Ohoooquote:Op maandag 22 januari 2007 12:55 schreef Neuk het volgende:
Mibos van harte gefeliciteerd met je nicht <3 Ik hoop oprecht dat ze verder goed gezond blijft
Ik vond mijn bevalling trouwens ook echt bagger. Die dag is een van de dagen die ik niet overnieuw zou willen doen. Ik heb het ook lekker weggestoken en babbel er niet meer over. Ik ben erachter gekomen dat ik daar erg goed in ben: mijn kop in het zand steken
...en mensen (vooral mannen) die durven te zeggen dat de dag dat hun kind werd geboren de mooiste is uit hun leven, die mensen zijn echt door de ratten besnuffeld!![]()
En ineens heb je dan enorrrme zin in een ijskoud beslagen glaasje koeieslobber he...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:37 schreef chacama het volgende:
Oh, Mwana, je weet ook weer lekker te brengen. Leesd at Nune net als Maud niet van gewone melk houd. Hier word ik ook meteen met een grote golf gestraft als ik iets van melk heb gehad. Dus dat is verbannen uit mijn eetpatroon.
Idd, je wil weer lekker aan de slag en ineens zie je dan die glimoogjes en heb je iets van "Was ik maar een Zweed!"quote:Verder gaat deze mama weer langzaam maar zeker weer werken. Deze week staat de boekhouding op het programma en vanaf 1 februari gaat de winkel halve dagen open. Het zal wennen zijn, maar ik heb er ook wel een beetje weer zin in. Ik zal dus ook een stuk minder actief gaan zijn hier op FOK!. Maar zal mijn best doen om zo af en toe langs te komen en te kijken hoe het met jullie is en te laten weten hoe het hier gaat.
Lief dat je dat vraagt!quote:
Ik dacht t letterlijk: "Nou, waar is die wolk?"quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:07 schreef linda856763 het volgende:
Githa.
Neuk, helemaal met je eens. Hoewel ik me best kan voorstellen dat 'een kind/kinderen krijgen' wel het mooiste moment is in je leven, maar niet op de dag zelf. Ik heb geloof ik wel 2 uur naar het plafond liggen staren in de uitslaapkamer: 'o dus. Nu ben ik moeder. Sjonge. Raar zeg. 't Zal wel...' Zoiets. Wat nou roze wolk. Een grote mist, dat was het!
Wij zijn niet getrouwd (maar ik zeg altijd man om de een of andere reden) en de kinderen hebben zijn achternaam. Ik heet dus overal "de moeder van Lukas/Tigran/Nune" ipv "mevrouw Bos". Ik bel zo zelfs naar Lukas' huis of dagbestedingscentrum; "Ja, met de moeder van Lukas, ik wou ff doorgeven..."quote:Gisteren ging ik Eva halen van het kinderdagverblijf. Voor het eerst, normaal haalt A. Dus ik druk op de intercom. 'Wie is daar?'. 'De moeder van Eva'![]()
volgens mij de eerste keer dat ik dat zo zei
Mw bedoel je? Ze heeft me verzekerd dat ze komt.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:00 schreef lady-wrb het volgende:
toch wel fijn dat je weet wanneer ze nu weer niet komen ingrid
ik zou onderhand zoiets hebben van: eerst zien en dan geloven.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:30 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Mw bedoel je? Ze heeft me verzekerd dat ze komt.
Dat is ook wel zo. Als het nu weer niet doorgaat dien ik een klacht in. tenzij er een hele goede reden voor isquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:42 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik zou onderhand zoiets hebben van: eerst zien en dan geloven.
als er ooit een award voor geduld wordt uitgereikt hier, ga ik je nomineren ingrid
Goed zo!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:49 schreef Ingrid19 het volgende:
Met mij gaat het redelijk. Donderdag komt mw praten bij mij thuis. Ik heb al wat op papier gezet, voor het geval dat ik het niet durf te zeggen of ik iets vergeet. Ga ook zeker vragen waarom ik haar zowat 1,5 week niet kon bereiken.
De gekke gevoelens zijn nu weer weg, maar ben nog steeds moe. En als het morgen nog zo is, bel de HA. Ik zal op mezelf letten, ik ben ook enigszins gealarmeerd...dit is niet iets normaals.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:09 schreef _Bar_ het volgende:
Pv dat klinkt eng allemaal... pas je beetje opjezelf
Is goed, rust maar wat uitquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:24 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
De gekke gevoelens zijn nu weer weg, maar ben nog steeds moe. En als het morgen nog zo is, bel de HA. Ik zal op mezelf letten, ik ben ook enigszins gealarmeerd...dit is niet iets normaals.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |