BMT? Extreme?quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:08 schreef Richie_Rich het volgende:
Ik heb in Engeland een lekkere gehad met allerlei soorten salami en chorizo. Hebben ze die ook in NL, op de foto's hierboven zie ik het niet staan nl.
Ik heb even op de Engelse site gekeken. Het is de Spicy Italianquote:
Erg lekker, vooral warmquote:Spicy Italian: Genoa salami, pepperoni, and standard vegetables.
Volgens mij overalquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:00 schreef tcr het volgende:
In A'dam kunnen ze (ala Quiznos) grillen, wie weet waar nog meer? (ik kom te weinig in andere Subway's).
Weet niet hoe groot jouw maag is, maar als ik een footlong op heb, heb ik meestal wel genoeg...quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:01 schreef Badabingea het volgende:
Moet alleen eerlijk zeggen dat het niet echt vult.
Ik nie, ik heb na 15 minuten weer honger. Maar dat heb ik met alles wat ik eetquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:02 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Weet niet hoe groot jouw maag is, maar als ik een footlong op heb, heb ik meestal wel genoeg...
Dus heeft het weinig met Subway te makenquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:05 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ik nie, ik heb na 15 minuten weer honger. Maar dat heb ik met alles wat ik eet![]()
Die grills (In Engeland althans, geen idee of ze die in NL ook hebben) zijn echt bizar. Binnen 10 seconden is je broodje alsof ie 10 minuten in de over heeft gezetenquote:
Da's lekker met die gesmolten kaas en baconquote:
Dat wel jaquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:03 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Je bent een meisje? Dan ken ik er meer
Ik heb zelfs een stuk bewaard en dat later in de middag nog gegetenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:06 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Die eten meestal minder, op een paar uitzonderingen na![]()
En je had er nog meer op dan salade?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:12 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een stuk bewaard en dat later in de middag nog gegeten![]()
Vleeswaar jaquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En je had er nog meer op dan salade?![]()
Augurk is lekker. Alleen jammer dat ze ze precies op de andere groenten leggen in plaats van willekeurig er wat op te gooien.quote:
de eerste keer had ik een 30 cm broodje om 1 uur gegeten ofzo en ik zat om 9 uur nog volquote:
En dat voor een kerelquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:08 schreef borisz het volgende:
[..]
de eerste keer had ik een 30 cm broodje om 1 uur gegeten ofzo en ik zat om 9 uur nog vol![]()
Gewoon om extra augurk vragen, daar doen ze in grunn niet moeilijk over. Ze mikken het dan zelfs willekeurig voor je op het broodjequote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Augurk is lekker. Alleen jammer dat ze ze precies op de andere groenten leggen in plaats van willekeurig er wat op te gooien.![]()
Er zit ook een Subway in Amsterdam, Reguliersbreestraat 27quote:Op zondag 4 februari 2007 18:28 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Humz.. ik ken dit niet...
Je mist wat.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:28 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Humz.. ik ken dit niet...
NICE!quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:09 schreef The_stranger het volgende:
recept om de sweet onion saus van de subway na te maken, zelf nog niet geprobeerd...
Andere?quote:
Dus toch verkrijgbaar, ik heb er net in Alkmaar eentje opgegetenquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:15 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Ik heb even op de Engelse site gekeken. Het is de Spicy Italian
[..]
Erg lekker, vooral warmHelaas in Nederland volgens mij dus niet te krijgen.
Die saus is zo ontzettend lekkerquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:01 schreef Rejected het volgende:
Ja die Honey Mustard oid vind ik lekker
Waarom wel in Helmond en niet in Goesquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:39 schreef So_Addictive het volgende:we hebben nu in Helmond ook een Subway!
steak & cheese
En dat vind je vervelendquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:08 schreef Jaguarized het volgende:
Zo'n chicken teriyaki is altijd zo'n stuk "natter" dan een steak & cheese om de een of andere reden.
Ja want als ik dan thuiskom is de bodem van het tasje doorweekt.quote:
Dat is waarquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja want als ik dan thuiskom is de bodem van het tasje doorweekt.
dankewel!quote:Op zondag 4 februari 2007 23:17 schreef Vava het volgende:
[..]
Er zit ook een Subway in Amsterdam, Reguliersbreestraat 27
Ik was ook erg verbaasd toen ik de Subway zagquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:08 schreef Vava het volgende:
[..]
Die saus is zo ontzettend lekker![]()
[..]
Waarom wel in Helmond en niet in Goes![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:22 schreef Jaguarized het volgende:
Binnenkort maar weer ff buurten denk ik!![]()
[afbeelding]
iets leuks doen met de klapschaatsquote:
SUBWAY====>quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:35 schreef Poepoog het volgende:
[afbeelding]afbeelding]
Subway
Subway (part two)
Subway (part three)
Subway deeltje4 - Godenvoedsel!
Subway Deel 5 !
[afbeelding]
Ik ga binnenkort nog maar weer eens een paar van mijn zegeltjes inwisselen![]()
Krijg je klapschaven en kaasschaatsenquote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 23:37 schreef Vava het volgende:
[..]
Krijg je klapschaven en kaasschaatsen![]()
ja, op het willemspleinquote:Op zondag 11 februari 2007 23:42 schreef Adelante het volgende:
nog nooit geweest eig'k en ik zie dat er ook 1 in arnhem zit
M'n standaard broodje. Ik heb geloof ik niet eens iets anders gehad bij de Subwayquote:
Italian BMT is mijn standaard broodje. Soms met alles erop, maar ik let wel op hoe de sla eruit ziet. Soms zijn ze een beetje geelkleurig, dan sla ik die meestal over. Groene pepertjes, olijven, komkommer en honey mosterd FTW!quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:44 schreef Simsfan88 het volgende:
Om het topic te redden van zijn dood: Ik heb vorige week voor het eerst bij de Subway gegeten. Hoorde dat je er broodjes zelf klaar kon maken en dan opeten, leek me niet echt speciaal... maar ik was er met wat vrienden heen gegaan, vroeg om een Italian BMT, deed en van alles wat op, en toen hmmm. Wat een heerlijke, verse broodjes! Had er een van 15 cm (halve dus), was 3,90 euro. Best duur, maar wel errug lekker! Binnenkort de Kip Teriyaki proberen
.
Wat zijn jullie favo smaken? En wat doen jullie er allemaal op?![]()
geef mij maar een broodje met meatballsquote:Op zondag 15 april 2007 10:55 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Italian BMT is mijn standaard broodje. Soms met alles erop, maar ik let wel op hoe de sla eruit ziet. Soms zijn ze een beetje geelkleurig, dan sla ik die meestal over. Groene pepertjes, olijven, komkommer en honey mosterd FTW!
edit, ik krijg ineens trek![]()
spicy italian ken ik nog niet, zal het overwegen voor de volgende keer (dat is toch niet zo'n toasted broodje? Die vind ik niet zoquote:Op maandag 16 april 2007 18:15 schreef Wooldoor het volgende:
Ik ben al jaren subway fan maar nog steeds blijft de spicy italian de lekkerste met dubbel vlees en dubbel kaas en xtra bbq saus. Het liefst ook nog 2 hele broodjes hmmmm subway
Je kan toch gewoon vragen of ze alleen het vlees warm willen maken? Doe ik vaak genoeg met de Chicken Teriyaki.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:17 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
spicy italian ken ik nog niet, zal het overwegen voor de volgende keer (dat is toch niet zo'n toasted broodje? Die vind ik niet zo)
een goed idee, zal ik onthouden voor de volgende keer!quote:Op woensdag 18 april 2007 00:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon vragen of ze alleen het vlees warm willen maken? Doe ik vaak genoeg met de Chicken Teriyaki.
Amen.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:30 schreef Gripper het volgende:
Even een kick om te melden hoe blij ik ben dat er een subway in Ede komt.
Nee bij mij vraagt Cornee (de subway verkoper in Dordrecht) altijd of ik gewoon alleen het vlees verwarmd wil of dat mijn hele broodje getoast wordt. Maar ik vind getoast altijd wel lekker vooral als hij de pepers van tevoren mee toastquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:17 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
spicy italian ken ik nog niet, zal het overwegen voor de volgende keer (dat is toch niet zo'n toasted broodje? Die vind ik niet zo)
Volgens mij ligt dat er aan per vestiging? Ik krijg ze regelmatig met pitjes. In combinatie met de Southwest is het dan nog best een pittige bedoeling af en toe.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:25 schreef JMarsden het volgende:
Ze halen bijna alle pitjes uit die pepers, dus zo heet zijn ze eigenlijk niet. De schil zelf is juist ietwat zoetig, het is het sap wat in de pitjes van de Spaanse pepers dat juist die hete smaak geeft.. Ik vraag meestal extra stukjes peper, zodat het toch nog wat heter wordt..
Heb je ook gelijk in, volgens mij doet elke vestiging haar eigen groentes en pepers qua snijden en wassen. Ik zag wel dat ze gesneden ijsbergsla voorverpakt hebben. Maar inderdaad, hoe meer pitjes er uit zo'n Spaanse peper worden gehaald, hoe minder heet ze zijn.. en dat kan inderdaad per peper/vestiging verschillen..quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:31 schreef Jaguarized het volgende:
Volgens mij ligt dat er aan per vestiging? Ik krijg ze regelmatig met pitjes. In combinatie met de Southwest is het dan nog best een pittige bedoeling af en toe.![]()
dat stond toch duidelijk op de bon?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:32 schreef Simsfan88 het volgende:
Ik heb 1 keer met pepers gehad, vond ik echt te heet.
Stond afgelopen dinsdag in de Spits een bon waarmee je 2 broodjes voor de prijs van 1 kon halen (je moest er wel drinken bij kopen). Dus wij met een hele groep naar de subway, blijk je dan bonnetje uit te moeten knippen, natuurlijk had niemand de Spits bij.![]()
Maarja, toch weer genoten van de Chicken Teriyaki met sla, komkommer en cocktail saus (ik weet het, er zit niet veel op)
![]()
Wel te heetquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:59 schreef wizarddragon het volgende:
Kom op zeg. Pepertjes te heet. Mild eventueel maar heet?!?!
![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook niet. Rode ui gaat me al te ver.
honey mustardquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:03 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
rode ui op mijn sub, met pepertjes en honey mustard
![]()
Ik ook niet hoor, je bent niet de enige. Ik zal wel een mietje zijn, maar ik proefde gelijk de rest niet meer. Beetje zonde want erg goedkoop zijn die dingen niet.quote:
Ik ook, met kaas (warmquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:18 schreef Petre het volgende:
Ik neem meestal alleen Kaas, Sla, Komkommer, Augurk en Paprika.
En dan Knoflook of honing-mosterd saus
Ach, dan maar een mietje zijnquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:16 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, je bent niet de enige. Ik zal wel een mietje zijn, maar ik proefde gelijk de rest niet meer. Beetje zonde want erg goedkoop zijn die dingen niet.
Oja, wanneer komt er nou eindelijk eens een Subway in Utrecht?![]()
ow die zit hier dan weer niet in de buurtquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:56 schreef CherryLips het volgende:
die bij de AH to go zijn ook erg lekker. Maar daar zit dan nog een soort vulling in.
Je moet om zegels vragen, bij elk half broodje 1 zegel, heel broodje 2 zegels. Bij acht zegels (= 1 volle spaarkaart dus) krijg je bij aankoop van drinken een half broodje gratis. Bij twee volle spaarkaarten krijg je bij aankoop van drinken een heel broodje gratis. Geloof ik. Maar je moet er dus echt om vragen.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:18 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Ja dat zal, maar wanneer krijg je danzegels
en wat levert een volle kaart je op?
[edit]
en plaats je Scarlett Johansson look-a-like foto nou eens een keer terug in je FoBo.
Da's wel erg sloeberig.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet om zegels vragen, bij elk half broodje 1 zegel, heel broodje 2 zegels. Bij acht zegels (= 1 volle spaarkaart dus) krijg je bij aankoop van drinken een half broodje gratis. Bij twee volle spaarkaarten krijg je bij aankoop van drinken een heel broodje gratis. Geloof ik. Maar je moet er dus echt om vragen.
Heul niet.quote:en die foto was stom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |