En het is waarschijnlijk ook gesponsord. Lekker makkelijk 350 miljoen mensen bereiken zoquote:Op maandag 5 februari 2007 15:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Geld is nu niet bepaald iets waar ze zich in het verleden door hebben laten tegenhouden bij TG hé![]()
Idd, nou nog in eht goede formaatquote:Op maandag 5 februari 2007 13:57 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
Ja bij dat gedeeltee van james, waar je half-transparant de weg ziet, en half-transparant zijn gezicht ziet: WOW. Kippevel moment, serieus...![]()
![]()
Update: Holy shit, het staat ook alweer op Youtube
http://www.youtube.com/watch?v=3pOKqMrOYd0
Wanneer bij rond de 370 rijd:
[..]
En die Star Wars muziek erbij... bijzonder mooi gemaakt allemaal![]()
N I E T TE GELOVEN.. DAT filmpje !!quote:Op maandag 5 februari 2007 16:12 schreef dubidub het volgende:
[..]
Idd, nou nog in eht goede formaatMaar die starwars muziek, en dat moment dat hij dan 407,5 rijdt, die stilte
Ik vond het alleen vaag dat ze niet écht lieten zien dat hij 407,5 reed. Dus ergens van buiten, langs de baan, vaste camera, en dan zien hoe snel dat is.
Flabberquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:40 schreef CybPraetorian het volgende:
hier staat het stuk met "James en de Veyron" (Goh, zo lijkt het wel een episch verhaal) nogmaals, maar dan nu in een goed formaat en betere kwaliteit
http://www.flabber.nl/archief/019209.php
quote:tering ik moest hem ff zien :| wat een snel heid je ziet die auto niet eens langskomen op t begin
Die is neit eens de ergste. Allemaal mensen die met woorden lopen te strooien waarvan ze nog niet eens half weten wat het betekent, discussies die echt nérgens over gaan. Kinderen die na 10 seconden al het hele filmpje kunnen hebben bekekenquote:
quote:BBC 2
Top Gear
Wed 7 Feb, 19:00 - 20:00 60 mins (<<-- Britse tijd: NL tijd is van 20.00-21.00)
Jeremy Clarkson makes a public information film, James May drives quickly, and all three presenters get thrown off a golf course in a riot of bad driving and appalling trousers. [S]
Subtitles Widescreen Stereo
Website: http://www.bbc.co.uk/topgear
Ik ook.. Aangezien er ingeknipt wordt, reclames en de ondertiteling is rond uit slechtquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:55 schreef sanni het volgende:
Ik blijf de BBC afleveringen om een of andere manier leuker vinden dan die
op de Nederlandse televisie.![]()
he tof, dat wou ik nog gaan opzoeken, maar dat hoef dus niet meerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:08 schreef SNArky het volgende:
Hier een google earth plaatje van de testbaan van VW:
http://perljam.net/google(...)a_Lessien_Test_Track
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:40 schreef CybPraetorian het volgende:
hier staat het stuk met "James en de Veyron" (Goh, zo lijkt het wel een episch verhaal) nogmaals, maar dan nu in een goed formaat en betere kwaliteit
Ik bedacht me gisternavond dat die clip een hommage is aan de film 2001. De Blik van James, de weerspiegeling in zijn masker van de snelheid, dat komt uit het slot van 2001. De beelden van de startknop als een soort HAL..quote:Op maandag 5 februari 2007 13:57 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
Ja bij dat gedeeltee van james, waar je half-transparant de weg ziet, en half-transparant zijn gezicht ziet: WOW. Kippevel moment, serieus...![]()
![]()
Update: Holy shit, het staat ook alweer op Youtube
http://www.youtube.com/watch?v=3pOKqMrOYd0
Wanneer bij rond de 370 rijd:
[..]
En die Star Wars muziek erbij... bijzonder mooi gemaakt allemaal![]()
Dus Zondag om 21.00, Woensdag om 20.00, beide op BBC2 en voor diegene die ook BBC3 hebben Zaterdag om 20.00 op BBC 3 de herhalingquote:If any of you caught the episode in the last series where the lads went caravanning, I think you'll agree that, bar a few hiccups, it all went rather well. In fact, even as we watched the firemen put the last of the flames out, there was a general agreement that Jeremy, Richard and James should try this holiday lark again, and so, this week, you'll be able to see their American Fly-Drive special.
The trip began in Miami, Florida, but instead of renting some dull saloon with white paint and velour trim from Avis, the three of them were each given $1,000 and a morning to see if they could buy an interesting car - a car with a few character lines around its grille, and a few stories to tell - for the same money you'd spend on a fortnight's rental.
As it turned out, the buying alone was worth a film, because $1,000 doesn't actually get you much any more, which meant our expat trio spiralled further and further down the food-chain of Miami's car culture, until they ended up in a part of the city where the car dealers were outnumbered by the crack dealers.
Clarkson's salesman, for example, broke out his handgun and telescopic-sighted rifle much more often than he did his Glass's Guide. Eventually though, cars were bought.
Jeremy, typically, overstretched himself and bought a five-litre Chevy Camaro, the murderer's muscle car of choice. In fact, it even had the shirt of the last hitchhiker victim stuffed in the boot.
James, true to form, returned with a 15-year-old shagged Cadillac that had its suspension tuned by a trampoline maker, and Hammond, always a big fan of Brokeback Mountain, arrived in a battered old Dodge pick-up truck.
With the buying done, the adventure really began. The TG holiday cars had to be tested, so they headed north on an 800-mile road trip that aimed to take them up through Florida, across Alabama and Mississippi to the finish point of New Orleans. That's a tough trip for bargain basement cars that even the lowest low life in Miami wouldn't be seen in.
But to make life even harder, there were naturally some Top Gear challenges along the way. So tune in to see what happens when the boys run into the Stig's hillbilly cousin and find out what they cook up when they have to live off roadkill. If that little lot doesn't kill them, will the Alabama Inflammatory Statement Down The Side Of the Car Challenge finish the job?
Find out at 8pm Sunday on BBC Two. Miss that and you've got two more chances: Wednesday 14, 7pm on BBC Two and Saturday 17, 7pm on BBC Three. No excuses, then.
ohw wacht nu je het zegt...quote:Op zondag 11 februari 2007 14:02 schreef -skippybal- het volgende:
Lol, die Amerikaanse versie van The Stig![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:20 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
James, true to form, returned with a 15-year-old shagged Cadillac that had its suspension tuned by a trampoline maker
Ik kijk niet eens wat er zondagavond zo rond 21.00 u op tv is, heb ik toch geen tijd voorquote:Op zondag 11 februari 2007 18:33 schreef -skippybal- het volgende:
Wel een beetje jammer dat het samen valt met La Vita È Bella.
Keuzes, keuzes, keuzes.....
quote:and Hammond, always a big fan of Brokeback Mountain, arrived in a battered old Dodge pick-up truck.
Stokstaartjesquote:Op zondag 11 februari 2007 20:47 schreef sander89 het volgende:
tv staat al op bbc 2
Dat wordt dus naar beneden rennen om chips en drinken te halen.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:31 schreef Suikermais het volgende:
gewoon door...
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:38 schreef Suikermais het volgende:
een koe !!!!..ik lig dubbel..mij kun je oprapen
"Hilary for president" , "I'm Gay" "Manlove Rules" , "Nascar Sucks" , enzovoortquote:
Nascar Sucks (heel groot daar, soort van F1 hier)quote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:49 schreef Joost-mag-het-wete... het volgende:
[..]
"Hilary for president" , "I'm Gay" "Manlove Rules" , "Nascar Sucks" , enzovoort![]()
Ziek inderdaad, ik dacht ze zijn er een maand erna ofzo, maar een facking jaar!quote:Op zondag 11 februari 2007 21:55 schreef Joost-mag-het-wete... het volgende:
En dit is het belangrijkste land in de wereld , mensen ...![]()
Dorpje?quote:Op zondag 11 februari 2007 21:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Geez dat dorpje... wel nobel dat ze hun opdracht ervoor in de wind slaan
Helemaal mee eensquote:Op zondag 11 februari 2007 21:59 schreef Appeltaarten het volgende:
Wat een top aflevering!
En ondertussen vloeide er al meer dan 300 miljard ! dollar naar Irak ...quote:Op zondag 11 februari 2007 21:57 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ziek inderdaad, ik dacht ze zijn er een maand erna ofzo, maar een facking jaar!
Ik vrees dat dat daar helaas nogal normaal is ...quote:Op zondag 11 februari 2007 21:58 schreef ook_gek het volgende:
maar die pick up ook met al die grote gasten er in dat is niet meer normaal toch![]()
Die puinzooi heeft meer te maken met totale desinteresse dan met geldgebrek; nog erger eigenlijk.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
En ondertussen vloeide er al meer dan 300 miljard ! dollar naar Irak ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |