Precies wat ik dacht.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Mooi, die komt dus niet naar ons![]()
Zeker.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:30 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Ajax is goed bezig met verhuren van spelers!
Wat een mongool...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:36 schreef Mr.Mills het volgende:
Wat een ontzettend gefrustreerd stukje van kakkerlak van Nijnatten in z'n AD Column![]()
Hier
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:36 schreef Mr.Mills het volgende:
Wat een ontzettend gefrustreerd stukje van kakkerlak van Nijnatten in z'n AD Column![]()
Hier
Die gozer dekt zich nu al in, mocht Edgar opeens toch wel erg goed blijken te zijn.quote:Als Edgar Davids uit die kritische bewoordingen de motivatie put om groots en gedisciplineerd de Ajacieden bij de hand te nemen, heeft Henk ten Cate gisteren een goede zaak gedaan.
Maar de twijfel, die zit erg diep. Het lukt maar niet om in Edgar Davids een soort Phillip Cocu te ontdekken.
Boerrigter naar Haarlemquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:42 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zeker.
Ik ben erg benieuwd hoe Poepon en Slijngard zich gaan manifesteren op dit niveau.
Schilder en Boakye doen het ook niet slecht bij Heracles. Zijn er verder nog jong-Ajacieden verhuurd eigenlijk?
Wij kennen Davids wel beter.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:51 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
[..]
Die gozer dekt zich nu al in, mocht Edgar opeens toch wel erg goed blijken te zijn.
VI.nlquote:'Ogararu leed in het begin honger bij Ajax'
30/1/2007 23:49
Na een moeizame start in Nederland danst nu de nationale hymne met hem mee. De Roemeen George Ogararu (26) is ontwaakt bij Ajax. 'Ik ben gekomen om finales te spelen', vertelt de rechtsback in de nieuwe Voetbal International.
Ogararu moest erg wennen toen hij aansloot in Amsterdam. Drie keer per dag vlees, zoals hij thuis gewend was, werd brood en salades. 'In het begin dacht ik echt dat ik, bij wijze van spreken natuurlijk, aan de honger zou bezwijken. Ook al omdat het voetbal hier veel meer van me vraagt.'
In VI nummer vijf, die vanaf woensdag in de winkel ligt, vertelt de Roemeense international over zijn verleden als doelman, omdat hij daar het minste schade kon aanrichten, en over zijn doelen voor de toekomst. Klik hier voor de volledige inhoud van de nieuwe Voetbal International.
Zeker. Hij had ook al een keer een mooi interview in de Sportweek. Speelt goed ook de laatste tijd.quote:
Inderdaad, hij komt de laatste goed naar voren, met goede acties en nette passes.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:05 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zeker. Hij had ook al een keer een mooi interview in de Sportweek. Speelt goed ook de laatste tijd.![]()
We moeten ook niet overdrijven, Vertonghen kunnen we af en toe best goed gebruiken. Zeker als er nog wat blessure's komen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:57 schreef Pritt het volgende:
Vertonghen naar RKC volgens de laatste berichten.
Inderdaad, dalijk zijn er 3 verdedigers geblesseerd en dan moet Maduro weer achterinquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:21 schreef F1Bas het volgende:
[..]
We moeten ook niet overdrijven, Vertonghen kunnen we af en toe best goed gebruiken. Zeker als er nog wat blessure's komen.
Precies ja. Ik tel Ogararu, Stam, Grygera, Vermaelen, Heitinga en Emanuelson. Grygera ligt er al een paar weken uit. En als je met 3 verdedigers wil spelen kun je beter geen Ogararu en Emanuelson opstellen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:21 schreef F1Bas het volgende:
[..]
We moeten ook niet overdrijven, Vertonghen kunnen we af en toe best goed gebruiken. Zeker als er nog wat blessure's komen.
ghehe. Ik ben nu op de helft van 542quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:48 schreef Pritt het volgende:
Ik heb idd een dagtaak aan het lezen van de topics.
Mooie foto man.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:41 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Hier moeten we het mee doen. Of krijgen we nog een verassing vandaag? (Kanu of zo)
Liever een goede rechtsvoor daar is de spoeling erg dun. Centraal hebben we Stam, Heitinga, Vermaelen, Grygera en Maduro.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:48 schreef Erwtensoep het volgende:
Alvast een talentvolle centrale vedediger zou wel fijn zijn met oog op volgend seizoen (en het seizoen daarop wanneer Stam stopt).
quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:50 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Liever een goede rechtsvoor daar is de spoeling erg dun.
Stam speelt nog maar 1,5 seizoen, Heitinga vind ik beter als verdedigende middenvelder (al hebben we daar nu Davids staan), Grygera is zo weg en Maduro... tja Maduro....quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:50 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Liever een goede rechtsvoor daar is de spoeling erg dun. Centraal hebben we Stam, Heitinga, Vermaelen, Grygera en Maduro.
In principe alleen De Mul dus (als Rosales wordt verkocht).quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:53 schreef koningdavid het volgende:
[..]
![]()
De Mul
Rosales
Leonardo
Babel (evt)
Manu (evt)
De Mul vind ik nog te licht. Rosales is niks natuurlijk. Babel is rechtsvoor niet goed en Leo heeft geen voorzet met rechts. (Manu is het komende jaar nog wel geblesseerd.)quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:53 schreef koningdavid het volgende:
[..]
![]()
De Mul
Rosales
Leonardo
Babel (evt)
Manu (evt)
Ik dacht dat Stam maar 1 jaar had getekend.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:54 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Stam speelt nog maar 1,5 seizoen, Heitinga vind ik beter als verdedigende middenvelder (al hebben we daar nu Davids staan), Grygera is zo weg en Maduro... tja Maduro....
Een goede rechtsbuiten is zeker welkom, maar helaas schaars.
Nah Heitinga speelde op het EK Portugal heel goed als centrale verdediger. Dus ik hoop dat hij nadat Stam weg is het stokje van Stam over kan nemen. En Vermaelen is dan ook een stuk verder.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:54 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Stam speelt nog maar 1,5 seizoen, Heitinga vind ik beter als verdedigende middenvelder (al hebben we daar nu Davids staan), Grygera is zo weg en Maduro... tja Maduro....
Een goede rechtsbuiten is zeker welkom, maar helaas schaars.
Slijngard volgend seizoen gewoon laten aansluiten.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:48 schreef Erwtensoep het volgende:
Alvast een talentvolle centrale vedediger zou wel fijn zijn met oog op volgend seizoen (en het seizoen daarop wanneer Stam stopt).
Die zou in noodgevallen er kunnen spelen. Heeft ie onder Blind ook vaak gedaan.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:59 schreef Nashje het volgende:
[..]
Slijngard volgend seizoen gewoon laten aansluiten.
En Maduro als centrale verdediger meetellen? Dan heb je er niet veel van begrepen.
Juist ja, en dat ging niet goed.quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:00 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Die zou in noodgevallen er kunnen spelen. Heeft ie onder Blind ook vaak gedaan.
Dat is al heel lang zo helaas.quote:
Ja dat zou prima zijn idd... Spaanse constructie.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:01 schreef Madine het volgende:
Ajax 2 moet gewoon in de Eerste Divisie gaan spelen, heb je tenminste zelf invloed op de hoeveelheid speeltijd voor die jongens.
Verander Sneijder in Perez, dan heeft Huntelaar er ook wat aan.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:28 schreef TimmyAsd het volgende:
Davids - Sneijder - Gabri
Wat een middenveld
Eindelijk weer met de punt naar voren, dat wordt genieten!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:28 schreef TimmyAsd het volgende:
Davids - Sneijder - Gabri
Wat een middenveld
Nee, joh!quote:Op woensdag 31 januari 2007 08:38 schreef Panick het volgende:
Dan liever:
---------Davids----------
Gabri ----------- Sneijder
----------Perez-----------
Als middenveld.
ZOndag is Jaap Stam geschorst, dus dan Thomas Vermaelen in plaats van onze grote kale leider.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:05 schreef Robar het volgende:
---------Gentenaar
Ogararu - Stam - Emanuelson
-----------Heitinga--------------
Gabri---Sneijder-----Davids
De Mul - Huntelaar - Leonardo
Meldtquote:Op woensdag 31 januari 2007 09:07 schreef HeatWave het volgende:
Zijn we al kampioen?.
Veel nieuwe namen opeens hier.
Prima opstelling!quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:05 schreef Robar het volgende:
---------Gentenaar
Ogararu - Vermalen- Emanuelson
-----------Heitinga--------------
Gabri---Sneijder-----Davids
De Mul - Huntelaar - Leonardo
Ja hij zal ook wel eens zijn goede wedstrijden hebben (daar krijgt hij behoorljik veel voor betaald), maar ik vind hem nog steeds niet overtuigend.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:18 schreef BoNi het volgende:
Stekelenburg heeft zondag punten voor ons gepakt dus laat die toch maar lekker staan!
Op papier een schitterend elftal!
Op dit moment vind ik Stekelenburg gewoon constant keepen en veel zekerder dan bijvoorbeeld een jaar geleden, daarnaast vind ik dat je eigen jeugd de voorkeur moet geven boven aankopen, mits ze minstens gelijkwaardig zijn.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:24 schreef Robar het volgende:
[..]
Ja hij zal ook wel eens zijn goede wedstrijden hebben (daar krijgt hij behoorljik veel voor betaald), maar ik vind hem nog steeds niet overtuigend.
Ik heb al geen vertrouwen in Stekelenburg sinds hij eerste keeper werd.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:30 schreef BoNi het volgende:
[..]
Op dit moment vind ik Stekelenburg gewoon constant keepen en veel zekerder dan bijvoorbeeld een jaar geleden, daarnaast vind ik dat je eigen jeugd de voorkeur moet geven boven aankopen, mits ze minstens gelijkwaardig zijn.
Zul je net zien dat hij zondag weer eens een hoge bal laat glippen
Het is ook eigenlijk:quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:29 schreef Pritt het volgende:
3mans verdediging met Urby (en George) is naar mijn mening iets te onstabiel.
Jong Ajax( talenten) kon je vroeger mee laten trainen met Ajax1 maar tegenwoordig is dat Ajax 1 al een veredeld Jong Ajax en schieten die gasten er niets mee op.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:01 schreef jna het volgende:
Tjah jong Ajax raakt 2 van z'n beste spelers kwijt maar het is wel beter voor die jongens
Hangt er vanaf hoe de middenvelders het doen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:29 schreef Pritt het volgende:
Klopt wel. Alleen Gentenaar is niet beter. Dus dan maar Stekelenburg.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:42 schreef HeatWave het volgende:
Stekelenburg is een prima lijnkeeper, maar hoge ballen kan hij totaal niet... reflexen zijn goed maar meevoetballen is ook maar matigjes.
Al met al een 6je, en das niet voldoende voor Ajax nee..
Opzich brengt gentenaar iets meer rust vind ik. En dat heeft een iets minder zenuwachtige verdediging als gevolg.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:49 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Klopt wel. Alleen Gentenaar is niet beter. Dus dan maar Stekelenburg.
Stekelenburg heeft zondag voor het eerst sinds tijden Ajax in de wedstrijd gehouden hoor.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:42 schreef HeatWave het volgende:
Stekelenburg is een prima lijnkeeper, maar hoge ballen kan hij totaal niet... reflexen zijn goed maar meevoetballen is ook maar matigjes.
Al met al een 6je, en das niet voldoende voor Ajax nee..
Daar heeft hij te weinig voor gekeept om dat te kunnen zeggen. Bij nec was het een geweldige keeper.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:49 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Klopt wel. Alleen Gentenaar is niet beter. Dus dan maar Stekelenburg.
Klopt, maar zoals al eerder gemeld, dat is helaas eerder uitzondering dan regelquote:Op woensdag 31 januari 2007 09:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Stekelenburg heeft zondag voor het eerst sinds tijden Ajax in de wedstrijd gehouden hoor.
Je zal sowieso een ....-kaart van Ajax nodig hebben om die kaarten te kopen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:00 schreef Joesse het volgende:
gefelicteerd met de terugkeer van davids
ik heb ff een vraagje, ik wil met mn seizoenkaart (niet van ajax) een kaartje kopen voor ajax - werder bremen, maar ik lees overal dat je een club card nodig hebt.. zit daar nou verschil in en kan ik nou een kaartje kopen of niet?![]()
Los van de middenvelders zou het nog steeds te zwak zijn.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:48 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe de middenvelders het doen.
Ik denk dat het wel kan al heb je altijd iemand nodig die op snelheid kan corrigeren.
Inderdaad.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:29 schreef Pritt het volgende:
Prima opstellingquote:Op woensdag 31 januari 2007 09:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het is ook eigenlijk:
----------------Stekelenburg------------------
Ogararu-Heitinga-Vermaelen-Emanuelson
-----------Gabri-------------Davids-----------
--------------------Sneijder--------------------
--De Mul---------Huntelaar------Leonardo--
Bij balbezit schuift Johnny Heitinga door naar het middenveld, om overtal te creëren.
Je moet toch kiezen? Of Ogararu en Urby opstomend naar voren, of Johnny naar voren. Dat laatste werd in '94/'95 nog vaak gedaan, toen de backs naar binnen sneden en een centrumverdediger door kon schuiven.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het is ook eigenlijk:
Bij balbezit schuift Johnny Heitinga door naar het middenveld, om overtal te creëren.
Nee hoor, kan ook met andere clubcards.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:18 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Je zal sowieso een ....-kaart van Ajax nodig hebben om die kaarten te kopen.
Das makkelijk dan.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:23 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nee hoor, kan ook met andere clubcards.
Zo bedoelde ik het ookquote:Op woensdag 31 januari 2007 09:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het is ook eigenlijk:
Ik dicht AZ wel kansen toe hoor om van PSV te winnen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:41 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik wacht zondag wel af om daar een oordeel over te geven. Ik verwacht het niet, maar mocht het verschil na zondag nog maar 5 punten zijn (of 6) dan is dat zeker overbrugbaar.
Wat snap je hier niet aan...? Poepon is met 8 doelpunten topscorer van Ajax 2.....quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:41 schreef SoupNazi het volgende:
De NOS:
De Tricolores hebben Rydell Poepon als vervanger gestrikt. De 19-jarige spits wordt gehuurd van Ajax, alwaar hij de topscorer is van het beloftenteam.
Klopt, maar ik heb het alléén over komende zondag. 3-4-3 is geen optie, door het ontbreken van Jaap Stam en Zdenek Grygera, dus dan maar 4-3-3 (met opkomende backs) en aangezien het Feyenoord betreft, moet Johnny Heitinga kunnen opstomen naar het middenveld.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:21 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Je moet toch kiezen? Of Ogararu en Urby opstomend naar voren, of Johnny naar voren. Dat laatste werd in '94/'95 nog vaak gedaan, toen de backs naar binnen sneden en een centrumverdediger door kon schuiven.
Als je Ogararu, Urby en Johnny op laat stomen, hou je geen verdediging meer over.
Vertonghen dan maar?quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb het alléén over komende zondag. 3-4-3 is geen optie, door het ontbreken van Jaap Stam en Zdenek Grygera, dus dan maar 4-3-3 (met opkomende backs) en aangezien het Feyenoord betreft, moet Johnny Heitinga kunnen opstomen naar het middenveld.
Terecht ook. Prima duo, die Feyenoord vorig jaar bij de play-offs ook goed in de tang had. En toen had Feyenoord nog Kalou & Kuyt.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:57 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Maar het zal wel het duo Heitinga/Vermaelen worden , vermoed ik.
Met een internetverbinding moet het mogelijk zijn.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:18 schreef kalinho het volgende:
Zou er truowens een mogelijkheid zijn om vanuit het buitenaldn te kunnen kijken zondag?
zit in oostenrijk maar wil niets missen![]()
moet je niet serieus nemen, hij kan geen negatief woord over zijn club schrijven laat die smerige kakerlak maarquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:36 schreef Mr.Mills het volgende:
Hier
Wat een jokerquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:27 schreef WEST het volgende:
[..]
moet je niet serieus nemen, hij kan geen negatief woord over zijn club schrijven laat die smerige kakerlak maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |