quote:
Hé, PM-girl, fijn je weer te zien! en bedankt voor de mooie meet-foto's
Ik heb besloten om het nog even bij mezelf, A. en een paar anderen te houden. Ik ben eigenlijk net pas begonnen met verwerken en doorleven en uiten, en ik vind dat ik dat best nog een kans kan geven. Een tweede is niet aan de orde, ook nog expliciet door A. gezegd, dus ik heb ook nog wel even....
![]()
Zo te lezen heb je veel steun aan je man, omdat hij zo'n duidelijkheid biedt. Fijn! En het is natuurlijk ook nog maar kort geleden, de bevalling.
Ik heb zelf geen last van de bevalling, vind het juist heerlijk om bevallingen op tv te zien, echt een gevoel van herkenning, ontroering en emotie.
Wel heb ik last van het idee dat ik het niet alleen heb kunnen doen, niet reëel - i know- maar mijn gevoel zegt wat anders.
quote:
PM-etje, ik miste je al. Hopelijk ben je al een end in de goede richting met knopen doorhakken en voel je je wat beter.
Dankjewel!
quote:
PM girl ik mail je ven binnenkort
Is goed
![]()
quote:
En PM, ik vind dat je wel erg weinig vertelt over jezelf. Allemaal lieve reacties op de anderen, maar hoe gaat het dan met je? Of was het geen bescheidenheid, maar meer "ik wil er even niet over uitweiden"? Dan moet je vooral mijn gevraag negeren.
Klopt Sugar, een beetje ook wel bewust. Wil niet teveel meer hier neerzetten, wordt me soms akelig (in de zin van dat ik er zelf last van heb) bewust van alle ogen die hier meelezen maar niet schrijven. Niet dat ik dat verkeerd vind, doe het zelf ook, maar sommige dingen deel ik liever niet met iedereen. Daarvoor gebruik ik dan PM of mail, of misschien wel (mini)meets!