Nah, D heeft op z'n minst twee gezichtsuitdrukkingen.quote:
De Jack en Dian scènes zijn altijd vermakelijk.quote:
Sin City ....quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat hebben ze gewoon van mij afgekeken!![]()
Ze is een paard trouwens.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:28 schreef pberends het volgende:
Oh Bar probeert nu een charmeoffensief gestart bij de kijker.
Ze heeft een baard trouwens!
Goed gedaan, verwijderd of niet, ze hebben het dus gelezenquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:29 schreef Canisfire het volgende:
Ik heb jullie ideen trouwens gister op het gtst forum gepost.
binnen een halfuur verwijderd.. En ik was binnen een dag gebanned
Erg leuke site![]()
Ha, wat een losers!quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:29 schreef Canisfire het volgende:
Erg leuke site![]()
wel geilquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:40 schreef Otmed het volgende:
Oh, god. Kutcliff.
Sluipmoord.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:42 schreef Frey het volgende:
"Dian schrikt als ze hoort dat een Turkse rechercheur is neergeschoten."
Niet gezien![]()
Ja dacht ook dat dat vandaag zou komen..quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:42 schreef Frey het volgende:
"Dian schrikt als ze hoort dat een Turkse rechercheur is neergeschoten."
Niet gezien![]()
en niet omdat ik de OP zo slecht vind, maar omdat ik de kritiek op Barbara niet deel.quote:
Veel plezierquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:42 schreef digispeed het volgende:
[..]
en niet omdat ik de OP zo slecht vind, maar omdat ik de kritiek op Barbara niet deel.
CU again in # 216 - BTW morgen vlieg ik voor een weekje naar New York.
![]()
In het begin wel, tijdens die scènes met Tim.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:46 schreef Kyls het volgende:
Oh en als Jack loopt te lullen versta ik de helft niet. Hij praat af en toe lekker binnensmonds.
Jullie geen last van?
Phoequote:
quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:29 schreef Canisfire het volgende:
Erg leuke site![]()
Ik ook niet.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:20 schreef BettyR het volgende:
Ik zou Jack mn bed ook niet uitschoppen moet ik zeggen.
Ik wel, Charlie ook trouwensquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:20 schreef BettyR het volgende:
Steamy hoor, Jack en Charlie. Ik zou Jack mn bed ook niet uitschoppen moet ik zeggen.
Hier: http://poll.dezeserver.nl/index.cgiquote:
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Die zoon van Dorothea is echt een afzetter zeg
Kom op zeg, dat personage is toch volkomen uitgeleefd, ze verpest inderdaad van alles en ze doet bovendien afbreuk aan het gtst van weleer.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:22 schreef BVO het volgende:
Ik ben pro Barbara.
Vraag eens of hij er uit isquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:21 schreef GSMboy het volgende:
Ja, ik heb iddd dat stuk gemist van de neergehaalde turkse Rechercheur?
Net nog de herhaling bekeken op video... maarre...???
Trouwens, ik heb het nummer van Aydin...
Voor dorothea heb ik maar één beschrijving: een wild krijsend wijf.quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:19 schreef suus21 het volgende:
Ik haat die babaara ook heel erg maar moet toegeven dat dorothea een stuk erger is alleen al omdat die clichematig Surinamer niet kan acteren![]()
Ze is te dominant, de enige tegen wie ze niet op kan is Bing (als ie echt kwaad wordt) en Laura, waarschijnlijk omdat ze die te vriend wilt houden.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:50 schreef Otmed het volgende:
[..]
Voor dorothea heb ik maar één beschrijving: een wild krijsend wijf.
Kon ze maar terug komenquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat Jef weer een lieve, begrijpende vrouw krijgt (zoals Silvia was)![]()
Kan je niet een foto posten waar ze is er nog gezond uitzietquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:36 schreef Frey het volgende:
[..]
Kon ze maar terug komen![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Kan je niet een foto posten waar ze is er nog gezond uitziet![]()
Greatquote:
Twee dooien? Er stond dat Aydin was neergeschoten toch? Niet doodgeschoten volgens mij....quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:15 schreef Canisfire het volgende:
Twee dooien in 1 afl spannend !!
En Dennis wil praten met een lijk ?
Dat was inderdaad wel erg toevallig.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:19 schreef Canisfire het volgende:
Boeiend.. ook zo iets nu net nu dat wijf dood is wil Dennis er naar toe.
Dat dacht ik ook meteen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:34 schreef Canisfire het volgende:
Haha kut preview ! Als er al spanning in die turkse regisseur neergeschoten lijn is het nu gelijk weg![]()
Deze aflevering hadden ze morgen uit moeten zenden.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:34 schreef Canisfire het volgende:
Haha kut preview ! Als er al spanning in die turkse regisseur neergeschoten lijn is het nu gelijk weg![]()
Bron: MediaCourantquote:Kijkcijfers Goede tijden, slechte tijden (RTL4, 20:03)
De dagelijkse soap Goede tijden, slechte tijden van RTL 4 wist tot enkele jaren geleden avond aan avond ruim twee miljoen kijkers aan de buis gekluisterd te houden. De afgelopen maanden lijkt de serie zich in een kijkcijferdip te bevinden. “Afgelopen najaar was er een lichte stijging, maar nu zit de soap weer in het slob“, aldus de showrubriek SBS Shownieuws. “Onzekere tijden dus voor de acteurs in de serie, die ooit het kijkcijferkanon was van RTL 4.” De entertainmentrubriek van SBS 6 vroeg enkele betrokkenen naar een reactie.
Volgens scenarioschrijver Olga Madsen lopen de kijkcijfers van Goede tijden, slechte tijden helemaal niet terug. “Als je iedere dag nog 1,3 miljoen kijkers trekt, dan is er geen sprake van lagere kijkcijfers“, aldus Madsen. Een zegsvrouw van RTL Nederland erkent dat de kijkcijfers van ‘GTST’ wat lager zijn dan de zender gewend is: “De kijkcijfers zijn inderdaad iets lager, maar we maken ons geen zorgen.” RTL-baas Fons van Westerloo liet vrijdag in De wereld draait door nog weten zich geen zorgen te maken over de soap. “Nee, dat scoort nog heel hoog“, aldus Van Westerloo. Goede tijden, slechte tijden werd gisteren door 1.396.000 kijkers (madl: 21.2%) bekeken.
Waarom dringt het nou niet eindelijk tot hun door dat de kijkcijfers zijn gedaald om een reden?quote:
Wat een interessante redeering. Dus als het nog steeds redelijk hoog is, kan er geen daling zijn?quote:“Als je iedere dag nog 1,3 miljoen kijkers trekt, dan is er geen sprake van lagere kijkcijfers“
Benjamin Sylvester en Charlie waren toffer dan de meeste personages van nuquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:13 schreef jaoka het volgende:
Sylvia was inderdaad tof.
Vond alles wat daarna en met Barbara meekwam echt zwaar klote: de Morris van toen, Charlie van toen, Sylvester, Terra, Gladys, Benjamin...
Alsof ze elkaar allemaal meezogen![]()
Is nu wel weer wat beter, hoewel Florien's verhaallijntje altijd zeerzijn.
Ben het verder eens dat Jack veruit de lekkerste is. Nick is maar een meter of zo en Dennis is echtqua kin dan.
Anita en Dennis zijn trouwens![]()
Benjamin was letterlijk een spook, van Sylvester weet ik alleen dat hij steeds zat te drummen en Charlie had altijd van die hysterische aanvallen en rare toestanden, waar zelfs een debiele koe nog niet in terecht zou komen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:51 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Benjamin Sylvester en Charlie waren toffer dan de meeste personages van nu![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:11 schreef Otmed het volgende:
Laura is geweldig.
Maar minder tof dan de personages voor seizoen 10 (het jaar 2000), helaasquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:51 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Benjamin Sylvester en Charlie waren toffer dan de meeste personages van nu![]()
Juist niet, dan wordt ze weer irritant namelijkquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:38 schreef Frey het volgende:
[..]
![]()
Maar ze moet wel weer eens een eigen verhaallijn krijgen![]()
Die beredenering slaat ook kant noch wal. Dat is meer een publieke omroep-redeneringquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat een interessante redeering. Dus als het nog steeds redelijk hoog is, kan er geen daling zijn?
Ik denk het ja...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:29 schreef Mss het volgende:
Ow god, krijgen we nu Florien & Dennis....
Dat lijkt me best een leuke stelquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:29 schreef Mss het volgende:
Ow god, krijgen we nu Florien & Dennis....
Het is besmettelijkquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:34 schreef nWo4Life het volgende:
Barbara vind ik niet eens de meest irritante. Dennis staat op één. Zijn vriendin op twee. Zijn zoon op drie, moet ik doorgaan?
Dat viel mij al op toen ik haar voor het eerst zag.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:59 schreef duivelin1 het volgende:
t valt me op dat de neus van Lieke van Lexmond zo.... groot en puntig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |