we zullen het zienquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:37 schreef ron1970 het volgende:
Dit tempo houden Huub en Nena geen half uur vol
PRECIESquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:23 schreef Lieve het volgende:
[..]
![]()
![]()
JA! WE WILLEN DAT JULLIE N IKS AAN DE VERJAARDAG DOEN
![]()
![]()
![]()
Dat durven jullie niet !!!!! Haha, daar durf ik alles om te wedden. Dat je geen verjaardag durft te verbieden!
Geen Taart. Geen zingen. geen visite. geen cadeau's en vooral ook geen champagne!
Gewoon een stilte dag ter bezinning!
Boedah in da house zeg maar!
Ik houd het kantoor dan wel in de gatenquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:38 schreef Fikkert het volgende:
[..]
we zullen het zien, betere stream dan op kantoor
![]()
Met jou kan ik pratenquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:38 schreef IkWeetNiets het volgende:
Fuck Natasia!
We gaan de cursussen "zat worden voor beginners" volgen met Huub en Nena
[afbeelding]
[afbeelding]
dealquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik houd het kantoor dan wel in de gaten
Ik zou echt in een deuk liggen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:37 schreef blomst het volgende:
Nena word toch geil na het nuttigen van teveel alcohol?
Volgens mij denkt Huub dat hij met het voorspel bezig is.
Van mij mag jequote:Op woensdag 31 januari 2007 23:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[COS] Kan beter worden [COS #nummer] Met een hypere Natasia #nummer
in spe?quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:41 schreef Peter6000 het volgende:
Huub is wel een alcoholist in spe.
Iedere avond drinken/ dronken.
Hij drinkt wel erg veel ja, dacht dat NL er wat van kon maar Huub drinkt nog veeeel meerquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:41 schreef Peter6000 het volgende:
Klopt, maar tot nu toe is hij er nog maar een keer mee over de scheef gegaan, dus de schade valt mee.....quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:41 schreef Peter6000 het volgende:
Mooie scheiding van groepen, welke saai zijn en welke nietquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:43 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia, Brian, Nathanael, Huub en Nena hebben lol.
Bart, Sylvia en Ilona liggen op bed.
Ik vermoed van niet want dan had Brian afgedaanquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:44 schreef Gigageil het volgende:
Heb Nena Huub's lul gezien of zo op Internet ?![]()
![]()
Ja, daarom dacht ik het......ze heeft ineens zoveel lol met Huub....quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:47 schreef ron1970 het volgende:
[..]
Ik vermoed van niet want dan had Brian afgedaan![]()
als ze dat weer kan op die manier dan ....kan ze ook weer motorrijden ...tochquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:49 schreef Black_king het volgende:
Brian is dus afgetrokken door Nena, maar hij kwam niet klaar, maakte ik op uit het gesprek tussen Nena en Huub....
Het is ook iedere keer hetzelfde met die zielige Brian......
Dat gaat ze toch morgen doen ?quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:50 schreef snetje het volgende:
[..]
als ze dat weer kan op die manier dan ....kan ze ook weer motorrijden ...toch![]()
![]()
verklaart dat idioot snelle rijden van Brian nog niet echt he. of Nena houdt er wel een heel vreemde trektechniek aan over. Ze hebben gewoon geneukt, maar afgesproken is dat het in de doofpot moet worden gestopt, tstaat niet op film hequote:Op woensdag 31 januari 2007 23:49 schreef Black_king het volgende:
Brian is dus afgetrokken door Nena, maar hij kwam niet klaar, maakte ik op uit het gesprek tussen Nena en Huub....
Het is ook iedere keer hetzelfde met die zielige Brian......
Dan heb je die van Den Haag CS nog nooit gezien....................quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:52 schreef Peter6000 het volgende:
Apeldoorn wordt genoemd.![]()
![]()
![]()
Daar woon ik, en we hebben binnenkort het lelijkste stationsplein van Nederland.![]()
quote:ZAT WORDEN VOOR BEGINNERS
quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:54 schreef Peter6000 het volgende:
Nena over Paradiso.
Mensen zeggen tegen haar: "Ben je niet te mooi om in Paradiso te komen".
Als het schreeuwen en herhalen dan maar niet in de genen zit.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:55 schreef snetje het volgende:
mag ik bij deze voor de DGK-REDACTIE ook even een hintje achterlaten voor de verjaardag van natasia
wat mij nu ontzettend leuk zou lijken is dat alleen haar ZUSSEN mogen langskomen !!
speciaal voor hun inzet ...want dankzij hun kan natasia blijven !
voor de goede zorg voor haar kinderen !
kan ze haar zussen eindelijk eens goed bedanken ...want op de één of ander manier komt het op t.v niet zo echt over !!!
![]()
Ik kom er dagelijks langs, wat maakt een station uit? Ben lekker snel bij de bus.. Dus effectief doen ze het goed...quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:52 schreef Peter6000 het volgende:
Apeldoorn wordt genoemd.![]()
![]()
![]()
Daar woon ik, en we hebben binnenkort het lelijkste stationsplein van Nederland.![]()
Bij Nena vragen ze aan de deur "Ben jij wel 18 ? " Dat kind is haar babyvet de eerste 5 jaar nog niet kwijt......quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:54 schreef Peter6000 het volgende:
Nena over Paradiso.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:59 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia gaat zo toch richting bed dus dan wordt het weer rustig
Tenzij hij geld heeft, dan zijn haar moralen en principes niet meer zo belangrijk.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:59 schreef Kinga het volgende:
Nena is volgens mij wel zo iemand die verliefd zou kunnen worden op Huub, maar niet met hem gezien zou willen worden omdat ze zich kapot zou schamen....
Zie ik haar nog wel voor aan...
En dan heeft ze het zeker niet door dat het bedoeld is om haar af te zeikenquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:54 schreef Peter6000 het volgende:
Nena over Paradiso.
Maar ik kan het van Huub wel hebben. Hij zegt het leuk en het is de waarheid.quote:
Je kansen veilig stellen heet dat..........quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:09 schreef Gigageil het volgende:
Uit wat voor gat komt Huub, daar lopen zeker alleen maar lelijke boerinnen rond of zo......man man, wat steekt die een veren bij nena in haar kont zeg........![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:06 schreef partyyboyy het volgende:
Huub over Brain tegen Nena:
"Hij wil gewoon keihard in je prikken en je onder spuiten"
Recht voor zijn raap is Huub zeker............quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:09 schreef partyyboyy het volgende:
Huub tegen Nena:
"Je bent gewoon een verschrikkelijk lekker wijf die ik keihard wil ballen"
Omdat het een vorm van macht is.....quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:11 schreef Lieve het volgende:
Dank je wel Huub! Deze voorlichting had ze al heel lang geleden moeten hebben.
Maar dit is wat ze is, dit is wat ze doet.
Ik weet heel zeker dat ze ook 'achter' de boel op scherp heeft geschroefd. Ik weet heel zeker dat ze dat heel goed weet! Alle vrouwen weten dat, voelen dat, haarfijn! Daarom doet ze dat!
ja, die met die snorretjesquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:12 schreef Kinga het volgende:
Huub, check je feiten. Vrouwen hebben ook testosteron hoor.
is grappg, Huub overstemt haar als ze in de buurt is. misschien een tactiek?quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:14 schreef farceman het volgende:
Natasia krijgt geen aandacht en vertrekt gelukkig
Oh ja....ik was zelf ff naief denk ik ....quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:10 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Je kansen veilig stellen heet dat..........![]()
Nee, dacht iemand anders (gewoon iemand van de redactie)quote:
Het was iemand anders hoor.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:17 schreef tipsch het volgende:
Wat een doeber die Stijn, bad timing. vuile huichelaar ben je, Stijn.
Mss doen ze het bewust omdat Huub nu een beetje aangeschoten is en daardoor de testimonial enthousiaster kan brengenquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:17 schreef tipsch het volgende:
Wat een doeber die Stijn, bad timing. vuile huichelaar ben je, Stijn.
Dat zei ik ook alquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:18 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Het was iemand anders hoor.
Spelbrekerquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:18 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Maar toch, waarom dit leuke gesprek storen ?quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:18 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
oh, gewoon een noname nobody?quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee, dacht iemand anders (gewoon iemand van de redactie)
nou die dan, met Stijn als eindverantwoordelijke, ik krijg je nog wel mannetje [NL-style]quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:18 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
nou die dan, met Stijn als eindverantwoordelijke, ik krijg je nog wel mannetje [NL-style]
ja ze hadden het zo leuk samen en niet in de gaten hadden dat ze Natasia lieten voelen dat ze overbodig wasquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:19 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Maar toch, waarom dit leuke gesprek storen ?
Ik ga morgen ook een uitzendbureau beginnen, het blijkt gewoon een kwestie te zijn van "de juiste studenten werven".quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:21 schreef Gert het volgende:
Wat een domme naïeve praatjes weer van Brian.. hij zal NL wel even flabbergasten met zijn kennis en hem uitleggen hoe je een succesvol uitzendbureau kunt beginnen.
ja inderdaad héél erg bedanktquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:22 schreef Kaleddis het volgende:
Godver, en nu zitten we weer met zo'n zeik gesprek tussen Brainless en Nena, bedankt redactie
![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:25 schreef farceman het volgende:
Nena gaat echt nog wel neuken met Brian hoor
nee ze heeft net een relatie van 4 jaar achter de rug, met een voetballer die waarschijnlijk niet veel bij haar was omdat hij veel met zichzelf bezig was en ze is pas 19, dus dat is niet zo gek dan he...quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:22 schreef partyyboyy het volgende:
Nena snapt ook geen drol van mannen zeg![]()
op de valreep op weg naar bed lees ik dit nogquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:24 schreef rooie3 het volgende:
Goed gedaan redactie.
Nu kon Nena weer naar die dorpsgek.
En Huubje is weer veilig.
Huh?quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:27 schreef Gigageil het volgende:
GVD.....die klootzak......rot alsjeblieft op Jaloerse mongool......ga aan je pik trekken sukkel.....Ik begin zowaar te begrijpen dat mannen wel es knap irritant kunnen zijn voor sommige vrouwen.....dat vieze gekreun en dat geile gehijg van die gozer, maakt me zowat dat ik me schaam om man te zijn.....![]()
![]()
![]()
Kap ff met je script obsessiequote:Op donderdag 1 februari 2007 00:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tijd om te gaan slapen...
Domme Nena en Loverboy is al te vast in het script....
Ja hij is ook net een dorpsgek.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:27 schreef Lieve het volgende:
[..]
op de valreep op weg naar bed lees ik dit nog:D:D
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ik geloof het ook.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nena heeft zin in ruzie
Zo zie je maar weer dat het niet voor niets is geweestquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, ik geloof het ook.
Ik dacht dat ze net als zaterdag aangeschoten en geil was, maar blijkbaar niet.
Ik vond het al zo knap dat Huub werd weggeroepen, alsof ze het achter aan zagen komen.
Hou dat vastquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:27 schreef Gigageil het volgende:
GVD.....die klootzak......rot alsjeblieft op Jaloerse mongool......ga aan je pik trekken sukkel.....Ik begin zowaar te begrijpen dat mannen wel es knap irritant kunnen zijn voor sommige vrouwen.....dat vieze gekreun en dat geile gehijg van die gozer, maakt me zowat dat ik me schaam om man te zijn.....![]()
![]()
![]()
Nee dat niet.....maar ik kan die eikel niet uitstaan met zijn gestuntel......er zijn er drie met wie ik dat heb.quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:33 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hou dat vastBelangrijk leermoment
![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:33 schreef Sug4r het volgende:
Redaktie, kunnen jullie Brian nu niet ff achter roepen, net als jullie net met Huub hebben gedaan??????![]()
![]()
Dat tig keer herhalen van hetzelfde zinnetje...van wie zou ze dat toch hebben?quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:38 schreef mrSPLIFFY het volgende:
a;s jij weet wat jij zegt dan weet ik wat je hebt gezegt maar weet je zelf wat je zegt wat ik hoor wat jij zegt en denk es wat je zegt want ik hoor toch wat je zegt heb ik gezegt
Nena ookquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:44 schreef CARLAK het volgende:
Wat kan Brian liegen zeg.
Liegen is bewust onwaarheden spreken.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:44 schreef CARLAK het volgende:
Wat kan Brian liegen zeg.
Logisch toch, die brede smile? Ze heeft die gast volledig in een hoek geluld daarnet. En niet met valse argumenten of discussie-truckjes, maar gewoon met feiten. Brian stond op het laatst met z'n bek vol tanden.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat smerig he komt ze met een brede glimlach terug bij Huub omdat ze Brian heeft af zitten zeiken
![]()
Hoe zoquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:45 schreef Suikeroom het volgende:
weer het oude liedje voor Brian.. wat een sukkel dat ie nog met Nena uberhaupt praat![]()
Meestal als ze al een aardig glaasje gedronken heeftquote:
Ah, ik begon al aan mezelf te twijfelen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Meestal als ze al een aardig glaasje gedronken heeft
Sinds dat ze haar op dr poes heeftquote:
weer hetzelfde liedje..hij moet haar gewoon negeren en op feestjes drank ingooien om te neuken .. loverboy stijlquote:
Verhoeff???quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:47 schreef partyyboyy het volgende:
Er zit ook ene LARISSA bij de redactie!
HOI LARISSAAAAAAAAAAA!!!!!!!
HOI LARISSAAAAAAAAAAA!!!!!!!HOI LARISSAAAAAAAAAAA!!!!!!!
HOI LARISSAAAAAAAAAAA!!!!!!!
HOI LARISSAAAAAAAAAAA!!!!!!!HOI LARISSAAAAAAAAAAA!!!!!!!
HOI LARISSAAAAAAAAAAA!!!!!!!HOI LARISSAAAAAAAAAAA!!!!!!!HOI LARISSAAAAAAAAAAA!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb het idee dat het bij hem aftrekken gebleven is.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:48 schreef CARLAK het volgende:
Volgens mij heeft Brian Nena echt genomen. Hij ontkent het toch stellig.
Ze praat in raadsels, ze zegt niet waar het op staatquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Logisch toch, die brede smile? Ze heeft die gast volledig in een hoek geluld daarnet. En niet met valse argumenten of discussie-truckjes, maar gewoon met feiten. Brian stond op het laatst met z'n bek vol tanden.
Huub stijgt steeds meer in mijn achting, zeggen wat je denkt...quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huub: "Als ik naar je lippen kijk, denk ik dat je verschrikkelijk goed kan pijpen"
Nena:"Hihihihihihihihi, jij bent ten minste eerlijk, niet zo schijnheilig..."
Eerlijk gezegd denk ik dat dat de trigger is geweest voor Nena om het gesprek met Nena te beginnen. Hij pakt alles mooi in, maar Huub vertaalde gewoon even wat er bedoeld wordt. Nena wilde dat even verifieren.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huub: "Als ik naar je lippen kijk, denk ik dat je verschrikkelijk goed kan pijpen"
Nena:"Hihihihihihihihi, jij bent ten minste eerlijk, niet zo schijnheilig..."
Ze verschuilt zich extreem vaak achter het feit dat ze 'pas' 19 is (hoe lang denkt ze dat nog vol te kunnen houden?)quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:46 schreef Fikkert het volgende:
nena zegt dat ze maar 1x heeft gezoend met brian, misschien 2x .....![]()
Zit er nog een dopje je met Huub in.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:48 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
weer hetzelfde liedje..hij moet haar gewoon negeren en op feestjes drank ingooien om te neuken .. loverboy stijl![]()
Wieso ?quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:53 schreef IkWeetNiets het volgende:
Alarmfase Rot...
Ze zei concreet: jij lult constant slecht over mij, achter mijn rug om, en ik doe dat niet bij jou.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze praat in raadsels, ze zegt niet waar het op staat
err. het ging over brian die heel vaak achter Nena's rug om negatieve dingen over haar zegt. zo is het ook. volgens mij is dit de eerste keer dat Nena Brian aanpakt sinds de stemronde die hij heeft aangevraagd tegen haar. Nena stond heel erg sterk hier vanavond en een glimlach lijkt me terecht (ze is ook niet gezwicht voor koetsie koetsie, ze kan trost op zichzelf wezen!).quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zonder het te zeggen neemt ze hem kwalijk dat iedereen in de villa weet dat ze hebben lopen flikflooien achter dat muurtje en ze neemt zondermeer aan dat het van hem komt, Huub heeft niet laten weten dat hij het op de chat heeft gelezen en dat het toen als een lopend vuurtje is gegaan
Hoe wede gij da?quote:
Ja , Nena begint Huub nu echt als een broertje te zien.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:54 schreef DaMook het volgende:
Nena en Huub, ik zie in die 10 seconde dat ik nu kijk iets ontstaan
Maar komt dat bij haar op als poepen?quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:54 schreef tipsch het volgende:
[..]
err. het ging over brian die heel vaak achter Nena's rug om negatieve dingen over haar zegt. zo is het ook. volgens mij is dit de eerste keer dat Nena Brian aanpakt sinds de stemronde die hij heeft aangevraagd tegen haar. Nena stond heel erg sterk hier vanavond.
Dus Lesley, jij zit hier achter deze kloonquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:56 schreef tipsch het volgende:
dus dat
Precies, ze moet hem eens een week helemaal negeren, dan gaat hij huilend naar zijn moeder terugquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze zei concreet: jij lult constant slecht over mij, achter mijn rug om, en ik doe dat niet bij jou.
Lijkt me niet zo raadselachtig.
Alleen: kap er dan eens mee om je door die gozer te laten betasten en neuken., zou ik tegen Nena willen zeggen.
Dat zou wel de beste strategie zijn van Nena om Brian he-le-maal ziek te maken......lekker tussen de lakens met Huub, en Brian haalt gegarandeert een keer uit naar Huub, of zelfs naar Nena.....valt me mee dat het nog niet gebeurt is...quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:54 schreef DaMook het volgende:
Nena en Huub, ik zie in die 10 seconde dat ik nu kijk iets ontstaan(voor het eerst sinds 2 weken ofzo dat ik kijk
) .
Nee, nee, Huub heeft vanavond rond 21 uur verteld over de chat en dat hij niet op youtube mocht kijken van "achter".quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zonder het te zeggen neemt ze hem kwalijk dat iedereen in de villa weet dat ze hebben lopen flikflooien achter dat muurtje en ze neemt zondermeer aan dat het van hem komt, Huub heeft niet laten weten dat hij het op de chat heeft gelezen en dat het toen als een lopend vuurtje is gegaan
Edit: In Hamburg heb je de Rheperbahn...quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Foutje Nena, de hoogste staat in Madrid....
Dat geef ik al aan, volgens mij is het de eerste keer dat ze Brian een repliek geeft op de ontslgaronde tegen haar. in de gameroom heeft Huub het voor Brian opgenomen en Nena uitgelegd hoe haar gedrag naar Brian toe z'n effect heeft op Brian en mannen in het algemeen. Toen werd Huub opgeroepen voor een testimonial - En Nena ging verhaal halen bij Brian. Ze vroeg zich af of hij erg "geteased was". (oprechte interesse of zuignapperij, doet er niet toe) - en zo monde het uit in een gesprek waar andere frustraties van Nena even flink werden geuit (getriggered door leeghoofd Brian)quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Maar komt dat bij haar op als poepen?
Ze zat te chillen in de gameroom met Natasia en Huub en dan na het gesprek over het teasen gaat ze verhaal halen bij Brian dus het gaat m.i. wel degelijk om het feit dat er over sexuele handelingen is gesproken
Nou dan begrijp ik dus helemaal niet dat ze opeens out of the blue heibel gaat maken met hem...quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:01 schreef avonne het volgende:
[..]
Nee, nee, Huub heeft vanavond rond 21 uur verteld over de chat en dat hij niet op youtube mocht kijken van "achter".
Daarna vroeg hij wat er dus precies is gebeurd, en Nena zeii toen dat ze hem afgerukt had.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:01 schreef farceman het volgende:
Haha die Brian gaat echt nog gek worden van Nena, echt goede psychologische oorlogvoering van haar.
Hij flipt gewoon nog een keer!
Liever als vriendquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja , Nena begint Huub nu echt als een broertje te zien.![]()
Zou wel mooi zijnquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:00 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Dat zou wel de beste strategie zijn van Nena om Brian he-le-maal ziek te maken......lekker tussen de lakens met Huub, en Brian haalt gegarandeert een keer uit naar Huub, of zelfs naar Nena.....valt me mee dat het nog niet gebeurt is...![]()
Ik ga er op letten...tijd gaat nu in!quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Valt het jullie ook op?
Als Nena met Huub praat, gebruikt ze geen "ofzo'
Brian is per definitie niet leuk maar ik vind Nena in dit verhaal ook 3x niksquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:05 schreef partyyboyy het volgende:
Wie van hier kijkt er naar Brain>?
Ik niet, maar is het leuk?
Dat vind ik de slechtste strategie die er bestaat, ze belazert en verlaagt ten eerste zichzelf ermee omdat ze niks om Huub geeft en ten tweede gebruikt ze de vriendschap die ze met Huub heeft.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:00 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Dat zou wel de beste strategie zijn van Nena om Brian he-le-maal ziek te maken......lekker tussen de lakens met Huub, en Brian haalt gegarandeert een keer uit naar Huub, of zelfs naar Nena.....valt me mee dat het nog niet gebeurt is...![]()
Onzin!!!!quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:09 schreef partyyboyy het volgende:
Ik weet zeker dat Huub alleen maar aan pijpen denkt als hij nena rondjes ziet blazen.
Nena was binnen dit verhaal echt niet onderuit te halen. ze was 3 keer de beste. ik vind het een leuk spel wat ze speelt, uitstekend gekozen slachtoffer ook! (en ze zal ook zelf wel weten dat hij de enige is die vatbaar is voor 'n dergelijk spelletje)quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Brian is per definitie niet leuk maar ik vind Nena in dit verhaal ook 3x niks
Er komt een dag dat ze met de verkeerde speelt en ik kan niet zeggen dat ik dan medelijden met haar zal hebben
Heeft ie vaker gedaanquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:14 schreef DaMook het volgende:
Buiten pissen, wie deed het
Ik was even afgeleid
.
EDIT : Ah huub dus.
ben benieuwd of het strafbaar is, pissen in je eigen tuin.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:14 schreef snetje het volgende:
nah ! is toch heerlijk !! lekker buiten piesen![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |