Spelbrekerquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:18 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Het was iemand anders hoor.
Maar toch, waarom dit leuke gesprek storen ?quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:18 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
oh, gewoon een noname nobody?quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee, dacht iemand anders (gewoon iemand van de redactie)
nou die dan, met Stijn als eindverantwoordelijke, ik krijg je nog wel mannetje [NL-style]quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:18 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
nou die dan, met Stijn als eindverantwoordelijke, ik krijg je nog wel mannetje [NL-style]
ja ze hadden het zo leuk samen en niet in de gaten hadden dat ze Natasia lieten voelen dat ze overbodig wasquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:19 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Maar toch, waarom dit leuke gesprek storen ?
Ik ga morgen ook een uitzendbureau beginnen, het blijkt gewoon een kwestie te zijn van "de juiste studenten werven".quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:21 schreef Gert het volgende:
Wat een domme naïeve praatjes weer van Brian.. hij zal NL wel even flabbergasten met zijn kennis en hem uitleggen hoe je een succesvol uitzendbureau kunt beginnen.
ja inderdaad héél erg bedanktquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:22 schreef Kaleddis het volgende:
Godver, en nu zitten we weer met zo'n zeik gesprek tussen Brainless en Nena, bedankt redactie
![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:25 schreef farceman het volgende:
Nena gaat echt nog wel neuken met Brian hoor
nee ze heeft net een relatie van 4 jaar achter de rug, met een voetballer die waarschijnlijk niet veel bij haar was omdat hij veel met zichzelf bezig was en ze is pas 19, dus dat is niet zo gek dan he...quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:22 schreef partyyboyy het volgende:
Nena snapt ook geen drol van mannen zeg![]()
op de valreep op weg naar bed lees ik dit nogquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:24 schreef rooie3 het volgende:
Goed gedaan redactie.
Nu kon Nena weer naar die dorpsgek.
En Huubje is weer veilig.
Huh?quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:27 schreef Gigageil het volgende:
GVD.....die klootzak......rot alsjeblieft op Jaloerse mongool......ga aan je pik trekken sukkel.....Ik begin zowaar te begrijpen dat mannen wel es knap irritant kunnen zijn voor sommige vrouwen.....dat vieze gekreun en dat geile gehijg van die gozer, maakt me zowat dat ik me schaam om man te zijn.....![]()
![]()
![]()
Kap ff met je script obsessiequote:Op donderdag 1 februari 2007 00:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tijd om te gaan slapen...
Domme Nena en Loverboy is al te vast in het script....
Ja hij is ook net een dorpsgek.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:27 schreef Lieve het volgende:
[..]
op de valreep op weg naar bed lees ik dit nog:D:D
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ik geloof het ook.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nena heeft zin in ruzie
Zo zie je maar weer dat het niet voor niets is geweestquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, ik geloof het ook.
Ik dacht dat ze net als zaterdag aangeschoten en geil was, maar blijkbaar niet.
Ik vond het al zo knap dat Huub werd weggeroepen, alsof ze het achter aan zagen komen.
Hou dat vastquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:27 schreef Gigageil het volgende:
GVD.....die klootzak......rot alsjeblieft op Jaloerse mongool......ga aan je pik trekken sukkel.....Ik begin zowaar te begrijpen dat mannen wel es knap irritant kunnen zijn voor sommige vrouwen.....dat vieze gekreun en dat geile gehijg van die gozer, maakt me zowat dat ik me schaam om man te zijn.....![]()
![]()
![]()
Nee dat niet.....maar ik kan die eikel niet uitstaan met zijn gestuntel......er zijn er drie met wie ik dat heb.quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:33 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hou dat vastBelangrijk leermoment
![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:33 schreef Sug4r het volgende:
Redaktie, kunnen jullie Brian nu niet ff achter roepen, net als jullie net met Huub hebben gedaan??????![]()
![]()
Dat tig keer herhalen van hetzelfde zinnetje...van wie zou ze dat toch hebben?quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:38 schreef mrSPLIFFY het volgende:
a;s jij weet wat jij zegt dan weet ik wat je hebt gezegt maar weet je zelf wat je zegt wat ik hoor wat jij zegt en denk es wat je zegt want ik hoor toch wat je zegt heb ik gezegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |