Dat viel mij ook meteen op! Maar "The beautiful south", waarvan ik lang dacht dat ze al ruim 12 jaar geleden waren gestopt, tot het album vorig jaarquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
7 februari 2007? Ik wist dat jullie aan de overkant van de Noordzee iets ander liepen qua tijd, maar dit is wel erg overdreven.
Wie was zo nobel???quote:brengt voor het eerst in veertien jaar een single uit. De muzikant schreef het nummer 'All my life' als een cadeau voor zijn derde vrouw, Katie Lee
. Het nummer is vanaf volgende week woensdag op internet te beluisteren en de single ligt later dit jaar in de winkel.
En dat wou ik nog wel antwoordenquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:24 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Sorry maar ik moet nu weg.......ik zocht Moony, bekend van haar samenwerking met DB Boulevard (Point of View) en van de hit Dove.
Fijne avond nog!
Ken jij Quench niet? Meesterlijk album uit 1998quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:33 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Dat viel mij ook meteen op! Maar "The beautiful south", waarvan ik lang dacht dat ze al ruim 12 jaar geleden waren gestopt, tot het album vorig jaar![]()
Pietlut goed!quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Piet Philly
Kijk, zo zit er tempo inquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
't Hof van Commerce
Die inderdaadquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:36 schreef ranja het volgende:
wie hebben we nog niet gehad... de Jeugd van tegenwoordig?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:04 schreef Neleos het volgende:
Is dat jouw Paul Westerberg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |