quote:Ik heb een hondje
het heet
het is een diertje
kwispelend
het eet kilo'svlees
fantastischzoals jij, wij
Bloemen kan men kopen
Sla ook ja
ik heb een hondje
Nee, dat was de hond van de Amazing Stroopwafels. Maar de eerste letter heb je goedquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:12 schreef Berkery het volgende:
Kees?
Nee, dat dan weer nietquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:17 schreef ranja het volgende:
Kafka?
quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:58 schreef Neleos het volgende:
Blabbath aan zet.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:08 schreef jerver73 het volgende:
En toen was fok er weer... maar waar is sack?
quote:Stroming die halverwege jaren negentig ontstaat en verwant is aan lounge. Als tegenhanger van alle harde techno laten producers zich inspireren door jaren zestig en zeventig muzak en soundtrackmuziek.
Nee, ze bedoelden Iggy Blabbathquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
[..]Ik moest toch geen vraag doen ofzo
Oh okequote:
Shit, dat bedoelde ik inderdaadquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:38 schreef ranja het volgende:
Easy Tune
Iggy had een punt, dus jij moet een vraag stellen. Logisch toch?quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Oh oke
ik mis wat geloof ik
Was al even bang dat mijn werkgever Fok! op de zwarte lijst had gezet...quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:41 schreef Neleos het volgende:
Ik wou hem direct al aanpassen, maar Fok werkte niet mee.
Nee, ik was gewoon in de war toen in dit topic opende.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Oh oke
ik mis wat geloof ik
Ry Cooderquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:54 schreef ranja het volgende:
Mag ik de naam van 1 band of artiest die van Hawaii komt?
Nee, klopt inderdaad niet....ik ben in de war met een andere gitarist, maar ik weet niet meer wie.....quote:
Die is van de Bahamas, en dat is geen Hawaii.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:08 schreef peaceman het volgende:
Heather Nova?
die wel.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:14 schreef jerver73 het volgende:
Glenn medeiros... ?
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:47 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Gibson net geen top 20??? heeft ze hier uberhaupt de top 40 gehaald?
gelijk goedquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:59 schreef ranja het volgende:
d'r was iets met dochters en vaders...
laat ik simpel beginnen met gokken, mevrouw Womack is de dochter van Sam Cooke?
quote:Binnen een jaar na de dood van Sam Cooke in 1964 trouwde Bobby Womack met de weduwe van Sam Cooke. Dit leidde tot enige publieke verontwaardiging en betekende het einde van the Valentinos. Broer Cecil Womack huwde later met de dochter van Sam Cooke, Linda, een gospelzangeres. Samen begonnen ze het duo Womack & Womack.
quote:He went to his papa to make it a date
His papa shook his head and to this he did say
"You Can't marry that girl I have to say no
Cause the girl is your sister, but your mama don't know"
...
He went to his mama, he covered his head
He told his mum what his father had said
His mother she laughed,
she said: "Go man, go
Your daddy ain't your daddy, but your daddy don't know"
nbdbd +1quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Shame and scandal in the family
ff de administratie namens Newbiedabidobido bijwerken:quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:54 schreef bukgeit het volgende:
Yup, The Family Stand
MadMaster +1quote:Op donderdag 1 februari 2007 08:33 schreef MadMaster het volgende:
Peter Tosh - Legalize It
Herman Brood - Dope Sucks
Herman Brood - Rock 'n Roll Junkie
Doe Maar - Nederwiet
Rita Marley - One Draw
Black Uhuru - Sensimilla
JJ Cale - Cocaine
Dillinger - Cocaine (In My Brain)
The Shamen - Ebeneezer Good
Black Crowes - High Head Blues
ja!quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:19 schreef Mark het volgende:
De jongens van het Glazen Huis: Chiel, Gerard en Sander
quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:44 schreef knars het volgende:
Disturbed - The Game
Chris Isaak - Wicked Game
Peter Gabriel - Games Without Frontiers
Inner Circle - The Games People Play
André van Duin - Bingo
Ace of Base - Wheel of Fortune
Motörhead - Ace of Spades
Iron Maiden - the Angel and the Gambler
kosheen - playing games
Dog Eat Dog - Games
Ik ken wel Musical Youth, maar dat gaat volgens mij niet over een spelletjequote:Op donderdag 1 februari 2007 11:46 schreef jerver73 het volgende:
reckless youth - pass the dutchie
Meen je dat? Ik dacht dat het over het doorgeven van jointjes ging?quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:48 schreef jerver73 het volgende:
Excuus ik bedoelde inderdaad musical youth - pass the dutchie heeft toch te maken met touwspringen?
"pass the dutchie on the lefthand side"
neuh... gaat meer over het doorgeven van een jointquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:48 schreef jerver73 het volgende:
Excuus ik bedoelde inderdaad musical youth - pass the dutchie heeft toch te maken met touwspringen?
"pass the dutchie on the lefthand side"
Was het maar zo'n feest geweestquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:54 schreef jerver73 het volgende:
De roadies traden op?
sad but true!quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:02 schreef Mark het volgende:
Kreatief met Kirk, interview met Kirk Hammett
Zeker!quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:38 schreef MadMaster het volgende:
Ian Paice van Deep Purple
quote:British producer trio who enjoyed considerable success in the late 80's/early 90's. As well as producing Yazz' smash hit "Stand Up For Your Love Rights" in 1988, they also landed several Top 20 hits under themoniker with a series of guest vocalists: The Cookie Crew ("Rok Da House"), Betty Boo ("Hey DJ / I Can't Dance (To That Music You're Playing)"), Merlin MC ("Who's in the House") and P.P. Arnold ("Burn It Up"). These hits were all featured on their debut album "Anywayawanna". After their second album "Life & Soul" (1991),
ditched their own recording career in favour of production work and remixes for artists such as The Shamen, Moby, Erasure, Pet Shop Boys and Marc Almond.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:14 schreef ranja het volgende:
Coldcut?
quote:7th Feb 07
A message from![]()
have split up due to musical similarities. The band would like to thank everyone for their 19 wonderful years in music.
The band will be inviting a small group of close friends, music industry allies and supporters to a 'Celebratory Wake' in London at the end of February.
7 februari 2007? Ik wist dat jullie aan de overkant van de Noordzee iets ander liepen qua tijd, maar dit is wel erg overdreven.quote:
Dat viel mij ook meteen op! Maar "The beautiful south", waarvan ik lang dacht dat ze al ruim 12 jaar geleden waren gestopt, tot het album vorig jaarquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
7 februari 2007? Ik wist dat jullie aan de overkant van de Noordzee iets ander liepen qua tijd, maar dit is wel erg overdreven.
Wie was zo nobel???quote:brengt voor het eerst in veertien jaar een single uit. De muzikant schreef het nummer 'All my life' als een cadeau voor zijn derde vrouw, Katie Lee
. Het nummer is vanaf volgende week woensdag op internet te beluisteren en de single ligt later dit jaar in de winkel.
En dat wou ik nog wel antwoordenquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:24 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Sorry maar ik moet nu weg.......ik zocht Moony, bekend van haar samenwerking met DB Boulevard (Point of View) en van de hit Dove.
Fijne avond nog!
Ken jij Quench niet? Meesterlijk album uit 1998quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:33 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Dat viel mij ook meteen op! Maar "The beautiful south", waarvan ik lang dacht dat ze al ruim 12 jaar geleden waren gestopt, tot het album vorig jaar![]()
Pietlut goed!quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Piet Philly
Kijk, zo zit er tempo inquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
't Hof van Commerce
Die inderdaadquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:36 schreef ranja het volgende:
wie hebben we nog niet gehad... de Jeugd van tegenwoordig?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:04 schreef Neleos het volgende:
Is dat jouw Paul Westerberg?
Nee...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:08 schreef Mark het volgende:
Is het een Nederlander (aan het verkeerslicht te zien)?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:28 schreef Mark het volgende:
Paul DiAnno?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:41 schreef Neleos het volgende:
Normaal - Mama Woar Is Mien Pils
2Pac – Dear Mama
Sjef Hoelenpapers – Moeder Ik Lust Een Frikandel
Spice Girls – Mama
Tracy Bonham – Mother Mother
George Michael – Father Figure
Doe Maar – Pa
Herman van Keeken – Pappie Loop Toch Niet Zo Snel
Zangeres Zonder Naam – Ach Vaderlief Toe Drink Niet Meer
Kineren Voor Kinderen – Mijn Vader Is Een Clown
van Bad Company dusquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:57 schreef schaap001 het volgende:
1. The Replacements - Kids Don't Follow
2. Kate Bush - The Man With The Child In His Eyes
3. The Who - The Kids Are Allright
4. Iron Maiden - Children Of The Damned
4. Black Sabbath - Children Of The Grave
5. Black Sabbath - Children Of The Sea
6. Children Of The Night
7. Deep Purple - Child In Time
8. Genesis - No Son Of Mine
9. Pearl Jam - Daughter
10. Whitesnake - Children Of The Night
11. Willy Alberti - Niemand Laat Zijn Eigen Kind Alleen
12. Bone M - Mary's Boy Child
13. Guns n Roses - Sweet Child O' Mine
14. Iggy Pop - Real Wild Child
15. Crosy, Stills, Nash and Young - Teach Your Children
Dat best wel, maar ze zijn ut nietquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:45 schreef ranja het volgende:
twijfel... die rechtse dame (alsof er nog een andere dame op staat) lijkt op Alice DJ...
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:48 schreef ranja het volgende:
Vroeg me ook al af wat die heren er bij dedenHoewel Alice niet echt een singer/songwriter/muzikant/producer/alles-in-1 is natuurlijk (en ongetwijfeld ook geen Alice heet ook nog).
Nieuwe gok op Matia Bazar
Toch niet die van Roxette (Maria nogwat)quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:07 schreef ranja het volgende:
toen ze in de top 40 stond was ze meer pinhead.
vind je die er echt op lijkenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:31 schreef jerver73 het volgende:
annie lennox? dolores enz van the cranberries?
Uitstekend! Mark +1quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:28 schreef Mark het volgende:
Thomas Berge?
quote:AMSTERDAM - Volkszanger Thomas Berge heeft zijn eerste filmrol te pakken. Het 17-jarige schaatstalent uit 'Sterren dansen op het ijs' krijgt een rol in de film Zoop in Zuid-Amerika.
Het is nog niet bekend welke rol hij gaat spelen. De opnamen vinden deze maand plaats.
Thomas ziet zijn eerste stappen in de filmwereld als een 'enorme uitdaging'. Wel heeft hij nog wat twijfels over zijn acteertalent. "Ik ben heel slecht in liegen en acteren is toch een spel dat je speelt", beseft hij. "Ik hoop maar dat het goed gaat."
Vorig jaar won Thomas een Zilveren Harp en werd hij de jongste winnaar van deze muziekprijs in de geschiedenis. Hij maakte nummers als 'Mijn luchtballon', 'Als je lacht' en 'Bellen'.
"And it ain't about no tunafish...." Ik mis Paulquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Piranha's
Nog 4....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:49 schreef methodmich het volgende:
Erasure
Pet Shop Boys
Queen
Of Montreal
George Michael
Wham!
Will Young
Rufus Wainwright
David Bowie
R.E.M.
Ja, lach maar! Ik vind dat je uit moet kijken!quote:
Ik heb haar cdquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:53 schreef Mark het volgende:
Ja, lach maar! Ik vind dat je uit moet kijken!
Scissor Sisters, Boy George, Elton John, Village People en Rob Halford (Judas Priest) maken de 10 meer dan volquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:52 schreef Mark het volgende:
George Michael
Marc Almond
Scissor Sisters
Boy George
Elton John
Tatu
Melissa Etheridge
Village People
Rob Halford
Kim Lian van der Meij
Waar woon je?quote:
valt mee, ik scoor maar 15quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Doe verder je cd's van deze bands ook maar de deur uit:
Bjork (mb)
Tegan and Sara
Le Tigre
The Strokes
The Pet Shop Boys
Metallica
Depeche Mode
Velvet Underground
Madonna
Nirvana
Motorhead
Jill Sobule
Wilson Phillips
Lisa Loeb
Bob Mould
Ted Nugentquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zie trouwens: http://www.lovegodsway.org/GayBands
Oei, snel weg doen.... Maar Wilco, VU en Bright Eyes?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Doe verder je cd's van deze bands ook maar de deur uit:
Rufus Wainwright
Wilco
Interpol
The Strokes
Morrissey(?questionable?)
David Bowie
Velvet Underground
Lou Reed
Bright Eyes
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:59 schreef methodmich het volgende:
Ronnie Tober
Je zou er bijna homosexueel van worden , iets voor dat lijstje?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:01 schreef Mark het volgende:
[..]
Best grappig, met de George Baker-beker en de Mary Servaes-vaas vol Karin Bloemen-bloemen
Volgens mij maakte hij die grappen in 1990 ook al, maar het is Stenders dus dan mag hetquote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:01 schreef Mark het volgende:
Best grappig, met de George Baker-beker en de Mary Servaes-vaas vol Karin Bloemen-bloemen
Ai! Die 15 cd's hebben 't 'm toch geflikt!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:09 schreef ranja het volgende:
[..]
Volgens mij maakte hij die grappen in 1990 ook al, maar het is Stenders dus dan mag het
Oeps.....quote:Rufus Wainwright
Wilco
Interpol
The Grateful Dead (AIDS)
The Magnetic Fields
The Doors
Queen
Sufjan Stevens
Morrissey(?questionable?)
The Rolling Stones
David Bowie
Frankie Goes to Hollywood