zijknipperlichten, ik denk inderdaad donkerequote:Op maandag 30 april 2007 09:54 schreef Supra_Turbo het volgende:
[topic-opgraaf-mode]
Mooie auto Pumatje!!
Heb je nog gedaan aan je auto de laatste tijd?
Het was achteraf mooier geweest als je de zijknipperlichten ook weg had laten halen.
Mss is het iets om heldere/donkere te monteren?
Worden de ruimtes onder de knipperlichten nog een keer open gemaakt?
Voor brake-ducts naar de remmen oid?
[/topic-opgraaf-mode]
Lijkt mij strak als de achterlichten helemaal rood zijn, in dezelfde kleur... Maar weet niet of dat te krijgen is...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:15 schreef Pumatje het volgende:
[..]
zijknipperlichten, ik denk inderdaad donkere![]()
en ik heb een Fujitsubo uitlaat op de kop kunnen tikken ( JDM spul)
Ook gemonteerd, leuk geluidje, trekt leuker door in het dooie toerengebied ( tot 5000 rpm ) dus sneller naar het eind ) 8200 rpm )
en hij word gepoetst door profi poetsbedrijf, komt w.s dus een nieuwe accu in ( als dat het probleem is ) en de lederen stoelen gaan eruit en komen sparco's voor in de plaats.![]()
Mjah, maar dat geeft vaak wel een gebrekkige lichtopbrengst... Let je daar wel op...?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:23 schreef Pumatje het volgende:
haha ja dat is ook het plan.. helemaal rood worden ze !
is spray voor, en mijn spuiter gaat dat opknappen..
kijk ook eens naar je dynamo, dat verklaart het niet OPLADEN van je accu beter dan een brakke accuquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:15 schreef Pumatje het volgende:
[..]
zijknipperlichten, ik denk inderdaad donkere![]()
en ik heb een Fujitsubo uitlaat op de kop kunnen tikken ( JDM spul)
Ook gemonteerd, leuk geluidje, trekt leuker door in het dooie toerengebied ( tot 5000 rpm ) dus sneller naar het eind ) 8200 rpm )
en hij word gepoetst door profi poetsbedrijf, komt w.s dus een nieuwe accu in ( als dat het probleem is ) en de lederen stoelen gaan eruit en komen sparco's voor in de plaats.![]()
Of meet het geheel gewoon eens door... Lijkt me handiger...quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:20 schreef lipje het volgende:
[..]
kijk ook eens naar je dynamo, dat verklaart het niet OPLADEN van je accu beter dan een brakke accu
Nou, geloof me.. ik heb er resultaten van gezien die me toch wel erg aanspreken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 03:21 schreef PNG het volgende:
Meteen APK afkeur dat spuitbus gekneus.
Hoeveel wil je er hebben...?quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:56 schreef Supra_Turbo het volgende:
Ik dacht dat je niet zomaar een autoonderdelen-toko binnen kan stappen en kleine plaatjes bestellen, terwijl het niet op je kentekenbewijs staat...
netjesquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:00 schreef Supra_Turbo het volgende:
* staat te popelen
ps. Het is gelukt met de kleine plaatjes.
Toen ik aangehouden was zeiden ze er niks over
dan heb je geluk gehadquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:00 schreef Supra_Turbo het volgende:
* staat te popelen
11,50 kost het of niet? En was dat ook de reden dat ze je tegen hielden?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:00 schreef Supra_Turbo het volgende:
* staat te popelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |