Nah, D heeft op z'n minst twee gezichtsuitdrukkingen.quote:
De Jack en Dian scènes zijn altijd vermakelijk.quote:
Sin City ....quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat hebben ze gewoon van mij afgekeken!![]()
Ze is een paard trouwens.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:28 schreef pberends het volgende:
Oh Bar probeert nu een charmeoffensief gestart bij de kijker.
Ze heeft een baard trouwens!
Goed gedaan, verwijderd of niet, ze hebben het dus gelezenquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:29 schreef Canisfire het volgende:
Ik heb jullie ideen trouwens gister op het gtst forum gepost.
binnen een halfuur verwijderd.. En ik was binnen een dag gebanned
Erg leuke site![]()
Ha, wat een losers!quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:29 schreef Canisfire het volgende:
Erg leuke site![]()
wel geilquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:40 schreef Otmed het volgende:
Oh, god. Kutcliff.
Sluipmoord.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:42 schreef Frey het volgende:
"Dian schrikt als ze hoort dat een Turkse rechercheur is neergeschoten."
Niet gezien![]()
Ja dacht ook dat dat vandaag zou komen..quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:42 schreef Frey het volgende:
"Dian schrikt als ze hoort dat een Turkse rechercheur is neergeschoten."
Niet gezien![]()
en niet omdat ik de OP zo slecht vind, maar omdat ik de kritiek op Barbara niet deel.quote:
Veel plezierquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:42 schreef digispeed het volgende:
[..]
en niet omdat ik de OP zo slecht vind, maar omdat ik de kritiek op Barbara niet deel.
CU again in # 216 - BTW morgen vlieg ik voor een weekje naar New York.
![]()
In het begin wel, tijdens die scènes met Tim.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:46 schreef Kyls het volgende:
Oh en als Jack loopt te lullen versta ik de helft niet. Hij praat af en toe lekker binnensmonds.
Jullie geen last van?
Phoequote:
quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:29 schreef Canisfire het volgende:
Erg leuke site![]()
Ik ook niet.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:20 schreef BettyR het volgende:
Ik zou Jack mn bed ook niet uitschoppen moet ik zeggen.
Ik wel, Charlie ook trouwensquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:20 schreef BettyR het volgende:
Steamy hoor, Jack en Charlie. Ik zou Jack mn bed ook niet uitschoppen moet ik zeggen.
Hier: http://poll.dezeserver.nl/index.cgiquote:
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Die zoon van Dorothea is echt een afzetter zeg
Kom op zeg, dat personage is toch volkomen uitgeleefd, ze verpest inderdaad van alles en ze doet bovendien afbreuk aan het gtst van weleer.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:22 schreef BVO het volgende:
Ik ben pro Barbara.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |