abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45576644
Mwana
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_45576840
Mwana...

Inderdaad van de ........ besnuffeld (hier zijn het namelijk muizen)
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_45577758
quote:
Op maandag 22 januari 2007 12:55 schreef Neuk het volgende:
Mibos van harte gefeliciteerd met je nicht <3 Ik hoop oprecht dat ze verder goed gezond blijft

Ik vond mijn bevalling trouwens ook echt bagger. Die dag is een van de dagen die ik niet overnieuw zou willen doen. Ik heb het ook lekker weggestoken en babbel er niet meer over. Ik ben erachter gekomen dat ik daar erg goed in ben: mijn kop in het zand steken

...en mensen (vooral mannen) die durven te zeggen dat de dag dat hun kind werd geboren de mooiste is uit hun leven, die mensen zijn echt door de ratten besnuffeld!
Ohooo
Mijn man mag dat best zeggen van mij. Maar de volgende mag hij van mij zelf al dan niet rectaal ter wereld brengen
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  dinsdag 23 januari 2007 @ 09:37:54 #29
144006 chacama
Ondernemend!
pi_45588531
Oh, Mwana, je weet ook weer lekker te brengen. Leesd at Nune net als Maud niet van gewone melk houd. Hier word ik ook meteen met een grote golf gestraft als ik iets van melk heb gehad. Dus dat is verbannen uit mijn eetpatroon.

Verder gaat deze mama weer langzaam maar zeker weer werken. Deze week staat de boekhouding op het programma en vanaf 1 februari gaat de winkel halve dagen open. Het zal wennen zijn, maar ik heb er ook wel een beetje weer zin in. Ik zal dus ook een stuk minder actief gaan zijn hier op FOK!. Maar zal mijn best doen om zo af en toe langs te komen en te kijken hoe het met jullie is en te laten weten hoe het hier gaat.
pi_45588979
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 09:37 schreef chacama het volgende:
Oh, Mwana, je weet ook weer lekker te brengen. Leesd at Nune net als Maud niet van gewone melk houd. Hier word ik ook meteen met een grote golf gestraft als ik iets van melk heb gehad. Dus dat is verbannen uit mijn eetpatroon.
En ineens heb je dan enorrrme zin in een ijskoud beslagen glaasje koeieslobber he...
quote:
Verder gaat deze mama weer langzaam maar zeker weer werken. Deze week staat de boekhouding op het programma en vanaf 1 februari gaat de winkel halve dagen open. Het zal wennen zijn, maar ik heb er ook wel een beetje weer zin in. Ik zal dus ook een stuk minder actief gaan zijn hier op FOK!. Maar zal mijn best doen om zo af en toe langs te komen en te kijken hoe het met jullie is en te laten weten hoe het hier gaat.
Idd, je wil weer lekker aan de slag en ineens zie je dan die glimoogjes en heb je iets van "Was ik maar een Zweed!"
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  † In Memoriam † dinsdag 23 januari 2007 @ 10:17:12 #31
81992 Githa
pi_45589268
quote:
Op maandag 22 januari 2007 12:21 schreef PM-girl het volgende:

Githa, hoe is het met jou?
Lief dat je dat vraagt!
Hier zijn gangetje met ups en downs.
Gister wel een goed gesprek gehad met mijn baas dat ik het heel vervelend vind dat hij me tegen de muur zet als ik vrij moet hebben voor de zorg van Jordy.
Gelukig begreep hij dat wel en gaf ook toe dat het een managment probleem is en niet een probleem van mij, hij maakte excuus dat hij dat in die periode ook bij mij had neergelegd. Dat is natuurlijk harstikke fijn!
Ik heb ook proberen duidelijk te maken dat het niet mijn keuze is, liever werk ik ook gewoon door zonder extra vrij te moeten vragen e.d..
Nu hebben we wat duidelijkere afspraken gemaakt en heb ik ook aangegeven dat ik niet lekker in mijn vel zit en ik af en toe het idee heb dat het te merken is in mijn werk.
Hij had daar niks van gemerkt, wat natuurlijk positief is, maar voor mij wel een druk geeft.
Dus ook daar heb ik begrip gevraagd, ik verwacht verder niks van hem, ik wil er niet te veel aan toe geven zoals ik al eerder zei, maar alles verbergen lukt ook niet.
Begrip haalt dus ook wel een beetje de druk weg.

Nouja, hij was heel tevreden over mijn functioneren en dat geeft toch wel een beetje moed, ik word zo onzeker als ik niet lekker in mijn vel zit.
We gaan dus gewoon lekker verder met dag voor dag leven en dan komt vast alles goed, tijd doet wonderen zeggen ze wel eens
  dinsdag 23 januari 2007 @ 10:36:04 #32
144006 chacama
Ondernemend!
pi_45589699
Githa wat fijn dat de lucht geklaard is op je werk. En hopelijk zit je snel weer lekker in je vel.

Mwana, ja Zweden....*zwijmel, zwijmel* F. opperde van week om te emigreren....komt ie nu mee. Had eerder moeten bedenken voor mijn zwangerschappen . Het is verre toekomstmuziek voor ons, en het is alleen maar een evt. optie als de zaak niet opbrengt wat we willen, maar toch. Scandinavië. Dat zou het toch wel eens kunnen worden.

Ohhhh en melk. Gewone melk.........met een aantal flinke scheppen nesquick erin. Ohhh jummie. Maar ik doe het niet. Dat doe ik Maud niet aan. Is geen hobby.
pi_45590308
Dat klinkt beter Githa! Ga je ook weer lekkerder naar de baas toe he?
pi_45592173
Githa .

Neuk, helemaal met je eens. Hoewel ik me best kan voorstellen dat 'een kind/kinderen krijgen' wel het mooiste moment is in je leven, maar niet op de dag zelf. Ik heb geloof ik wel 2 uur naar het plafond liggen staren in de uitslaapkamer: 'o dus. Nu ben ik moeder. Sjonge. Raar zeg. 't Zal wel...' Zoiets . Wat nou roze wolk. Een grote mist, dat was het!

Gisteren ging ik Eva halen van het kinderdagverblijf. Voor het eerst, normaal haalt A. Dus ik druk op de intercom. 'Wie is daar?'. 'De moeder van Eva' volgens mij de eerste keer dat ik dat zo zei
Eva
pi_45593219
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 12:07 schreef linda856763 het volgende:
Githa .

Neuk, helemaal met je eens. Hoewel ik me best kan voorstellen dat 'een kind/kinderen krijgen' wel het mooiste moment is in je leven, maar niet op de dag zelf. Ik heb geloof ik wel 2 uur naar het plafond liggen staren in de uitslaapkamer: 'o dus. Nu ben ik moeder. Sjonge. Raar zeg. 't Zal wel...' Zoiets . Wat nou roze wolk. Een grote mist, dat was het!
Ik dacht t letterlijk: "Nou, waar is die wolk?"
quote:
Gisteren ging ik Eva halen van het kinderdagverblijf. Voor het eerst, normaal haalt A. Dus ik druk op de intercom. 'Wie is daar?'. 'De moeder van Eva' volgens mij de eerste keer dat ik dat zo zei
Wij zijn niet getrouwd (maar ik zeg altijd man om de een of andere reden) en de kinderen hebben zijn achternaam. Ik heet dus overal "de moeder van Lukas/Tigran/Nune" ipv "mevrouw Bos". Ik bel zo zelfs naar Lukas' huis of dagbestedingscentrum; "Ja, met de moeder van Lukas, ik wou ff doorgeven..."
pi_45596148
Vanmorgen vergeten: Evenstar, bedankt voor de slokdarmwaarschuwing. Ik had 't daar ook met de cb-arts even over gehad, die begon over Motilium, jbpm en ziekenhuisonderzoeken als mogelijke oplossingen voor wanneer Juliette er wel last van zou krijgen, maar dat zou dan via de huisarts moeten lopen. Voorlopig gaat 't nog wel goed genoeg om dat niet te doen. Was wel 'fijn' om de bevestiging te hebben van die arts dat deze manier van spugen niet vaak voorkomt (dus echt tot een paar uur na een voeding nog met kracht een grote boog spuug, soort spuitluier via een andere opening). Myrthe had 't ook, een broertje van me ook, dus wat dat betreft is 't wel iets bekends.
Een relatie met mijn eten kan ik niet ontdekken nog, zoals Chacama blijkbaar? maar ik moet toegeven dat ik voorlopig ook nog normaal eet.
pi_45596688
Ff binnenvalt zolang fok/inet het doet.

Met mij gaat het redelijk. Donderdag komt mw praten bij mij thuis. Ik heb al wat op papier gezet, voor het geval dat ik het niet durf te zeggen of ik iets vergeet. Ga ook zeker vragen waarom ik haar zowat 1,5 week niet kon bereiken.
Zo de ha bellen over spiraaltje. Wel eng om te laten zetten, maar naar mijn idee de beste oplossing voor mij.

En nog een voor iedereen.
  † In Memoriam † dinsdag 23 januari 2007 @ 15:00:47 #38
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45597042
toch wel fijn dat je weet wanneer ze nu weer niet komen ingrid
pi_45598091
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 15:00 schreef lady-wrb het volgende:
toch wel fijn dat je weet wanneer ze nu weer niet komen ingrid
Mw bedoel je? Ze heeft me verzekerd dat ze komt.
  † In Memoriam † dinsdag 23 januari 2007 @ 15:42:12 #40
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45598591
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 15:30 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Mw bedoel je? Ze heeft me verzekerd dat ze komt.
ik zou onderhand zoiets hebben van: eerst zien en dan geloven.
als er ooit een award voor geduld wordt uitgereikt hier, ga ik je nomineren ingrid
pi_45598643
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 15:42 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik zou onderhand zoiets hebben van: eerst zien en dan geloven.
als er ooit een award voor geduld wordt uitgereikt hier, ga ik je nomineren ingrid
Dat is ook wel zo. Als het nu weer niet doorgaat dien ik een klacht in. tenzij er een hele goede reden voor is
  dinsdag 23 januari 2007 @ 16:23:45 #42
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45600110
Poemojn, dat spugen dat is wat Arwen ook deed in het begin die spuugde zo echt 2 meter ver
Mottilium hoor ik hele slechte verhalen over.
Ik zou dan eerder voor losec( omeprazol) kiezen mits nodig dat schijnt toch wel de best werkende te zijn.
Hopenlijk groeit ze er snel over heen!
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_45602036
Ingrid, ik ga duimen dat het do. doorgaat!

Githa, wat fijn van je baas!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_45603475
Vanmiddag zei ik nog vrolijk tegen mijn zus dat die tintelingen en spierpijn weg waren sinds de vitaminepreparaten. Zit ik net op de fiets, worden mijn spieren toch slap! Ik dacht dat mijn fietstas in mijn achterwiel vast zat. En even later misselijk, hoofdpijn, draaierig...blegh en ik ben heeel moe nu.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 18:09:31 #45
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45603809
Pv dat klinkt eng allemaal... pas je beetje opjezelf
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 18:17:59 #46
11682 Moonah
Jolie femme
pi_45604090
Githa wat fijn voor je!
Chaca, werk-ze!
En Mibos, ook hier geen enthousiasme over de bevalling hoor.
Alhoewel ik het enrorm indrukwekkend vond, maar móói.... neuh.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 18:19:23 #47
11682 Moonah
Jolie femme
pi_45604133
PV.... Dat klinkt niet goed.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 18:20:39 #48
11682 Moonah
Jolie femme
pi_45604169
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 14:49 schreef Ingrid19 het volgende:
Met mij gaat het redelijk. Donderdag komt mw praten bij mij thuis. Ik heb al wat op papier gezet, voor het geval dat ik het niet durf te zeggen of ik iets vergeet. Ga ook zeker vragen waarom ik haar zowat 1,5 week niet kon bereiken.
Goed zo!

Sorry voor drie posts....
pi_45604284
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 18:09 schreef _Bar_ het volgende:
Pv dat klinkt eng allemaal... pas je beetje opjezelf
De gekke gevoelens zijn nu weer weg, maar ben nog steeds moe. En als het morgen nog zo is, bel de HA. Ik zal op mezelf letten, ik ben ook enigszins gealarmeerd...dit is niet iets normaals.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 18:27:25 #50
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45604389
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 18:24 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

De gekke gevoelens zijn nu weer weg, maar ben nog steeds moe. En als het morgen nog zo is, bel de HA. Ik zal op mezelf letten, ik ben ook enigszins gealarmeerd...dit is niet iets normaals.
Is goed, rust maar wat uit
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')