abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45939864
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 01:40 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

Caldina is daar een mooi voorbeeld van
precies, of de Cavalier Turbo, Mark II, Chaser enz, enz..
In Japan rijdt overigens vanaf 82 ook nog een Toyota Vista rond (nee gee Microsoft automobiel )

maar goed, weer verder met de Honda's
  zaterdag 3 februari 2007 @ 15:38:03 #52
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_45943224
heb nieuwe koppeling gevonden en 2 nieuwe Toyo Proxes T1-r banden


195-45-R16
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_45946301
Ik boek je.












Verkapte TVP. Dat wordt een geile ed7 man.
Nee.
pi_45946439
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 19:09 schreef Pumatje het volgende:
nee, ik vind het het juist allemaal waard, kan me geen auto bedenken die het meer waard zou zijn die in de zelfde klasse zit
Ik bedoel meer te zeggen dat het imo zonde is om zoveel geld (want het lijkt me behoorlijk wat geld) en moeite niet te vergeten in zo'n oud barrel te steken.

Pak dan een moderne bak van al dat geld en maak daar iets moois van.
pi_45946827
Ben benieuwd.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 18:17:37 #56
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_45947190
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 17:48 schreef Repeat het volgende:

[..]

Ik bedoel meer te zeggen dat het imo zonde is om zoveel geld (want het lijkt me behoorlijk wat geld) en moeite niet te vergeten in zo'n oud barrel te steken.

Pak dan een moderne bak van al dat geld en maak daar iets moois van.
Geen enkele moderne bak die ik kan betalen zal me dat rijplezier geven met de karakteristieken van deze auto.

gezien in prestaties en wegligging; lees stijfheid van chassis, motorprestaties, wegligging.

Daarnaast kost dit heel wat minder dan je denkt, ik doe namelijk alles op het spuiten en schuren zelf. snapje
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  zondag 4 februari 2007 @ 16:23:30 #57
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_45974683
Gruwelijk leuk hoe je het allemaal gemaakt hebt, foto's + tekst

Knap dat je zoveel zelf doet, heb je er een opleiding voor?
Verder vroeg ik me af wat je ongeveer kwijt denkt te zijn voor je auto als ie helemaal klaar is. En hoeveel ie dan ongeveer waard zal zijn.
Vind het een mooie auto waar je mee aan de slag gaat, interieur ziet er ook goed uit (behalve beschadigde bestuurdersstoel?)
Het lijkt mij tof om later een 1ste model mr2 te hebben, dat is mijn droomauto. Ik rij nu in een celica uit '99 op lpg. Die ik ook langzaam aan wat aan het veranderen ben, maar lang niet zo radicaal als jou

Mooi werk!
ada fare stop stalking me
  zondag 4 februari 2007 @ 17:38:02 #58
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_45977586
Mooi topic!
En erg goed bezig Pumatje!!

Zin om een Honda Prelude van 1987 ook aan te pakken?? Hij heeft was laswerk nodig
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  zondag 4 februari 2007 @ 23:29:11 #59
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_45993774
Dank je Ivosnivo en Automatic_rock. Ik ben er zelf ook erg blij mee

@ ivosinvo

Nee ik studeer Reclame,communicatie en presentatie . Het is eigelijk gewoon een kwestie van geen 2 linkerhanden hebben, durven beginnen en geduld hebben zeg maar. Ik denk dat ik voor de motorswap totaal 500 euro heb betaald. Het opknappen doe ik allemaal zelf, en materiaal kostte me dan 150 euro. Mijn broer kan veeeeeeel beter lassen dan ik dus hij zorgt daarvoor, ook loodsolderen doet hij makkelijk dus vandaar dat voor een bro2bro knuffel hij me wilt helpen. Het verdere schuur ,plamuur en spuitwerk heb ik in de avonduurtjes met mijn vriendinnetje en een maat gedaan. Maar uiteraard heeft de schadehersteller waarmee ik bevriend ben een getraind oog, dus het verdere werk, plus spuitwerk, plus het plaatsen van een nieuwe ruit kost me rond de 800 euro ( valt heeeeeeeeel erg mee als je naar het werk kijkt! )

Dan heb ik het interieur aangepakt.. alles leer.. eh 300 euro, de ophanging 300 euro? en uitlaatsysteem 250 euro ( 2e hands ).

Tsjah dan vergeet ik vast vanalles, maar dat is er nu ingegaan zo ongeveer . Dan ben ik nog veel dingen vergeten. Maargoed je moet het niet zien dat ik 3000 euro heb en dat in de civic stop. Ik spaar wat soms, en klus wat bij.. geleidelijk aan gaat dat er gewoon inzitten.

Ik ga weinig uit, heb een vriendin, en mijn vrienden en daar heb ik het al druk genoeg mee naast school, dus mijn hobby is inplaats van het na een avond stappen uitpissen het opmaken aan mijn autotje. en inderdaad, de bestuurdersstoel moet opnieuw worden bekleed, komt goed voor de zomer dat beloof ik, leuk om te horen dat je ook met je celica bezig bent, succes met de mr2!!

enne automatic_rock.. prelude uit 87, mijn god daar zal erg veel roest aan zitten, voor 88 was de roest behandeling van honda's helemaal belabberd

na mijn auto ben ik best bereid hoor
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  maandag 5 februari 2007 @ 17:16:10 #60
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_46012455
ik wil mijn auto terug !!!

zit al dagen tegen onderdelen aan te staren
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  maandag 5 februari 2007 @ 18:10:31 #61
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_46014106
Wat houdt een crx front eigenlijk in? Verschilt niet zoveel toch?
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  maandag 5 februari 2007 @ 18:33:44 #62
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_46014792
CRX MKII wielscherm
CRX MKII voorbumper
CRX MKII koplampen
CRX MKII Stadslichten
CRX MKII knipperlichten
CRX MKII bumperlip

( eigelijk ook CRX MKII Motorkap maar die vind ik niet mooi ( zit bult op vanwege DOHC motor) die heb ik nu ook 1 ( DOHC MOTOR ) maar is niet vereist zeg maar..

genoeg dus vind je niet ?
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_46015679
quote:
Op maandag 5 februari 2007 18:33 schreef Pumatje het volgende:
CRX MKII wielscherm
CRX MKII voorbumper
CRX MKII koplampen
CRX MKII Stadslichten
CRX MKII knipperlichten
CRX MKII bumperlip

( eigelijk ook CRX MKII Motorkap maar die vind ik niet mooi ( zit bult op vanwege DOHC motor) die heb ik nu ook 1 ( DOHC MOTOR ) maar is niet vereist zeg maar..

genoeg dus vind je niet ?
Heb je wat foto's die het verschil kunnen laten zien?
  maandag 5 februari 2007 @ 19:17:04 #64
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_46016326
ehm, ja hoor ff zoeken en uploaden
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  maandag 5 februari 2007 @ 19:18:35 #65
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_46016390
quote:
Op maandag 5 februari 2007 18:58 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Heb je wat foto's die het verschil kunnen laten zien?
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  maandag 5 februari 2007 @ 19:38:44 #66
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_46017131
kijk eens aan heb ff wat geupload, door de zwarte lak zie je moeilijk verschil ( ik zie het duidelijk maar voor de gemiddelde automobilist is het vast nihil )


standaard zit er dit op




met deze zijkant en stadslicht




dit is mijn model civic met een CRX MK2 voorbumper, zijschermen ,stadslichten, koplampen etc








en hier ff een plaatje om de verschillen in de voobumper beter aan te geven, kijk en vergelijk heren!

allemaal iets aggresiever, en allemaal origineel honda
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_46022414
Gelukkig ben ik geen gemiddelde automobilist

maar ik zie het verschil inderdaad, strak frontje van die CRX, altijd wel mooi gevonden, het front.
Verder vind ik het wel jammer dat je booskijkers hebt, maar dat is natuurlijk persoonlijk
  maandag 5 februari 2007 @ 21:54:43 #68
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_46022598
Het verschil is subtiel, maar aanwezig... Ben het verder met tommy eens...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  maandag 5 februari 2007 @ 21:59:25 #69
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_46022795
als hij straks gespoten is zie je niet eens dat ik booskijkers heb, je denkt hee, die heeft mooie koplampen

is mijn hele doel geweest

kijkt u maarrrr



tenminste dat is mijn mening he
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_46023336
quote:
Op maandag 5 februari 2007 21:59 schreef Pumatje het volgende:
als hij straks gespoten is zie je niet eens dat ik booskijkers heb, je denkt hee, die heeft mooie koplampen

is mijn hele doel geweest

kijkt u maarrrr

[afbeelding]

tenminste dat is mijn mening he
Ik ben benieuwd
Tot nu toe trouwens een nette Honda moet ik zeggen, dus ik verwacht dat die booskijkers ook niet zo verschrikkelijk zullen zijn als dat ik gewend ben bij gepimpte auto's..
  maandag 5 februari 2007 @ 22:39:00 #71
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_46024488
ja , hier wat voorbeelden hoe de meeste het doen

Niet omdeze auto en persoon af te kraken, het is namelijk een prachtige auto.
De booskijkers zijn hieraangebracht door gewoon met stukjesplaatstaal een stuk koplamp te bedekken.. nu is er zo'n rare situatie onstaat bij het hoekje van de koplamp, die gleuf van de bumper loopt moeilijk over in de motorkap, nou ja..niet eigelijk






hier is die overloop totaaaaaal verdwenen gewoon, en ik vind het daarnaast ook echt afschuwelijk.


klopt dus niets meer van




die van mij zijn echt minimaal... meer een soort 5th gen look gegeven.
wat denken jullie?
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  dinsdag 6 februari 2007 @ 00:18:08 #72
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_46028024
Super dat je dat zomaar doet. Ik weet al met andere dingen dat het super is om het zelf te doen. Vooral omdat je voor jezelf bezig bent, en je maakt iets langzaam aan steeds mooier.
Maar met dingen met de motor enzo ben ik altijd bang dat ik het stuk maak
ada fare stop stalking me
  dinsdag 6 februari 2007 @ 07:49:18 #73
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_46031037
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 00:18 schreef ivosnivo het volgende:
Super dat je dat zomaar doet. Ik weet al met andere dingen dat het super is om het zelf te doen. Vooral omdat je voor jezelf bezig bent, en je maakt iets langzaam aan steeds mooier.
Maar met dingen met de motor enzo ben ik altijd bang dat ik het stuk maak
dank je
en betreft de motor, als je gewoon echt goed nadekt, en in het begin vooral alles fotografeert en nummert, en daarbij logisch nadenkt! kan het bijna niet fout gaan!.

maarrum, ik krijg hem over anderhalve week terug, en dan is het hier dus carnavals vakantie.. en wie viert er hier geen carnaval? Ikkeeee

dus heb dan alle tijd om hem op te bouwen
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_46034596
quote:
Op maandag 5 februari 2007 22:39 schreef Pumatje het volgende:
ja , hier wat voorbeelden hoe de meeste het doen

Niet omdeze auto en persoon af te kraken, het is namelijk een prachtige auto.
De booskijkers zijn hieraangebracht door gewoon met stukjesplaatstaal een stuk koplamp te bedekken.. nu is er zo'n rare situatie onstaat bij het hoekje van de koplamp, die gleuf van de bumper loopt moeilijk over in de motorkap, nou ja..niet eigelijk
[afbeelding]


[afbeelding]


hier is die overloop totaaaaaal verdwenen gewoon, en ik vind het daarnaast ook echt afschuwelijk.


klopt dus niets meer van

[afbeelding]


die van mij zijn echt minimaal... meer een soort 5th gen look gegeven.
wat denken jullie?
De booskijkers op die foto's zijn idd verschrikkelijk
Als ze bij jou subtiel zijn denk ik dat het wel mooi is, snel spuiten dus, dan zien we het

Ik ben overigens geen fan van optische tuning, ik houd meer van veel pk's en een stock look, dus aan mij heb je sowieso niets op dit vlak
  dinsdag 6 februari 2007 @ 13:20:29 #75
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_46037909
ik allebei, wil mooie auto, in technische perfecte staat!

en normaal ga ik eerst alles technisch in orde maken, dan pas optisch, maar dit was een buitekansje

koppeling, en PU bussen in draagarmen is volgende stop

ophanging is naar mijn mening best in orde nu met voor jamex en achter weitec in combinatie met Coilover setje. Kan ik tenminste belgie door , auto wat hoger zetten voor de grens en gaan met die banaan

hoop enkel dat uitlaat niet teveel herrie gaat maken
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  dinsdag 6 februari 2007 @ 20:14:53 #76
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_46051973
ik denk dat het beste woord om je project te omschrijven: 'subtiel' is

vind de 'subtiele' booskijkers wel netjes gedaan, ben benieuwd naar het eindresultaat
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_46058212
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 10:56 schreef Pumatje het volgende:
motorspecs.. hmm oke.

Motor is een D16a9 met 132 pk, met lambda. Belgisch exemplaar w.s, die in NL zijn niet geleverd met Lambda.
Prestaties van de motor : brengt een crx in 7,8 sec naar de 100, top van 220, maximaal te draaien toeren 8200 ik schakel bij 7000 ofzo. Hij heeft 160.000 gelopen.
Is een D16A9 met lambda geen D16A8? Die heb ik namelijk. En die heeft geen 132pk (dat is de non-lambda en dus non-cat versie) maar 122pk en draait maximaal 7200rpm, geen 8200. Net als de D16A9 trouwens, want het enige verschil is de lambda en dus de cat en dus ook de ECU.

Een D16A8 zonder cat is eigenlijk gelijk aan de D16A9...
  woensdag 7 februari 2007 @ 01:18:09 #78
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_46062928
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 22:43 schreef matig het volgende:

[..]

Is een D16A9 met lambda geen D16A8? Die heb ik namelijk. En die heeft geen 132pk (dat is de non-lambda en dus non-cat versie) maar 122pk en draait maximaal 7200rpm, geen 8200. Net als de D16A9 trouwens, want het enige verschil is de lambda en dus de cat en dus ook de ECU.

Een D16A8 zonder cat is eigenlijk gelijk aan de D16A9...
Nee ik heb een D16a9, ga me dat aub niet de les lopen lezen weet wel waarover ik het heb
en hij draait wel 8200 rpm, en een a8 draait 6900 echte voordat rev limiter ingrijpt, mijn a9 zal 7900 echte draaien. ( rpm teller geeft altijd positiever beeld )


Ik heb gewoon een belgische A9, die zijn uitgerust met lambda, en ik heb een PM7-X030 ECU, wat gewoon een MKII ecu is en in principe op een z5 zou lopen. En de D16a8 is helemaal niet gelijk aan een a9, andere fuelmaps, geloof andere zuigers en ontsteking.


a8 = zonde van je geld en kun je beter weggooien en een SOHC voor kopen ( d16a6 of het liefst een Z2 ) , en mini me op uitvoeren.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_46067948
sorry ik wilde niemand de les lezen, ik vertel gewoon wat ik weet.

niks zonde van mijn geld, de mijne heeft nu 133pk (rollenbank) en dat is met alleen maar Intake/Exhaust dus toch netjes ofniet?

Voor zover ik weet (en op vele forums verteld wordt) zijn de A8 en A9 gelijk, ook de internals. Het enige verschil is dat Honda er een lambda en kat op heeft gezet om aan emissie eisen te kunnen voldoen. Nu weet ik dat het vinden van goede informatie moeilijk is, de ene spec-sheet zegt dit en de andere spec-sheet zegt dat...

Ik denk dat jouw ECU een andere chip heeft waardoor je rev-limit verlegd is, 8000+ rpm op elke D-serie zonder andere klepveren is namelijk geen goed plan.

Trouwens, wat heb ik aan een SOHC met Mini-me als ik dan 125pk heb (standaard spec D16Z6), terwijl de A8 122pk standaard heeft. Ok, voor de D16 DOHC zijn minder parts te krijgen, maar dat maakt het wel een grotere uitdaging...
  woensdag 7 februari 2007 @ 13:15:22 #80
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_46071928
Pk = relatief

Het gaat om koppelkromme, vermogen..
En nee, er is niet gechipt of gespeeld met de rev limiter, zelfs niet met de fuelmaps, is gewoon standaard. Er zijn tig A9's. Die van een vriend van me houd ook netjes op bij de 7500.


en 8000 rpm draaien is voor stock retainers , klepveren, stoters geen probleem, ga je daarboven zitten wel. Het is allemaal stock, er is ( nog ) niet mee gespeeld.

door mijn PM7-X030 ECU icm a9 draai ik die rpm. Stock, simpel


en nee, je bedoelt methet verschil tussen de kat en lambda het verschil tussen de A9 en de Z5, maar hier is er meer verschil dan enkel de kat en lambda, fuelmaps liggen ook anders, ontsteking verschilt ook, meer electronica.


Mijn A9 draait enkel 8200 rpm als hij op temp is en genoeg olie heeft. Anders word hij begrensd op 7400. Een a9 heeft in Nederland oorspronkelijk ook geen cat en lambda, enkel mijn versie wel, gewoon een ander model.

snap je het nu? En ik zou als ik jou was in een DOHC geen uitdaging zoeken, SOHC heb je veel meer aan, bv door de mini me en de parts, Honda is het gewoon gaan zoeken in SOHC's. Daarnaast wordt bij een mini me vaak ook adjustable cam gear gebruikt icm andere goodies wat pk's opleverd. Op Honda fanatics rijdt een jongen met een D14 ge mini me'd @ 160 pk ofzo, weet het exacte getal niet, ding is loeiend snel..
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_46079830
133Pk en 156Nm koppel, zo goed? 11Pk en 16Nm winst t.o.v. origineel. Heb ook nog wel ergens een uitdraai als je dat interessant vind.

Als ik het verschil tussen een A9 en Z5 bedoel, wat voor motor heb ik dan volgens jou?

Voor de D16 DOHC zijn trouwens ook Cam-gears, Cams, ontstekingen, zuigers, drijfstangen, krukassen, inlaat- en uitlaatspruitstukken, superchargers enz enz te krijgen hoor.

Mugen heeft zelfs eind jaren 80 een CRX compleet opgebouwd met hun eigen spul inclusief een D-serie DOHC motor, die had 200pk geloof ik, zonder turbo of ander FI spul.

Wel eens van JG Engine Dynamics gehoord? http://jgenginedynamics.c(...)bs%20of%20torque.wmv

Niet dat ik zo ver wil gaan met mijn motor, maar het kan wel.

Dat van die olie en temp merk ik trouwens ook wel, alleen lijkt de mijne het willekeurig te doen. Ik heb een oliedruk en olietemp meter in mijn auto en ookal is de olie goed op temp, de ene keer hakt hij bij 6800 erin en de volgende keer bij 7500.... ??
pi_46083843
waarom flikker je er niet meteen een H22a in is wat prijzig maar dan heb je wel wat !!
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  woensdag 7 februari 2007 @ 22:09:39 #83
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_46088199
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 19:30 schreef Turquaz52 het volgende:
waarom flikker je er niet meteen een H22a in is wat prijzig maar dan heb je wel wat !!
Veel te zwaar, krijg zo'n rare gewichtsverdeling dan, en daarnaast, met voorwielaandrijving.. veel plezier

ken wel wat civics die het hebben, maarja.. vind dit wel best later vanzelf een X een B18
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_46094075
Is een K20A of een B18C met ITB's niets voor je?
Of helemaal gaaf de F20C

[ Bericht 4% gewijzigd door Tommy_Kuklinski op 08-02-2007 03:51:08 ]
  donderdag 8 februari 2007 @ 07:07:29 #85
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_46094901
jaa F20c.... hebeergisteren nog in de s2000 gereden.
ik wil hem me ook aanschaffen in enkele jaren.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_46118889
tvp
So all I gotta say is What Uuuuuuuup
Check! [TK] OG Loco's Media Hoekje!
pi_46121189
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 22:09 schreef Pumatje het volgende:

[..]

Veel te zwaar, krijg zo'n rare gewichtsverdeling dan, en daarnaast, met voorwielaandrijving.. veel plezier

ken wel wat civics die het hebben, maarja.. vind dit wel best later vanzelf een X een B18
Als je van je wagen houd, kun je em in de achterbak plaatsen?
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  donderdag 8 februari 2007 @ 23:49:29 #88
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_46126173
ogod
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  vrijdag 9 februari 2007 @ 00:45:53 #89
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_46127653
Jajaj, ik zei het. Volgende updat staat hij in de lak
en jawel, dat is hij ook.. maar dan de grondlak, zaterdag begint hij met spuiten!


Motorkap = klaar




schermen erop geflanst en klaar



achterkantje klaaaar




strip achter en kleppie klaar




Paint biiaaatch






















[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  vrijdag 9 februari 2007 @ 01:28:19 #90
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_46128307
tvp
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 01:29:37 #91
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_46128325
Tof projectje vind zelf altijd die auto projecten enzo mooi
TerugVindProjectje
happen naar de baas
pi_46130923
quote:
Op maandag 5 februari 2007 22:39 schreef Pumatje het volgende:
ja , hier wat voorbeelden hoe de meeste het doen

Niet omdeze auto en persoon af te kraken, het is namelijk een prachtige auto.
De booskijkers zijn hieraangebracht door gewoon met stukjesplaatstaal een stuk koplamp te bedekken.. nu is er zo'n rare situatie onstaat bij het hoekje van de koplamp, die gleuf van de bumper loopt moeilijk over in de motorkap, nou ja..niet eigelijk
[afbeelding]
Is dit niet de rex van (hoe heet die gast ook alweer..) Edje? (idd prachtige rex)
quote:
die van mij zijn echt minimaal... meer een soort 5th gen look gegeven.
wat denken jullie?
Om je eerlijk te zeggen, zijn het de mooiste die ik tot nu toe gezien heb.
Top gedaan. Maar het hele project is goed gedaan eigenlijk..
Nee.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 11:12:02 #93
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_46133323
Dank je leuk om te horen, en inderdaad die prachtige crx is van ed. !
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  vrijdag 9 februari 2007 @ 22:55:04 #94
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_46158414
oja vraagje waarom haalde je gewoon niet je motorkap er af ?
happen naar de baas
  vrijdag 9 februari 2007 @ 23:22:05 #95
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_46159350
He?

De schadehersteller maakt foto's van zijn werk..ik spuit hem niet.
Vraag t hem
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  zaterdag 10 februari 2007 @ 14:53:04 #96
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_46172372
Hij is gespoten! :D:D Maandag ophalen!!!! Whoehoeeeeeeeeeeee
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_46173146
benieuwd is*
Calm down, please!
  zaterdag 10 februari 2007 @ 15:37:47 #98
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_46173575
ook erg benieuwd is*
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_46179418
Ik ben ook benieuwd!
pi_46180586
ff vraagje: Waarom vind je die bult op die CRX motorkap niet mooi? ik vind het juis geil heur
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')