guard het volgende:

[..]

Nee dan heb je me verkeerd begrepen, wat ik bedoelde was dat ze bedachten dat het "wel leuk" zou zijn om in het programma het vooroordeel te verwerken dat in de zuidelijke staten (m.n. Alabama in deze) je of beschoten of opgesloten wordt als je daar doorheen rijdt. Toen bleek dat dit scenario makkelijk te realiseren (vandaar realistisch in mijn opmerking) was door wat teksten op de zijkant van een auto te schilderen, was het ineens niet meer "wel leuk", maar gewoon pure ernst, en moest men vluchten onder een regen van stenen en ergens achteraf de auto's frantic schoonmaken (met een fles cola notabene) omdat ze doodsbang waren om nog meer van dit soort locals tegen te komen.
Het lijkt me sterk dat niemand wist dat de southerners de britse botte humor, die in dit geval spot met hun geloofs- en levensovertuiging, niet echt konden waarderen en dit wel eens zouden laten blijken anders dan met woorden of de claxon.
Dat is een beetje mijn gedachtengang achter mijn opmerking.
Dat andere mensen denken dat het allemaal geweldig is uitgedacht en dat dit precies de reactie was waar men op hoopte en dat het heel belangrijk is om in een Brits autoprogramma te laten zien hoe de VS tekort schieten bij een binnelandse ramp, prima. (en met deze laatste opmerking bedoel ik jou niet, Mikkie)
anders pluis en over dosis analyseer je ff een tv aflevering van TG
het is gewoon altijd allemaal vermaak, lekker boeiend, ik vond het leuk, en ik heb het idee dat ik nie tde enige was.


Oh, cock....


[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_46229612
dus na het einde kwam een vrouw die beweerde dat de camaro niet uit '91 kwam maar uit '98. Daarom zou ze jeremy aanklagen en wilde ze schikken voor 25.000 dollar ... typisch
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 12 februari 2007 @ 09:08:39 #271
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_46229649
quote:
Op maandag 12 februari 2007 09:06 schreef spectrumanalyser het volgende:
dus na het einde kwam een vrouw die beweerde dat de camaro niet uit '91 kwam maar uit '98. Daarom zou ze jeremy aanklagen en wilde ze schikken voor 25.000 dollar ... typisch
amerikanen


O god wat heb ik toch een gruwelijke pesthekel aan dat volk, dat ze word neergeschoten tijdens t plunderen van een TV winkel..


zoeken werkelijk alles aan om geld van iemand te eisen maar dit slaat alles, ze klaagt JC aan want de auto die hij gegeven heeft is nog nieuwer dan eerst gebleken
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_46229710
quote:
Op maandag 12 februari 2007 00:44 schreef Vitalogy het volgende:
Overigens was wel goed te zien wie de held is van de show.
Jeremy maakte zich wel heel erg snel uit de voeten.
Maar Hamster liet Captain Slow niet staan.


Wat een schijtvolk loopt er rond in Amerika zeg gadverredamme.
De Hamster is sowieso een held..

Vooral in het Zuiden van Amerika, loopt rare volk rond
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_46229819
quote:
Op maandag 12 februari 2007 09:05 schreef Pumatje het volgende:

[..]

anders pluis en over dosis analyseer je ff een tv aflevering van TG
*sighs*
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_46229874
quote:
Op maandag 12 februari 2007 09:06 schreef spectrumanalyser het volgende:
dus na het einde kwam een vrouw die beweerde dat de camaro niet uit '91 kwam maar uit '98. Daarom zou ze jeremy aanklagen en wilde ze schikken voor 25.000 dollar ... typisch
Volgens mij was het '89 en niet '98.... anders zou ik niet gaan klagen....
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 12 februari 2007 @ 09:49:59 #275
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_46230233
quote:
Op zondag 11 februari 2007 22:05 schreef Hyperdude het volgende:
Woensdag om 20.00 uur herhalen ze deze aflevering op BBC2
Die herhaling gaan we zeker nog maar weer eens kijken. Heb me helemaal doodgelachen toen die vrouw van het tankstation op ze af kwam en zei dat ze "de jongens" zal halen. Nog nooit ze zo in paniek zien raken
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')