quote:Ik heb een hondje
het heet
het is een diertje
kwispelend
het eet kilo'svlees
fantastischzoals jij, wij
Bloemen kan men kopen
Sla ook ja
ik heb een hondje
Nee, dat was de hond van de Amazing Stroopwafels. Maar de eerste letter heb je goedquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:12 schreef Berkery het volgende:
Kees?
Nee, dat dan weer nietquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:17 schreef ranja het volgende:
Kafka?
quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:58 schreef Neleos het volgende:
Blabbath aan zet.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:08 schreef jerver73 het volgende:
En toen was fok er weer... maar waar is sack?
quote:Stroming die halverwege jaren negentig ontstaat en verwant is aan lounge. Als tegenhanger van alle harde techno laten producers zich inspireren door jaren zestig en zeventig muzak en soundtrackmuziek.
Nee, ze bedoelden Iggy Blabbathquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
[..]Ik moest toch geen vraag doen ofzo
Oh okequote:
Shit, dat bedoelde ik inderdaadquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:38 schreef ranja het volgende:
Easy Tune
Iggy had een punt, dus jij moet een vraag stellen. Logisch toch?quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Oh oke
ik mis wat geloof ik
Was al even bang dat mijn werkgever Fok! op de zwarte lijst had gezet...quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:41 schreef Neleos het volgende:
Ik wou hem direct al aanpassen, maar Fok werkte niet mee.
Nee, ik was gewoon in de war toen in dit topic opende.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Oh oke
ik mis wat geloof ik
Ry Cooderquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:54 schreef ranja het volgende:
Mag ik de naam van 1 band of artiest die van Hawaii komt?
Nee, klopt inderdaad niet....ik ben in de war met een andere gitarist, maar ik weet niet meer wie.....quote:
Die is van de Bahamas, en dat is geen Hawaii.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:08 schreef peaceman het volgende:
Heather Nova?
die wel.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:14 schreef jerver73 het volgende:
Glenn medeiros... ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |