BMT? Extreme?quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:08 schreef Richie_Rich het volgende:
Ik heb in Engeland een lekkere gehad met allerlei soorten salami en chorizo. Hebben ze die ook in NL, op de foto's hierboven zie ik het niet staan nl.
Ik heb even op de Engelse site gekeken. Het is de Spicy Italianquote:
Erg lekker, vooral warmquote:Spicy Italian: Genoa salami, pepperoni, and standard vegetables.
Volgens mij overalquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:00 schreef tcr het volgende:
In A'dam kunnen ze (ala Quiznos) grillen, wie weet waar nog meer? (ik kom te weinig in andere Subway's).
Weet niet hoe groot jouw maag is, maar als ik een footlong op heb, heb ik meestal wel genoeg...quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:01 schreef Badabingea het volgende:
Moet alleen eerlijk zeggen dat het niet echt vult.
Ik nie, ik heb na 15 minuten weer honger. Maar dat heb ik met alles wat ik eetquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:02 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Weet niet hoe groot jouw maag is, maar als ik een footlong op heb, heb ik meestal wel genoeg...
Dus heeft het weinig met Subway te makenquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:05 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ik nie, ik heb na 15 minuten weer honger. Maar dat heb ik met alles wat ik eet![]()
Die grills (In Engeland althans, geen idee of ze die in NL ook hebben) zijn echt bizar. Binnen 10 seconden is je broodje alsof ie 10 minuten in de over heeft gezetenquote:
Da's lekker met die gesmolten kaas en baconquote:
Dat wel jaquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:03 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Je bent een meisje? Dan ken ik er meer
Ik heb zelfs een stuk bewaard en dat later in de middag nog gegetenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:06 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Die eten meestal minder, op een paar uitzonderingen na![]()
En je had er nog meer op dan salade?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:12 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een stuk bewaard en dat later in de middag nog gegeten![]()
Vleeswaar jaquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En je had er nog meer op dan salade?![]()
Augurk is lekker. Alleen jammer dat ze ze precies op de andere groenten leggen in plaats van willekeurig er wat op te gooien.quote:
de eerste keer had ik een 30 cm broodje om 1 uur gegeten ofzo en ik zat om 9 uur nog volquote:
En dat voor een kerelquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:08 schreef borisz het volgende:
[..]
de eerste keer had ik een 30 cm broodje om 1 uur gegeten ofzo en ik zat om 9 uur nog vol![]()
Gewoon om extra augurk vragen, daar doen ze in grunn niet moeilijk over. Ze mikken het dan zelfs willekeurig voor je op het broodjequote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Augurk is lekker. Alleen jammer dat ze ze precies op de andere groenten leggen in plaats van willekeurig er wat op te gooien.![]()
Er zit ook een Subway in Amsterdam, Reguliersbreestraat 27quote:Op zondag 4 februari 2007 18:28 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Humz.. ik ken dit niet...
Je mist wat.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:28 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Humz.. ik ken dit niet...
NICE!quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:09 schreef The_stranger het volgende:
recept om de sweet onion saus van de subway na te maken, zelf nog niet geprobeerd...
Andere?quote:
Dus toch verkrijgbaar, ik heb er net in Alkmaar eentje opgegetenquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:15 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Ik heb even op de Engelse site gekeken. Het is de Spicy Italian
[..]
Erg lekker, vooral warmHelaas in Nederland volgens mij dus niet te krijgen.
Die saus is zo ontzettend lekkerquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:01 schreef Rejected het volgende:
Ja die Honey Mustard oid vind ik lekker
Waarom wel in Helmond en niet in Goesquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:39 schreef So_Addictive het volgende:we hebben nu in Helmond ook een Subway!
steak & cheese
En dat vind je vervelendquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:08 schreef Jaguarized het volgende:
Zo'n chicken teriyaki is altijd zo'n stuk "natter" dan een steak & cheese om de een of andere reden.
Ja want als ik dan thuiskom is de bodem van het tasje doorweekt.quote:
Dat is waarquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja want als ik dan thuiskom is de bodem van het tasje doorweekt.
dankewel!quote:Op zondag 4 februari 2007 23:17 schreef Vava het volgende:
[..]
Er zit ook een Subway in Amsterdam, Reguliersbreestraat 27
Ik was ook erg verbaasd toen ik de Subway zagquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:08 schreef Vava het volgende:
[..]
Die saus is zo ontzettend lekker![]()
[..]
Waarom wel in Helmond en niet in Goes![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:22 schreef Jaguarized het volgende:
Binnenkort maar weer ff buurten denk ik!![]()
[afbeelding]
iets leuks doen met de klapschaatsquote:
SUBWAY====>quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:35 schreef Poepoog het volgende:
[afbeelding]afbeelding]
Subway
Subway (part two)
Subway (part three)
Subway deeltje4 - Godenvoedsel!
Subway Deel 5 !
[afbeelding]
Ik ga binnenkort nog maar weer eens een paar van mijn zegeltjes inwisselen![]()
Krijg je klapschaven en kaasschaatsenquote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 23:37 schreef Vava het volgende:
[..]
Krijg je klapschaven en kaasschaatsen![]()
ja, op het willemspleinquote:Op zondag 11 februari 2007 23:42 schreef Adelante het volgende:
nog nooit geweest eig'k en ik zie dat er ook 1 in arnhem zit
M'n standaard broodje. Ik heb geloof ik niet eens iets anders gehad bij de Subwayquote:
Italian BMT is mijn standaard broodje. Soms met alles erop, maar ik let wel op hoe de sla eruit ziet. Soms zijn ze een beetje geelkleurig, dan sla ik die meestal over. Groene pepertjes, olijven, komkommer en honey mosterd FTW!quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:44 schreef Simsfan88 het volgende:
Om het topic te redden van zijn dood: Ik heb vorige week voor het eerst bij de Subway gegeten. Hoorde dat je er broodjes zelf klaar kon maken en dan opeten, leek me niet echt speciaal... maar ik was er met wat vrienden heen gegaan, vroeg om een Italian BMT, deed en van alles wat op, en toen hmmm. Wat een heerlijke, verse broodjes! Had er een van 15 cm (halve dus), was 3,90 euro. Best duur, maar wel errug lekker! Binnenkort de Kip Teriyaki proberen
.
Wat zijn jullie favo smaken? En wat doen jullie er allemaal op?![]()
geef mij maar een broodje met meatballsquote:Op zondag 15 april 2007 10:55 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Italian BMT is mijn standaard broodje. Soms met alles erop, maar ik let wel op hoe de sla eruit ziet. Soms zijn ze een beetje geelkleurig, dan sla ik die meestal over. Groene pepertjes, olijven, komkommer en honey mosterd FTW!
edit, ik krijg ineens trek![]()
spicy italian ken ik nog niet, zal het overwegen voor de volgende keer (dat is toch niet zo'n toasted broodje? Die vind ik niet zoquote:Op maandag 16 april 2007 18:15 schreef Wooldoor het volgende:
Ik ben al jaren subway fan maar nog steeds blijft de spicy italian de lekkerste met dubbel vlees en dubbel kaas en xtra bbq saus. Het liefst ook nog 2 hele broodjes hmmmm subway
Je kan toch gewoon vragen of ze alleen het vlees warm willen maken? Doe ik vaak genoeg met de Chicken Teriyaki.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:17 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
spicy italian ken ik nog niet, zal het overwegen voor de volgende keer (dat is toch niet zo'n toasted broodje? Die vind ik niet zo)
een goed idee, zal ik onthouden voor de volgende keer!quote:Op woensdag 18 april 2007 00:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon vragen of ze alleen het vlees warm willen maken? Doe ik vaak genoeg met de Chicken Teriyaki.
Amen.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:30 schreef Gripper het volgende:
Even een kick om te melden hoe blij ik ben dat er een subway in Ede komt.
Nee bij mij vraagt Cornee (de subway verkoper in Dordrecht) altijd of ik gewoon alleen het vlees verwarmd wil of dat mijn hele broodje getoast wordt. Maar ik vind getoast altijd wel lekker vooral als hij de pepers van tevoren mee toastquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:17 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
spicy italian ken ik nog niet, zal het overwegen voor de volgende keer (dat is toch niet zo'n toasted broodje? Die vind ik niet zo)
Volgens mij ligt dat er aan per vestiging? Ik krijg ze regelmatig met pitjes. In combinatie met de Southwest is het dan nog best een pittige bedoeling af en toe.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:25 schreef JMarsden het volgende:
Ze halen bijna alle pitjes uit die pepers, dus zo heet zijn ze eigenlijk niet. De schil zelf is juist ietwat zoetig, het is het sap wat in de pitjes van de Spaanse pepers dat juist die hete smaak geeft.. Ik vraag meestal extra stukjes peper, zodat het toch nog wat heter wordt..
Heb je ook gelijk in, volgens mij doet elke vestiging haar eigen groentes en pepers qua snijden en wassen. Ik zag wel dat ze gesneden ijsbergsla voorverpakt hebben. Maar inderdaad, hoe meer pitjes er uit zo'n Spaanse peper worden gehaald, hoe minder heet ze zijn.. en dat kan inderdaad per peper/vestiging verschillen..quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:31 schreef Jaguarized het volgende:
Volgens mij ligt dat er aan per vestiging? Ik krijg ze regelmatig met pitjes. In combinatie met de Southwest is het dan nog best een pittige bedoeling af en toe.![]()
dat stond toch duidelijk op de bon?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:32 schreef Simsfan88 het volgende:
Ik heb 1 keer met pepers gehad, vond ik echt te heet.
Stond afgelopen dinsdag in de Spits een bon waarmee je 2 broodjes voor de prijs van 1 kon halen (je moest er wel drinken bij kopen). Dus wij met een hele groep naar de subway, blijk je dan bonnetje uit te moeten knippen, natuurlijk had niemand de Spits bij.![]()
Maarja, toch weer genoten van de Chicken Teriyaki met sla, komkommer en cocktail saus (ik weet het, er zit niet veel op)
![]()
Wel te heetquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:59 schreef wizarddragon het volgende:
Kom op zeg. Pepertjes te heet. Mild eventueel maar heet?!?!
![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook niet. Rode ui gaat me al te ver.
honey mustardquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:03 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
rode ui op mijn sub, met pepertjes en honey mustard
![]()
Ik ook niet hoor, je bent niet de enige. Ik zal wel een mietje zijn, maar ik proefde gelijk de rest niet meer. Beetje zonde want erg goedkoop zijn die dingen niet.quote:
Ik ook, met kaas (warmquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:18 schreef Petre het volgende:
Ik neem meestal alleen Kaas, Sla, Komkommer, Augurk en Paprika.
En dan Knoflook of honing-mosterd saus
Ach, dan maar een mietje zijnquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:16 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, je bent niet de enige. Ik zal wel een mietje zijn, maar ik proefde gelijk de rest niet meer. Beetje zonde want erg goedkoop zijn die dingen niet.
Oja, wanneer komt er nou eindelijk eens een Subway in Utrecht?![]()
ow die zit hier dan weer niet in de buurtquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:56 schreef CherryLips het volgende:
die bij de AH to go zijn ook erg lekker. Maar daar zit dan nog een soort vulling in.
Je moet om zegels vragen, bij elk half broodje 1 zegel, heel broodje 2 zegels. Bij acht zegels (= 1 volle spaarkaart dus) krijg je bij aankoop van drinken een half broodje gratis. Bij twee volle spaarkaarten krijg je bij aankoop van drinken een heel broodje gratis. Geloof ik. Maar je moet er dus echt om vragen.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:18 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Ja dat zal, maar wanneer krijg je danzegels
en wat levert een volle kaart je op?
[edit]
en plaats je Scarlett Johansson look-a-like foto nou eens een keer terug in je FoBo.
Da's wel erg sloeberig.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet om zegels vragen, bij elk half broodje 1 zegel, heel broodje 2 zegels. Bij acht zegels (= 1 volle spaarkaart dus) krijg je bij aankoop van drinken een half broodje gratis. Bij twee volle spaarkaarten krijg je bij aankoop van drinken een heel broodje gratis. Geloof ik. Maar je moet er dus echt om vragen.
Heul niet.quote:en die foto was stom.
Ik denk dat ze morgen de zondagopeningstijden hanteren...quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:34 schreef debby1973 het volgende:
zullen ze morgen open zijn?
Dat verschilt per vestiging, maar de meeste waren wel gewoon open ja. Er zijn er vast wel een paar die dicht waren.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:34 schreef debby1973 het volgende:
zullen ze morgen open zijn?
Das bijna om de hoek bij de Regulierbreestraat.quote:Op dit moment niet geopend
Rokin 20
Amsterdam 1012 KS
Waar kan ik tekenen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:01 schreef Weggejorist het volgende:
We moeten een handtekeningen inzamelen om te zorgen dat er een bezorgservice en een drive inn komt die tot 3 uur s'nachts open is!
dat heb ik juist met 30 cm dat het te weinig is en 60 cm net teveelquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:46 schreef jmac het volgende:
15cm is altijd net te weinig en 30cm soms net te veel.
Kom er bijna dagelijks. In US ging ik er ook elke middag even langs (Zat om de hoek) dus die traditie zetten we maar voort. Wel jammer dat je hier minder keus hebt.
Grilled chickenquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is een aanrader? In Den Bosch zit er sinds kort ook een... Ben wel benieuwd.
allesquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is een aanrader? In Den Bosch zit er sinds kort ook een... Ben wel benieuwd.
jij hebt gewoon een grotere maag.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:29 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
dat heb ik juist met 30 cm dat het te weinig is en 60 cm net teveel
Maar 6 euro voor al het vlees op de kaart?![]()
Turkey ham bacon melt met extra kaas en extra baconquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Tja, ieder natuurlijk zijn eigen smaak, ik vind de Chicken Teriyaki met sla, komkommer en cocktail saus het lekkerstequote:Op woensdag 30 mei 2007 00:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Die bij de Coolsingel?quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:14 schreef Vava het volgende:
Ik heb vandaag in Rotterdam een broodje gehaald15 cm Steak & Cheese deze keer
Ze zitten allebei vlakbij de Coolsingel, ja dusquote:
Ehm ja, dat is Stadhuisplein en dat zit aan de Coolsingelquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:43 schreef Jaguarized het volgende:
Oh ik ken er eentje bij de Coolsingel naast het Easyjet cafe.
Tof!quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:08 schreef Curiosity het volgende:
Er zit vandaag weer een bon in de spits, 2 halen, 1 betalen.
Dan zou ik niet die op het stadhuisplein nemen, die is stom. Daar hebben ze het voor elkaar gekregen m'n Chicken Teriyaki broodje niet lekker te maken, en dan ben je echt knap bezig. Doe liever die tegenover de V&D, aan het einde van de koopgoot. Daar weten ze wel waar ze mee bezig zijn.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:39 schreef Dahahan het volgende:
Altijd als ik hier in Rotterdam zo'n Subway winkeltje zag was ie leeg en zag het er uit als een lelijk amerikaanswinkelconcept en dus vies(sorry hoor) maar na al deze positieve reacties ben ik wel geneigd om er is een keer naar binnen te gaan. Is de prijs er een beetje ok?
lol, die Subway die tegenover de V&D had mijn BMT verknald door ketchup op mijn broodje te doen. Volgens mij dacht ze dat ik een toasted broodje wou en spoot zonder te vragen ketchup erop.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dan zou ik niet die op het stadhuisplein nemen, die is stom. Daar hebben ze het voor elkaar gekregen m'n Chicken Teriyaki broodje niet lekker te maken, en dan ben je echt knap bezig. Doe liever die tegenover de V&D, aan het einde van de koopgoot. Daar weten ze wel waar ze mee bezig zijn.
Subway is niet bepaald goedkoop, maar wél erg lekker. En gezonder dan een mac-menu.
Hoe kom je daar nou weer aan?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:04 schreef Wooldoor het volgende:
thuis ook een 5 liter emmer van de subway BBQ saus staan, kan alleen geen geschikte salami vinden om mijn eigen spicy italian te maken
die roomkaas broodjes van ze zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:50 schreef Remzz het volgende:
La Place is best te eten, Le Pain die toko op het station dat is echt niet te eten.
Das raar dan, want we hebben gewoon eigen BBQ saus van Subway zelf hoor..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:24 schreef Wooldoor het volgende:
ze hebben het bij de lucas kramer ben ff het merk naam vergeten wyka of zoiets
Loop even bij een goede (italiaanse) traiteur binnen. Die hebben vaak een heel assortiment met salami'squote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:04 schreef Wooldoor het volgende:
thuis ook een 5 liter emmer van de subway BBQ saus staan, kan alleen geen geschikte salami vinden om mijn eigen spicy italian te maken
Daar heb ik vandaag ook een Chicken Teriyaki broodje gehaald, was ook veel minder lekker dan die van tegenover de V&D. Er zat veel minder beleg op en hij was droogquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dan zou ik niet die op het stadhuisplein nemen, die is stom. Daar hebben ze het voor elkaar gekregen m'n Chicken Teriyaki broodje niet lekker te maken, en dan ben je echt knap bezig. Doe liever die tegenover de V&D, aan het einde van de koopgoot. Daar weten ze wel waar ze mee bezig zijn.
Subway is niet bepaald goedkoop, maar wél erg lekker. En gezonder dan een mac-menu.
De Subway, die zit daar nog.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:55 schreef cinnamongirl het volgende:
In 2001 ofzo zat er al een Subways in Amsterdam, echter die ging binnen een jaar weer dicht. Waar zat die ook alweer.....ik herinner me dat hij wel een beetje verborgen zat, misschien is dat de reden van sluiting geweest.
Edit: tegenover van Dobben, achter de Tuschinski zeg maar.
Nopes, is al 6 jaar weg.quote:
Het duurt meestal zo lang omdat hij met iedereen wel een praatje maakt, vriendelijke manquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:47 schreef Handschoen het volgende:
Bah, wat heb ik en spuughekel aan Subway Dordrecht.... (Ookal blijf ik er komen omdat het lekker is) .
Dan staat daar zo'n vent, ja, 1!! vent achter de balie. Andere werknemers zijn er niet, ja, zijn vrouw, maar die brengt af en toe een nieuwe bak sla, meer niet. Als er al 3 mensen staan te wachten komen de mensen niet eens meer binnen omdat het dan zoooo lang duurt. Hij mist zo gigantisch veel omzet omdat mensen blijven weglopen bij hem omdat ie in zijn 1tje staat (Zelfs op de drukste dagen, zaterdag ed. ).
Heel, heeeeeel soms staat er wel een 16 jarig meisje bij, elke keer een andere, maar die bakken er ook niks van. En de volgende keer staat ie weer alleen![]()
Zo jammer...
wat voor salarisje krijg je daar?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:05 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik heb gesolliciteerd in Tilburg.
tuulk... en hoe kom jij aan 7 gratis broodjes?quote:Op zondag 17 juni 2007 22:58 schreef Poepoog het volgende:
Gisteren weer 7 (gratis) broodjes gehaald, hoefde s'avonds niet meer te koken![]()
Iedereen welquote:Op maandag 18 juni 2007 00:59 schreef wizarddragon het volgende:
Ik wil ook wel zeven gratis broodjes!
Je eet er zeven op één dag?quote:Op zondag 17 juni 2007 22:58 schreef Poepoog het volgende:
Gisteren weer 7 (gratis) broodjes gehaald, hoefde s'avonds niet meer te koken![]()
Als je hem in stukken wilt snijden en ieder zn eigen keus waar pak je dan niet gewoon losse broodjes?quote:Op maandag 18 juni 2007 10:46 schreef Simsfan88 het volgende:
Volgende week met wat vrienden waarschijnlijk een party sub halen (jeweetwel, zo'n ding van bijna 2 meter voor 70 euro...)! Maare, kun je zelf kiezen wat je erop doet? Wordt het in stukken gesneden en kan iedereen voor zichzelf kiezen? Aangezien de één er alles op doet terwijl andere maar een paar dingen eropdoen...?
En hoe groot/duur zijn ze? Je hebt ze volgens mij in verschillende maten, op de site staat er niks over.
quote:Op maandag 18 juni 2007 13:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als je hem in stukken wilt snijden en ieder zn eigen keus waar pak je dan niet gewoon losse broodjes?
Een PartySub / GiantSub is minimaal 90 centimer, oftewel three foot. Hierin zitten 8 footlong broden verwerkt. Deze zijn meestal al te krijgen vanaf 39 euroquote:Op maandag 18 juni 2007 14:10 schreef Taurus het volgende:
[..]wat 'n onzinding inderdaad. En volgens mij is het niet eens voordeliger, alleen duurder. Hoeveel kosten die losse broodjes per stuk? Kunnen er ongeveer 10 van in 1 zo'n partysub lijkt me? Die broodjes zijn toch geen zeven euro per stuk?
Nouja, ik vind t niet handig, 'n party sub![]()
First of all, ik klaag niet. Ik vind 't gewoon onzinnig. Als jij 4,87 erg laag vindt terwijl het vergelijkingsmateriaal 5 euro is, dan zijn we het gewoon oneensquote:Op maandag 18 juni 2007 17:57 schreef SubMan het volgende:
[..]
Een PartySub / GiantSub is minimaal 90 centimer, oftewel three foot. Hierin zitten 8 footlong broden verwerkt. Deze zijn meestal al te krijgen vanaf 39 euro
Afgerond is dat 4,87 per footlong. let wel, prijsis vanaf. Hangt natuurlijkaf van het beleg.
De prijs is dus erg laag gezien het feit dat een beetje footlong, ham bijvoorbeeld al 5 euro kost...
Dus kijk eerst eens goed alvorens je klaagt over de prijs...
Dit kost wel extra tijd om te maken. Het vlechten van het deeg, daarna rijzen en bakken. Alles duurt langer, dus je kunt het niet even met lunch aan de balie bestellen...
[afbeelding]
Bedankt voor de uitleg!quote:
Nou, nou. Jij hebt liefde voor je werkquote:Op maandag 18 juni 2007 17:57 schreef SubMan het volgende:
[..]
Dus kijk eerst eens goed alvorens je klaagt over de prijs...
Dit kost wel extra tijd om te maken. Het vlechten van het deeg, daarna rijzen en bakken. Alles duurt langer, dus je kunt het niet even met lunch aan de balie bestellen...
[afbeelding]
Ik wil toch nog even inhakenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:38 schreef SubMan het volgende:
Het is gewoon zo, iedereen klaagt alleen maar. Nederlanders en hun klaagcultuur. Oh wat is het warm.., shit nu regent het. Oh wat is het weer duur... Kinderlijk gewoon.
4,87 voor een footlong is weinig. Zeg dat je er half BMT en half Club van maakt. Beiden zijn normaal al 5,90 per footlong, dus naar mijn mening is het erg goedkoop. Zeker wanneer je meetelt dat je er meer tijd mee kwijt bent omte maken, andere (lees duurdere) verpakkingskosten etc etc.. Ik vergelijk het met de goedkoopste footlong, maar een GiantSub Ham neem je waarschijnlijk niet.
Al met al, iedereen, behalve Taurus, gewoon en keer doen, leuk voor verjaardag of ander feestje..
Anyways, los ballos, ik ga weer terug naar mijn te bakken broodjes...![]()
Been there... Done thatquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:21 schreef Wooldoor het volgende:
Ooit komt nog de dag dat ik alleen zo'n partyplatter van minstens 90 centimeter opeet bestaande uit spicy italian, italian BMT, Club en chicken piziola. Wat zal ik uit mijn bek meuren dan
De huur is niet te duur, hij maakt te weinig omzet omdat mensen al niet eens meer naar binnen gaan als er 2 mensen staan te wachten omdat hij te krenterig is om meer mensen aan te nemen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:02 schreef Wooldoor het volgende:
Yup zeker alleen die subway in dordt gaat verhuizen omdat de locatie te duur is
Ja dat heb je al een keer verteld hoorquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:23 schreef Handschoen het volgende:
[..]
De huur is niet te duur, hij maakt te weinig omzet omdat mensen al niet eens meer naar binnen gaan als er 2 mensen staan te wachten omdat hij te krenterig is om meer mensen aan te nemen.![]()
Alsof je in je 1tje zo'n tent kan runnen. Vaak is er iets op, staat er een rij en moet hij ergens achter nieuwe sla gaan halen ofzo. Zelfs op zaterdag of koopavond heeft ie niemand extra's.
Vandaag voor het eerst op... super broodje inderdaad!quote:
Killer nick in dit topic...quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Vandaag voor het eerst op... super broodje inderdaad!
Huh? ik nie snapquote:
ow hylarisch...quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:17 schreef SubMan het volgende:
[..]
Ik zie overeenkomsten....;
[afbeelding]
Nouja te krenterig, hij let altijd wel goed op zijn centen en heeft een paar stagaires gehad maar die waren nog te stom om uit hun ogen te kijken. Hij neemt geen extra personeel aan omdat hij nog veel openstaande schulden heeft. En om die af te lossen werkt hij dus echt 7 dagen in de week en minstens 10 uur per dag.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:23 schreef Handschoen het volgende:
[..]
De huur is niet te duur, hij maakt te weinig omzet omdat mensen al niet eens meer naar binnen gaan als er 2 mensen staan te wachten omdat hij te krenterig is om meer mensen aan te nemen.![]()
Alsof je in je 1tje zo'n tent kan runnen. Vaak is er iets op, staat er een rij en moet hij ergens achter nieuwe sla gaan halen ofzo. Zelfs op zaterdag of koopavond heeft ie niemand extra's.
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:06 schreef Wakey het volgende:
*kick* ik heb hier een bon liggen: 2 sandwiches van 15cm halen, 1 betalen![]()
![]()
Geldig bij alle vestigingen in Zuid-Holland, tm 31-12-07
Wie kan ik daar blij mee maken? ik kom zelf waarsch. niet meer in Zuid-Holland voor het einde van het jaar
je leest de spits zekerquote:Op maandag 25 juni 2007 23:06 schreef Wakey het volgende:
*kick* ik heb hier een bon liggen: 2 sandwiches van 15cm halen, 1 betalen![]()
![]()
Geldig bij alle vestigingen in Zuid-Holland, tm 31-12-07
Wie kan ik daar blij mee maken? ik kom zelf waarsch. niet meer in Zuid-Holland voor het einde van het jaar
Zo'n honger heb ik ook weer niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:32 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
ouch!
je kan beter een trein pakken naar Breda of Tilburg voor een sub
Er zijn Subway's in gemeentes met minder mensen....quote:Gemeente Roosendaal
Inwoneraantal: 77.714
Ja, daar heb ik toch de kennis, vaardigheid en papieren niet voor?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:59 schreef SubMan het volgende:
Begin zelf een Subway in Roosendaal als je denkt dat het goed zou lopen daar...
[..]
Er zijn Subway's in gemeentes met minder mensen....
Aandelen in Subway zelf kun je niet krijgen / kopen omdat Subway niet beursgenoteerd is of ooit zal zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoeveel aandelen subway heb jij wel niet, Subman?
ee NV bedoel je?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:05 schreef SubMan het volgende:
[..]
Aandelen in Subway zelf kun je niet krijgen / kopen omdat Subway niet beursgenoteerd is of ooit zal zijn.
Aandelen in een BV kan iedereen bemachtigen.., in principe natuurlijk...
Dien eens een klacht in, kijk je of er nog iets te halen valt (gratis broodje ofzo).quote:Op zondag 8 juli 2007 19:08 schreef debby1973 het volgende:
We zijn tegen 17:45 naar subway gegaan (in Enschede). Hij is tot 19:00 open. Ze hadden geen wit brood meer. En dat werd ook niet bijgebakken. Verder waren ze er niet zo blij mee dat wij 15 cookies meenamen. (we krijgen visite vanavond)
Vorige week waren wij er tegen 17:30 en toen was het witte brood op, was er geen chicken teriyake, fajita, gegrilde kip, sla en cookies meer. Is dat in andere filialen ook zo?
En hoeveel kosten de cookies bij jullie eigenlijk.
BV is Besloten Vennootschap. Aandelen staan op naam. Aandelen zijn niet vrij overdraagbaar.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:05 schreef SubMan het volgende:
[..]
Aandelen in Subway zelf kun je niet krijgen / kopen omdat Subway niet beursgenoteerd is of ooit zal zijn.
Aandelen in een BV kan iedereen bemachtigen.., in principe natuurlijk...
nee, hij stond in een plaatselijk krantje. ik heb hem ook, maar dacht hem niet nodig te hebben. helaas ben ik niet zo brutaal om er echt iets van te zeggenquote:Op zondag 8 juli 2007 23:07 schreef Jaguarized het volgende:
Vreemd.Is dat die bon die een tijdje terug in de Spits zat? Want ik heb toen gewoon een 30cm tonijn en 2 cola gehaald en hoefde dus met het bonnetje maar 15cm en 1 cola te betalen.
Ik zou zeggen, ga eens langs, ze hebben héle mooie borden.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:56 schreef MMaRsu het volgende:
Een footlong is gewoon 30cm?
Hoe duur en hoe groot zijn de andere subs?
Die van 30 cm zijn rond de 6 euro, maar hiervoor mag je er zo zoveel opdoen als je zelf wil (kwa groente iig...) . Je hebt ook halve, van 15 cm (kost 3,90...) . En dan heb je nog die party subs (ook giant subs genoemd) van volgens mij minimaal 90 cm tot 2 meter. Ik weet dat je die voor 70 euro hebt, maar welke dat was weet ik ook niet. Ga gewoon even langs, neem een Chicken Teriyaki met cocktail saus en genietquote:Op maandag 9 juli 2007 21:56 schreef MMaRsu het volgende:
Een footlong is gewoon 30cm?
Hoe duur en hoe groot zijn de andere subs?
Ik heb dus voor 12 cookies 6 euro betaald maar als ik op dit bestel formulier kijk dan kosten 12 cookies 3 euro. Wat kosten ze bij jullie?quote:Op zondag 8 juli 2007 20:26 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dien eens een klacht in, kijk je of er nog iets te halen valt (gratis broodje ofzo).
Ik denk dat dat een drukfout is... dan zouden namelijk 12 koekjes net zo duur zijn als 5 losse... Dus bij aankoop van 5 koekjes krijg je er 7 gratis...quote:Op maandag 9 juli 2007 23:10 schreef debby1973 het volgende:
[..]
Ik heb dus voor 12 cookies 6 euro betaald maar als ik op dit bestel formulier kijk dan kosten 12 cookies 3 euro. Wat kosten ze bij jullie?
http://www.eatsubway.nl/usr/templates/images/FaxSnack-NL.pdf
Was dat hier ook maar zoquote:Op maandag 9 juli 2007 22:32 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
...maar hiervoor mag je er zo zoveel opdoen als je zelf wil (kwa groente iig...)
Drie voor 1.50 dacht ikquote:Op maandag 9 juli 2007 23:10 schreef debby1973 het volgende:
[..]
Ik heb dus voor 12 cookies 6 euro betaald maar als ik op dit bestel formulier kijk dan kosten 12 cookies 3 euro. Wat kosten ze bij jullie?
http://www.eatsubway.nl/usr/templates/images/FaxSnack-NL.pdf
Ik denk dat mijn zegeltjes morgen maar weer is ga inleveren.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:32 schreef Simsfan88 het volgende:
Ga gewoon even langs, neem een Chicken Teriyaki met cocktail saus en geniet![]()
Volgens mij was dat in Hengelo wel het geval... zat ook eerst op een wat betere locatie en t was er rustig nu zitten ze nog geen 100 meter verderop en tis er volgens mij een stuk drukker...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:02 schreef Handschoen het volgende:
Okee dan... wist niet eens dat ie al voor de 2e keer weg was. Het was ook wel een goeie (lees: dure) lokatie inderdaad daar, zeker als je kijkt naar de klanten moest het een keer fout gaan. Ik hoop toch dat er weer ergens 1 komt, want missen wil ik het ook niet... Wie weet gaat ie dan wel lopen
de sub in tilburg heeft ook zo'n ding. echtquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:50 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Die grills (In Engeland althans, geen idee of ze die in NL ook hebben) zijn echt bizar. Binnen 10 seconden is je broodje alsof ie 10 minuten in de over heeft gezeten![]()
Volgens mij is het gewoon keer 2quote:Op zondag 30 september 2007 19:57 schreef Schnabbeltje het volgende:
Is het trouwens relatief goedkoper als je 30cm haalt inplaats van 15cm? Of is de prijs gewoon maal 2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |