precies, of de Cavalier Turbo, Mark II, Chaser enz, enz..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:40 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Caldina is daar een mooi voorbeeld van
Ik bedoel meer te zeggen dat het imo zonde is om zoveel geld (want het lijkt me behoorlijk wat geld) en moeite niet te vergeten in zo'n oud barrel te steken.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:09 schreef Pumatje het volgende:
nee, ik vind het het juist allemaal waard, kan me geen auto bedenken die het meer waard zou zijn die in de zelfde klasse zit![]()
Geen enkele moderne bak die ik kan betalen zal me dat rijplezier geven met de karakteristieken van deze auto.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:48 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik bedoel meer te zeggen dat het imo zonde is om zoveel geld (want het lijkt me behoorlijk wat geld) en moeite niet te vergeten in zo'n oud barrel te steken.
Pak dan een moderne bak van al dat geld en maak daar iets moois van.
Heb je wat foto's die het verschil kunnen laten zien?quote:Op maandag 5 februari 2007 18:33 schreef Pumatje het volgende:
CRX MKII wielscherm
CRX MKII voorbumper
CRX MKII koplampen
CRX MKII Stadslichten
CRX MKII knipperlichten
CRX MKII bumperlip( eigelijk ook CRX MKII Motorkap maar die vind ik niet mooi ( zit bult op vanwege DOHC motor) die heb ik nu ook 1 ( DOHC MOTOR ) maar is niet vereist zeg maar..
genoeg dusvind je niet
?
quote:Op maandag 5 februari 2007 18:58 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Heb je wat foto's die het verschil kunnen laten zien?
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 5 februari 2007 21:59 schreef Pumatje het volgende:
als hij straks gespoten is zie je niet eens dat ik booskijkers heb, je denkt hee, die heeft mooie koplampen![]()
is mijn hele doel geweest![]()
kijkt u maarrrr
[afbeelding]
tenminste dat is mijn mening he![]()
dank jequote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:18 schreef ivosnivo het volgende:
Super dat je dat zomaar doet. Ik weet al met andere dingen dat het super is om het zelf te doen. Vooral omdat je voor jezelf bezig bent, en je maakt iets langzaam aan steeds mooier.
Maar met dingen met de motor enzo ben ik altijd bang dat ik het stuk maak
De booskijkers op die foto's zijn idd verschrikkelijkquote:Op maandag 5 februari 2007 22:39 schreef Pumatje het volgende:
ja , hier wat voorbeelden hoe de meeste het doen
Niet omdeze auto en persoon af te kraken, het is namelijk een prachtige auto.
De booskijkers zijn hieraangebracht door gewoon met stukjesplaatstaal een stuk koplamp te bedekken.. nu is er zo'n rare situatie onstaat bij het hoekje van de koplamp, die gleuf van de bumper loopt moeilijk over in de motorkap, nou ja..niet eigelijk
[afbeelding]
[afbeelding]
hier is die overloop totaaaaaal verdwenen gewoon, en ik vind het daarnaast ook echt afschuwelijk.
klopt dus niets meer van
[afbeelding]
die van mij zijn echt minimaal... meer een soort 5th gen look gegeven.
wat denken jullie?
Is een D16A9 met lambda geen D16A8? Die heb ik namelijk. En die heeft geen 132pk (dat is de non-lambda en dus non-cat versie) maar 122pk en draait maximaal 7200rpm, geen 8200. Net als de D16A9 trouwens, want het enige verschil is de lambda en dus de cat en dus ook de ECU.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:56 schreef Pumatje het volgende:
motorspecs.. hmm oke.
Motor is een D16a9 met 132 pk, met lambda. Belgisch exemplaar w.s, die in NL zijn niet geleverd met Lambda.
Prestaties van de motor : brengt een crx in 7,8 sec naar de 100, top van 220, maximaal te draaien toeren 8200ik schakel bij 7000 ofzo. Hij heeft 160.000 gelopen.
Nee ik heb een D16a9, ga me dat aub niet de les lopen lezenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:43 schreef matig het volgende:
[..]
Is een D16A9 met lambda geen D16A8? Die heb ik namelijk. En die heeft geen 132pk (dat is de non-lambda en dus non-cat versie) maar 122pk en draait maximaal 7200rpm, geen 8200. Net als de D16A9 trouwens, want het enige verschil is de lambda en dus de cat en dus ook de ECU.
Een D16A8 zonder cat is eigenlijk gelijk aan de D16A9...
Veel te zwaar, krijg zo'n rare gewichtsverdeling dan, en daarnaast, met voorwielaandrijving.. veel plezierquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:30 schreef Turquaz52 het volgende:
waarom flikker je er niet meteen een H22a inis wat prijzig maar dan heb je wel wat
!!
Als je van je wagen houd, kun je em in de achterbak plaatsen?quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:09 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Veel te zwaar, krijg zo'n rare gewichtsverdeling dan, en daarnaast, met voorwielaandrijving.. veel plezier![]()
ken wel wat civics die het hebben, maarja.. vind dit wel bestlater vanzelf een X een B18
Is dit niet de rex van (hoe heet die gast ook alweer..) Edje? (idd prachtige rex)quote:Op maandag 5 februari 2007 22:39 schreef Pumatje het volgende:
ja , hier wat voorbeelden hoe de meeste het doen
Niet omdeze auto en persoon af te kraken, het is namelijk een prachtige auto.
De booskijkers zijn hieraangebracht door gewoon met stukjesplaatstaal een stuk koplamp te bedekken.. nu is er zo'n rare situatie onstaat bij het hoekje van de koplamp, die gleuf van de bumper loopt moeilijk over in de motorkap, nou ja..niet eigelijk
[afbeelding]
Om je eerlijk te zeggen, zijn het de mooiste die ik tot nu toe gezien heb.quote:die van mij zijn echt minimaal... meer een soort 5th gen look gegeven.
wat denken jullie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |