quote:Op maandag 22 januari 2007 11:10 schreef Mibos het volgende:
Goedemorgen allemaal,
hier gaat alles zijn gangetje en die therapie mijn god ik lijk wel een oud omaatje als ik daar vandaan kom maar goed alles voor het goede doel toch? Hebben een vakantie geboekt voor eind mei om lekker de bergen in te trekken in Oostenrijk... Doel is dat ik pijnloos kan lopen van de gondel naar 2 km verderop om in de hut te gaan eten!!! Nu is alles nog erg pijnlijk en niet handig...
Verder zijn we het afgelopen weekend weer oom/tante en nichtje geworden van een heel speciaal meisje met het Downsyndroom. Dit was overigens niet bekend maar gelukkig zijn mijn zwager en schoonzusje net zo nuchter als wij en ze is hoe ze is en ze komt er op haar manier ook wel. Ze heeft alleen een vergroot hartje en dat gaan ze vanaf vandaag verder onderzoeken in welke mate het is en of het goed te behandelen is... Het is raar ik was gelijk met haar in verwachting en wij wilden het ook niet laten testen net als mijn schoonzusje en wij hebben een kerngezonde dochter en hun een Downkindje met de naam Gabriella naar de aartsengel (naam vond mijn zwager heel erg bij haar passen) en het is echt een droppie om te zien ook... Met de bekende downoogjes kijkt ze je heel intens aan superlief...
Mag ik even iets vragen??? Ga er even vanuit van wel... Ik word een beetje kriegel als mensen tegen mij gaan zeggen van bevallen moet je samen delen en het is het mooiste moment van je leven... Nou niet dus kijk naar de gevolgen van mijn bevalling dan is de tijd die ik nu beleef met onze dochter veel mooier en als ik alles weer zelf kan dan wordt het nog mooier, toch? Maar de bevalling het mooiste moment van mijn leven echt niet!!!
Ingrid blijf wel een beetje logisch denken niet alleen voor jezelf maar ook voor Kim want met blowen los je niets op. Na een jointje komt het toch weer terug of je wil of niet...
Sugar en Moonah hoe gaat het met jullie en Moonah ik ben altijd positief hoor!!! Met alles dus ook met dit...
Suus ik kwam mijn buuf tegen en toen heb ik het even voor je gevraagd was geen moeite hoor!!!
voor iedereen
quote:Op maandag 22 januari 2007 11:11 schreef linda856763 het volgende:
Terug van een heel fijn weekendje met man en kind. Wel verkouden nu. En Eva ook.
En wij denken ook nog regelmatig terug aan 'belangrijke' data... Vorige week was het bijv een jaar geleden dat wij een positieve test hadden...
Mibos, ik zie het nu pas: Ik vond de hele bevalling ook geen barst aan hoor, en ik heb niet eens zo'n heftige bevalling gehad...
quote:Op maandag 22 januari 2007 11:20 schreef Tamea het volgende:
Al die data weet ik ook nog heel goedIk kan me ook niet voorstellen dat ik die ooit vergeet.
Ingrid, die waarschuwingen tegen alcohol bij bepaalde medicijnen is niet alleen omdat het direct gevaar kan (misselijkheid etc.), maar vaak ook omdat alcohol de werking van een medicijn kan verminderen/versterken. En dat merk je misschien niet, maar dat kan dus wel degelijk schadelijk zijn.
quote:Op maandag 22 januari 2007 11:29 schreef PM-girl het volgende:
Hier is Simon begin januari verwerkt en dit weekend was HET weekend van de ontdekking! Heb er wel bij stil gestaan.
Vanmorgen stond in de krant een artikel over begeleiding van ontzwangerende vrouwen, dat 6 weken na de bevalling door de vk te kort is, dat dat ook 9 maanden moet zijn.
Een kwart van de nieuwe moeders ontwikkelt depressieve gevoelens, 10 procent een PND.
Ook lichamelijke klachten komen veel voor, maat worden vaak niet gemeld bij huisarts.
quote:Op maandag 22 januari 2007 11:33 schreef _evenstar_ het volgende:
Ingrid ik vind het erg onverantwoord, de waarschuwing bij de medicatie staat er niet voor niks bij!
Driugs gebruik want ja blowen valt nog steeds onder drugsgebruik, wanneer je een kind in je buurt hebt ook al slaapt het vind ik gruwelijk.
Wat als er wat gebeurt met kim, ze wordt ziek. ik moet er niet aan denken.
Daarbij financieel gezien gaat het jullie niet lekker.
En dan ga je geld uitgeven aan alcohol en wiet?!?!?!?!?!?!?!?! sorry maar in mijn optiek is Kim en haar eten en verzorging jullie prioriteit en niet het uit testen van mixjes en jointjes.
Van dat geld van die wiet/drank kun je een heel leuk jurkje/broekje/truitje whatever dan ook halen voor kom.
Iets waar ze meer aan heeft dan ouder(s) die onder invloed zijn
quote:Op maandag 22 januari 2007 11:34 schreef nebelung het volgende:
[..]
Hoi Mibos, gefeliciteerd met je nichtje
Ik had ook een rotbevalling (met een staartje) en nee, het was zeker niet het mooiste moment van mijn leven. Sterker nog, ik kan geen bevallingsverhalen horen of lezen (ook al zijn ze rot) en 14 maanden na dato heb ik er vrijwel nog nooit over gepraat of het zelfs maar opgeschreven. Ik geniet wel van elk moment met mijn dochter, dat is nog steeds even sterk als het eerste moment dat we elkaar in de ogen keken. Straks wordt het, als je weer mobieler bent, nog mooier hoor. Geniet ze
Je klinkt goedquote:Op maandag 22 januari 2007 11:41 schreef lady-wrb het volgende:
ik voel me prima hoor!
zit uitstekend in mijn vel, muziek staat hard, sollicitatieformulieren binnen handbereik en morgen een gesprek bij uwv ivm wao.ziet allemaal beren op de weg en is helemaal van
als je nou goedgekeurd wordt?
ik wil niets liever, voel me prima en wil al tijden aan de slag.
nu nog een baan
Hihi als je het doet zoals ik, heb je ineens gewoon 2 banen en zit baan nummer 3 er ook aan te komenquote:Op maandag 22 januari 2007 11:41 schreef lady-wrb het volgende:
ik voel me prima hoor!
zit uitstekend in mijn vel, muziek staat hard, sollicitatieformulieren binnen handbereik en morgen een gesprek bij uwv ivm wao.ziet allemaal beren op de weg en is helemaal van
als je nou goedgekeurd wordt?
ik wil niets liever, voel me prima en wil al tijden aan de slag.
nu nog een baan
is maandag standaard opruimdag voor iedereen?quote:Op maandag 22 januari 2007 11:48 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Hihi als je het doet zoals ik, heb je ineens gewoon 2 banen en zit baan nummer 3 er ook aan te komen![]()
Hier ook de muziek hard en ben flink aan het opruimen
nou nee, het ziet er naar uit dat ik de komende weken aan het ruimen ben.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:50 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
is maandag standaard opruimdag voor iedereen?
Ben hier ook aan het soppen afwassen van gisterenem stofzuigen enzo
![]()
Ja maar het einddoel is toch een heel mooi vooruitzichtquote:Op maandag 22 januari 2007 11:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou nee, het ziet er naar uit dat ik de komende weken aan het ruimen ben.
dozen halen, inpakken en klaarzetten.
verhuizen is
Neehoor, maar ik heb vorige week letterlijk niets gedaan... en dan moet je het op je enigste vrije dag allemaal inhalen...quote:Op maandag 22 januari 2007 11:50 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
is maandag standaard opruimdag voor iedereen?
Ben hier ook aan het soppen afwassen van gisterenem stofzuigen enzo
![]()
Och Mibos toch...quote:Op maandag 22 januari 2007 11:10 schreef Mibos het volgende:
Goedemorgen allemaal,
hier gaat alles zijn gangetje en die therapie mijn god ik lijk wel een oud omaatje als ik daar vandaan kom maar goed alles voor het goede doel toch? Hebben een vakantie geboekt voor eind mei om lekker de bergen in te trekken in Oostenrijk... Doel is dat ik pijnloos kan lopen van de gondel naar 2 km verderop om in de hut te gaan eten!!! Nu is alles nog erg pijnlijk en niet handig...
wij wilden het ook niet laten testen net als mijn schoonzusje en wij hebben een kerngezonde dochter en hun een Downkindje met de naam Gabriella naar de aartsengel (naam vond mijn zwager heel erg bij haar passen) en het is echt een droppie om te zien ook... Met de bekende downoogjes kijkt ze je heel intens aan superlief...
Mag ik even iets vragen??? Ga er even vanuit van wel... Ik word een beetje kriegel als mensen tegen mij gaan zeggen van bevallen moet je samen delen en het is het mooiste moment van je leven... Nou niet dus kijk naar de gevolgen van mijn bevalling dan is de tijd die ik nu beleef met onze dochter veel mooier en als ik alles weer zelf kan dan wordt het nog mooier, toch? Maar de bevalling het mooiste moment van mijn leven echt niet!!!
tis dat je te ver weg woontquote:Op maandag 22 januari 2007 12:01 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Neehoor, maar ik heb vorige week letterlijk niets gedaan... en dan moet je het op je enigste vrije dag allemaal inhalen...
Normaal poets ik elke dag wel een uurtje of 2 ofzo, maar doordat ik nu 2 banen heb, is dat beetje moeilijk te doen...
Dat zit wel goed hoor, heb nog geen full-time uren, zit nu rond de 24 ofzo, dus lekker te doen.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:07 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
tis dat je te ver weg woont
Pas je wel op dat je niet TE veel gaat werken? ook even bar tijd![]()
Overdag valt het nu wel enigzins mee (buiten wat rare plekken waar ik gewoon als te druk ben echt pijn krijg)quote:Op maandag 22 januari 2007 12:22 schreef lady-wrb het volgende:
ben je nog steeds zo onrustig bar?
Wat beschrijf je het weer heerlijk romantischquote:Op maandag 22 januari 2007 12:59 schreef Mwanatabu het volgende:
Pfoeiii gisteren twee keer kraambezoek...en Nune kreeg ineens weer eczeem, ws omdat ik zelf de afgelopen dagen bij wijze van uitzondering wat melkproducten had gebruikt, dat blijkt dus ook door te werken. Janken janken janken dus (want jeuk en krampjes) en vannacht de hele nacht in mijn bed liggen te boeren en ruften.
Maar vanochtend weer een en al lachen en lieve geluidjes, dus ze mag toch blijven hebben we besloten![]()
Ohoooquote:Op maandag 22 januari 2007 12:55 schreef Neuk het volgende:
Mibos van harte gefeliciteerd met je nicht <3 Ik hoop oprecht dat ze verder goed gezond blijft
Ik vond mijn bevalling trouwens ook echt bagger. Die dag is een van de dagen die ik niet overnieuw zou willen doen. Ik heb het ook lekker weggestoken en babbel er niet meer over. Ik ben erachter gekomen dat ik daar erg goed in ben: mijn kop in het zand steken
...en mensen (vooral mannen) die durven te zeggen dat de dag dat hun kind werd geboren de mooiste is uit hun leven, die mensen zijn echt door de ratten besnuffeld!![]()
En ineens heb je dan enorrrme zin in een ijskoud beslagen glaasje koeieslobber he...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:37 schreef chacama het volgende:
Oh, Mwana, je weet ook weer lekker te brengen. Leesd at Nune net als Maud niet van gewone melk houd. Hier word ik ook meteen met een grote golf gestraft als ik iets van melk heb gehad. Dus dat is verbannen uit mijn eetpatroon.
Idd, je wil weer lekker aan de slag en ineens zie je dan die glimoogjes en heb je iets van "Was ik maar een Zweed!"quote:Verder gaat deze mama weer langzaam maar zeker weer werken. Deze week staat de boekhouding op het programma en vanaf 1 februari gaat de winkel halve dagen open. Het zal wennen zijn, maar ik heb er ook wel een beetje weer zin in. Ik zal dus ook een stuk minder actief gaan zijn hier op FOK!. Maar zal mijn best doen om zo af en toe langs te komen en te kijken hoe het met jullie is en te laten weten hoe het hier gaat.
Lief dat je dat vraagt!quote:
Ik dacht t letterlijk: "Nou, waar is die wolk?"quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:07 schreef linda856763 het volgende:
Githa.
Neuk, helemaal met je eens. Hoewel ik me best kan voorstellen dat 'een kind/kinderen krijgen' wel het mooiste moment is in je leven, maar niet op de dag zelf. Ik heb geloof ik wel 2 uur naar het plafond liggen staren in de uitslaapkamer: 'o dus. Nu ben ik moeder. Sjonge. Raar zeg. 't Zal wel...' Zoiets. Wat nou roze wolk. Een grote mist, dat was het!
Wij zijn niet getrouwd (maar ik zeg altijd man om de een of andere reden) en de kinderen hebben zijn achternaam. Ik heet dus overal "de moeder van Lukas/Tigran/Nune" ipv "mevrouw Bos". Ik bel zo zelfs naar Lukas' huis of dagbestedingscentrum; "Ja, met de moeder van Lukas, ik wou ff doorgeven..."quote:Gisteren ging ik Eva halen van het kinderdagverblijf. Voor het eerst, normaal haalt A. Dus ik druk op de intercom. 'Wie is daar?'. 'De moeder van Eva'![]()
volgens mij de eerste keer dat ik dat zo zei
Mw bedoel je? Ze heeft me verzekerd dat ze komt.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:00 schreef lady-wrb het volgende:
toch wel fijn dat je weet wanneer ze nu weer niet komen ingrid
ik zou onderhand zoiets hebben van: eerst zien en dan geloven.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:30 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Mw bedoel je? Ze heeft me verzekerd dat ze komt.
Dat is ook wel zo. Als het nu weer niet doorgaat dien ik een klacht in. tenzij er een hele goede reden voor isquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:42 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik zou onderhand zoiets hebben van: eerst zien en dan geloven.
als er ooit een award voor geduld wordt uitgereikt hier, ga ik je nomineren ingrid
Goed zo!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:49 schreef Ingrid19 het volgende:
Met mij gaat het redelijk. Donderdag komt mw praten bij mij thuis. Ik heb al wat op papier gezet, voor het geval dat ik het niet durf te zeggen of ik iets vergeet. Ga ook zeker vragen waarom ik haar zowat 1,5 week niet kon bereiken.
De gekke gevoelens zijn nu weer weg, maar ben nog steeds moe. En als het morgen nog zo is, bel de HA. Ik zal op mezelf letten, ik ben ook enigszins gealarmeerd...dit is niet iets normaals.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:09 schreef _Bar_ het volgende:
Pv dat klinkt eng allemaal... pas je beetje opjezelf
Is goed, rust maar wat uitquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:24 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
De gekke gevoelens zijn nu weer weg, maar ben nog steeds moe. En als het morgen nog zo is, bel de HA. Ik zal op mezelf letten, ik ben ook enigszins gealarmeerd...dit is niet iets normaals.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |