Echt, een OP van weet ik hoe veel regels tekst en foto's, en jij kan alleen dit bedenken?quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:12 schreef leroytje het volgende:
Omg een lasje in de tank?? Et zal vast leuk zijn, maar zou sjonge jonge wat een 1e klas blunder
Je weet wel, die dingen waar je op zit als je een auto bestuurd?quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:52 schreef krimpenrik het volgende:
?
Stoelen?quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:23 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Je weet wel, die dingen waar je op zit als je een auto bestuurd?
Ik wasdie ene die zei dat je mooie stoelen had, nadat een paar nerds "?" spamden.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:35 schreef Pumatje het volgende:
Muse, kun je asjeblieft ophouden met die onzin reacties, je vervuilt mijn topic
bedankt
knipperlichten? Je bedoelt cornerlightsquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:36 schreef garnage-patrick het volgende:
pumatje, vraagje.
je hebt de koplampen zwart gespoten, knipperlichten ook of niet?
Dit had ik wel willen zien denk ikquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:09 schreef Pumatje het volgende:
ik wilde opstaan om de camera te halen en leunde met mijn hand met al mijn gewicht op de soldeerbout, vloeken deed ik, aarrgh en stond vervolgens met mijn voet in een emmer water dus viel ook nog eens om enzo ....kut was dat
Corolla GTiquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:09 schreef Pumatje het volgende:
nee, ik vind het het juist allemaal waard, kan me geen auto bedenken die het meer waard zou zijn die in de zelfde klasse zit![]()
Voor jou niet misschienquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:39 schreef Pumatje het volgende:
asjeblieft.. haalt het nooit bij de civic
sorry![]()
Uiteraard, maar dat heeft de 1.3 van dat type ookquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:40 schreef Pumatje het volgende:
Je corolla GTI ook voor en achter onafhankenlijke wielophanging?
Als je weet wat er allemaal in Japan rond rijdt..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:15 schreef Pumatje het volgende:
ja honda civic idem.wist het niet, er is ook geen enkele Honda civic zonde rondom onafhankelijke wielophanging. jappen zijn gewoon tov
![]()
Caldina is daar een mooi voorbeeld vanquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:58 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Als je weet wat er allemaal in Japan rond rijdt..
Wij krijgen hier (op Toyota gebied) altijd het minst, met Honda was dat in de jaren 80/90 beter met die mooie VTEC blokjes..
Maar in Japan rijdt echt onwijs veel leuk spul rond![]()
precies, of de Cavalier Turbo, Mark II, Chaser enz, enz..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:40 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Caldina is daar een mooi voorbeeld van
Ik bedoel meer te zeggen dat het imo zonde is om zoveel geld (want het lijkt me behoorlijk wat geld) en moeite niet te vergeten in zo'n oud barrel te steken.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:09 schreef Pumatje het volgende:
nee, ik vind het het juist allemaal waard, kan me geen auto bedenken die het meer waard zou zijn die in de zelfde klasse zit![]()
Geen enkele moderne bak die ik kan betalen zal me dat rijplezier geven met de karakteristieken van deze auto.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:48 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik bedoel meer te zeggen dat het imo zonde is om zoveel geld (want het lijkt me behoorlijk wat geld) en moeite niet te vergeten in zo'n oud barrel te steken.
Pak dan een moderne bak van al dat geld en maak daar iets moois van.
Heb je wat foto's die het verschil kunnen laten zien?quote:Op maandag 5 februari 2007 18:33 schreef Pumatje het volgende:
CRX MKII wielscherm
CRX MKII voorbumper
CRX MKII koplampen
CRX MKII Stadslichten
CRX MKII knipperlichten
CRX MKII bumperlip( eigelijk ook CRX MKII Motorkap maar die vind ik niet mooi ( zit bult op vanwege DOHC motor) die heb ik nu ook 1 ( DOHC MOTOR ) maar is niet vereist zeg maar..
genoeg dusvind je niet
?
quote:Op maandag 5 februari 2007 18:58 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Heb je wat foto's die het verschil kunnen laten zien?
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 5 februari 2007 21:59 schreef Pumatje het volgende:
als hij straks gespoten is zie je niet eens dat ik booskijkers heb, je denkt hee, die heeft mooie koplampen![]()
is mijn hele doel geweest![]()
kijkt u maarrrr
[afbeelding]
tenminste dat is mijn mening he![]()
dank jequote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:18 schreef ivosnivo het volgende:
Super dat je dat zomaar doet. Ik weet al met andere dingen dat het super is om het zelf te doen. Vooral omdat je voor jezelf bezig bent, en je maakt iets langzaam aan steeds mooier.
Maar met dingen met de motor enzo ben ik altijd bang dat ik het stuk maak
De booskijkers op die foto's zijn idd verschrikkelijkquote:Op maandag 5 februari 2007 22:39 schreef Pumatje het volgende:
ja , hier wat voorbeelden hoe de meeste het doen
Niet omdeze auto en persoon af te kraken, het is namelijk een prachtige auto.
De booskijkers zijn hieraangebracht door gewoon met stukjesplaatstaal een stuk koplamp te bedekken.. nu is er zo'n rare situatie onstaat bij het hoekje van de koplamp, die gleuf van de bumper loopt moeilijk over in de motorkap, nou ja..niet eigelijk
[afbeelding]
[afbeelding]
hier is die overloop totaaaaaal verdwenen gewoon, en ik vind het daarnaast ook echt afschuwelijk.
klopt dus niets meer van
[afbeelding]
die van mij zijn echt minimaal... meer een soort 5th gen look gegeven.
wat denken jullie?
Is een D16A9 met lambda geen D16A8? Die heb ik namelijk. En die heeft geen 132pk (dat is de non-lambda en dus non-cat versie) maar 122pk en draait maximaal 7200rpm, geen 8200. Net als de D16A9 trouwens, want het enige verschil is de lambda en dus de cat en dus ook de ECU.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:56 schreef Pumatje het volgende:
motorspecs.. hmm oke.
Motor is een D16a9 met 132 pk, met lambda. Belgisch exemplaar w.s, die in NL zijn niet geleverd met Lambda.
Prestaties van de motor : brengt een crx in 7,8 sec naar de 100, top van 220, maximaal te draaien toeren 8200ik schakel bij 7000 ofzo. Hij heeft 160.000 gelopen.
Nee ik heb een D16a9, ga me dat aub niet de les lopen lezenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:43 schreef matig het volgende:
[..]
Is een D16A9 met lambda geen D16A8? Die heb ik namelijk. En die heeft geen 132pk (dat is de non-lambda en dus non-cat versie) maar 122pk en draait maximaal 7200rpm, geen 8200. Net als de D16A9 trouwens, want het enige verschil is de lambda en dus de cat en dus ook de ECU.
Een D16A8 zonder cat is eigenlijk gelijk aan de D16A9...
Veel te zwaar, krijg zo'n rare gewichtsverdeling dan, en daarnaast, met voorwielaandrijving.. veel plezierquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:30 schreef Turquaz52 het volgende:
waarom flikker je er niet meteen een H22a inis wat prijzig maar dan heb je wel wat
!!
Als je van je wagen houd, kun je em in de achterbak plaatsen?quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:09 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Veel te zwaar, krijg zo'n rare gewichtsverdeling dan, en daarnaast, met voorwielaandrijving.. veel plezier![]()
ken wel wat civics die het hebben, maarja.. vind dit wel bestlater vanzelf een X een B18
Is dit niet de rex van (hoe heet die gast ook alweer..) Edje? (idd prachtige rex)quote:Op maandag 5 februari 2007 22:39 schreef Pumatje het volgende:
ja , hier wat voorbeelden hoe de meeste het doen
Niet omdeze auto en persoon af te kraken, het is namelijk een prachtige auto.
De booskijkers zijn hieraangebracht door gewoon met stukjesplaatstaal een stuk koplamp te bedekken.. nu is er zo'n rare situatie onstaat bij het hoekje van de koplamp, die gleuf van de bumper loopt moeilijk over in de motorkap, nou ja..niet eigelijk
[afbeelding]
Om je eerlijk te zeggen, zijn het de mooiste die ik tot nu toe gezien heb.quote:die van mij zijn echt minimaal... meer een soort 5th gen look gegeven.
wat denken jullie?
Wat is er niet gespoten dan? En waarom niet meteen die delen ook meegenomen?quote:Op zondag 11 februari 2007 12:40 schreef Pumatje het volgende:
niet clean![]()
Ik Heb fotos gezien, hij is nu naar zijn vriendin, die is jarig. Morgen word de auto afbezorgd voor me deur. Dan ga ik eens goed aand eslag met polijsten omde kleur van de ongespoten delen ook zo te krijgen. Moet lukken zei de spuiter. Maar het glimt wel heeeeeeeeeel erg, de skirts en stukje achterbumper enzo zijn namelijk al terug! Wauw... damn. Wat een werkje!
WAUW!Geloof me ik heb meer moeite met het wachtten dan jullie
Die spuiter heeft er dus verstand van en is eerlijk...quote:Op zondag 11 februari 2007 18:29 schreef Pumatje het volgende:
dat zei hij dus ook, ik drong er ook op aan, in de zin van : Spuit gewoon alles dan.
Antwoord: nee, dat is overbodig en dom, informeer jezelf goed eerst als je me niet geloofd. Ik wil het wel spuiten maar dan maak je kosten die overbodig zijn.
Bel een polijst bedrijf op, vraag wat het kost om een deur en een stukje plaatwerk te polijsten en het kost je denk ik nog geen 30 euro. Dusja.. oke.
quote:Op zondag 11 februari 2007 23:06 schreef Pumatje het volgende:
ja ach, laten we het hopen tommy![]()
en ik ook niet, waarom niet? heb keiveel foto's van Photobucket gehaald
en nog steeds niet.
Ik heb btw een Oil pressure, Oil temp en boost meter op de kop getikt![]()
Je hebt me nogsteeds geen antwoord gegeven.., waarom wou je geen CRX motorkap, met die bult er op?quote:Op maandag 12 februari 2007 11:22 schreef Pumatje het volgende:
half 3 staat de auto hier op de stoep.
ben om half 6 pas thuis![]()
dan kan het opbouwen beginnnennnn![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 12:13 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Je hebt me nogsteeds geen antwoord gegeven.., waarom wou je geen CRX motorkap, met die bult er op?Ziet er toch veel mooier uit?
![]()
Dat is toch een antwoord?quote:
zonder bult vind ik veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooier.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:13 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Je hebt me nogsteeds geen antwoord gegeven.., waarom wou je geen CRX motorkap, met die bult er op?Ziet er toch veel mooier uit?
![]()
feauteaux? updeet?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:09 schreef Pumatje het volgende:
[..]
zonder bult vind ik veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooier.
zo goed?
ohw.. waarschijnlijk heb ik je vorige post niet gelezenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:09 schreef Pumatje het volgende:
[..]
zonder bult vind ik veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooier.
zo goed?
weet je wat nu het leuke isquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:45 schreef PNG het volgende:
Sluit alleen niet aan bij de koplampen, zowel Linksboven als rechtsonder bij RV lamp.
In het midden mis je aan elke kant cm of 3. Wel vreemd dat als je zoiets doet je dan die 3 cm bij je koplamp niet eens opvalt. Of komen er nog andere koplampen in ?
thxquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:30 schreef Quint24 het volgende:
Je honda is zeker mooi geworden toppie.![]()
jij snapt mequote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:50 schreef garnage-patrick het volgende:
ej pumatje, wat moet ik zeggen.
tering rete knettersputterpoep geil man!![]()
ben normaal niet weg van civic's maar deze heb iets geils! je velgen ook vooral zo laten!!![]()
en met de lampen gaat vast allemaal goed komen, en mensen zullen er altijd overheen lezen! misschien met lettertype 32 dat ze blijven steken
en lekker dikke orginele bumpers erop rammen!![]()
is veel beter dan een nieuwe sjonni bumper, die je bij 6drempels eraf heb liggen
Hoe vaak gebruik je die ventilatie-blazers in het midden van het dash?quote:Op maandag 19 februari 2007 01:42 schreef Pumatje het volgende:ik ook
btw, ik heb dus een olie temp en een oliedruk meter gekocht, maar waar moet ik die bevestigen? zo'n a-stijl houder vind ik een beetje pauper...![]()
moet wel netjes zitten.. denk toch dat het de enige optie is als ik mijn console heel wil houden.
Aan de ene kant doet bijna iedereen de meters aan de raamstijl (of het daarom pauper is weet ik niet).quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:22 schreef Pumatje het volgende:
hmmmja, klopt. maar ik zou het liefst het interieur wat intact houden. even afwegen nog
Custom Dashboard?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:28 schreef Pumatje het volgende:
hmmja, kijk ik vind inde A-stijl zo pauper omdat elke hotbo0y dat heeft weet je wel. Ziet er zeker niet af-fabriek uit, zoiets wil ik liever toch wel houden. Ik heb ook van die meter standaardjes erbij gekregen, maar dan zie je aan de achterkant die draadjesen tjah dat is zeker niet robuust.
ff bedenken, misschien toch maar a-stijl![]()
Tsjah... Al die metertjes vind ik er sowieso een beetje bagger uitzien... Heb zelf het idee opgevat om iig de olietemperatuur in m'n standaardklokje weer te geven... Maar dat blijkt nogal lastigquote:Op maandag 19 februari 2007 01:42 schreef Pumatje het volgende:ik ook
btw, ik heb dus een olie temp en een oliedruk meter gekocht, maar waar moet ik die bevestigen? zo'n a-stijl houder vind ik een beetje pauper...![]()
moet wel netjes zitten.. denk toch dat het de enige optie is als ik mijn console heel wil houden.
Custom dash is ook mooi, maar is ook gelijk een klap geld duurder waar je toch wel ff 2x overna moet denken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:11 schreef MikeyMan het volgende:
Vind dat custom dash van googolplexian nog best kunnen eigenlijk...
Tenminste; als je het netjes doet, niet met chroom en carbon enzo
Overigens; heb je nog pics van het eindresultaat?
dit is toch vet lelijk. Ziet er iig niet erg proffesioneel uit (niet dat ik het zelf beter kan maar toch) dan zou ik t liever in 1 vde ventilatie gaten doen.quote:
Met het kastje open wel jaquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:44 schreef jovink het volgende:
[..]
dit is toch vet lelijk. Ziet er iig niet erg proffesioneel uit (niet dat ik het zelf beter kan maar toch) dan zou ik t liever in 1 vde ventilatie gaten doen.
Komt de mede passagier hier ook niet met de benen tegen aan??
Idd FOTO'S!!!!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:18 schreef Barcaconia het volgende:
Ik zit eigenlijk op foto's te wachtenWanneer kunnen we een update verwachten?
Hoe vaak heb ik dat hier al zien staan?quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:34 schreef Pumatje het volgende:
komen eraan , hij is helemaal klaar
morgen ff uitlaatje eronder pleuren.. ook apk dan![]()
Hoeveel wou je er monteren?quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:27 schreef Pumatje het volgende:
Veerpootbruggen aanschaffen
Geen dankquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:27 schreef Pumatje het volgende:
dank jullie, en eer-ik, leuk compliment!
2, strutbar boven voor achter en voorquote:
Hier ook stralende zon hoorquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:19 schreef Pumatje het volgende:
het is hier nu 12:18 en het weer zie teruit zoals op de bovenstaande foto's die ik genomen heb rond 5 uur in de middag!!! dammnit![]()
![]()
![]()
Volgens je post is was het 12:19quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:19 schreef Pumatje het volgende:
het is hier nu 12:18 en het weer zie teruit zoals op de bovenstaande foto's die ik genomen heb rond 5 uur in de middag!!! dammnit![]()
![]()
![]()
My point exactlyquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:35 schreef jp84 het volgende:
amber corners en tis af 8)
haha nee, dat is het vet van de bandenspecialistquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:12 schreef garnage-patrick het volgende:
pumatje! zoals zovele hier zeggen. en ik ook eerder gezegt heb!
een hele mooie stijlvolle auto!![]()
heerlijk subtiel allemaal! voor normale mensen valt het niet op, behalve een kenner, die zal het zien.
je moet je velgen voor wel opnieuw doen!ik zie dat die aantal keren contract hebben gemaakt met stoeprand. of het moet zo lijken.
zijknipperlichten, ik denk inderdaad donkerequote:Op maandag 30 april 2007 09:54 schreef Supra_Turbo het volgende:
[topic-opgraaf-mode]
Mooie auto Pumatje!!
Heb je nog gedaan aan je auto de laatste tijd?
Het was achteraf mooier geweest als je de zijknipperlichten ook weg had laten halen.
Mss is het iets om heldere/donkere te monteren?
Worden de ruimtes onder de knipperlichten nog een keer open gemaakt?
Voor brake-ducts naar de remmen oid?
[/topic-opgraaf-mode]
Lijkt mij strak als de achterlichten helemaal rood zijn, in dezelfde kleur... Maar weet niet of dat te krijgen is...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:15 schreef Pumatje het volgende:
[..]
zijknipperlichten, ik denk inderdaad donkere![]()
en ik heb een Fujitsubo uitlaat op de kop kunnen tikken ( JDM spul)
Ook gemonteerd, leuk geluidje, trekt leuker door in het dooie toerengebied ( tot 5000 rpm ) dus sneller naar het eind ) 8200 rpm )
en hij word gepoetst door profi poetsbedrijf, komt w.s dus een nieuwe accu in ( als dat het probleem is ) en de lederen stoelen gaan eruit en komen sparco's voor in de plaats.![]()
Mjah, maar dat geeft vaak wel een gebrekkige lichtopbrengst... Let je daar wel op...?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:23 schreef Pumatje het volgende:
haha ja dat is ook het plan.. helemaal rood worden ze !
is spray voor, en mijn spuiter gaat dat opknappen..
kijk ook eens naar je dynamo, dat verklaart het niet OPLADEN van je accu beter dan een brakke accuquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:15 schreef Pumatje het volgende:
[..]
zijknipperlichten, ik denk inderdaad donkere![]()
en ik heb een Fujitsubo uitlaat op de kop kunnen tikken ( JDM spul)
Ook gemonteerd, leuk geluidje, trekt leuker door in het dooie toerengebied ( tot 5000 rpm ) dus sneller naar het eind ) 8200 rpm )
en hij word gepoetst door profi poetsbedrijf, komt w.s dus een nieuwe accu in ( als dat het probleem is ) en de lederen stoelen gaan eruit en komen sparco's voor in de plaats.![]()
Of meet het geheel gewoon eens door... Lijkt me handiger...quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:20 schreef lipje het volgende:
[..]
kijk ook eens naar je dynamo, dat verklaart het niet OPLADEN van je accu beter dan een brakke accu
Nou, geloof me.. ik heb er resultaten van gezien die me toch wel erg aanspreken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 03:21 schreef PNG het volgende:
Meteen APK afkeur dat spuitbus gekneus.
Hoeveel wil je er hebben...?quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:56 schreef Supra_Turbo het volgende:
Ik dacht dat je niet zomaar een autoonderdelen-toko binnen kan stappen en kleine plaatjes bestellen, terwijl het niet op je kentekenbewijs staat...
netjesquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:00 schreef Supra_Turbo het volgende:
* staat te popelen
ps. Het is gelukt met de kleine plaatjes.
Toen ik aangehouden was zeiden ze er niks over
dan heb je geluk gehadquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:00 schreef Supra_Turbo het volgende:
* staat te popelen
ps. Het is gelukt met de kleine plaatjes.
Toen ik aangehouden was zeiden ze er niks over
11,50 kost het of niet? En was dat ook de reden dat ze je tegen hielden?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:00 schreef Supra_Turbo het volgende:
* staat te popelen
ps. Het is gelukt met de kleine plaatjes.
Toen ik aangehouden was zeiden ze er niks over
o.aquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:31 schreef Supra_Turbo het volgende:
Poly bussen?
Weet ik niet meer precies.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:47 schreef Turquaz52 het volgende:
11,50 kost het of niet? En was dat ook de reden dat ze je tegen hielden?
Heb je de poly bussen erin moeten persen of waren het van die 2-delige krengen?quote:
Ja, ik weet dat ie in brezan word verkocht, (is hier 2straten verderop)quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:30 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Weet ik niet meer precies.
Was niet duur iig (Brezan in Oss).
Dat was niet de rede dat ze me aanhielden iig, maar dat is niet relevant.
[..]
Heb je de poly bussen erin moeten persen of waren het van die 2-delige krengen?
Heb je al nieuwe velgen?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:20 schreef Pumatje het volgende:
[..]
netjes![]()
De draagarmen hebben een paintjob gehad, en er zitten allemaal nieuwe kleine lieve rubbertjes in
quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:56 schreef UberPhreak het volgende:
paintjob = overgespoten
steellies = stalen velgen
interessantdoenerij![]()
never was and never will be..niet dit type..het 92-95 model heeft een beetje het F&F gehalte meegekregen..that's it...daarom een sjonniebak? dacht het niet!quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:55 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Honda Civic = een sjonniebak, ja en?
![]()
Flora & Fauna??quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:06 schreef Charged het volgende:
[..]
never was and never will be..niet dit type..het 92-95 model heeft een beetje het F&F gehalte meegekregen..that's it...daarom een sjonniebak? dacht het niet!
btw..wat is tegenwoordig een sjonniebak...een c-klasse,e46,a4?
ben niet meer op de hoogte...
afijn..niet van belang,topic gaat over deze ED7 en is erg geslaagd.
nee,dat meen je niet,neem ik aan..was ook meer een reactie op voorgaande berichten...kortzichtigheid van bepaalde mensen..aan je onderschrift te zien ben je ook niet vies van een lekker stukje japanse techniek,niks mis mee...ik namelijk ook nietquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:51 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
En jij denkt, dat ik dat meen?
![]()
Met sjonniebak wil ik zeggen: sjonnie-gehalte soryJammer eigenlijk. dat wel
quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:02 schreef Charged het volgende:
[..]
nee,dat meen je niet,neem ik aan..was ook meer een reactie op voorgaande berichten...kortzichtigheid van bepaalde mensen..aan je onderschrift te zien ben je ook niet vies van een lekker stukje japanse techniek,niks mis mee...ik namelijk ook niet
Ah okquote:
lijkt me ook de bedoeling,zie ook bovenstaande postsquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:03 schreef Supra_Turbo het volgende:
Laten we dit topic alleen voor Puma's project gebruiken
quote:
laat ik het anders zeggen;quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:28 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
laat ik het anders zeggen;
heb je die velgen gekocht zodat je zeker weet dat niemand ze zal jatten of waren ze gewoon spotgoedkoop?
Jij dat je de nederlandse taal niet beheerst ook niet.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:47 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Dat je geen smaak hebt druk je zeker niet onder geen stoelen en banken![]()
Over smaak en wansmaak blijkt (ondanks het gezegde) duidelijk wél te twisten. Daaraan ontlenen forums als deze hun bestaansrecht.quote:mijn velgen zijn badass en heb genoeg mailtjes gehad of ik ze verkopen wilde
omdat ik het prachtige velgen vind..quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:18 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Jij dat je de nederlandse taal niet beheerst ook niet.
[..]
Over smaak en wansmaak blijkt (ondanks het gezegde) duidelijk wél te twisten. Daaraan ontlenen forums als deze hun bestaansrecht.
Persoonlijk snap ik dan ook zeker niet waarom je niet op één van de aanbiedingen voor verkoop in bent gegaan.
Duidelijkquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:18 schreef Tjabbo het volgende:
Over smaak en wansmaak blijkt (ondanks het gezegde) duidelijk wél te twisten.
Ik heb geen probleemquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:54 schreef Pumatje het volgende:
[..]
omdat ik het prachtige velgen vind..
snap je probleem niet?
Open dan geen topic als je geen kritiek kunt verdragen.quote:En jou mening intresseert mij ook niet dus waarom die van mij wel jou ?![]()
blijf dan lekker weg uit mijn topic
quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:27 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem
Als jij het mooi vindt is het goed.
[..]
Open dan geen topic als je geen kritiek kunt verdragen.
Als je het beest niet aan kan moet je hem niet wakker maken.
en dat van het PTA -fossielquote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:33 schreef lipje het volgende:
[..]
en dat van het PTA -fossiel. Dan moet dit gewoon een jonge klassieker zijn
die gruwelijk verkracht wordt
waarmee heb ik hem gruwelijk verkracht als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:33 schreef lipje het volgende:
[..]
en dat van het PTA -fossiel. Dan moet dit gewoon een jonge klassieker zijn
die gruwelijk verkracht wordt
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:04 schreef garnage-patrick het volgende:
pumatje, 1vraagje he,....
je had paar pagina's geleden erover toen je op je steelies reed omdat je banden voor op waren, en je iets met je velgen ging doen![]()
wat was je van plan / ben je van plan?
Die Slopelvelgjes, als je die laat verbreden naar pak em beet 10/11J Zou pas echt gruwelijk staan ouwequote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:45 schreef Pumatje het volgende:
[..]
ik wilde ze schuren, rand polijsten.. opnieuw laten spuiten.
maar ik denk dat ik op den duur voor andere velgen ga.. met diepere wangen![]()
ook zwart.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:17 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Die Slopelvelgjes, als je die laat verbreden naar pak em beet 10/11J Zou pas echt gruwelijk staan ouwe![]()
Die Orginele opel velgjes onder hun sport variant.. volgens mij de GLS (niet de GSI)quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:19 schreef Pumatje het volgende:
[..]
slopelvelgjes :p ?
je bedoelt standaardwieltjes ?
kan je op 2 handen tellenquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:53 schreef Pumatje het volgende:
ja als jij ze vinden kan :p
dacht aan Rota's ofzo.. maarja..
dat komt allemaal na de zomer pas..
was er maar een Rwd honda..
Die zijn ook niet te vinden en te betalen..quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:09 schreef Pumatje het volgende:
ja, ik maakte mijn zin niet goed af.
die te vinden en te betalen is![]()
zo'n samenstelling als een Mr2 bijvoorbeeld.. zoiets in die prijsklasse.. Maar dan van Honda zou fijn zijn.
Maarre ik heb nog nooit een Civic hatch gezien met een V8 en RWD , zelfde voor de CRX ...
ja hequote:Op woensdag 4 juni 2008 16:14 schreef skiczukie het volgende:
Vet. Goed topic zeg, maar één opmerking; die velgen zijn echt te lelijk voor woorden.
Civic Shuttle 4WDquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:03 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
kan je op 2 handen tellen![]()
(excl. de S serie en de NSX)
Er bestaat wel een:
Civic Coupe V6 RWD,
Prelude V8 RWD,
Del Sol 4WD
CRX 4/2WD
Civic Hatch V8 RWD (Civette)
Integra H22a RWD
Delsol H22a RWD
etc.. etc..
Dus waarom jij niet?
Ik had het over conversiesquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:59 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Civic Shuttle 4WD
Honda Legend RWD (dacht ik)
Dit soort topics hebben niet mijn primaire interesse.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:58 schreef Pumatje het volgende:
intressant alexx?
Post de link eens dan?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:01 schreef Pumatje het volgende:
verkocht, MR2 gekocht.. ondergaat een wat meer uitvoerig onderhoud en projectfase.
wil hem ook op fok graag posten, maar kan niet kopieren van de originele site, krijg de plaatjes dan niet mee...
Shuttles zijn 4WD geleverd vriendquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:59 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Civic Shuttle 4WD
Honda Legend RWD (dacht ik)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |