Ik kreeg gisteren nog
![]()
meet-foto's
![]()
van PM-girl! En een
![]()
voor jou en je menneke, Moonah!
Eigenlijk gaat het nog niet zo goed met me, op sommige gebieden. Op bevallingsgebied eigenlijk.
Ik las zondag in het Z&G topic over de 'oerkreet' die de moeder van Vivi op de achtergrond hoorde, en ik werd alweer spaansbenauwd.
Gisteren was ik naar een grote bijeenkomst van mijn werk, zag allemaal collega's die ik al lang niet gezien had, en veel vroegen naar Eva, naar de bevalling, en of ik al aan een tweede dacht
![]()
. Ik wíl er nog niet eens aan denken, maar zo word ik er toe gedwongen...
En vandaag kreeg ik dat Wij jonge ouders -blad, en ik kan er helemaal niet tegen, die verhalen over zwanger zijn. Ik werd al naar bij de advertenties over de 9 maanden beurs.
Ik ben nog steeds in shock over hoe een bevalling gaat
en een zwangerschap, en het lijkt erger te worden, omdat ik het misschien wel WIL vasthouden, om te voorkomen dat ik er opnieuw 'in tuin'. De pijn weet ik al niet meer, maar hoe ik mij voelde, dat weet ik nog steeds heel goed. Ik droom er nog van. Maar ik wil het wél los kunnen laten, want een 2e kind is gewoon helemaal niet aan de orde, en ik wil niet dat dit in de weg staat in mijn relatie met Eva. Maar k weet niet hoe. Heb al een gesprek in het zkh gehad, die ik weinig kwalijk neem. Ik had een zwangerschap volgens het boekje, een bevalling volgens het boekje, tot de helft, en een keizersnee
bijna, muv de te lage ruggeprik volgens het boekje.
Dus ik neem het mezelf nog kwalijk ook, dat ik loop te zeuren en te huilen over een bevalling die als 'normaal' beschouwd mag worden. Maar toch zit die bevalling me zó ontzettend dwars... En ik weet echt niet wat ik er aan moet doen, en hoe ik mezelf er overheen kan helpen.
sorry, volgens mij is dit bijna een copy/paste uit een eerder topic, maar het blijft maar naar boven komen...