Ik kom er dagelijks langs, wat maakt een station uit? Ben lekker snel bij de bus.. Dus effectief doen ze het goed...quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:52 schreef Peter6000 het volgende:
Apeldoorn wordt genoemd.![]()
![]()
![]()
Daar woon ik, en we hebben binnenkort het lelijkste stationsplein van Nederland.![]()
Bij Nena vragen ze aan de deur "Ben jij wel 18 ? " Dat kind is haar babyvet de eerste 5 jaar nog niet kwijt......quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:54 schreef Peter6000 het volgende:
Nena over Paradiso.
Mensen zeggen tegen haar: "Ben je niet te mooi om in Paradiso te komen".
quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:59 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia gaat zo toch richting bed dus dan wordt het weer rustig
Tenzij hij geld heeft, dan zijn haar moralen en principes niet meer zo belangrijk.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:59 schreef Kinga het volgende:
Nena is volgens mij wel zo iemand die verliefd zou kunnen worden op Huub, maar niet met hem gezien zou willen worden omdat ze zich kapot zou schamen....
Zie ik haar nog wel voor aan...
En dan heeft ze het zeker niet door dat het bedoeld is om haar af te zeikenquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:54 schreef Peter6000 het volgende:
Nena over Paradiso.
Mensen zeggen tegen haar: "Ben je niet te mooi om in Paradiso te komen".
Maar ik kan het van Huub wel hebben. Hij zegt het leuk en het is de waarheid.quote:
Je kansen veilig stellen heet dat..........quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:09 schreef Gigageil het volgende:
Uit wat voor gat komt Huub, daar lopen zeker alleen maar lelijke boerinnen rond of zo......man man, wat steekt die een veren bij nena in haar kont zeg........![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:06 schreef partyyboyy het volgende:
Huub over Brain tegen Nena:
"Hij wil gewoon keihard in je prikken en je onder spuiten"
Recht voor zijn raap is Huub zeker............quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:09 schreef partyyboyy het volgende:
Huub tegen Nena:
"Je bent gewoon een verschrikkelijk lekker wijf die ik keihard wil ballen"
Omdat het een vorm van macht is.....quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:11 schreef Lieve het volgende:
Dank je wel Huub! Deze voorlichting had ze al heel lang geleden moeten hebben.
Maar dit is wat ze is, dit is wat ze doet.
Ik weet heel zeker dat ze ook 'achter' de boel op scherp heeft geschroefd. Ik weet heel zeker dat ze dat heel goed weet! Alle vrouwen weten dat, voelen dat, haarfijn! Daarom doet ze dat!
ja, die met die snorretjesquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:12 schreef Kinga het volgende:
Huub, check je feiten. Vrouwen hebben ook testosteron hoor.
is grappg, Huub overstemt haar als ze in de buurt is. misschien een tactiek?quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:14 schreef farceman het volgende:
Natasia krijgt geen aandacht en vertrekt gelukkig
Oh ja....ik was zelf ff naief denk ik ....quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:10 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Je kansen veilig stellen heet dat..........![]()
Nee, dacht iemand anders (gewoon iemand van de redactie)quote:
Het was iemand anders hoor.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:17 schreef tipsch het volgende:
Wat een doeber die Stijn, bad timing. vuile huichelaar ben je, Stijn.
Mss doen ze het bewust omdat Huub nu een beetje aangeschoten is en daardoor de testimonial enthousiaster kan brengenquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:17 schreef tipsch het volgende:
Wat een doeber die Stijn, bad timing. vuile huichelaar ben je, Stijn.
Dat zei ik ook alquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:18 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Het was iemand anders hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |