quote:Op zondag 11 februari 2007 21:38 schreef Suikermais het volgende:
een koe !!!!..ik lig dubbel..mij kun je oprapen
"Hilary for president" , "I'm Gay" "Manlove Rules" , "Nascar Sucks" , enzovoortquote:
Nascar Sucks (heel groot daar, soort van F1 hier)quote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:49 schreef Joost-mag-het-wete... het volgende:
[..]
"Hilary for president" , "I'm Gay" "Manlove Rules" , "Nascar Sucks" , enzovoort![]()
Ziek inderdaad, ik dacht ze zijn er een maand erna ofzo, maar een facking jaar!quote:Op zondag 11 februari 2007 21:55 schreef Joost-mag-het-wete... het volgende:
En dit is het belangrijkste land in de wereld , mensen ...![]()
Dorpje?quote:Op zondag 11 februari 2007 21:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Geez dat dorpje... wel nobel dat ze hun opdracht ervoor in de wind slaan
Helemaal mee eensquote:Op zondag 11 februari 2007 21:59 schreef Appeltaarten het volgende:
Wat een top aflevering!
En ondertussen vloeide er al meer dan 300 miljard ! dollar naar Irak ...quote:Op zondag 11 februari 2007 21:57 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ziek inderdaad, ik dacht ze zijn er een maand erna ofzo, maar een facking jaar!
Ik vrees dat dat daar helaas nogal normaal is ...quote:Op zondag 11 februari 2007 21:58 schreef ook_gek het volgende:
maar die pick up ook met al die grote gasten er in dat is niet meer normaal toch![]()
Die puinzooi heeft meer te maken met totale desinteresse dan met geldgebrek; nog erger eigenlijk.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
En ondertussen vloeide er al meer dan 300 miljard ! dollar naar Irak ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |