Jazeker, vooral wat kolven betreft! Op deze site staat meer info over je rechten mbt kolven: http://www.babybox.nl/artikel.php?artikel=229quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:11 schreef Neuk het volgende:
Heb je als jonge moeder ook bepaalde rechten waar ze op het werk rekening mee moeten houden? Zoals bijv. de tijd die je wettelijk gezien moet krijgen om te kolven of voeden? Ik weet ook dat er zoiets is mbt nachtdiensten maar dat is juist wel leukIk vroeg me af of iemand weet waar ik me fatsoenlijk kan inlezen...
Je hebt voedingsrecht zelfsquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:11 schreef Neuk het volgende:
Heb je als jonge moeder ook bepaalde rechten waar ze op het werk rekening mee moeten houden? Zoals bijv. de tijd die je wettelijk gezien moet krijgen om te kolven of voeden? Ik weet ook dat er zoiets is mbt nachtdiensten maar dat is juist wel leukIk vroeg me af of iemand weet waar ik me fatsoenlijk kan inlezen...
Nou Linda, ik vind het totaal geen gek idee van A. Want je zégt wel dat je je gevoelens beleeft, maar je hangt er ondertussen wél een waardeoordeel aan. Dat je je zou aanstellen. En kun je dan je gevoelens oprecht beleven en verwerken...? Nou...?quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:04 schreef linda856763 het volgende:
A. suggereerde ook al dat ik misschien mijn oude 'therapeut' nog eens op moet zoeken, maar die is juist gericht op: 'gevoelens beleven' om ze te kunnen verwerken. Nou, dat doe ik al uit mezelf. Dus voorlopig denk ik dat ik gewoon moet accepteren dat ik die gevoelens heb, dat ik mezelf niet voor mijn kop hoef te slaan omdat ik niet 'stoer' genoeg ben om die bevalling ff heel gewoon te vinden, en af en toe even flink janken. Denk dat mijn idee over dat ik dit niet mag voelen, en dat ik me aanstel, me nog het meest in de weg zit.
Herbeleven is ook niet leuk, het is confronterend, en het bezord behoorlijk wat emotiesquote:Op woensdag 31 januari 2007 10:30 schreef linda856763 het volgende:
Ik háát herbeleven![]()
Ik denk er nog even over na. Dat ik er na 3 maanden niets er mee doen, nu bewust mee bezig ben, is voor mij al wel een positieve stap, hoe confronterend ook.
Dat herken ik heel sterk! Met m'n eerste heeft het me ook veel en veel langer gekost.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:37 schreef Belana het volgende:
......ik ben ook best lang met de bevalling van Liam bezig geweest. dit keer heb ik er geen last van gelukkig. praten erover en de tijd, dat zijn de dingen die het een plek geven.
Misschien omdat je bij de eerste zo ontzettend overweldigd wordt door wat er gebeurt? dank je wel allemaal voor de lieve woorden. Ik neem je advies aan Kozakken. Ik zie het wat aan en bekijk later of ik nog professionele hulp nodig heb.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:40 schreef kozakken het volgende:
[..]
Dat herken ik heel sterk! Met m'n eerste heeft het me ook veel en veel langer gekost.
Of zou dat komen omdat het 'voor het eerst' was. Of omdat ik nu weet dat ik 'niet meer hoef/wil'?
-zelf weer even in nadenkmodus gaat-
quote:Hé, PM-girl, fijn je weer te zien! en bedankt voor de mooie meet-foto's
Ik heb besloten om het nog even bij mezelf, A. en een paar anderen te houden. Ik ben eigenlijk net pas begonnen met verwerken en doorleven en uiten, en ik vind dat ik dat best nog een kans kan geven. Een tweede is niet aan de orde, ook nog expliciet door A. gezegd, dus ik heb ook nog wel even....
Dankjewel!quote:PM-etje, ik miste je al. Hopelijk ben je al een end in de goede richting met knopen doorhakken en voel je je wat beter.
Is goedquote:PM girl ik mail je ven binnenkort
Klopt Sugar, een beetje ook wel bewust. Wil niet teveel meer hier neerzetten, wordt me soms akelig (in de zin van dat ik er zelf last van heb) bewust van alle ogen die hier meelezen maar niet schrijven. Niet dat ik dat verkeerd vind, doe het zelf ook, maar sommige dingen deel ik liever niet met iedereen. Daarvoor gebruik ik dan PM of mail, of misschien wel (mini)meets!quote:En PM, ik vind dat je wel erg weinig vertelt over jezelf. Allemaal lieve reacties op de anderen, maar hoe gaat het dan met je? Of was het geen bescheidenheid, maar meer "ik wil er even niet over uitweiden"? Dan moet je vooral mijn gevraag negeren.
Iedereen Ingrid?quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:43 schreef Ingrid19 het volgende:
Ik wil gewoon iedereen hier een dikke knuffel geven!
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:57 schreef Moonah het volgende:
[..]
Iedereen Ingrid?
Dan heb je het druk meid!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |