Ik ga er op letten...tijd gaat nu in!quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Valt het jullie ook op?
Als Nena met Huub praat, gebruikt ze geen "ofzo'
Brian is per definitie niet leuk maar ik vind Nena in dit verhaal ook 3x niksquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:05 schreef partyyboyy het volgende:
Wie van hier kijkt er naar Brain>?
Ik niet, maar is het leuk?
Dat vind ik de slechtste strategie die er bestaat, ze belazert en verlaagt ten eerste zichzelf ermee omdat ze niks om Huub geeft en ten tweede gebruikt ze de vriendschap die ze met Huub heeft.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:00 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Dat zou wel de beste strategie zijn van Nena om Brian he-le-maal ziek te maken......lekker tussen de lakens met Huub, en Brian haalt gegarandeert een keer uit naar Huub, of zelfs naar Nena.....valt me mee dat het nog niet gebeurt is...![]()
Onzin!!!!quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:09 schreef partyyboyy het volgende:
Ik weet zeker dat Huub alleen maar aan pijpen denkt als hij nena rondjes ziet blazen.
Nena was binnen dit verhaal echt niet onderuit te halen. ze was 3 keer de beste. ik vind het een leuk spel wat ze speelt, uitstekend gekozen slachtoffer ook! (en ze zal ook zelf wel weten dat hij de enige is die vatbaar is voor 'n dergelijk spelletje)quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Brian is per definitie niet leuk maar ik vind Nena in dit verhaal ook 3x niks
Er komt een dag dat ze met de verkeerde speelt en ik kan niet zeggen dat ik dan medelijden met haar zal hebben
Heeft ie vaker gedaanquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:14 schreef DaMook het volgende:
Buiten pissen, wie deed het
Ik was even afgeleid
.
EDIT : Ah huub dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |